abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139716580
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

Over hoeveelheden drinken ging het. Game on!
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_139716603
Oh jee, nieuwe *O*
pi_139716725
pi_139718250
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
Oh jee, nieuwe *O*
Nieuwe hoektanden ja, bijna dan. Alle vier tegelijk :{ . Kom i.c.m. druk op werk niet echt aan bijlezen toe maar: hoi, wij leven nog.
pi_139719243
Hoe is het met jou Ophelia ? En met Otje ?
pi_139722552
Fieder wat zielig dat het zo ging met het prikje.

Inca hopelijk was het een geslaagd sollicitatiegesprek en ging het goed met je kleine meisje.

Omen wat lief.

Sam onze datumtweeling wordt morgen al een heuse peuter. Kan me voorstellen, dat het moeilijk was de afgelopen periode. Op mij kwam je wel vaker zo over dat je echt genoot.

Om even in de stemming te komen: hier is het huis versierd. En ik heb Ophelia's muffins gemaakt met een eigen twist. Ik ben benieuwd.

[ Bericht 34% gewijzigd door Tinuviel op 09-05-2014 12:32:45 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:58:22 #7
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139722634
Oooh morgen 2 nieuwe peutertjes!

Fijne dag morgen Sam en Tinu!
pi_139722944
Ziet er gezellig uit Tinu! :)

Veel plezier morgen allebei!
pi_139724135
Genieten heb ik ook zeker wel gedaan. Maar door alles eromheen de afgelopen tijd heb ik alles als erg zwaar ervaren. Zowiezo vond ik het eerste jaar helemaal niet zo leuk voornameljjk door lisa haar vele gehuil en slechte nachten. Maar we gaan voor een fijn enpositief derde jaar.

Tinu. Ook jullie morgen een fijne dag. Wat is het snel gegaan he?

Hier vanavond met mijn moeder en vriend de boel versierd. Wel pakpapier vergeten haha. Morgenavond ook met vriend amber ophalen. Zaterdag is het hier echt pas feest inc. Bumba taart.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 06:58:14 #10
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139730100
Sam en Tinu gefeliciteerd met jullie peuters!

Hier weer een ontzettende klotenacht -O-
Ze begonnen gisteravond om 22.00 uur en vanaf toen om de 2 uur en vanaf half 5 om het uur. Geen idee waarom maar overdag waren ze ook nogal plakkerig. Nu in elk geval helemaal stuk :O
pi_139730181
Das zuur Kyara. En het leek juist beter te gaan toch?

Vandaag groot feest want superoma en superopa zijn jarig. Voor Djen heb ik een te schattig jurkje gekocht. Vind het alleen jammer dat ze niks in haar haartjes wil want dat zou het helemaal afmaken.

Iedereen ligt hier nog diep in coma maar ik ben alweer een uur klaarwakker.
pi_139730232
Tinu en Sam van harte gefeliciteerd!!!! Fijne dag vandaag.

Twinkle ook van harte met opa en oma en veel plezier, krijgen we nog een foto van het jurkje?

Kyara balen van de nacht zeg, hopelijk een fase.
pi_139730253
Tinu en Sam van harte gefeliciteerd met jullie peuters *O*
  vrijdag 9 mei 2014 @ 07:45:58 #14
378192 -mandy-
I am who I am
pi_139730328
Wat jammer van je slechte nacht Kyara. Hopelijk kun je vandaag nog een beetje uitrusten/slapen als ze hun middagslaapje doen.

Veel plezier vandaag Twinkle bij superoma en -opa. Gefeliciteerd!

Tinuviel en Sam morgen allebei peuters in huis *O* *O* *O* ! Gefeliciteerd en alvast heel veel plezier morgen!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_139730444
Tinu en Sam gefeliciteerd met jullie peuters *O*

Kyara :* voor de klotenacht

Twinkle veel plezier bij superopa en superoma.
pi_139730513
Tinu en Sam! Gefeliciteerd! O+ *O*

Kyara :* voor de rotnacht
pi_139731737
Omen, stats met 14 mnd: 12,4 kg en 84 cm.
KZ mooi overzichtje van de tandjes, thanx!
Ophelia oei alle hoektanden tegelijk

Tinu en Sam, van harte!! Wat een leuke gezellige foto's (wat is de twist in de muffins) Komen er ook feestfoto's? O-) Ik ben ook reuze benieuwd wat er in de pakjes zit

Kyara :* misschien hebben ze je weer wat meer nodig omdat ze opeens zoveel meer kunnen? Dat merk ik hier nu ook wel een beetje. Hopelijk is het snel over

Twinkle ik wil ook graag een foto zien!
pi_139732118
Tinu en Sam alweer peuters *O*

Rotnacht :*
pi_139732211
Gefeliciteerd met jullie peuters Tinu en Sam!
  vrijdag 9 mei 2014 @ 10:26:10 #20
426379 elamanilo
elämänilo
pi_139732706
Tinu, van harte gefeliciteerd met je grote kleine zoon! Alweer 2 jaar, een peutertje O+

Sam, van harte gefeliciteerd met je grote kleine dochter! Maak er een prachtige dag van! *O*

:* voor Kyara en andere brakke nachten! :O

Hier ging het redelijk vannacht, maar na dat schema van Kleinzusje twijfel ik opeens of het hier dan werkelijk al die tandjes zijn. Ze ging eerst elke keer heel gemiddeld, met al die tandjes. Zouden het dan alleen de onderste laterale snijtandjes zijn waar ze nu zo'n last van heeft ?!
pi_139732830
Tinu en Sam, hoeraaaaa!!! *O* Van harte gefeliciteerd!
Ik had verwacht dat wij nu heel lang een topic zouden delen maar julliese zijn bijna twee keer zo oud joh! :o
pi_139732901
Ela, ik vind het eigenlijk bijna altijd heel duidelijk waar F last van heeft, maar ik grijp ook relatief snel naar pcm. Als dat werkt dan ga ik ervan uit dat hij pijn had. En als hij dan ook nog de hele tijd zijn knuist in zijn mond stopt en minder makkelijk eet dan normaal..
Hij heeft nu trouwens als eerste twee voortanden gekregen, onderin een centrale en een laterale snijtand, en nu komt pas centrale snijtand nummer twee! En wanneer hij er last van heeft strookt niet echt met wanneer je het kunt zien. Ik denk ook voor het doorkomt of erna, dat het nog best pijn kan doen dat het druk zet op de kaak. Misschien krijgen ze daar zelfs wel hoofdpijn van, zoals je met een beugel ook wel eens had als hij was aangedraaid.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 10:36:50 #23
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_139732940
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 10:34 schreef Suikertante het volgende:
Ela, ik vind het eigenlijk bijna altijd heel duidelijk waar F last van heeft, maar ik grijp ook relatief snel naar pcm. Als dat werkt dan ga ik ervan uit dat hij pijn had. En als hij dan ook nog de hele tijd zijn knuist in zijn mond stopt en minder makkelijk eet dan normaal..
Hij heeft nu trouwens als eerste twee voortanden gekregen, onderin een centrale en een laterale snijtand, en nu komt pas centrale snijtand nummer twee! En wanneer hij er last van heeft strookt niet echt met wanneer je het kunt zien. Ik denk ook voor het doorkomt of erna, dat het nog best pijn kan doen dat het druk zet op de kaak. Misschien krijgen ze daar zelfs wel hoofdpijn van, zoals je met een beugel ook wel eens had als hij was aangedraaid.
:Y, en oorpijn kan ook.

Daarnaast kunnen kindjes natuurlijk ook heel goed heel erg afwijken van het schema he.

Gefeliciteerd Tinuviel en Sam *O*
pi_139733617
Hier slaan we nu geregeld het avondeten over. Ik maak het wel klaar maar eten doet ze niet. Als ik dr een stukje tomaat of komkommer geef gaat het wel op. Die tandjes komen door en ze heeft er goed last van. Nog moeilijker in slaap komen en veel (heel veel) huilen ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_139735499
Fieder mooie stats

Ela fijn dat de nacht redelijk ging.

Tally :*
pi_139735997
Jarigen! Gefeliciteeeeeeeeeerd! *O* *O*
pi_139736193
Dank voor alle felicitaties!

Ophelia dank voor het muffin recept, ze zijn erg lekker en nog gezond ook.

Sam gefeliciteerd met je grote peuterrdame! *O*

Kyara balen van de slechte nacht. Kun je overdag bijslapen of zit dat er niet in? Dikke *:

Zoë twist was de joghurt vervangen door mascarpone en raapzaadolie door ander olie, appelsaus vervangen door appelstroop. In plaats van blauwe bessen wilde ik frambozen doen, maar ben het totaal vergeten. En ik heb er geen pitjes opgedaan. De jouwe ook bijna peuter.

Gefeliciteerd Twinkle met superoma en superopa. Veel plezier vandaag. Spam in het jurkje?

Ela beterschap met de tandjes!

Fieder mooie stats.

Nog even sfeerfoto's van vanochtend- weg

[ Bericht 10% gewijzigd door Tinuviel op 09-05-2014 17:55:02 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_139736343
Tinu O+
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:55:36 #29
381212 Gulara
From the future
pi_139736922
Tinu en Sam gefeliciteerd! *O* *O*

Dat schip is gaaf Tinu! :o

Fieder mooie stats.

Kyara klinkt inderdaad als een prutnacht. :*

Twinkle ook gefeliciteerd. Ben ook wel benieuwd naar de jurk.

En tandjes. Check. Hier komt er ook van alles door. En hij is best uit z'n hum. Hij heeft vandaag werkelijk de hele dag aan me vastgeplakt gezeten. Maar bijna Moederdag en dan krijg ik m'n nieuwe drager. Gaan we ongegeneerd plakken. *;

En er kwam vandaag een pakketjes binnen van vrienden met echt übertoffe havaianas. En hij kan er nog op lopen ook. O+
pi_139738286
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:55 schreef Gulara het volgende:
Tinu en Sam gefeliciteerd! *O* *O*

Dat schip is gaaf Tinu! :o

Fieder mooie stats.

Kyara klinkt inderdaad als een prutnacht. :*

Twinkle ook gefeliciteerd. Ben ook wel benieuwd naar de jurk.

En tandjes. Check. Hier komt er ook van alles door. En hij is best uit z'n hum. Hij heeft vandaag werkelijk de hele dag aan me vastgeplakt gezeten. Maar bijna Moederdag en dan krijg ik m'n nieuwe drager. Gaan we ongegeneerd plakken. *;

En er kwam vandaag een pakketjes binnen van vrienden met echt übertoffe havaianas. En hij kan er nog op lopen ook. O+
Dank Gulara. Het is een piratenboot watertafel. Ik vind hem echt tof.

Wat lief Havaianas O+. En fijn om straks te kunnen dragen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_139745476
Zonder bijlezen ivm druk dagje

Hoera Tinu en Sam *O* Van harte !!! Wat een mijlpaal !!! *O* Peutertjes O+
  vrijdag 9 mei 2014 @ 17:27:19 #32
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139745999
Gaaf cadeau Tinu!

Wow Gulara, dat vind ik knap. Ik kan niet eens op die dingen lopen en ik heb heel wat jaartjes meer loopervaring dan Pi :+

Hier dus een dramaochtend. En wat doet een supermama als ze met knallende koppijn om half 7 's ochtends met 2 dreumesjes waar geen land mee te bezeilen valt en in de wetenschap dat er na 2 uur nog een peuter wakker wordt en met 's middags een belangrijk skypegesprek voor de boeg? Haar eigen supermama bellen die vervolgens 20 minuten later op de stoep staat, mij naar bed stuurt en vervolgens de kinderen onder haar hoede neemt.

O+ _O_ O+ _O_ O+ _O_ O+ _O_ O+ _O_ O+ _O_ O+ _O_ O+ _O_ O+ _O_ O+ _O_ O+ _O_ O+ _O_ O+ _O_
pi_139746101
Kyara hoe lief is dat O+
pi_139746161
Hoe lief is dat Kyara, echt een supermoeder.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_139746639
Tinu & Sam gefeliciteerd!!!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_139751073
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef Tally het volgende:
Hier slaan we nu geregeld het avondeten over. Ik maak het wel klaar maar eten doet ze niet. Als ik dr een stukje tomaat of komkommer geef gaat het wel op. Die tandjes komen door en ze heeft er goed last van. Nog moeilijker in slaap komen en veel (heel veel) huilen ;(
Herkenbaar! :o ik hoop dat het van de kiesjes komt en dat hij straks weer goed eet, wordt er best zenuwachtig van

Kyara wat fijn O+

Tinu ik heb de foto's gemist -O-
pi_139751729
Skype overleg Kyara? :o

Gefeliciteerd Tinu :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 21:11:58 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139754749
Oooh twee jarigen! *O* Gefeliciteerd Tinu en Sam met jullie peuters!! *O*

Kyara, boh.... hulde voor je moeder! En skypegesprek?? Ging t goed?

Kindjes met tandjesleed.... ;( hier ook geregeld geen avondeten, maar ik weet dat aan niet zoveel honger (want net gedronken bij mij bijvoorbeeld). Kan best van dr tandjes komen natuurlijk. Ze volgt tot op heden aardig dat schema van hierboven! Alleen komt er nu eerst een kies onder door geloof ik.

En jaaaaa bijna moederdag! O+ ik hoop stiekem toch wel dat ze op het dagverblijf iets met dr hebben geknutseld :') :@ O+ Gulara, wat een goeie om dan de drager te krijgen! ^O^ Ik wil ook een draagzak, misschien maar eens vaart mee maken ipv alleen maar te (virtueel) windowshoppen :')
  vrijdag 9 mei 2014 @ 21:17:49 #39
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139755057
Gesprek ging goed inderdaad. Hopelijk heeft het positieve gevolgen.

Ik denk dat het hier een combinatie tussen ontwikkelingssprong en tanden is. Avondeten ging hier ook moeizaam maar heb er toch maar een boterham met pindakaas achteraan gegeven in de hoop dat ze dan niet de hele nacht willen drinken.... :@

M heeft op het kdv wel iets geknutseld, dat ligt nu in de la. Ik denk dat de meisjes het -weer- af laten weten ;)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 21:52:05 #40
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_139756860
Jarigen gefeliciteerd! *O*

Kyara, super moeder heb je! Maar je bent er zelf ook een dus kennelijk heb je de kunst goed afgekeken.

WB eten en tandjes: ik ben erg blij dat ik Lauren pap heb leren eten, eet ze niet, geen probleem, pap erin. Oh, en appel vind ze ook fijn.

Omen lekker aan het klussen?

Mijn dreumes loopt steeds verder! Ze heeft de slag echt te pakken! Sinds gisteren doet ze steeds meer *O* . Omdat ze zoveel buiten is vandaag super flexibele schoenen gekocht voor haar. Erg lastige te vinden aangezien mevrouw groot poot in 22 zit. Maar goed, de keuze wad toen tussen fout zilver en fout roze met glitters. Ik ben maar voor zilver gegaan. Over 3 maanden is er in ieder geval keuze genoeg in wel meer mijn smaak *O*
  vrijdag 9 mei 2014 @ 21:55:58 #41
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139757105
Ik vind de keuze in NL sowieso bedroevend in kinderschoenen. Waar ik in DLD altijd heen gaan hebben ze evenveel schoenen in 1 maat als ze in NL winkels in zijn totaliteit hebben :X

M begon ook in 22. Maar die was natuurlijk een flink stuk ouder ;)

En lief, thanx :*
pi_139757538
Grappig hier vandaag ook schoenen gekocht want met dit weer op zijn ebay sloffen word hem niet. En meneer wil alleen maar lopen.
ook maat 22 net als zijn grote broer deed :D
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:06:44 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139757666
E begint trouwens ook met lopen! Als je dr onder haar oksels vasthoudt gaan die beentjes als een razende stappen :D O+

Gelukkig heb ik laatst toch maar de zwarte aapies in maat M besteld, en die zitten (nog) goed! O+

Pessie, tof dat Lauren nu echt gaat lopen! Dan maar even zilveren schoentjes (stiekem best cute toch?? ;) )
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:23:30 #44
259886 pessie
pi_139758564
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:04 schreef As1981 het volgende:
Grappig hier vandaag ook schoenen gekocht want met dit weer op zijn ebay sloffen word hem niet. En meneer wil alleen maar lopen.
ook maat 22 net als zijn grote broer deed :D
:D Geboren in dezelfde maand, dezelfde maat schoenen, op dezelfde dag eerste schoenen gekregen omdat het met de eBay sloffen niet zo goed gaat... Waar gaat dat heen met onze dreumessen ;) :D

LB, eigenlijk zijn ze inderdaad wel cute inderdaad, maar ik had meer gehoopt op wat ik voor Nathan had en dat is niet in maat 22 -O-
pi_139758617
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:23 schreef pessie het volgende:

[..]

:D Geboren in dezelfde maand, dezelfde maat schoenen, op dezelfde dag eerste schoenen gekregen omdat het met de eBay sloffen niet zo goed gaat... Waar gaat dat heen met onze dreumessen ;) :D

LB, eigenlijk zijn ze inderdaad wel cute inderdaad, maar ik had meer gehoopt op wat ik voor Nathan had en dat is niet in maat 22 -O-
:D
  zaterdag 10 mei 2014 @ 05:23:45 #46
381212 Gulara
From the future
pi_139769253
Tinu, ik vond em al zo ruim ogen, maar als watertafel is ie helemaal tof!

Kz, hopelijk een rustig weekend.

Kyara, die van Pi hebben elastiek om de enkels, misschien moet je ook zulke kopen. :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een supermama actie. Zouden veel meer mama's eens wat vaker moeten doen. _O_
Hoe ging je skypegesprek?

Fieder, niet zenuwachtig zijn hoor, de meesten kunnen van de lucht en de liefde leven. Dus gewoon extra liefde geven. *; ;)
Pi vindt het extra fijn om tapasachtig te eten. Dan zit ie echt zo te smikkelen. Dus misschien z'n bordje wat opleuken met dingetjes: losse pasta/rijst, olijfjes, blokjes kaas/feta, cheerytomaatjes/komkommer/augurkjes.
En hier helpt het ook om je er vooral niet mee te bemoeien.

LB, ik heb ook maanden gewindowshopt. Er is ook zoveel leuks! Ik ben benieuwd wat het KDV verzonnen heeft.

Pessie ik dacht dat het alleen voor jongens lastig schoenen shoppen was. Die hele zilverhype bij meisjes snap ik niks van.
Leuk he dat lopen!

Deze grootpoot heeft ook 22!
En leuke schoenen. Was nog een hele zoektocht. :X
Maar grotendeels nog op blote voeten/antislip sokken/slofjes.

Vanochtend een klein experimentje gedaan. We zaten nog op twee slaapjes, maar dat tweede slaapje was een soort van optional en zorgde voor soms veel gedoe en een latere bedtijd: 20:00/20:30 soms. Dus nu heb ik hem vanochtend mee naar buiten gesleurd zo ongeveer rond de tijd van z'n eerste slaapje.
Lekker over de markt gestruind met z'n tweetjes. Het was supergezellig! Samen een kaasstengel gedeeld, gedanst op de muziek, mooie kleding bewonderd, fruit geproefd, 5 avocado's gekocht :9 en op aandringen van Pi ook nog pruimen.
En nu ligt ie al ruim twee uur te slapen. :z Ok, dwars door de lunch heen, maar in principe is het wel prettig. Vanavond weer op tijd z'n bedje in. :)
  zaterdag 10 mei 2014 @ 07:04:10 #47
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_139769321
Wat leuk Gulara, naar de markt! Bedenk me dat ik dat met Stef nog wel eens deed, maar met Isabel nog nooit. En die slippertjes, omg! O+ O+

As, maat 22, wat een flinke jochies!

Thnx allemaal mbt jullie info over de slaapjes, Isabel is nu 16 maanden en dat isdus geen gekke leeftijd om met haar slaapjes te gaan rommelen als ik het zo lees :)

En de sollicitatie ging wel goed, al merkte ik wel dat ik niet op mijn scherpst was. Ik hoor het komende week ergens :)

En gossie, zo leuk net, ik werd wakker van gelach, was Stef bij Isabel in de kamer en waren ze met elkaar aan het spelen, zij in haar bedje, hij erbuiten O+
3!
pi_139770089
Hier ook maat 22! wat toevallig. L heeft al een tijdje schoenen voor buiten maar hij heeft tot nu toe altijd aapies of mocassinsokdingen aangehad. Nu met de regen gaat dat idd niet.

Gulara die slippers zijn O+ en je marktverhaal, te lief. Mijn gastouder gaat ook rond het ochtendslaapje wandelen met L, dan blijft hij ook wakker.
Ik heb hem toevallig gister en eergister stukjes komkommer en tomaat bij zijn eten gegeven. Eergister alles op, gister alles op de grond :') maar hij is nu flink ziek dus vandaar de mindere eetlust!

Ik heb wel ontdekt dat hij zijn boterham beter eet als ik hem gewoon dubbelvouw ipv stukjes. Dus hoera!
pi_139770155
Oh fieder dat ga ik ook eens proberen!
Luc eet zo slecht zijn brood de laatste tijd. (Maar op het KDV eet hij wel goed :?)
pi_139770453
Pessie wat goed *O*

Gulara die slippers zijn O+
En het marktverhaal O+

Inca en Kyara ik duim voor goede afloop met jullie gesprekken

Riley eet ook alles het best met grotere stukken
  zaterdag 10 mei 2014 @ 11:04:29 #51
95408 Incantrix
pi_139771048
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 09:55 schreef Skoap het volgende:
Oh fieder dat ga ik ook eens proberen!
Luc eet zo slecht zijn brood de laatste tijd. (Maar op het KDV eet hij wel goed :?)
Kan ook aan het brood liggen, die van mij eten alleen korstjes als er pitjes enzo op zitten :P
3!
  zaterdag 10 mei 2014 @ 11:23:29 #52
381212 Gulara
From the future
pi_139771386
Inca spannend. En wat lief, broer en zusje. O+

Hahaha Fieder, fijn he dat trial and error. :P

Wij doen ook grote stukken. Zelf afbijten. Die nieuwe tanden moeten natuurlijk wel gebruikt worden.

Wij aten trouwens net de spinazietaart van Jamie. (30 minute meals)
Echt een aanrader. Hij geefster echt superveel van op. En dat na >100gr cheerytomaatjes!
  zaterdag 10 mei 2014 @ 11:50:58 #53
95408 Incantrix
pi_139771977
Haha, dus die is overmorgen aan de volgende maat kleding toe? :D
3!
  zaterdag 10 mei 2014 @ 12:41:42 #54
381212 Gulara
From the future
pi_139773283
Dat valt reuze mee. Het is er niet aan af te zien, bonenstaakje is het. Maar het blijkt dat ie ook twee keer zo veel poept als de rest hier. Dus de input/output blijft in balans. :Y)
  zaterdag 10 mei 2014 @ 13:20:18 #55
259886 pessie
pi_139774352
Is dat die taart met filodeeg en citroen? die was inderdaad lekker! Misschien moet ik die m maar weer eens maken. En gezellig shoppen met je mannetje Gulara!

Inca, ik ben op een gegeven moment ook ander brood gaan kopen en toen at Nathan het weer. Lauren wil momenteel haar broodje zelf met een vork eten :')

Blij te horen dat Lauren niet de enige is met maat 22 :)

Ik maak zo even en foto van de schoenen, ik heb het geprobeerd terwijl ze ze aan had maar dat was geen succes...
  zaterdag 10 mei 2014 @ 13:27:28 #56
259886 pessie
pi_139774558

Ze lijken roze maar zijn dat niet. Meer en gouden glans. Ze staan haar wel leuk, en ben wat dat betreft wel blij. En ze loopt er echt goed op, beter dan zonder. Ik denk omdat ze meer grip heeft.
pi_139776475
Aaah Pessie. Ik vind ze echt heel lief!
pi_139785828
Pessie wat een leuke schoentjes O+

Gulara wat lief dat ie zo genoot van de spinazietaart O+
pi_139786013
Het is dat ik niet van spinazie hou anders had ik hem uitgeprobeerd (oja en ik eet geen koolhydraten, detail :D)

Pessie ik vind ze leuk hoor de schoenen.

mijn pluisje zit al twee dagen niet zo lekker in zijn vel. Niets is goed, nachten zijn onrustig, enz. Was een beetje jammer op de meet vandaag :{
pi_139786357
Balen hoor As, misschien een sprongetje?

Het viel mij vandaag weer op hoe aanhankelijk hij is als er veel mensen zijn. Maargoed, zo schijn ik vroeger ook te zijn geweest...

Verder moet ik bekennen dat ik niet ben bijgelezen :X
pi_139786465
En toch viel het niet op Loj pas toen je het vertelde dacht ik ja misschien wel. Het is niet dat hij continu in je been hangt.

en ja wie weet. Het zijn echt fases op een dag. Aan het begin en eind was hij wel gezellig gelukkig (en dus steeds in de buurt van de vreettafel :P).

Het zal vast een combi van tandjes/sprongetje/algehele maleise zijn.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 20:31:52 #62
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139787868
Was inderdaad sneu As. Gelukkig kon hij wel lekker bij je doezelen/slapen O+

Mijn ene dametje stond vandaag bij de meet ineens los toen ik haar neerzetten en mijn andere dametje wilde vanavond uit zichzelf de hele tijd los staan! *O*
pi_139788002
Wat leuk dat ze zo gelijk opgaan kyara! De meet was leuk, begrijp ik al :)
  zaterdag 10 mei 2014 @ 20:37:18 #64
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139788205
Ja, het ligt echt heel dicht bij elkaar. D begint eerder met oefenen en J lukt het net iets eerder maar meer dan een week zit er niet tussen. Ook in het krijgen van tanden gaan ze nu gelijk op.

gelukkig maar want anders zou ik 2x dit soort ontwikkelings/tandjes prutnachten hebben ;(
pi_139788351
Grappig dat je toch dat karakter zo herkent he.

De meet was zeker leuk!!!
pi_139791316
Ik vind het zo jammer dat ik niet bij die meet kon zijn. Klinkt als een geslaagde meet. Krijg ik nog wel wat foto's te zien O-)

As wat zielig dat jouw dreumes niet zo lekker in zijn vel zat :*

Kyara wat goed van jouw meisjes *O*
pi_139792663
Fijn dat het gezellig was! Achteraf ben ik blij dat ik niet ben gekomen. Niet omdat ik jullie niet wilde meeten. Maar gister dat feest gehad en ik kon het gewoon niet laten om toch een paar keer uit mijn dak te gaan op de dansvloer. Met het gevolg dat ik aan het einde van het feest tot nu toe kreupel ben door buikbaby. Maar wat was het het waard! En Djen heeft het ook super naar haar zin gehad. Geen middagslaapje gehad maar ik heb haar niet 1 keer horen piepen. Eenmaal in de auto op weg naar mijn zusje (die was oppas) om 17 uur viel ze als een blok in slaap :+

Hoop dat ik er een volgende keer wel bij kan zijn1 :)
pi_139819612
Fijne Moederdag allemaal :*
  zondag 11 mei 2014 @ 10:40:03 #69
381212 Gulara
From the future
pi_139820056
Dank jewel! :*

Jullie ook. Geniet ervan, het is zo voorbij. -O- ;(
  zondag 11 mei 2014 @ 10:59:10 #70
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139820295
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:40 schreef Gulara het volgende:
Dank jewel! :*

Jullie ook. Geniet ervan, het is zo voorbij. -O- ;(
:? Alles goed?

Ik kreeg vanochtend 2 cadeautjes aangereikt door mn dochtertje (met een beetje zachte dwang van papa :') ) Een heel mooi zeepblikje en de limoncello-bodybutter die ik in een etosfolder had gezien :9 verpakt in een minibadkuipje.

En hoewel ik normaalgesproken smeerseltjes/badspul echt suffe cadeaus vind was ik nu toch echt blij O+

Het kdv heeft niets gedaan }:| :@ :')
pi_139821006
Fijne Moederdag moeders!

LB,
Wat stom dat t kdv niets heeft gedaan!
Vorig jaar kreeg ik ook niets, vond ik ook niet leuk!

Dit jaar een ketting gehad van t kdv. Verder ben ik op zoek naar een moederfiets, dus dat is ook een soort Moederdagcadeau...

Mag ik trouwens ff een kleine frustratie (alvast) delen. Misschien kunnen de kdv/school moeders er wat mee ;)
Ik sta nu al 5 jaar voor de klas. Het is echt gewoon niet leuk om ieder jaar weer een Moederdagcadeau te verzinnen. Het kost veel tijd en energie. Wat zo jammer is, is dat je nooit (pas 1x in de afgelopen 5 jaar) wat terug hoort van de moeders (of vaders). Vonden ze het leuk? Op het kdv ga ik ze dus van de week voor de ketting wel bedanken, gewoon omdat ik weet hoeveel energie erin zit :)

Zo, die ben ik kwijt... Doe ermee wat je wilt! ;)

Iemand nog leuke Moederdag plannen voor vandaag?
  zondag 11 mei 2014 @ 11:41:13 #72
381212 Gulara
From the future
pi_139821113
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:59 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

:? Alles goed?

Ik kreeg vanochtend 2 cadeautjes aangereikt door mn dochtertje (met een beetje zachte dwang van papa :') ) Een heel mooi zeepblikje en de limoncello-bodybutter die ik in een etosfolder had gezien :9 verpakt in een minibadkuipje.

En hoewel ik normaalgesproken smeerseltjes/badspul echt suffe cadeaus vind was ik nu toch echt blij O+

Het kdv heeft niets gedaan }:| :@ :')
ik maakte een tijdzone grapje. :@

Smeerseltjes zijn inderdaad hele leuke Moederdag cadeaus. En O+ zeepblikjes O+

En wat stom van het KDV. -O-

Ketting klinkt leuk Loj. En inderdaad moeder- /vaderdagcadeaus maken. :X En dan altijd dat ene kind dat ziek is waar je dan zelf voor aan de slag moet. :P

Moederdagdag: Ik mocht vanochtend uitslapen, maar aangezien we eigenlijk altijd op tijd naar bed gaan was ik daar wel klaar mee rond 7:15. Toen kwam er een dreumes met een postpakket aansjouwen. O+
Netjes aan mama gegeven. m'n zelfbestelde Tula uitgepakt. *O*
Ontbeten met pannenkoeken. :9 De rest van de ochtend lekker niks gedaan.
Lekker in m'n eentje wezen hardlopen.
Aan het einde van de middag een wandeling gemaakt met de Tula. En nog een beetje op het gras gespeeld. Op de terugweg bij de Indian wat Kip Korma gehaald. :9
Dawast.

[ Bericht 27% gewijzigd door Gulara op 11-05-2014 11:47:38 ]
pi_139821228
Ik kan me niet voorstellen dat kdv niks doet aan moederdag LB. Lag er niet gewoon iets in het mandje dat per ongeluk niet is meegekomen? Zo ging het bij ons vorig jaar nl. Kind was geloof ik ziek of zo waardoor het pas later kwam. Ik hoorde achteraf nog dat ze het nog bij ons in de bus hadden willen doen :o O+

Loj, goeie tip! Ik ga het kdv ook bedanken, heb er nooit over nagedacht dat het voor hen ook extra tijd en moeite is iets te bedenken ook al hoort het misschien bij je werk :@ En ons kdv is heel creatief, er wordt veeeeeel geknutseld, en ook veel georganiseerd, bv bij themadagen. Daar mogen ze best eens credits voor krijgen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mineola op 11-05-2014 16:36:12 ]
pi_139822507
Gulara, doe eens een tulaactiefoto! Jaaaaaaa?

LB, ik kan me ook niet voorstellen inderdaad dat kdv niets doet? Ik kreeg ook knutsels; een ketting en een waxinelichthouder van m'n kindeke! O+

Kyara ze staaaaaaan! Ik zag al foto's op fb, wat zijn ze dan opeens groot zo los! Wauw!

En zijn er ergens foto's van die meet? Wil ik zien! Kijken of ze gegroeid zijn allemaal sinds begin januari ;)
pi_139822743
LB ik zou het inderdaad even navragen bij het kdv
Hier hebben ze een waaier gemaakt. Erg leuk.

Gulara jouw dag klinkt leuk O+
pi_139823133
Loj dank voor de tip. Ik zal volgende week bedanken op het kdv. Ik kreeg een beschilderde kledinghanger. Vind er zo leuk aan, dat dit echt ook een gebruiksvoorwerp is, net als een ketting.

Kyara los staan *O*

Lb volgende week bij het kdv vragen. Misschien kwam het cadeau per ongeluk niet mee.

Gulara klinkt als een fijne moederdag.

Minneola wat een service om het moederdagcadeau te bezorgen.

Nog even jompelen voordat ik afscheid neem voor een plasje op het potje 2 dagen geleden. Hij kondigde hetkeurig aan en liep zonder luier naar de badkamer om daar ophet potje te plassen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 11 mei 2014 @ 14:05:57 #77
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139824854
Ik heb een beschilderd sieradendoosje gekregen van M. Dat vind ik wel leuk want dat kun je ook echt gebruiken. Sowieso vind ik het altijd leuk als er een handje of een voetje op staat en of iets dat je kunt gebruiken of dat het een beetje plat is zodat ik het in de albums kan plakken.

Meisjes hebben het dit jaar alweer af laten weten qua knutsels ;)

Gulara! Doe eens een Tula foto! Bevalt hij?

Foto's van de meet zijn er wel maar die kan ik niet zomaar hier neerplempen ;)
pi_139824986
Wat knap Tinu!

Loj
Vorig jaar had onze vorige GO ook niets gedaan. Dit jaar heeft S bij een andere GO iets geknutseld..zo leuk! Raakt me echt zoiets O+ Moederdag. Ga haar zeker bedanken.

Kyara
Knap van je dames!

-O- LB

Vandaag vieren we alvast S haar 2e verjaardag! Morgen is ze echt jarig.
Het is echt genieten en dit jaar is ook snel voorbij gegaan.
Ze is superlief en kan (gelukkig) weer goed haar speelgoed enz delen :+
Het eten/drinken gaat nogsteeds niet geweldig maar sowieso 1x pw heeft ze wel er dag dat ze goed eet.
Ben dol op dr.
pi_139826709
Zoë, heel veel plezier bij S haar feest. Hoe voel je je? Ik las dat je dubbel zwanger bent.

Even een kleine spam (onder de spoiler) van de laatste 2 dagen (met feestvarken, taart en cadeautjes). Svp niet quoten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 33% gewijzigd door Tinuviel op 11-05-2014 21:22:37 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 11 mei 2014 @ 15:11:55 #80
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139826798
Wat een leuke foto's Tinu! Gave taarten ook!

Zoe, veel plezier vandaag! Vanaf morgen een peuter!
pi_139835235
Tinu wat een leuke foto's. O+

Zoë hoe vond ze het vandaag? Fijne dag morgen :*
pi_139837316
Leuke spam Tinu!
Voel me erg moe, heb staaltabletten en extra foliumzuur gekregen (Hb was wel goed 8.2). Ik lag vaak wakker snachts maar gelukkig gaat het slapen ook beter.

-knip-

[ Bericht 27% gewijzigd door Zoë23 op 12-05-2014 13:25:39 ]
pi_139837482
Zoë wat een schatje. En ze lijkt al ouder dan haar twee jaar O+
  zondag 11 mei 2014 @ 20:12:17 #84
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139838563
Zoë ik heb niet vaak foto's van S gezien maar wat een prachtig poppetje!! O+

En die taart! Wat walgelijk netjes voor een eerste keer! :o
Tinu die taarten zijn gaaf! Houdt ie zo van de zee? (Lief ook die handen van grote broer die helpt het cadeau uit te pakken ;) )

Gulara, gelukkig maar! Ik vermoedde ook een grapje in die richting hoor, maar wou toch ff checken :s)

Loj, goed punt! Fijn inderdaad om hier af en toe ook de andere kant te horen :Y
  zondag 11 mei 2014 @ 20:25:45 #85
259886 pessie
pi_139839231
Jarigen *O* en inderdaad leuke taarten tinu en Zoë!

Ik heb vorig jaar inderdaad de juffen van de psz van Nathan bedankt en ze vertelden dat dat voor hun voor het eerst was :X . Lauren had geen knutsels maar ik heb haar verteld dat ze volgens jaar vast iets gaat doen op de psz O+
Manlief heeft wel echt flink uitgepakt. Doet ie normaal nooit dus echt lief. Had hele lekkere broodjes bij de bakker gehaald, taart (roze), ontbijt op bed... ^O^
  zondag 11 mei 2014 @ 20:35:34 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139839774
Wauw! Wat lief pessie O+

En ik vergat Zoë helemaal te feliciteren 8)7 Van harte! *O*
En Tinu, wat goed van L dat ie al zelf op het potje gaat! :o _O_
pi_139839781
Leuk Tinu en *O* voor het potje !
Zoe: alvast van harte *O* Die taart wouw !
Kyara: voor het los staan *O*
Verder haak ik weer aan :@
Leuk dat de meet geslaagd was
  zondag 11 mei 2014 @ 20:44:16 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139840244
Ja die meet he, was dat die in Monnickendam?

Was way too far geweest voor mij, maar het lijkt me wel echt tof om veel van jullie (weer) eens te zien! Volgende keer weer centraal in Nederland? Of zelfs iets noordoostelijker? :+ Oh en ja ik wil foto's zien!
  zondag 11 mei 2014 @ 20:45:49 #89
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139840342
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:42 schreef Zo�23 het volgende:
Voel me erg moe, heb staaltabletten en extra foliumzuur gekregen (Hb was wel goed 8.2). Ik lag vaak wakker snachts maar gelukkig gaat het slapen ook beter.
Dat krijg je standaard bij tweelingzwangerschappen :Y
  zondag 11 mei 2014 @ 20:55:25 #90
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139840961
Leuke foto's Zoe! Mooi cadeau! En inderdaad kuddo's voor de taart!

LB, de Monnickendam-meet is uiteindelijk verplaatst naar in de buurt van Rotterdam (binnenlocatie).

Foto-overzichtje (met alleen mijn kinderen uiteraard... vandaar de rare foto's....ik moest soms andere kinderen eraf knippen :+ )

zondag 11 mei 2014 @ 21:49:59 #91
259886 pessie
pi_139844490
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ja die meet he, was dat die in Monnickendam?

Was way too far geweest voor mij, maar het lijkt me wel echt tof om veel van jullie (weer) eens te zien! Volgende keer weer centraal in Nederland? Of zelfs iets noordoostelijker? :+ Oh en ja ik wil foto's zien!
Noordoostelijker klinkt goed :+

Leuk Kyara! Uiteindelijk bij iemand van het forum? (Son?)
pi_139845830
Pessie wat lief van je man O+

Kyara leuk overzicht. O+
pi_139846121
Riley had vandaag zo lol. Ik deed net of ik iets wilde afpakken, maar dat het niet lukte. Ze lag helemaal dubbel van het lachen. Ik moest lachen en huilen tegelijk, omdat ik me zo gelukkig voelde O+
pi_139858404
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef pessie het volgende:

[..]

Noordoostelijker klinkt goed :+

Leuk Kyara! Uiteindelijk bij iemand van het forum? (Son?)
Jup, bij mij :Y. Ik woon 1 dorp verder dan Son ;).
Home is where the O+ is...
pi_139859193
Kyara leuke foto's! En gaaf, los staan O+

Zoë wat heb jij een prachtig meisje zeg :o en de taart is ook mooi ;)

Omen dat spelletje vindt F ook geweldig :D

Hier gaat alles prima, het is heel gezellig met F en woensdag gaan we voor het eerst naar muziek op schoot :) Gisteren deed hij twee stappen los toen hij ineens oerkrachten kreeg bij de aanblik van een tompouce. Maar vooral dat je elkaar steeds beter begrijpt, meer contact hebt, meer kunt spelen vind ik geweldigdeluxe :Y En over een kleine maand gaan we twee weken op vakantie. O+

[ Bericht 9% gewijzigd door Suikertante op 12-05-2014 10:34:03 ]
  maandag 12 mei 2014 @ 11:46:19 #96
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_139861371
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 10:26 schreef Suikertante het volgende:

Hier gaat alles prima, het is heel gezellig met F en woensdag gaan we voor het eerst naar muziek op schoot :) Gisteren deed hij twee stappen los toen hij ineens oerkrachten kreeg bij de aanblik van een tompouce. Maar vooral dat je elkaar steeds beter begrijpt, meer contact hebt, meer kunt spelen vind ik geweldigdeluxe :Y En over een kleine maand gaan we twee weken op vakantie. O+
Jaaa, heel fijn is dat :Y. En straks als F. meer gaat kletsen krijg je ook 'gesprekjes' O+. Interactie rules!

Lekker ook van jullie vakantie, wij gaan ook heel binnenkort 2 weken weg. Ik kijk er zó naar uit!
pi_139861961
Iemand past op ons huis. Daarom durf ik het hardop te zeggen :D

Gesprekjes, daar kijk ik zo naar uit! Hij zegt nu wel Aa (aai) tegen de poezen, oe-oe bij de koekoek in het vogelboekje, hij begint in elk geval klanken aan dingen te verbinden. Hij zegt ook vaak mama, maar dat betekent nog niks.

Ik vind dit ook een spannende periode omdat hij soms dondersgoed doorheeft dat iets niet mag, de andere keer heb ik de indruk dat hij echt nog niet begrijpt dat ik het niet wil hebben. Soms twijfel ik ook een beetje of ik in de zeik genomen word :+
pi_139862276
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:05 schreef Suikertante het volgende:
Soms twijfel ik ook een beetje of ik in de zeik genomen word :+
Ik weet zeker dat M. me soms in de zeik neemt. Echt mij aankijken, weten dat het niet mag en dan toch doen. :6 }:| Maar leuk ook die interactie ja. O+

Tinu mooie foto's had ze gisteren nog gezien, Zoe wat heb je ook een mooi meisje, gefeliciteerd allebei.

Ik heb een reminder in mijn telefoon gezet dat ik de juffen van het kdv moet bedanken :') Ik vond het echt best leuk gemaakt maar ik vergeet dat soort dingen altijd te zeggen. Zonder telefoon ben ik een hork. :@
pi_139862469
Loj ik moest vanmorgen aan je denken en heb inderdaad de juffen van de psz bedankt :D

klinkt alsof je volop geniet Suiker. En lekker er tussen uit. Wij gan over 2,5 een weekend naar bosrijk in de efteling. Ook zo veel zin in.
pi_139862873
Suiker wat fijn dat het zo goed gaat met F O+
En lekker dat je bijna op vakantie gaat :D
Wat ze wel en niet begrijpen vind ik ook altijd lastig. Ik probeer haar wel al wat ‘regels’ bij te brengen. Zoals met tekenen. Als ze op de tafel wil tekenen zeg ik dat ze dat niet mag, maar dat ze op papier moet tekenen. Ze snapt er nu nog weinig van, maar ik weet dat zoiets morgen alweer anders kan zijn.
En zij neemt me ook in de maling. Dingen waarvan ze weet dat ze het niet mag (aan het stopcontact zitten) doet ze soms toch proberen en dan kijkt ze ons met zo’n ondeugende glimlach aan :D
pi_139863181
Vannacht werd Riley wakker. Dus heb ik haar uit bed gehaald en luier verschoond. Toen ik haar op bed wilde leggen, schudde ze nee. Ze wilde nog even hoi zeggen tegen opa en oma (waar wij deze week nog slapen) :D
pi_139863551
Leuke ondeugende dreumes dus omen.

kyan heeft nu ook zo iets leuks. Hij geeft een kusje op zijn hand, komt dan heel enthausiast naar je toe om die hand van het kusje tegen je mond aan te drukken <3

En verder snappen ze vrij veel hoor. Althans dat komt ineens. Zo leuk als ze kleine opdrachtjes uitvoeren.
  maandag 12 mei 2014 @ 13:17:27 #103
259886 pessie
pi_139863920
Lauren krijgt buisjes *O* . Het werd wel erg gortig vond ook de arts in het ziekenhuis. Ze heeft ook nog even iets uit Lauren haar oor op kweek laten zetten. 10 juni is het zover.

Wat een lieverd toch die Riley O+

Cwen, lief dat je je huis open hebt gesteld.

As, die kleine opdrachtjes zijn inderdaad leuk.

Vanmorgen ook nog naar het CB geweest. Mevrouw is 11,3kg en 80,5cm. Een flinke dame dus :D . Verder alles goed. Ze heeft netjes de blokjes weer in het doosje gedaan, en vond de prikken echt stom. Ze lijkt van de eerste nu nog niet zoveel last te hebben, de 2de zien we wel over 10 dagen.
pi_139864375
Kyara
Had zoiets verwacht idd, nog nooit zoveel vitamines en dingetjes gehad als nu :9
Leuke foto's van je meiden!

Bedankt voor de felicitaties!

Suikertante
Dat wel/niet begrijpen heb ik nog steeds wel. Scheelt dat ze kan praten en ze kan vertellen wat haar bedoeling is/was maar dan nog is het niet altijd even duidelijk

Wat lief Omen en As
  maandag 12 mei 2014 @ 14:12:27 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139865830
quote:
_O-
En wat klink je blij! O+ Muziek op schoot lijkt me heel tof, ga ik misschien met 2 vriendinnen ook doen (hun kinderen zijn ongeveer even oud). Aan de andere kant.... in ons koor zijn momenteel 9 kinderen tussen de 5 jaar en 5 maanden, dus misschien hoeven we het niet via de muziekschool te doen oO<
Ondeugendheid begint hier ook te komen ja! Zo'n twinkle in haar ogen als je zegt 'Waar ga jij heen?' :D O+ En ze snapt dondersgoed wat nee betekent, en snapt sowieso veel woordjes :Y
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 12:50 schreef Omentielvo het volgende:
Vannacht werd Riley wakker. Dus heb ik haar uit bed gehaald en luier verschoond. Toen ik haar op bed wilde leggen, schudde ze nee. Ze wilde nog even hoi zeggen tegen opa en oma (waar wij deze week nog slapen) :D
:D O+ Wat schattig! Opa en oma zullen dat misschien niet direct hebben gevonden? Of heb je ze laten slapen? ;)
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:05 schreef As1981 het volgende:
kyan heeft nu ook zo iets leuks. Hij geeft een kusje op zijn hand, komt dan heel enthausiast naar je toe om die hand van het kusje tegen je mond aan te drukken <3
Nohhhhh! O+!
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 13:17 schreef pessie het volgende:
Lauren krijgt buisjes *O* . Het werd wel erg gortig vond ook de arts in het ziekenhuis. Ze heeft ook nog even iets uit Lauren haar oor op kweek laten zetten. 10 juni is het zover.
Oh! Wat fijn, hopelijk is dat het eind van het gekwakkel! En hopelijk blijft de last van die andere prikjes ook uit :Y
  maandag 12 mei 2014 @ 14:14:57 #106
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139865930
Ik kwam net met E thuis, zette haar op de bank om haar jasje uit te trekken, hoor ik haar ineens een paar keer achter elkaar 'thuis' zeggen! :o

Gisteren herhaalde ze ook al steeds hetzelfde 'woordje' toen ze op de commode lag maar ik snapte niet wat ze zei! :'( :') 'aatoe' ofzo. Als ik 's ochtends haar slaapzak openrits versta ik wel wat ze zegt; 'aai', terwijl ze dr eigen been aait :') O+!

Maar het komt er dus aan, de woordjes!! *O* O+ *O*
pi_139866141
Oohhh woordjes O+

Isa zegt alleen "dank" als ze iets aangeeft, maar dat is ook zo schattig O+

En over streken gesproken, laatst had man patatjes gehaald bij de snackbar. Dat eten we soms als we geen zin hebben om te koken en Isa al in bed ligt, maar volgens mij had dat monster het door! Zodra man thuis was, was zij klaarwakker en weigerde ze terug naar bed te gaan. Dus heeft ze tussen ons in op de bank patatjes meegegeten :') O+ Toen alles op was ging ze meteen slapen zodra ik haar in bed legde :D Zo ondeugend, maar tegelijk ook zo'n lief momentje O+

Oh en ze staat ineens zomaar los soms :D en dan schrikt ze zich rot en gaat paniekerig om zich heen kijken want ze heeft geen idee wat ze dan moet doen :') :@
Sarcasme. Herken het.
  maandag 12 mei 2014 @ 14:30:33 #108
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139866360
Haha wat een boefje! :D

Hoe gaat t met je nieuwe huis Spirit?!
  maandag 12 mei 2014 @ 15:50:54 #109
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139868908
Wat lief Omen O+ Riley gaat ook hard nu he!

Wat schattig As O+

Pessie, dat is inderdaad een flinke dame! Hopelijk zorgen de buisjes inderdaad voor minder oorontstekingen. Fijn!

Wat leuk LB O+ Thuis O+
(ik vond dat bij M ook zo knap, die snapte en zei al heel snel het verschil tussen huis en thuis O+ )

Spirit O+

Wat een leuke dreumesverhaaltjes weer O+
  maandag 12 mei 2014 @ 17:24:14 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139872408
E zit as we speak de knuffel, die ik voor haar in Londen kocht toen ik zwanger was, te knuffelen O+ :'( O+

En ze zit constant "ti ta" te doen nu ik net voor haar 'grote klokken zeggen bim bam- etc' heb gezongen :o

Ze lijkt nu elke dag wel iets nieuws te kunnen!! 8)7

SPOILER
  maandag 12 mei 2014 @ 17:38:46 #111
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139872903
*O* voor E! Leuk fimpje O+ Wat gaat het dan ineens hard he!

En die knuffel O+ O+
Zo heeft M het knuffeltje dat ik van mijn man kreeg toen ik net zwanger was en hij een weekend weg ging O+

Meisjes hebben ook leuke en schattige knuffeltjes maar die geven weer de voorkeur aan foeilelijke prenatal popdoekjes :')
pi_139875892
As wat lief O+

Pessie fijn dat ze nieuwe buisjes krijgt
En mooie stats. Hopelijk krijgt ze ook geen last van de bmr prik :*

Zoë hoeveel weken ben je nu zwanger? En snapt jouw dame het al een beetje? :*

LB die ondeugendheid in de oogjes is O+
En opa en oma waren al wakker geworden, omdat hun kamer naast haar kamertje ligt. Dus ze heeft hun even een kusje gegeven
En wat leuk die woordjes O+
Dat filmpje. Echt leuk en goed O+ *O*

Spirit wat een lieve actie. En groot gelijk dat ze ook wat patatjes wilde O+

Kyara. Riley gaat inderdaad ook heel hard. En dat met het verhuizen maakt volgens mij dat ze wat meer driftbuien heeft en overdag niet wil slapen. Dit weekend verhuis ik en hopelijk brengt dat weer wat rust bij haar
pi_139875907
Zoë nu in het echie gefeliciteerd met S.

Heb even bijgelezen met zieke peuter, maar eigenlijk hoor ik hier niet meer. Tandenwerk is naar, hij had 39,4 graden koorts.

[ Bericht 15% gewijzigd door Tinuviel op 12-05-2014 19:51:35 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_139876019
Tinu beterschap voor je peuter :*
  maandag 12 mei 2014 @ 20:23:05 #115
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139879054
Beterschap voor L Tinu! Stomme tandjes -O-

Omen, verhuizen zal inderdaad ook wel het een en ander triggeren qua buien enzo. Het zal voor haar ook wennen zijn.
  maandag 12 mei 2014 @ 20:33:38 #116
95408 Incantrix
pi_139879570
Och Tinu, wat sneu -O- :*

Riley O+ O+ Ik heb haar nog nooit gezien, maar ik ben fan!

Pessie, ik heb de voorgeschiedenis niet helemaal meegekegen, maar wat fijn dat er actie komt! Veel succes met de ingreep, ik hoop dat het doet wat jullie hopen :*

Spirit, die rook patatjes en dacht "Ja hooooiiii!" :D Wel lief :) Weet je, niet dat ze zich dít nu per sé nog zal herinneren, maar ik heb daar wel eens over na zitten denken, van je jeugd weet je niet meer hoe schoon of hoe vies het huis was, maar wel van die kleine momentjes zoals deze. Soms moet zoiets kunnen, ik denk dat zoiets kleins heel veel kan betekenen later :Y

En ondeugende kindjes O+ Hiero ook één hoor, Isabel gaat zelfs nog een stapje verder als de meeste andere kindertjes hiero :') Ze wéét niet alleen dat ze iets stouts doet, kijkt me niet alleen glunderend aan terwíjl ze het doet, echt metéén nadat ze datgene heeft gedaan komt ze aanhollen met een uitgestoken lipje terwijl ze kusjes-geluidjes maakt. Echt zo van 'dan maak ik het even goed en dan kan ik daarna meteen weer verder spelen' :') :D O+ Sowieso is onze dame van de kusjes, echt, ik lig constant in katzwijm van dat kind :@ Deze leeftijd is zó leuk!!
3!
pi_139881219
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:33 schreef Incantrix het volgende:
Spirit, die rook patatjes en dacht "Ja hooooiiii!" :D Wel lief :) Weet je, niet dat ze zich dít nu per sé nog zal herinneren, maar ik heb daar wel eens over na zitten denken, van je jeugd weet je niet meer hoe schoon of hoe vies het huis was, maar wel van die kleine momentjes zoals deze. Soms moet zoiets kunnen, ik denk dat zoiets kleins heel veel kan betekenen later :Y
Mooi gezegd O+ Denk dat ik daar eens wat vaker aan moet denken en toch dat spelletje met Lars en/of Femke moet gaan spelen ipv zeggen dat ik geen tijd heb omdat ik nog moet strijken/stofzuigen/poetsen/whatever...
pi_139881586
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:03 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Mooi gezegd O+ Denk dat ik daar eens wat vaker aan moet denken en toch dat spelletje met Lars en/of Femke moet gaan spelen ipv zeggen dat ik geen tijd heb omdat ik nog moet strijken/stofzuigen/poetsen/whatever...
+1
  maandag 12 mei 2014 @ 21:14:30 #119
95408 Incantrix
pi_139881870
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:03 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Dat is waarom ik mezelf heb voorgenomen op mama-dagen mijn mobiel in een blikje te gaan stoppen ofzo. Ik merk dat ik de kinderen vaak maar half aandacht geef, omdat ik half naar mijn scherm zit te kijken. Stef heeft de afgelopen tijd steeds vaker dat hij elke vorm van oogcontact vermijd en dan voel ik me echt schuldig en crappy omdat ik echt denk dat hij dat van ons geleerd heeft. Werk aan de winkel dus..

[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 12-05-2014 22:06:42 ]
3!
pi_139882495
Pessie hopelijk gaan die buisjes het verschil maken. Want die pijn waarover jij schreef, dat was idd niet leuk meer :*

Tinu ook veel beterschap!
pi_139882739
quote:

Ik ken iemand in Utrecht die dat geeft. Hoop dat je bij haar gaat. Ze is echt geweldig O+
pi_139883686
Inca wat mooi gezegd. O+

Ik heb ook gekeken naar muziek op schoot in buurt. Op 27 juni is er zo'n ochtend en ik heb me maar meteen ingeschreven met Riley :D
  maandag 12 mei 2014 @ 22:13:29 #123
95408 Incantrix
pi_139885616
Oh, van die babyconcerten? Heb ik ook gedaan met Isabel, echt heel erg leuk!!

Ow, en ik moet toch even een beetje dagboeken nog hoor, het was zó lief vanmiddag.. Ik was het eten aan het doen en gillend rondjes aan het rennen omdat ik geen kattenvoer had (dat moet bij ons ontdooid worden) en Isabel had zich ertussen gepropt toen ik in de koelkast keek. Doet ze wel vaker, dan gaat ze een beetje zitten fruttelen met pakken melk ofzo, maar ze is er meestal zo weer klaar mee. Dus ik dacht 'laat maar gaan, als ze er zo is uitgekeken mik ik snel de deur van de koelkast weer dicht'. Dus ik zo verder met wat ik aan het doen was, dacht ik gezien te hebben dat ze er weg was dus ik ging de deur dichtdoen, maar toen bleek ze er toch nog te zitten. Gebeurde nog een keer, ik dacht echt dat ik gek aan het worden was. Maar toen zag ik eindelijk wat ze aan het doen was: ze was steeds heel even weg om naar de eettafel te lopen O+

Nouja, tl;dr: ze was de tafel aan het dekken O+ O+ zo lief!

/hysterische moeder-modus

Sorry :@

[ Bericht 2% gewijzigd door Incantrix op 12-05-2014 22:18:32 ]
3!
  maandag 12 mei 2014 @ 22:28:14 #124
259886 pessie
pi_139886340
Hahajha Inca!! ^O^
Al is het wel herkenbaar, Lauren checkt hier welke dag de koelkast ook en aantal keren, ik denk omdat ze bang is dat ze anders niets te eten krijgt :7
Lauren heeft nu 2 maanden bijna doorlopend oorontsteking.

Omen, leuk! En verhuizen is tof. Heb je gewoon voor de zomer een tuin!

Lb, stappestasp!
  maandag 12 mei 2014 @ 22:33:17 #125
95408 Incantrix
pi_139886564
Grappig zeg, Stef heeft dat volgens mij nooit gedaan! En och, Lauren, wat onwíjs sneu zeg, oorontsteking doet zoveel pijn ook ;( nogmaals fijn van de buisjes dus!!
3!
pi_139886668
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:28 schreef pessie het volgende:
Hahajha Inca!! ^O^
Al is het wel herkenbaar, Lauren checkt hier welke dag de koelkast ook en aantal keren, ik denk omdat ze bang is dat ze anders niets te eten krijgt :7
Lauren heeft nu 2 maanden bijna doorlopend oorontsteking.

Omen, leuk! En verhuizen is tof. Heb je gewoon voor de zomer een tuin!

Lb, stappestasp!
Pessie bij ons hielpen de buisjes echt goed tegen al die looporen/ oorontstekingen. Ik hoop bij jullie ook. Er is ook een apart buisjestopic.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_139887049
Inca wat een geweldig momentje. Zomaar de tafel dekken. Alleen smeerkaas in combinatie met knoflook en mayonaise lijkt mij niet zo lekker :D
pi_139888015
Ooh, ik lees hier echt leuke verhalen en herkenbare situaties. Vooral die eerste woordjes zijn echt leuk. O+
Aiden zegt nog geen echte woordjes maar wel dingen als "tie" en dan wijzen of "bababa", wat bijna mama of papa is.
De rest klinkt vooral als "goegeliegoegoelie" ofzo. :')
Hij is nu echt heel bewust aan het communiceren op een hoger niveau dan een paar weken terug. Hij komt met speelgoed aanlopen om aan ons te geven en dan weer mee terug te nemen. En hij blijft wat meer op schoot of wilt meer opgepakt worden.
Ook richt hij zich ook op vreemde kinderen, zoals vandaag in de winkel. Loopt hij gewoon naar een kindje toe om hem te aaien en hem te knuffelen. O+ Lief hoor, maar beetje maf. :P
En laatst was een vriendin hier met haar zoontje van 2. Die vond hij ook heel leuk.

Morgen op kraamvisite van een oud klasgenoot die half maart een dochtertje kreeg. Heb o.a deze knuffel gekocht:

Was er zelf verliefd op.

Ben zo benieuwd hoe het ineens weer is om zo'n kleine baby vast te houden. O+
  dinsdag 13 mei 2014 @ 05:29:37 #129
95408 Incantrix
pi_139894434
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:41 schreef Omentielvo het volgende:
Inca wat een geweldig momentje. Zomaar de tafel dekken. Alleen smeerkaas in combinatie met knoflook en mayonaise lijkt mij niet zo lekker :D
Vooral als je je bedenkt dat we bietjes aten :D ze heeft echt willekeurige dingen gepakt die voor haar te tillen waren denk ik, haha!
3!
  dinsdag 13 mei 2014 @ 05:32:31 #130
95408 Incantrix
pi_139894439
En die knuffel Venco O+ ik vond het laatst heel verhelderend om een klein baby'tje vast te houden. Ik heb best nog ff gerammeld na Isabel's eerste babytijd, maar nu merkte ik dat ik het heel leuk vond bij een ánder zeg maar. Kan me voorstellen dat het ook andersom kan werken alleen :P
3!
pi_139894450
Venco, Aiden klinkt O+
En dat knuffeltje is O+
pi_139895580
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef Incantrix het volgende:
Oh, van die babyconcerten? Heb ik ook gedaan met Isabel, echt heel erg leuk!!
Nee, het is echt een soort muziekles voor dreumesen! Vanaf dat hij 1 jaar is kun je meedoen met je kind en dan doe je spelletjes met ritme, geluid maken, liedjes, dansjes (klap eens in je handjes..).
Het lijkt me extra leuk omdat je de liedjes en spelletjes thuis weer kunt doen en de interactie tussen de kinderen lijkt me tof. Olf vertelde dat het ook heel leuk is om te zien hoe alle kinderen samen reageren, daar verheug ik me ook op O+
pi_139896789
Jaaaaa muziek op schoot is zo fantastisch! Echt een aanrader. Echt, de spanning en concentratie op haar gezichtje! O+ Het is echt mijn favoriete uurtje van de week!

Je merkt toch dat het anders is dan thuis 'alleen' de liedjes doen, ook al is dat ook al heel leuk, omdat de juf echt awesome is en de kinderen ook echt heel erg met elkaar bezig zijn. Wat ik heel speciaal vind omdat mijne nu nog niet echt de leeftijd heeft dat ze heel actief echt samen speelt.
pi_139896965
Dat knuffeltje O+

samen met je kind iets doen is sowieso een fijne interactie. Echt even tijd samen. Tijd doe ik vaak toch even eea tussendoor.
Bij de oudste deed ik met 1,5 jaar ouder en kindgym. Wat ik nu jammer vind ik dat hier alles op woensdag is. De enige dag dat mijn oudste geen psz heeft. Dus dan is het niet echt haalbaar nu ;(
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:17:13 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139897052
Tinu, sterkte voor jullie! Zijn ze al bijna allemaal door?

Inca, waarheid als een koe! En dat gelijk goedmaken met kusjes, haha, wat een slimmerdje! O+

Omen, als jij en Riley eenmaal op je nieuwe plek zitten, wordt ze vast rustiger ja! Spannend hoor, komend weekend al!

En nu ga ik gelijk mijn vriendinnen mailen over muziek op schoot :D Twee vrienden zaten er over te denken om een soort kinder-muziek-iets te beginnen.... dus wie weet wat er te combineren is :9
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:36:41 #136
381212 Gulara
From the future
pi_139897549
Oh, ik heb ook muziek op schoot gezien hier.
Maar $175,- voor 10x. :X
Ik ga er nog even hard over nadenken en eventueel naar andere alternatieven zoeken. Leuke dingen doen met andere kinderen daar is ie namelijk wel aan toe volgens mij.
pi_139897638
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:36 schreef Gulara het volgende:
Oh, ik heb ook muziek op schoot gezien hier.
Maar $175,- voor 10x. :X
Ik ga er nog even hard over nadenken en eventueel naar andere alternatieven zoeken. Leuke dingen doen met andere kinderen daar is ie namelijk wel aan toe volgens mij.
Dat is praktisch even duur als hier! Maar wellicht is onze duur want centrum in relatief grote stad?

Hoe gaat het met alle gezinsuitbreidingen hier? Gulara al toe aan een tweede? ;)
pi_139898268
Hier is muziek op schoot iets van 70 euro voor 10 lessen van 45 minuten. Peuterdans is ook zoiets, ook een aanrader! :)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:25:26 #139
381212 Gulara
From the future
pi_139898842
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:40 schreef Olf het volgende:

[..]

Dat is praktisch even duur als hier! Maar wellicht is onze duur want centrum in relatief grote stad?

Hoe gaat het met alle gezinsuitbreidingen hier? Gulara al toe aan een tweede? ;)
Aaah, dan ben ik gewoon een cheapo. Want middenin het centrum van een vele grotere stad.

SPOILER
pi_139899489
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:25 schreef Gulara het volgende:

[..]

Aaah, dan ben ik gewoon een cheapo. Want middenin het centrum van een vele grotere stad.

SPOILER
Omvat de spoiler een eh, toekomstig óf een actueel nieuwtje? :o
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:34:57 #141
426379 elamanilo
elämänilo
pi_139901352
:o

Waarom kan die maxicosi Pearl alleen maar met isofix }:| Van die andere hebben ze niet zulke leuke kleurtjes..

Welke autostoel hebben de anderen hier trouwens? Ik heb dus geen isofix in mn auto, dus ik wil een stoeltje dat met een gordel geinstalleerd kan worden, en het liefst in mooie kleuren dus, roze of zo :D <3

Ze past trouwens nog prima in de pebble, maar ze wil meer zien, dus een stoeltje waar ze ook net iets meer recht op in kan en vooruit kan kijken en zo.
pi_139901896
Wij hebben de Maxicosi Tobi... maar gewoon in saai zwart :P
pi_139902210
Ik heb net bevestiging gekregen van de workshop muziek op schoot. Is een ochtendje in de bieb en gratis. Ik ben benieuwd hoe ze het vindt :D

Gulara, ga jij binnenkort echt voor nummer 2 O+

Mijn kind wordt ineens zo groot. Wilde ze twee weken geleden bij het wakker worden niet van mijn schoot af. Nu wil ze niet meer op schoot, maar lopen. Ook mag ik de fles niet meer aangeven. Dat wil ze zelf. En ik word dan emo, omdat de tijd zo snel gaat :'(
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:21:37 #144
426379 elamanilo
elämänilo
pi_139903348
Omen, het is ontzettend tof om te zien hoe ze zo groeien, maar tegelijk ook wel eens jammer dat er dan weer een fase wordt afgesloten :* Hopelijk ga je het nog een keertje meemaken allemaal O+

Skoap, ik denk dat dat in principe ook best wel een praktische kleur is ja :D En je kunt er ook hoezen om doen zie ik net!
  dinsdag 13 mei 2014 @ 14:54:06 #145
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139906883
Inca, wat schattig O+ en wat je zegt is oh zo waar. Hoewel ik het hier ook wel een uitdaging vind om elk kind evenveel aandacht te geven (of althans, de aandacht die het nodig heeft).

Muziek op schoot O+ leek mij superleuk maar hier nog even niet haalbaar (met M al peutergym). Wel doen ze op de soos hier wel eens iets met muziek. Dat vonden de meisjes erg leuk (en op het kdv hebben ze ook muziekles en daar doet M ook aan mee). Vooral J vindt muziek erg leuk. Bij mijn moeder had ze de trommel te pakken en ging uit zichzelf met 2 stokken er op slaan. Vond ik best knap. En dansen doet ze ook graag.

Gulara :o O+ *O*

Wij hebben de Maxicosi Pearl (en isofix ;) ). In het felroze. Want dat was de goedkoopste uitvoering die ik kon vinden :@ Ze zitten er trouwens nog niet in. MC past nog..... en nog geen tijd/zin gehad om ze erin te zetten.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 14:57:01 #146
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139906960
Vanochtend weer met het hele spul naar de Ikea geweest. Ideaal uitje als het weer wat minder is. Lekker gespeeld, banaantje en krentenbolletje gegeven en toen weer naar huis.

Wat zijn jullie slecht weer uitjes?

Meiden moeten echt hun energie kwijt dus alleen in de wagen zitten willen ze echt niet, ze moeten uit de wagen kunnen. Ballorig oid is best leuk maar met 3 kinderen wordt dat al snel duur....
pi_139907541
Kyara. Ik heb nog geen uitjes met slecht weer. Dus ik ga hier lezen wat er zoal gedaan wordt. Ikea klinkt al leuk

Ela. Jij zegt precies het juiste. Zo bedoelde ik het dus helemaal :*
pi_139909311
Wat is slecht weer? Als het wisselvallig is zoalsvandaag fiets ik bv tussen de buien door of de speeltuin.

Bij echt slecht weer wijk ik uit naar plaswijckpark of de dierentuin. We hebben een abo en beide hebben binnen mogelijkheden.

bij super slecht weer (dan is het vanaf de parkeerplek ineens ver lopen :P) blijven we binnen, ga ik op bezoek bij een ander of er komt iemand hier of evt een ballorig of iets dergelijks.
pi_139909330
Ik heb ook geen uitjes met slecht weer, maar isa kan 2 dagen in de week uitrazen bij het kdv en 1 dag bij mijn ouders met haar neef en nicht, dus tussendoor een dagje thuis gaat prima gelukkig.

Mijn eerste dreumesvraag O+ Wanneer stop je met opvolgmelk geven en stap je over naar gewone melk? Isa is nu 1 jaar en vandaag kocht ik nr 4 van Friso, maar geen idee of dat nog moet? Ze krijgt nu nog melk bij het ontbijt (pap) en rond 3 uur een fles. Heel soms nog een late/nachtfles.
Sarcasme. Herken het.
pi_139909656
Wij zijn met 11,5 maand ofzo over gestapt. Ging zonder problemen zolang we het nog warm maken. Hij krijgt hier volle melk nu.

de nr 3, 4 en 5 zijn vanuit de fabrikant zoetee gemaakt waardoor overstappen naar gewone melk moeizamer kan zijn.
mijn oudste dronk dus geen gewone melk (nu op de psz wel, thuis nog steeds niet). Kyan had geen moeite met de overgang.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:23:55 #151
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139909880
Slecht weer is relatief inderdaad. Maar na zoveel regenval is de speeltuin en kinderboerderij hier 1 grote modderbende en met 2 kruipende kinderen toch iets minder ideaal (beetje vies worden is niet erg maar hier is de afgelopen week echt heel veel regen gevallen).

Ik bedoelde eigenlijk de kleine tussendoor uitjes. Dierentuin heb ik ook een abbo en ook met genoeg binnendingen maar dat vind ik niet iets voor elke dag zeg maar :D

Bij redelijk/goed weer gaan we meestal even naar de kinderboerderij of speeltuin. Of ietsje verder met de auto naar een andere speeltuin. Of we gaan wandelen en bloemetjes plukken (veldje waar de meiden ook uit de wagen kunnen).

Qua slecht weer kom ik niet verder dan de ikea en bibliotheek. Alleen dat laatste vind ik nog iets minder ivm 3 kinderen die het enig vinden om kasten leeg te gooien.... en ik geloof niet dat ik in het liftje kan met duowagen en kind op mijn rug.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:25:41 #152
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139909938
Gewoon thuis is ook heerlijk trouwens. Maar merk dat de kinderen elkaar nu gewoon een beetje in de weg zitten. M wil met duplo of blokken bouwen maar dat wordt weer gesloopt. Meisjes willen ook wel spelen maar dat speelgoed wordt weer afgepakt door M en voor je het weet zit je met 3 huilende kinderen.

Ik kijk uit naar de tijd dat ze gewoon alledrie gezellig samen kunnen knutselen want het nu echt wel een beetje pittig om "gewoon" thuis te blijven.
pi_139909985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb ook geen uitjes met slecht weer, maar isa kan 2 dagen in de week uitrazen bij het kdv en 1 dag bij mijn ouders met haar neef en nicht, dus tussendoor een dagje thuis gaat prima gelukkig.

Mijn eerste dreumesvraag O+ Wanneer stop je met opvolgmelk geven en stap je over naar gewone melk? Isa is nu 1 jaar en vandaag kocht ik nr 4 van Friso, maar geen idee of dat nog moet? Ze krijgt nu nog melk bij het ontbijt (pap) en rond 3 uur een fles. Heel soms nog een late/nachtfles.
Kan vanaf 1 jaar. Dan is de melk die je koopt in de verpakking ook geen voeding meer maar melk om te drinken.
Fee wil wel nog gewoon een fles (vind het vreemd als ze geen fles krijgt en huilt tot ze hem wel krijgt :') ). Ze krijgt er hier nog 2 eentje 's morgens (nr 3 nutrilon) en eentje voordat ze echt gaat slapen (goedenacht van nutrilon).

Voor de rest krijgt ze bij elke voeding gewone melk, water of wat appelsap.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:27:29 #154
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139910015
M kreeg vanaf 1 jaar gewone melk. Maar wij zijn nooit verder gegaan dan nr 2.
pi_139910028
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:25 schreef Kyara het volgende:
Gewoon thuis is ook heerlijk trouwens. Maar merk dat de kinderen elkaar nu gewoon een beetje in de weg zitten. M wil met duplo of blokken bouwen maar dat wordt weer gesloopt. Meisjes willen ook wel spelen maar dat speelgoed wordt weer afgepakt door M en voor je het weet zit je met 3 huilende kinderen.

Ik kijk uit naar de tijd dat ze gewoon alledrie gezellig samen kunnen knutselen want het nu echt wel een beetje pittig om "gewoon" thuis te blijven.
Hear hear. Moet wel zeggen dat ze hier heel leuk zelf kunnen spelen. En ik heb sinds kort een glijbaan in mijn woonkamer :o :+

Respect trouwens wel voor al je uitstapjes, want dat doen we hier echt niet. De tuin is ook een fijne speelplek denk ik dan maar.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:29:39 #156
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139910086
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:27 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Hear hear. Moet wel zeggen dat ze hier heel leuk zelf kunnen spelen. En ik heb sinds kort een glijbaan in mijn woonkamer :o :+
Een glijbaan? Gaaf! Zo'n plank als Becky27 heeft?

Wat doe jij zoal met je kindjes?
pi_139910091
Het scheelt hier dat de oudste 4 dagdelen per week naar de psz gaatm dus moeten we er toch uit. Op de drie ochtenden blijven we 15 min en kan kyan daar ook spelen.

verder gaan we (lees de kinderen) nog wel eens ergens lunchen (maar is ook weer duur). De speeltuinen hier hebben van dat schors liggen dus gelukkig niet zo'n modderbende.

plaswijck en dierentuin doe ik hier ook wel tussendoor. Zeker plaswijck is ook leuk voor een uurtje. Maar ja voor jullie een beetje ver.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:33:09 #158
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139910206
Cathmar, ja tuin is ook prima. Mits het weer een beetje goed is :D

Als ik alleen met M ben vind ik het ook heel leuk om samen naar buiten te gaan in de regen. Laarzen aan, regenjas, paraplu en lekker in de plassen stampen O+ Maar dat is met 3 lastiger, zeker als ze nog niet lopen....

Plaswijck is volgens mij heel leuk ja. Maar inderdaad, niet zo in de buurt :D

Maandag gaan we weer naar de dierentuin. Even alleen met de meiden en dan 1 op 1 zodat ze er wat meer van meekrijgen.
pi_139910215
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:29 schreef Kyara het volgende:

[..]

Een glijbaan? Gaaf! Zo'n plank als Becky27 heeft?

Wat doe jij zoal met je kindjes?
Zoeentje

Verhuis ik misschien nog eens naar boven. Maar goed, ze gaan niet naar de opvang en zijn altijd thuis dus een beetje extra vermaak komt goed uit. Meisjes spelen hier leuk. Altijd een uurtje ofzo in de box, daar staat het keukentje in. En De Deur, ideaal ding. En verder lezen we boekjes of spelen we op de grond met de blokken. En we zijn ook veel onderweg naar school/zwembad/speelafspraakjes. Kinderboerderij met speeltuin denk ik 1x per week.

En als ik het echt niet meer weet zet ik ze in bad O+
Met een meidenkwartet
  dinsdag 13 mei 2014 @ 16:35:54 #160
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139910314
Gaaf ding!

Ja, dat is ook zo. Jullie moeten sowieso de deur uit natuurlijk.

Bad O+
is hier ook dolle pret maar durf het niet alleen te doen. De vorige keer gingen er 2 kopje onder :X
pi_139910498
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:35 schreef Kyara het volgende:
Gaaf ding!

Ja, dat is ook zo. Jullie moeten sowieso de deur uit natuurlijk.

Bad O+
is hier ook dolle pret maar durf het niet alleen te doen. De vorige keer gingen er 2 kopje onder :X
Dat is niet handig nee. Ik moet er ook echt bij blijven en afdrogen en aankleden doen we dan in de badkamer. Maar ze vinden het super leuk.

Vandaag 3x natgeregend. Zo leuk joh, kinderen op school...
Met een meidenkwartet
pi_139913208
Kyara, ik kom met slecht weer ook niet verder dan de indoorspeeltuin en de bieb. Als het alleen regent (en niet hagelt of stormt) gaan we ook wel eens met oude kleren aan het bos in en door de plassen stampen. Lekker vies worden, vinden ze hilarisch!

Omen, je klinkt altijd zo verliefd als je het over Riley hebt O+

ela, hier de Priori Sps dacht ik. Saai zwart, maar mijn kinderen geven er genoeg kleur aan door hun snot/braaksel/verfhanden etc aan af te vegen O+

Nu we het er toch over hebben, wij gaan voor een derde kindje. Heel binnenkort al, zo supertof is het! O+ Maar dat is mijn leven, mijn huwelijk, mijn gezin: superduperawesome O+
pi_139913470
Wat tof le!

Wij hadden vandaag zo'n lekker dagje O+
Vanochtend naar de speeltuin in een andere wijk geweest. E achterop en F op z'n eigen fiets (daarom E achter, net wat veiliger). En na dr middagslaapje gingen we aardbeien kopen. Dat kan in een kas hier achter de wijk, dus heengelopen. Op de terugweg hebben de kinderen de halve bak leeggeten :') en zijn we nog even naar de speeltuin geweest.
Het werd opeens lekker weer O+

Plaswijckpark is ook wel een goeie om eens heen te gaan. Best dichtbij hier en ben er 1x geweest :D
  dinsdag 13 mei 2014 @ 18:19:19 #164
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139913512
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:09 schreef L-E het volgende:
Kyara, ik kom met slecht weer ook niet verder dan de indoorspeeltuin en de bieb. Als het alleen regent (en niet hagelt of stormt) gaan we ook wel eens met oude kleren aan het bos in en door de plassen stampen. Lekker vies worden, vinden ze hilarisch!

O+

Laat je sticker dan ook rondkruipen?
pi_139913589
Die kruipt pas sinds drie dagen dus tot nu toe hing hij in de doek tijdens die uitstapjes :)
pi_139913637
Wat gaaf LE!!!!

En ik weet wanneer je er was Son :D
het word morgen lekker weer misschien ga ik dan.

even lekker naar buiten, geloof dat ik dat persoonlijk wel kan gebruiken :@
pi_139914154
As, hier in huis wordt echt niemand gezelliger van te veel binnen zitten. In de plassen stampen is ook maar zelfbehoud :P
pi_139914204
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:24 schreef As1981 het volgende:
Wat gaaf LE!!!!

En ik weet wanneer je er was Son :D
het word morgen lekker weer misschien ga ik dan.

even lekker naar buiten, geloof dat ik dat persoonlijk wel kan gebruiken :@
:D
Morgen gaat F wennen op school...anders was ik ook wel gegaan :D

Ik had dat ook even nidig , naar buiten. Helemaal met die regen laatst bluh
  dinsdag 13 mei 2014 @ 18:49:13 #169
426379 elamanilo
elämänilo
pi_139914496
Ohhhh LE wat een bijzonder nieuws! En heel erg spannend! Alvast veel plezier ;)

Leuk om de slecht-weer uitjes te lezen. Hier ga ik gewoon wandelen met kind in doek en paraplu, maar dat is er maar eentje enzo..
pi_139914504
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:39 schreef L-E het volgende:
As, hier in huis wordt echt niemand gezelliger van te veel binnen zitten. In de plassen stampen is ook maar zelfbehoud :P
hier ook niet hoor, maar nu heb ik het geloof ik meer nodig dan de kids.
pi_139914632
LE O+ wat spannend!
Gulara? :o

Ik wil ook zo'n plank als Becky, even manlief overhalen. Iemand een linkje naar een webshop?
pi_139914873
Gewoon morgen al Son, je grote <3

Hier Fieder, succes met overhalen. Ik kreeg manlief niet zo ver. Hij vond het veel te duur voor een stukje hout :D
Www.speelplank.nl
  dinsdag 13 mei 2014 @ 19:08:14 #173
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139915255
Wow Son, spannend dagje morgen!

Zo'n plank is wel gaaf ja. Maar wel behoorlijk aan de prijs ja :o

Ik vind kruipen door de plassen nog niet zo'n goed idee :@ Regen trotseer ik wel trouwens (wagen heeft ook een regenhoes) maar de meiden willen er echt uit. Die wordt niet heel gelukkig van alleen maar hangen/zitten.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 19:09:08 #174
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139915305
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:22 schreef L-E het volgende:
Die kruipt pas sinds drie dagen dus tot nu toe hing hij in de doek tijdens die uitstapjes :)
*G* voor het kruipen dan! O+
pi_139915337
Spirit ik ben rond de 13 maanden gestopt met kv. Ze krijgt nog wel een avondpap waar opvolgmelk in zit. Ik ben nooit verder dan nr. 2 gegaan. En de overstap naar melk (dat kreeg ze al voor het jaar) was hier geen probleem. Ze is dol op melk

Cathmar wat een gaaf ding

L-E wat leuk. O+

Sonnetje wat een leuke dag O+

Die speelplanken vind ik ook leuk, maar een beetje prijzig. Dus nog even niet

Leuk om te lezen wat er gedaan wordt met slecht weer. Ik blijf meestal binnen :@
pi_139915365
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:22 schreef L-E het volgende:
*O* voor het kruipen
pi_139915712
LE! Wat leuk! *O* en binnenkort al, zooooo spannend!

Slechtweertussendooruitjes zijn hier musea of de Hema (want speelhoekje).
  dinsdag 13 mei 2014 @ 20:00:00 #178
426379 elamanilo
elämänilo
pi_139917696
Museum is ook een goed idee!
En die plank is tof!

Ik moet trouwens zeggen dat ze hier nog niet per se uitgelaten hoeft te worden. Vaak vind ik het zelf relaxed om even te wandelen, maar dan zit zij in de doek dus.
pi_139918105
Tnx all, we vinden het gezien de laatste keer echt enorm spannend enzo, maar kijken er vooral enorm naar uit!

Welke musea dan Olf?
pi_139918247
Ik zit te denken wat ik dan doe met regen.. Eigenlijk ga ik met slecht weer meestal naar andere mensen die ook thuis zitten met slecht weer. :+
pi_139918316
Oh en L-E O+
En Gulara we hebben behoefte aan nog een spoiler!
  dinsdag 13 mei 2014 @ 20:40:33 #182
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139919505
quote:
Nu we het er toch over hebben, wij gaan voor een derde kindje. Heel binnenkort al, zo supertof is het! O+ Maar dat is mijn leven, mijn huwelijk, mijn gezin: superduperawesome O+
En dit lees ik nu pas! O+ *O* :*

en een klein beetje jaloers ;)
pi_139919607
Haha, ik vond het al niets voor jou om er niet op te reageren O+ Thanks :*
  dinsdag 13 mei 2014 @ 20:54:09 #184
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_139920132
L-E O+, heel tof!
pi_139921811
MouseM. Succes morgen :*
Dan is toch die afspraak?
pi_139921845
Jeetje Omen jij onthoudt ook alles. MM succes inderdaad :*
  dinsdag 13 mei 2014 @ 21:23:37 #187
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139921902
Wow Omen, wat goed!

Succes MM!
pi_139921967
Ik weet niet welke afspraak, maar succes! :)
pi_139923117
LE!! Wat ontzettend gaaf!! En en en en O+ O+ O+ Ik vind het nu al plaatsvervangend spannend :@ Maar supertof dat Sticker ook gewoon grote broer gaat worden O+
Sarcasme. Herken het.
pi_139923315
Doe je mee Spirit? O+ Je huis is nu geen excuus meer :P
  dinsdag 13 mei 2014 @ 21:46:35 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139923403
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 21:24 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet welke afspraak, maar succes! :)
+1 :@

Maar LE!! O+!
En weetje: mijn vriendin had helpp bij de eerste, en echt een superzwangerschap en -bevalling bij de tweede! En ook echt meeeega roze wolk, dus dat kan voor jou ook *O*
pi_139923775
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef L-E het volgende:
Doe je mee Spirit? O+ Je huis is nu geen excuus meer :P
Zou wel tof zijn :D Maar voor mezelf is rust nu beter, bijkomen van alles straks, weer rustig aan het werk gaan... Eerst weer mezelf worden, das ook beter voor nummer twee :)
Sarcasme. Herken het.
pi_139923932
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 19:08 schreef Kyara het volgende:
Wow Son, spannend dagje morgen!

Zo'n plank is wel gaaf ja. Maar wel behoorlijk aan de prijs ja :o

Ik vind kruipen door de plassen nog niet zo'n goed idee :@ Regen trotseer ik wel trouwens (wagen heeft ook een regenhoes) maar de meiden willen er echt uit. Die wordt niet heel gelukkig van alleen maar hangen/zitten.
:Y
Ik vind het echt spannend, mn kleine grote...Moet ik m gewoon achterlaten bij een juffrouw in een klas met allemaal vreemde kindjes.
Maar hij heeft er wel veel zin in, ben benieuwd hoe dat morgenochtend is :+

/einde offtopic ;)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 21:55:42 #194
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139924030
Veel succes alvast :*
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:04:53 #196
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_139924695
haai!

LE, een derde! Wat tof!

Son, succes morgen tis echt wel tof.

De meet was leuk!

Ik fiets vooral met e kindjes door de regen. Maar de speelplank wordt regelmatig gebruikt, keiduur maar super super super duurzaam
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:19:27 #197
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_139925701
Leuk om te zien hoe trots alle mama's zijn!

Isabel is al weer bijna 17 maanden en ze doet het zo leuk, van de week zei ze "opa, jas aan"! Na alle twee woorden aan elkaar plakken nu ook drie!
Ik merk wel echt dat ze een tweede kindje is. Ze is zo enorm pittig en aan het opboksen tegen haar grote zus. Bij Isabel is nee (en dat zegt ze vaak) ook wel echt nee. Ze is natuurlijk vrij vlot door die fysieke ontwikkeling gegaan dat daarom die mentale ontwikkeling misschien ook wel snel gaat. Ik weet het niet. Maar op die leeftijd was Noortje wel met hele andere dingen bezig. Iig niet met haar plekje veroveren in het gezin.
pi_139926718
Vandaag met Aiden dus op kraamvisite geweest. Baby'tje is nu 2 maanden en zooo lief en stil. O+
Ze bleef lekker in mijn armen liggen en lachte voorzichtig naar me. Geloof dat ze zelfs aandachtig naar mij luisterde toen ik tegen d'r praatte.
Ben verliefd. O+ Ze rook ook nog zo naar verse baby.

En Aiden maar rondrennen en spelen. :P
Was ook verder niet jaloers ofzo. Wel soms contact zoeken. :)

Maar ik sla zo'n guppie toch nog maar even over. :P
pi_139927428
Spirit hopelijk word je gauw weer je oude zelf :*

Sonnetje spannend morgen :*

Becky. Wat gaat die van jou snel. Al drie woordjes achter elkaar O+

Venco wat lief. :*
En nog niet aan het rammelen. Wauw
pi_139927669
Ik vind de eerste maanden met zo'n baby heel lastig en vermoeiend. Ben er nog lang niet klaar voor die tijd opnieuw mee te maken.
Het is nu prima zo. Eerst moet ik eigenlijk die moeilijke periode nog vergeten of verwerken. :)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:43:19 #201
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_139927705
Ik vind verse babies echt zo cute... maar moet er niet aan denken.... als we twee modelkinderen hadden gehad was er hier echt een derde gekomen maar dat gaat nu niet gebeuren. Ik kijk zo uit naar doorslapen.

Isabel drinkt nog steeds de Omneo 2, geen gewone melk oid.
pi_139928138
Ik vind deze leeftijd wel een beetje lastig. Riley heeft een pittig karakter en soms maak ik me daar ongerust over dan. En dan voel ik mezelf een falende moeder. En ik weet heus dat ik dat niet ben, maar nu met het verhuizen erbij pieker ik gewoon teveel. :@
En ik merk ook dat Riley ook niet helemaal lekker in haar velletje zit. Dus beetje wisselwerking ofzo

Einde klaagposten :@
pi_139928400
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:49 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vind deze leeftijd wel een beetje lastig. Riley heeft een pittig karakter en soms maak ik me daar ongerust over dan. En dan voel ik mezelf een falende moeder. En ik weet heus dat ik dat niet ben, maar nu met het verhuizen erbij pieker ik gewoon teveel. :@
En ik merk ook dat Riley ook niet helemaal lekker in haar velletje zit. Dus beetje wisselwerking ofzo

herkenbaar! Ik zag mezelf al bij super nanny ofzo ;)

Het wordt vanzelf weer beter... Maar pfff wat vond ik het pittig. Ging echt opzien tegen de dag dat ik niet werkte :@
pi_139928919
LE & Gulara *O*

Verder ben ik echt een zeef :@
pi_139928985
Omen, verhuizen is zwaar joh!! Voor jou, maar ik denk ook voor Riley. Die is ook ineens haar thuis en veilige omgeving kwijt en omdat jij zo druk met het huis bent, heb je misschien ook minder tijd en geduld met haar. Zo ervaar ik het tenminste. Ik heb de hoop dat als we straks over zijn en de eerste week gehad hebben en gesetteld zijn, het vast weer beter gaat :)
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 23:47:44 #206
381212 Gulara
From the future
pi_139931936
quote:

*O*
Ik vind het nu al leuk voor het toekomstige kindje die zo'n fijne mama gaat krijgen. O+

En geen nieuws hier hoor. Precies het antwoord op Olf's vraag: we zijn wel toe aan een tweede. O+

[ Bericht 21% gewijzigd door Gulara op 14-05-2014 03:04:25 ]
pi_139935418
Wow LE en Gulara!!
Leuk!!
pi_139937092
Omen het komt vast goed. :*
Ik merk ook dat als ik het met vriendinnen heb over hun fantastische dreumessen (zijn ze ook O+ ) en ik nadat ik mijnes ook uiteraard de hemel heb ingeprezen een verhaal vertel over ondeugende dingen, iedereen helemaal los gaat. Ze hebben het allemaal duidelijk ;) inclusief supernannynachtmerries.

Ik heb net een hysterische dreumes maar weer in bed gelegd, hij was toen ik beneden was al stil. Hij slaapt al tijden niet meer 's ochtends maar echt groot drama vanmorgen, niet gezellig meespelen, niet eten, niet drinken. Toch ineens weer een extra slaapje nodig :?

En wat leuk allemaal meer gezinsuitbreidingen O+

Bij slecht weer weet ik ook nooit zo goed wat te doen. Naar de supermarkt met hem is op zich altijd wel een succes dus dat scheelt, combineert noodzakelijk met lol voor hem. Maar met meer dan 1 lijkt me dat wel een erg grote uitdaging...
pi_139937234
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:47 schreef Gulara het volgende:

[..]

*O*
Ik vind het nu al leuk voor het toekomstige kindje die zo'n fijne mama gaat krijgen. O+

En geen nieuws hier hoor. Precies het antwoord op Olf's vraag: we zijn wel toe aan een tweede. O+
Oh, wat lieffff O+

becky, ik weet niet goed wat 'modelkinderen' zijn ;) maar ik gok dat mijn slechte slapers niet aan de eisen zouden voldoen :+ Ik heb het grote geluk dat ik met weinig slaap toe kan, en dat ik erg goed ben in meeveren met mijn kinderen. Dat maakt dat ik de eerste tijd niet als idioot zwaar ervaar, terwijl ik verstandelijk nog heel goed weet dat de eerste tijd met zeker een prematuur kindje redelijk hard werken was. Maar goed, eerst maar eens zwanger raken he. Dat ging de vorige twee keer heel makkelijk, maar nu met borstvoeding weet ik niet of we weer zo lucky zullen zijn. Ik hou jullie op de hoogte! ;)

Oh, de supermarkt vind ik ook een leuk uitje inderdaad! Kindjes kunnen helpen met de boodschappen zoeken en inladen, ook heel leerzaam om het verschil tussen bijv een courgette en een komkommer te laten zien enzo, wij vinden het gezellig! Maar met twee dreumesjes en een peuter weet ik niet of dat haalbaar is hoor.

Loj, hoe gaat het met jouw zwangerschap? :)
pi_139937547
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:49 schreef Omentielvo het volgende:

Wat gebeurt er dan wat je zo lastig vind? Verhuizen is enorm stressvol, voor alle partijen. Zodra jullie in rustiger vaarwater zitten, zal het bijtrekken, denk ik echt :*
pi_139937800
Wat leuk, dreumessen die grote broer of zus gaan worden!

De meet was erg leuk! super om al die verschillende kindjes en mamma's te zien! En al die draagdoeken O+

Ik denk dat een derde er hier ook wel gaat komen, maar wellicht dat we nog een jaar wachten. Eerst man maar eens overtuigen :s)

Becky, die plank wil ik ook, maar die prijs... Plus dat we dan een andere salontafel moeten regelen. Dat ligt ook wel in de planning, maar we zijn nog niet actief op zoek gegaan naar wat we willen.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_139938029
LE & Gulara O+!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_139938099
Ik ben een beetje afwezig geweest, wel sporadisch bijgelezen, maar te druk om te reageren. Wel leuk druk, ik geniet me suf! Deze leeftijd is geweldig, echt gesprekjes hebben en samen gek doen en en en O+! Slapen is weer wat lastiger de laatste tijd, maar overdag is hij de vrolijkheid zelve :).
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 14 mei 2014 @ 10:36:38 #214
259886 pessie
pi_139938275
Omen, het is ook wel stressvol, Nathan was ongeveer even oid toen wij verhuisden. Dat duurde ook wel even voor hij weer lekker in z'n vel zat :*
Deze zomer lekker in je eigen tuin genieten!

Le en gulara leuk nieuws!

Hier waarschijnlijk geen derde. 2 kinderen vinden we al best heftig. Verder weten weer ook niet hoe het in de toekomst zal gaan financieel. En als ik denk aan de tonnen die nodig gaan zijn om onze kinderen te laten studeren :X
We zijn momenteel bezig met de start van een eigen bedrijf O+ en daar gaat nu ook veel tijd in zitten.
Maar jammer vind ik het wel, ik zag mezelf altijd wel met 3 a 4 kinderen.
pi_139938450
Wat leuk pessie, wat voor bedrijf is dat? :)

Om financien maken wij ons nooit druk. De complete kinderbijslag wordt voor ze gespaard, en als ze ouder zijn zal ik ook weer gaan werken, komt helemaal goed. En wij hebben onze hypotheek op 1 inkomen, dat is echt fijn :)

Piekie, ik dacht dat jij er al drie had, haha! Geen idee hoe ik daarbij kom, maar leuk nieuws!
pi_139939889
Vroeger wilde we heel veel kinderen. Tot het niet zo makkelijk bleek te gaan. We waren blij met eentje. Omdat de IVF redelijk snel lukte wilde we het nog wel eens proberen. Maar één poging. Lukte het dan niet dan bleef het er bij één. Omdat die poging niet nodig was en ik al zwanger bleek te zijn wilde ik er wel meer dan twee O+ Mijn man ziet dat niet zitten. Hij vind het met twee al ontzettend zwaar (zelfs nu ik bijna alles zelf doe). Dus blijft het er bij twee. Langzaam zijn we bezig de babykameraan het ontdoen van de babyspullen. Zo heb ik de klamboe/hemeltje al verkocht maar mijn god wat vond ik het moeilijk om hem in te pakken :@
pi_139943037
Dank voor jullie reacties :*

quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:07 schreef L-E het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan wat je zo lastig vind? Verhuizen is enorm stressvol, voor alle partijen. Zodra jullie in rustiger vaarwater zitten, zal het bijtrekken, denk ik echt :*
Ze slaapt overdag bijna niet en dat komt haar humeur niet ten goede. Dus ik heb een dreumes die zich regelmatig ter aarde laat storten, omdat het niet gaat zoals ze wil
Ook wil ze eigenlijk alleen maar lopen. Kinderwagen is niet leuk. Auto is niet leuk.
En wat ik dan lastig vind is het aantal driftbuien op een dag en ook dat ze gewoon zo groot wordt ineens (dat maakt me weer zo emotioneel)
En ik ben gewoon wat onzeker de laatste tijd (en dat zal wel met de verhuizing te maken hebben ook)

L-E, ik hoop zo dat je snel zwanger wordt. Wil je gaan tandemvoeden O+

Pessie wat leuk een eigen bedrijfje O+
Wat voor soort bedrijfje is het?

Tally dat lijkt mij inderdaad heel emotioneel zo’n moment :*
pi_139943883
Omen, verhuizen is ook echt heftig, vind ik. En ik snap ook als je er een beetje weemoedig van wordt, want weer echt een nieuw begin zeg maar. Wanneer gaan jullie echt over? Helpt het misschien om haar heel actief te betrekken met taakjes? Mijne vindt de was in de wasmachine doen Heel Interessant, of haar bordje naar de tafel brengen. Misschien kan je specifieke verhuistaakjes met haar doen?

Ik hoop op een fijne afspraak voor MM met een gunstige uitslag, hopelijk helemaal niets aan de hand!

LE, qua musea doen we eigenlijk van alles. Vooral sinds ze loopt, vindt ze het echt altijd leuk. Handigst is als we niet naar een 'traditioneel' museum gaan, met alleen maar schilderijen. Hits zijn vooral het nijntjemuseum, spoorwegmuseum en museum speelklok. Maar bijvoorbeeld het Rijks was ook leuk, behalve dat we niet op het allerdrukste moment vd week hadden moeten gaan :+

Superleuk, alle verhalen over eventuele toekomstige kinderen! Hier gaat het nog wel even duren, maar vind het ook leuk het nog 'tegoed' te hebben over een paar jaar. O+ Nu voorlopig met z'n drietjes, ik een leuke baan zoeken, vriend vanaf september weer studeren (we lossen elkaar af, haha), allemaal leuke dingen!
Een leeftijdsverschil van tussen de 3-5 jaar lijkt me tof. En over een derde doe ik pas uitlatingen na een eventuele tweede. :+
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:03:33 #219
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_139945153
Heel herkenbaar hoor Omen, echt een lastige fase vond ik dat bij oudste. Ik kijk er ook niet naar uit dat nummer 2 in die fase komt, die is al lastig zat zonder... :+

Sterkte! Er komen écht weer betere tijden :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:11:04 #220
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139945420
Ik zou best nog wel een 4e (op de een of andere manier zeg ik altijd 3e :@ ) kindje willen maar dat zal er wel nooit van komen. Praktisch en financieel gewoon niet handig en man ziet het ook niet zitten. Iedereen gaat er hier sowieso vanuit dat we wel klaar zijn en "zo stom zouden we toch niet zijn" :{

Omen, het is ook best een lastige leeftijd nu. Dat herken ik ook inderdaad. Ze kunnen zichzelf soms ontzettend in de weg zitten. Het scheelt hier misschien dat ik er niet altijd bovenop kan zitten en ze dus ook wel in even "hun sop moet laten gaar koken". En voor ik het weer zijn ze dan weer rustig zelf aan het spelen.

Leuk Olf die musea! Hier is helaas wat minder echt geschikt voor kinderen. Watermuseum straks. Maar sowieso is een museum met 3 ook al wat lastiger natuurlijk. Net als boodschappen: het kan wel maar dan moet iedereen in zijn wagentje blijven zitten. M kan misschien nog lopen maar ik ga de meiden niet door de supermarkt laten kruipen :+

Ook leuk dat jullie juist een groot leeftijdsverschil willen! Ik denk dat elk leeftijdsverschil zijn eigen voor- en nadelen heeft.
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:35:18 #221
259886 pessie
pi_139946321
quote:
2s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:11 schreef Kyara het volgende:
Ik zou best nog wel een 4e (op de een of andere manier zeg ik altijd 3e :@ ) kindje willen maar dat zal er wel nooit van komen. Praktisch en financieel gewoon niet handig en man ziet het ook niet zitten. Iedereen gaat er hier sowieso vanuit dat we wel klaar zijn en "zo stom zouden we toch niet zijn" :{

:o mensen zijn stom! Je hebt zulke leuke kinderen, daar kan er altijd nog 1 (of 2, 3, 4 zoveel als je wilt) bij!

Ik kom zelf ook uit een gezin van 7, en mensen vinden dat altijd echt heel veel. Het helpt niet als je verteld dat de oudste 18 was toen de jongste geboren werd. Eigenlijk wordt dat dan steeds makkelijker. De oudere kinderen deden al heel veel zelf en hielpen met de jongere kinderen.
En ja, mijn ouders hebben samen 7 kinderen gekregen (eigenlijk 8 maar ja, soms gaan dingen anders dan verwacht). Ik krijg vaak de vraag hoe vaak mijn ouders zij getrouwd :') .

Omen, klinkt echt een beetje als dreumesbuien in combinatie met je verhuizing. Het is echt wel stressvol, juist voor haar. Ze logeert nu wel erg lang bij opa en oma, jij bent vaak weg, waarschijnlijk wordt ze door anderen er steeds aan herinnert dat ze gaat verhuizen terwijl ze niet eens weet wat het is... Als ze straks haar plek weer heeft gevonden komt het echt goed, ik herken het wel van Nathan destijds.

Tally, ik kan echt niets weg doen :@ ik denk dat ik over 20 jaar nog steeds alles heb :')

SPOILER
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:24:19 #222
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_139947833
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 21:22 schreef Omentielvo het volgende:
MouseM. Succes morgen :*
Dan is toch die afspraak?
Jee, wat lief dat je dat hebt onthouden O+

Afspraak in het ziekenhuis met de klinisch geneticus was inderdaad vanochtend. We hebben een hele hoop vragen beantwoord (vooral over erfelijke aandoeningen en J.'s ontwikkeling tot nu toe), en hij heeft naar J. gekeken natuurlijk, en er is geen reden om te denken dat zijn hartruis onderdeel is van een groter syndroom oid. Dus, goed nieuws voorlopig *O* (ik zeg voorlopig, want mochten we afwijkingen in zijn ontwikkeling gaan bemerken, dan moeten we wel weer contact opnemen).

Enige wat we krijgen is een brief van de klinisch geneticus dat we ivm J's hartruis bij een volgende zwangerschap in aanmerking komen voor aanvullende onderzoeken tijdens de zwangerschap, want de kans op herhaling hiervan is wat groter (3-5% ipv 0.15%). Maar goed, ik zou toch al een intensiever zorgpad in moeten ivm HELLP en J's vroeggeboorte.

Dusss, opluchting, en gewoon weer genieten van een erg vrolijk mannetje, die gewoon niet zo snel is... 16 maanden, en sinds 2 weken kruipt ie echt, daarvoor was het alleen tijgeren, mijn sloompie ;)
pi_139948282
Mouse, klinkt positief! :) Lekker verder met genieten idd :Y

LE, een derde! O+

Omen, ik denk dat iedereen dat gevoel af en toe wel heeft. M. zei vanochtend nog dat Saar echt zo'n geweldig meisje is. "Terwijl er genoeg momenten zijn dat ze aan me staat te trekken, haar zin niet krijgt, staat te krijsen... Maar zodra dat voorbij is ben ik dat alweer helemaal vergeten en is ze weer het meest fantastische meisje van de wereld!". *;
pi_139948379
Oh, en een derde klinkt echt heel tof O+ Maar mijn gezondheid is nu eenmaal niet optimaal, dus alleen al daarom lijkt het ons geen goed idee. Los van praktische problemen (auto, financiën, studeren later, etc).

Geen goed idee, maar wel een heel tof idee overigens :+ O+ Maar nogmaals, het zal hier dus niet gebeuren. En laten we wel wezen: we hebben twee fantastische kinderen, een dochter en een zoon, alles zit erop en eraan, met andere woorden, we hebben meer dan genoeg om dankbaar voor en blij mee te zijn O+ *;
pi_139948910
quote:
2s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:11 schreef Kyara het volgende:
leuk he als mensen dat voor je bepalen.
Zo heb ik er ook een aantal in de familie. :')
pi_139949006
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:35 schreef pessie het volgende:

[..]
Tally, ik kan echt niets weg doen :@ ik denk dat ik over 20 jaar nog steeds alles nog steeds heb
Ik kan ook niets weg doen en wil ook alles bewaren voor als zij eventueel kinderen krijgen maar ik heb gewoon geen ruimte om het te bewaren.
Tot nu toe kan ik een beetje bij mijn ouders op zolder zetten maar das ook bijna vol :')
pi_139950814
Fijn mensen met dat soort opmerkingen. Ene oor in en het andere weer mooi uit hoor! Dat bepalen jullie toch lekker zelf? Al fok je een heel elftal :+
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:54:29 #228
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139950916
Wat fijn MM *O*
Ondanks dat je je sowieso niet zo druk maakte zal het toch wel een opluchting zijn niet?

Mee eens hoor, EOIAOU maar het is toch jammer dat dit soort dingen zo voor je ingevuld worden. Ik kan me bijvoorbeeld ook wel voorstellen dat anderen knettergek worden van de vraag wanneer er een 2e komt. Niet eens "of" maar "wanneer".
pi_139951155
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:52 schreef Skoap het volgende:

[..]

herkenbaar! Ik zag mezelf al bij super nanny ofzo ;)

+1 :D :') ik denk dat nog iedere dag

Omen ik herken wat je beschrijft heeeeel erg!! En ik heb er ook veel moeite mee. :* Bij mij is het voornamelijk ook de angst dat ik het 'verkeerd' doe en mijn kind 'verpest'.

MM goed nieuws *O*
pi_139952384
Hier blijft het ook bij 2. En op zich is dat ook prima. Helemaal nu de kleinste groter wordt vind ik alles al makkelijker worden, om dan weer opnieuw te moeten beginnen met een baby. Sowieso voelt alles veel completer dan voor de 2e.

En daarbij ik heb van allebei 1, dus ik ben klaar :+

Baby's blijven O + maar bij een ander ;)
  woensdag 14 mei 2014 @ 17:43:53 #231
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139952667
Oh, ik vind baby's van een ander best geinig of zo. Maar mijn eigen baby's O+ O+ O+
ik rammel ook alleen als ik de babyfoto's van mijn eigen kinderen terugkijk :@
pi_139953827
Hoewel een meid me heel gaaf had geleken is het hier echt klaar. Ik heb twee heerlijke mannen en net als Son vind ik het ook weer heel fijn dat naar mate ze ouder worden alles net even makkelijkr word.

eind juni staat sterslisatie op de planning.

en wb pittige kindjes. Ik dacht dat mijn oudste er wat van kon, maar Kyan pffff.
krijsbuien als je nee zegt. Zelfs mijn vader viel het op en die ontkent altijd als hardste dat ze vervelend of lastig zijn :D
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:33:49 #233
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139956187
Ohhh ik kijk echt enórm uit naar nog een baby'tje O+ Ik vind dat hele kleine echt fantastisch, dus ik denk dat ik altijd zal blijven rammelen :')

Wel merk ik dat ik nu soms een beetje terugkrabbel omdat ik er nog helemaal niet aan toe ben om minder dan 1000% aandacht voor mijn lieve Eefje te hebben :o Maarja, je hebt natuurlijk even de tijd om je voor te bereiden :') Daarnaast blijf ik altijd wat hypothetisch omdat het via het ziekenhuis moet, en eerst maar eens zien dat het weer lukt enzo... ik ben ook nog niet echt bereid om er voor te stoppen met borstvoeding bijvoorbeeld, lastig dilemma
pi_139956202
:* Bedankt. Fijn om jullie reacties te lezen O+

MM goed nieuws. Geniet maar lekker verder O+

En leuk om te lezen over de wens van een tweede, derde of vierde kind O+
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:36:53 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139956335
Ohja, mijn moeder had graag een groot gezin gewild, maar heeft als alleenstaande moeder toch gekozen voor een financieel wat ruimer leven met 1 kind. En ik heb nooit gehoord dat ze daar spijt van heeft, maar ik vind dat toch wel echt jammer voor haar.

Dus dan maar proberen om dr veel kleinkinderen te geven he oO<
pi_139956790
MM, wat een opluchting zeg! *O*

Zoals ik al zei, rammel ik nu nog niet qua baby, maar dus wel om zwanger te zijn! Maar ik vind het ook zo leuk dat ik dat over een paar jaar hopelijk nog eens ben en dat dochter het dan snapt. :'( O+

Wat gaat men hier qua vakanties met de dreumesjes doen deze zomer?
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:04:50 #237
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139957631
Ah goeie vraag Olf! Ik ga *nu* vakantieveilingen oid aanslingeren om te kijken of ik iets leuks kan vinden!

Ik heb namelijk zoooo'n zin in kamperen in Italië/Frankrijk/een ander mediterraans land O+
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:08:34 #238
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139957817
LB, moet je dan stoppen met bv iui? Wat stom -O-

Vakantie is afhankelijk van baan. Bij geen baan gaan we weekje naar Frankrijk: all inclusive, groot huis, grote tuin en 24/7 oppasmogelijkheden. Oh, en gratieshh :)
pi_139958228
Hier is het ook goed zo. We hebben twee hele lieve meiden en zeker na afgelopen jaar en de laatste bevalling zie ik het niet zitten. Terwijl ik altijd heb gezegd dat ik 3 kinderen wel leuk zou vinden. Maar het voelt alleen heel erg als goden verzoeken als we het wel zouden doen.
Mijn vriend maakt het liefst morgen een afspraak in het ziekenhuis :o

Maar waar moet ik dan die mooie jongensnaam kwijt die we voor rosalieke hadden als ze een jongetje was -O-

Wij gaan in juni een week naar de Beesel Bergen. Lekker tussen de dieren in een jungalow O+
In september gaan we de zon opzoeken. Eisen zijn: zonzeker, relatief korte reistijd. Ik denk dat het vliegen wordt naar Portugal/Mallorca/Italië ofzo.
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:17:47 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139958236
quote:
2s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:08 schreef Kyara het volgende:
LB, moet je dan stoppen met bv iui? Wat stom -O-
Nou ik heb het nog niet nagevraagd, maar heel eerlijk gezegd lijkt het me wel logisch. Het kost een hoop geld allemaal, en je wilt dan de kansen zo groot mogelijk hebben natuurlijk.
quote:
Vakantie is afhankelijk van baan. Bij geen baan gaan we weekje naar Frankrijk: all inclusive, groot huis, grote tuin en 24/7 oppasmogelijkheden. Oh, en gratieshh :)
Sounds good!

Ik bedenk mij nu dat vrienden van mijn moeder een huis in Italië hebben...... :o :9 Daar kan ik ook wel eens naar informeren *O*
pi_139958646
Vakantieplannen O+ Wij doen in het najaar een weekje Denemarken, inclusief Legoland. Voor dreumes hoeft dat nog niet, maar voor onze oudste is het a dream come true O+

LB, dat met de bv ervaar ik ook zo. De kans op een zwangerschap is aanzienlijk groter als we de bv afbouwen, maar het voelt heel erg verkeerd om hem dat te ontnemen omwille van onze kinderwens. Ik hoop gewoon dat het ondanks bv ook zal lukken. Als niet, dan zal er toch meer tijd tussen deze twee kindjes zitten dan we in eerste instantie willen, maar liever dat dan de andere optie (hem dwingen te stoppen met bv).
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:29:15 #242
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139958719
Ik kan me wel voorstellen dat je er zo over denkt LE :Y
pi_139959076
Wij gaan met Pinksteren een weekendje Landal. Eind juni een weekje Centerparcs. De bouwvakantie 2 weken op de camping in een bungalow (met schoonouders er tegen over). Met Sinterklaas zal het nog wel een weekendje Centerparcs zijn.. En met Oud en Nieuw 3 dagen Bosrijk/Efteling.

En dat voor een werkeloze :') 4 van de 5 uitjes zijn gesponsord :P
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:44:48 #244
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139959320
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:27 schreef L-E het volgende:
Vakantieplannen O+ Wij doen in het najaar een weekje Denemarken, inclusief Legoland. Voor dreumes hoeft dat nog niet, maar voor onze oudste is het a dream come true O+

LB, dat met de bv ervaar ik ook zo. De kans op een zwangerschap is aanzienlijk groter als we de bv afbouwen, maar het voelt heel erg verkeerd om hem dat te ontnemen omwille van onze kinderwens. Ik hoop gewoon dat het ondanks bv ook zal lukken. Als niet, dan zal er toch meer tijd tussen deze twee kindjes zitten dan we in eerste instantie willen, maar liever dat dan de andere optie (hem dwingen te stoppen met bv).
Het kan best he, er worden massa's mensen zwanger ondanks (nog volledige) bv. Dus ik zou het inderdaad vooral niet gaan afbouwen als je de keuze hebt :)
pi_139959429
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:44 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Het kan best he, er worden massa's mensen zwanger ondanks (nog volledige) bv. Dus ik zou het inderdaad vooral niet gaan afbouwen als je de keuze hebt :)
(Zo even snel, verder niet bijgelezen) Wat zij zegt! O+
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:57:52 #246
171422 LadyBlack
paint it black
pi_139959901
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:47 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

(Zo even snel, verder niet bijgelezen) Wat zij zegt! O+
Ja hoi! :W

Hoe gaat t daar? Ik moest aan je denken toen ik mijn eerdere post schreef. Ben jij nu wel aan het afbouwen of laat je het nog aan Otje? (ik hou het andere topic niet echt bij)
pi_139960015
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:44 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ervaringen uit het verleden lijken te impliceren dat wij redelijk goed vruchtbaar zijn, dus wie weet hoe het loopt idd :)
pi_139961052
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:00 schreef L-E het volgende:

[..]

Ervaringen uit het verleden lijken te impliceren dat wij redelijk goed vruchtbaar zijn, dus wie weet hoe het loopt idd :)
Hier gewoon weer een cyclus incl eisprong en ze drinkt nog zo'n 10 x op een dag... Veel succes! :*
Home is where the O+ is...
  woensdag 14 mei 2014 @ 21:47:02 #249
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_139962283
Vakantie *O* . Wij gaan twee weken kamperen in Oostenrijk op eeen camping waar we 5 jaar gelden al met zn tweeen zijn geweest. Gezinstent :X is al gekocht (ging niet passen in t kleine trekkerstentje), en J. heeft zn eigen campingstoel al getest en goed bevonden. In juni gaan we een weekendje tent testen in zuid-limburg, maar dat komt vast in orde, vriend en ik kamperen beide al sinds we zelf dreumes waren ;).
  woensdag 14 mei 2014 @ 22:03:21 #250
259886 pessie
pi_139963162
Wij gaan in de zomer vakantie kamperen in de Franse Alpen *O* . Oh en met hemelvaart kamperen in Drenthe en met Pinksteren kamperen op de hoge Veluwe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')