Nieuwe hoektanden ja, bijna dan. Alle vier tegelijkquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:34 schreef Suikertante het volgende:
Ela, ik vind het eigenlijk bijna altijd heel duidelijk waar F last van heeft, maar ik grijp ook relatief snel naar pcm. Als dat werkt dan ga ik ervan uit dat hij pijn had. En als hij dan ook nog de hele tijd zijn knuist in zijn mond stopt en minder makkelijk eet dan normaal..
Hij heeft nu trouwens als eerste twee voortanden gekregen, onderin een centrale en een laterale snijtand, en nu komt pas centrale snijtand nummer twee! En wanneer hij er last van heeft strookt niet echt met wanneer je het kunt zien. Ik denk ook voor het doorkomt of erna, dat het nog best pijn kan doen dat het druk zet op de kaak. Misschien krijgen ze daar zelfs wel hoofdpijn van, zoals je met een beugel ook wel eens had als hij was aangedraaid.
Dank Gulara. Het is een piratenboot watertafel. Ik vind hem echt tof.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:55 schreef Gulara het volgende:
Tinu en Sam gefeliciteerd!![]()
![]()
Dat schip is gaaf Tinu!![]()
Fieder mooie stats.
Kyara klinkt inderdaad als een prutnacht.![]()
Twinkle ook gefeliciteerd. Ben ook wel benieuwd naar de jurk.
En tandjes. Check. Hier komt er ook van alles door. En hij is best uit z'n hum. Hij heeft vandaag werkelijk de hele dag aan me vastgeplakt gezeten. Maar bijna Moederdag en dan krijg ik m'n nieuwe drager. Gaan we ongegeneerd plakken.![]()
En er kwam vandaag een pakketjes binnen van vrienden met echt übertoffe havaianas. En hij kan er nog op lopen ook.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef Tally het volgende:
Hier slaan we nu geregeld het avondeten over. Ik maak het wel klaar maar eten doet ze niet. Als ik dr een stukje tomaat of komkommer geef gaat het wel op. Die tandjes komen door en ze heeft er goed last van. Nog moeilijker in slaap komen en veel (heel veel) huilen
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:04 schreef As1981 het volgende:
Grappig hier vandaag ook schoenen gekocht want met dit weer op zijn ebay sloffen word hem niet. En meneer wil alleen maar lopen.
ook maat 22 net als zijn grote broer deed
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:23 schreef pessie het volgende:
[..]Geboren in dezelfde maand, dezelfde maat schoenen, op dezelfde dag eerste schoenen gekregen omdat het met de eBay sloffen niet zo goed gaat... Waar gaat dat heen met onze dreumessen
![]()
LB, eigenlijk zijn ze inderdaad wel cute inderdaad, maar ik had meer gehoopt op wat ik voor Nathan had en dat is niet in maat 22
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat een supermama actie. Zouden veel meer mama's eens wat vaker moeten doen.![]()
Hoe ging je skypegesprek?
Fieder, niet zenuwachtig zijn hoor, de meesten kunnen van de lucht en de liefde leven. Dus gewoon extra liefde geven.![]()
![]()
Pi vindt het extra fijn om tapasachtig te eten. Dan zit ie echt zo te smikkelen. Dus misschien z'n bordje wat opleuken met dingetjes: losse pasta/rijst, olijfjes, blokjes kaas/feta, cheerytomaatjes/komkommer/augurkjes.
En hier helpt het ook om je er vooral niet mee te bemoeien.
LB, ik heb ook maanden gewindowshopt. Er is ook zoveel leuks! Ik ben benieuwd wat het KDV verzonnen heeft.
Pessie ik dacht dat het alleen voor jongens lastig schoenen shoppen was. Die hele zilverhype bij meisjes snap ik niks van.
Leuk he dat lopen!
Deze grootpoot heeft ook 22!
En leuke schoenen. Was nog een hele zoektocht.![]()
Maar grotendeels nog op blote voeten/antislip sokken/slofjes.
Vanochtend een klein experimentje gedaan. We zaten nog op twee slaapjes, maar dat tweede slaapje was een soort van optional en zorgde voor soms veel gedoe en een latere bedtijd: 20:00/20:30 soms. Dus nu heb ik hem vanochtend mee naar buiten gesleurd zo ongeveer rond de tijd van z'n eerste slaapje.
Lekker over de markt gestruind met z'n tweetjes. Het was supergezellig! Samen een kaasstengel gedeeld, gedanst op de muziek, mooie kleding bewonderd, fruit geproefd, 5 avocado's gekochten op aandringen van Pi ook nog pruimen.
En nu ligt ie al ruim twee uur te slapen.Ok, dwars door de lunch heen, maar in principe is het wel prettig. Vanavond weer op tijd z'n bedje in.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |