Ook al hebben de bookmakers het lang niet altijd goed, maar wel erg in de buurt, zou het toch wel cool zijn als we even eerste staan daar.quote:
die vond ik echt ultiem kut, maar heb er geen kijk opquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vond Israël ook lang niet zo slecht eigenlijk?
En Armenië.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef ato het volgende:
Nederland blijft wel hangen op de tweede plaats hoor, want waren er betere winnaars vanvond?
Oostenrijk, Noorwegen, Zweden zijn de concurenten voor Nederland..
Als het goed is niks...quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
die vond ik echt ultiem kut, maar heb er geen kijk op
maar vraag net was serieus: wat is playback en wat niet?
Noorwegen weet ik niet hoor. En pakt Oostenrijk niet veel af van Zweden?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef ato het volgende:
Nederland blijft wel hangen op de tweede plaats hoor, want waren er betere winnaars vanvond?
Oostenrijk, Noorwegen, Zweden zijn de concurenten voor Nederland..
Alles is live gezongen, maar sommige landen hebben hele slimme backing vocalsquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef Adames het volgende:
maar vraag net was serieus: wat is playback en wat niet?
en instrumenten ook vrijwel nooit live? Zoals die dwarsfluit en natuurlijk dat ronde keyboardquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:35 schreef APK het volgende:
[..]
Alles is live gezongen, maar sommige landen hebben hele slimme backing vocals
Ze mogen niet eens livequote:Op donderdag 8 mei 2014 22:36 schreef Adames het volgende:
[..]
en instrumenten ook vrijwel nooit live? Zoals die dwarsfluit en natuurlijk dat ronde keyboard
duidelijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:37 schreef Jif het volgende:
Instrumenten zijn nooit live, ook de Nederlandse gitaarsolo niet!
Homofoob-Europa stemt daar toch niet op, dus daar hoeven we denk ik niet bang voor te zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:34 schreef grazz het volgende:
Oostenrijk is een hele sterke kandidaat voor de titel. Maakt eigenlijk niet uit waar ze in de finale terecht komen, valt hoe dan ook op. Hopelijk winnen ze niet
Maar Dana won ook ooit. En die Servische?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Homofoob-Europa stemt daar toch niet op, dus daar hoeven we denk ik niet bang voor te zijn.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:40 schreef TDHS het volgende:
[..]
Maar Dana won ook ooit. En die Servische?
Hm..............quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:40 schreef TDHS het volgende:
[..]
En azijnpisnicht Gordon verklaarde stellig dat Ilse en Waylon een ander liedje moesten inbrengen want hij vond CATS helemaal niks. Wat een ongelofelijke domme zak is hij toch.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:33 schreef Shuup het volgende:
[..]
Ook al hebben de bookmakers het lang niet altijd goed, maar wel erg in de buurt, zou het toch wel cool zijn als we even eerste staan daar.
Toen Dana International won deed de helft van de huidige landen nog niet mee. Toch?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:40 schreef TDHS het volgende:
[..]
Ohja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Toen Dana won deed de helft van de huidige landen nog niet mee. Toch?
Ik vond het in het begin ook geen super nummer (heel veel mensen eigenlijk niet), maar dat camerawerk, die microfoons in een standaard etc. maakt alles wel een super goed nummer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:42 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
En azijnpisnicht Gordon verklaarde stellig dat Ilse en Waylon een ander liedje moesten inbrengen want hij vond CATS helemaal niks. Wat een ongelofelijke domme zak is hij toch.
De sexy blikken van Waylonquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:44 schreef Shuup het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin ook geen super nummer (heel veel mensen eigenlijk niet), maar dat camerawerk, die microfoons in een standaard etc. maakt alles wel een super goed nummer.
Ik vond het liedje direct al veel potentie hebben maar ik vond wel dat de presentatie veel en veel beter moest zijn. Gelukkig hebben ze naar mij geluisterd. Zo zie je nu een flirtend duo ipv een zanger en zangeres die zonder acht te hebben op de ander toevallig hetzelfde liedje zingen (presentatie in DWDD).quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:44 schreef Shuup het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin ook geen super nummer (heel veel mensen eigenlijk niet), maar dat camerawerk, die microfoons in een standaard etc. maakt alles wel een super goed nummer.
De 25 landen die meededen:quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Toen Dana International won deed de helft van de huidige landen nog niet mee. Toch?
quote:Croatia Greece France Spain Switzerland Slovakia Poland Israel (winner) Germany Malta Hungary Slovenia Ireland Portugal Romania United Kingdom Cyprus Netherlands Sweden Belgium Finland Norway Estonia Turkey Macedonia
uk echt?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:45 schreef grazz het volgende:
Nou de Deense presentatrice knuffelt nog even met Conchita. Wat een aandacht en support krijgt ze ook. Ik denk dat het uiteindelijk tussen UK en Oostenrijk gaat en wij 3e
Klopt, iedereen was laaiend enthousiast dat zij naar het songfestival zouden gaan, valt de presentatie super tegen.. gelukkig is nu weer alles goed.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:46 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Ik vond het liedje direct al veel potentie hebben maar ik vond wel dat de presentatie veel en veel beter moest zijn. Gelukkig hebben ze naar mij geluisterd. Zo zie je nu een flirtend duo ipv een zanger en zangeres die zonder acht te hebben op de ander toevallig hetzelfde liedje zingen (presentatie in DWDD).
Ben er bang voor ja, het nummer is goed maar de vertoning schrikbarend en vooral erg onnodigquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:48 schreef Greys het volgende:
The Wiener Takes It All was dan wel weer briljant.
Conchita krijgt zoveel sympathievotes, daar kan geen leuk camerawerkje van Nederland tegenop.
Sorry
Ze hadden het over Denemarken (:quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:49 schreef Greys het volgende:
Nederland gezakt naar de 8e plaats bij de bookies?
Zeiden ze dat nou?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:48 schreef Greys het volgende:
The Wiener Takes It All was dan wel weer briljant.
Conchita krijgt zoveel sympathievotes, daar kan geen leuk camerawerkje van Nederland tegenop.
Sorry
Top 10 ben ik eigenlijk wel 100% zeker van.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk dat NL uiteindelijk een leuke middenmoter wordt. Ook prima.
De bookmakers hebben het best vaak (heel) goed.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:51 schreef isax het volgende:
[..]
zegt dat veel?
probeer het allemaal te snappen maar het lukt niet echt
Tja....ze zijn in ieder geval niet weggezakt na vanavondquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:51 schreef isax het volgende:
[..]
zegt dat veel?
probeer het allemaal te snappen maar het lukt niet echt
Nee, en die sympathievotes geloof ik ook niet in, als zij de eerste zou zijn geweest ja, maar Dana International was haar al voorquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik geloof nooit dat Conchita echt mee gaat doen om de overwinning
Ik weet het bijna wel zeker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef Jif het volgende:
Gedeelde 2e plaats nog steeds voor Nederland. Oostenrijk komt steeds dichterbij.
MAAR Oostenrijk gaat het niet redden op sympathiestemmen denk ik
Op show, zang en nummer dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef Jif het volgende:
Gedeelde 2e plaats nog steeds voor Nederland. Oostenrijk komt steeds dichterbij.
MAAR Oostenrijk gaat het niet redden op sympathiestemmen denk ik
Zou best kunnen, het gaat heeeeeel veel aandacht krijgen denk ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:47 schreef Greys het volgende:
Conchita is Nederland voorbij bij de bookies voor middernacht denk ik
Dat dusquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:54 schreef Jif het volgende:
Als dat zo is dat het misschien nog wel een flinke politieke rel kunnen worden, met juist heel veel sympathiestemmen voor conchita!
Tuurlijk haalt hij de finale.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Zou best kunnen, het gaat heeeeeel veel aandacht krijgen denk ik.
Als ze de finale halen
waar bazeren ze alles op? vind het wel geniaal allemaal. moet denken mijn mening over het stem gebeuren beetje bijstellenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
De bookmakers hebben het best vaak (heel) goed.
Maar soms ook HEEL erg mis. Italië in 2011 schatten ze ergens onderaan, werd 2e....
dat is ook niet zo heel moeilijk. dit was wel zeker een zwakkere halve finale. dat hoor/zie ik zelfsquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Tja....ze zijn in ieder geval niet weggezakt na vanavond
Ik ook.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:56 schreef Shuup het volgende:
Ik vind het liedje van de man met de pruik en de jurk (het is nog steeds een man, niet omgebouwd) eigenlijk best wel heel erg goed.
Daar geloof ik niets van.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:56 schreef TLC het volgende:
Rusland heeft de EBU betaald om Oostenrijk niet te laten plaatsen
Op de plek in de finale, op stemblokken die in de finale zitten. Op polls die gehouden worden, zo worden in wat scandinavische landen ook op alle liedjes gestemd vooraf. Op platenverkopen. Dat soort dingen.quote:
is ook goed!quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:56 schreef Shuup het volgende:
Ik vind het liedje van de man met de pruik en de jurk (het is nog steeds een man, niet omgebouwd) eigenlijk best wel heel erg goed.
psst.. Polen is wel door...quote:
Het is een man.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, duh
En dat wordt dus de winnaar. Hoor het publiek.
Maar waarom zeggen ze steeds 'haar?' Hij is toch gewoon een vrouwelijke man?
Nederland staat inmiddels op 3, op de voet gevolgd door Oostenrijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef TDHS het volgende:
Jongens... laten we toch die oddchecker blijven refreshen want NL kan wellicht toch nog heel eventjes op 1 staan? Zweden is best dichtbij nu
Hij wilt geen vrouw zijn, maar met deze 'act' (ook buiten het songfestival) wilt hij een statement maken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een man.
Maar hij heeft nepborsten in zijn jurk dus als hij optreedt wil hij kennelijk vrouw zijn.
Conchita betekent ook vrouw(elijk).
Hij hoeft van mij alleen niet te winnen
Maar ja, wie dan wel. Zweden ook niet in godsnaam.
Laat Nederland en Noorwegen maar om 1 en 2 vechten en Conchita dan derde.
Ik zie nog steeds 2?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:03 schreef Jif het volgende:
[..]
Nederland staat inmiddels op 3, op de voet gevolgd door Oostenrijk.
DAt dacht ik ook. Geen reden om hem haar te noemen, zoals ze in de presentatie steeds doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:03 schreef Shuup het volgende:
[..]
Hij wilt geen vrouw zijn, maar met deze 'act' (ook buiten het songfestival) wilt hij een statement maken.
Goede zelfkritiek daar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef ElizabethR het volgende:
HAHAHHA, de presentator op RTE2 snapt er niets van dat zo een goeie Ierse perfomance niet door is
lol vond het verschrikkelijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef ElizabethR het volgende:
HAHAHHA, de presentator op RTE2 snapt er niets van dat zo een goeie Ierse perfomance niet door is
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef grazz het volgende:
cornald zo bij P&W volgens mij
Op sbs nu ook songfestival met Koooooooooooooosssss
Die gaat zaterdag lekker uit de bocht vliegenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt dacht ik ook. Geen reden om hem haar te noemen, zoals ze in de presentatie steeds doen.
Hij is trouwens wel walgelijk fotogeniek en kan nog zingen ook. Bijzonder mens.
Niet geheel onverwachts natuurlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:05 schreef TDHS het volgende:
Conchita stijgt in iTunes op de ESC tracker
http://esctracker.com
Denk dat ze niet gaan winnen nee. Zweden, Nederland en Armenië vechten dat uit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:05 schreef Unites het volgende:
Weetje.. ookal vind ik Oostenrijk heel goed en zal het na vanavond wel heel veel gaan stijgen...
Ik denk niet dat ze die sympathiestemmen blijven behouden.
Ik snap er niets van dat die Aram.mp zo bovenaan staat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:05 schreef TDHS het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:05 schreef TDHS het volgende:
Ik denk toch dat het gaat tussen Zweden, Nederland, Armenië, Denemarken, UK en Oostenrijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat ze niet gaan winnen nee. Zweden, Nederland en Armenië vechten dat uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |