Nieuwe hoektanden ja, bijna dan. Alle vier tegelijkquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:34 schreef Suikertante het volgende:
Ela, ik vind het eigenlijk bijna altijd heel duidelijk waar F last van heeft, maar ik grijp ook relatief snel naar pcm. Als dat werkt dan ga ik ervan uit dat hij pijn had. En als hij dan ook nog de hele tijd zijn knuist in zijn mond stopt en minder makkelijk eet dan normaal..
Hij heeft nu trouwens als eerste twee voortanden gekregen, onderin een centrale en een laterale snijtand, en nu komt pas centrale snijtand nummer twee! En wanneer hij er last van heeft strookt niet echt met wanneer je het kunt zien. Ik denk ook voor het doorkomt of erna, dat het nog best pijn kan doen dat het druk zet op de kaak. Misschien krijgen ze daar zelfs wel hoofdpijn van, zoals je met een beugel ook wel eens had als hij was aangedraaid.
Dank Gulara. Het is een piratenboot watertafel. Ik vind hem echt tof.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:55 schreef Gulara het volgende:
Tinu en Sam gefeliciteerd!![]()
![]()
Dat schip is gaaf Tinu!![]()
Fieder mooie stats.
Kyara klinkt inderdaad als een prutnacht.![]()
Twinkle ook gefeliciteerd. Ben ook wel benieuwd naar de jurk.
En tandjes. Check. Hier komt er ook van alles door. En hij is best uit z'n hum. Hij heeft vandaag werkelijk de hele dag aan me vastgeplakt gezeten. Maar bijna Moederdag en dan krijg ik m'n nieuwe drager. Gaan we ongegeneerd plakken.![]()
En er kwam vandaag een pakketjes binnen van vrienden met echt übertoffe havaianas. En hij kan er nog op lopen ook.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:05 schreef Tally het volgende:
Hier slaan we nu geregeld het avondeten over. Ik maak het wel klaar maar eten doet ze niet. Als ik dr een stukje tomaat of komkommer geef gaat het wel op. Die tandjes komen door en ze heeft er goed last van. Nog moeilijker in slaap komen en veel (heel veel) huilen
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:04 schreef As1981 het volgende:
Grappig hier vandaag ook schoenen gekocht want met dit weer op zijn ebay sloffen word hem niet. En meneer wil alleen maar lopen.
ook maat 22 net als zijn grote broer deed
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:23 schreef pessie het volgende:
[..]Geboren in dezelfde maand, dezelfde maat schoenen, op dezelfde dag eerste schoenen gekregen omdat het met de eBay sloffen niet zo goed gaat... Waar gaat dat heen met onze dreumessen
![]()
LB, eigenlijk zijn ze inderdaad wel cute inderdaad, maar ik had meer gehoopt op wat ik voor Nathan had en dat is niet in maat 22
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat een supermama actie. Zouden veel meer mama's eens wat vaker moeten doen.![]()
Hoe ging je skypegesprek?
Fieder, niet zenuwachtig zijn hoor, de meesten kunnen van de lucht en de liefde leven. Dus gewoon extra liefde geven.![]()
![]()
Pi vindt het extra fijn om tapasachtig te eten. Dan zit ie echt zo te smikkelen. Dus misschien z'n bordje wat opleuken met dingetjes: losse pasta/rijst, olijfjes, blokjes kaas/feta, cheerytomaatjes/komkommer/augurkjes.
En hier helpt het ook om je er vooral niet mee te bemoeien.
LB, ik heb ook maanden gewindowshopt. Er is ook zoveel leuks! Ik ben benieuwd wat het KDV verzonnen heeft.
Pessie ik dacht dat het alleen voor jongens lastig schoenen shoppen was. Die hele zilverhype bij meisjes snap ik niks van.
Leuk he dat lopen!
Deze grootpoot heeft ook 22!
En leuke schoenen. Was nog een hele zoektocht.![]()
Maar grotendeels nog op blote voeten/antislip sokken/slofjes.
Vanochtend een klein experimentje gedaan. We zaten nog op twee slaapjes, maar dat tweede slaapje was een soort van optional en zorgde voor soms veel gedoe en een latere bedtijd: 20:00/20:30 soms. Dus nu heb ik hem vanochtend mee naar buiten gesleurd zo ongeveer rond de tijd van z'n eerste slaapje.
Lekker over de markt gestruind met z'n tweetjes. Het was supergezellig! Samen een kaasstengel gedeeld, gedanst op de muziek, mooie kleding bewonderd, fruit geproefd, 5 avocado's gekochten op aandringen van Pi ook nog pruimen.
En nu ligt ie al ruim twee uur te slapen.Ok, dwars door de lunch heen, maar in principe is het wel prettig. Vanavond weer op tijd z'n bedje in.
![]()
Kan ook aan het brood liggen, die van mij eten alleen korstjes als er pitjes enzo op zittenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:55 schreef Skoap het volgende:
Oh fieder dat ga ik ook eens proberen!
Luc eet zo slecht zijn brood de laatste tijd. (Maar op het KDV eet hij wel goed)
quote:Op zondag 11 mei 2014 10:40 schreef Gulara het volgende:
Dank jewel!![]()
Jullie ook. Geniet ervan, het is zo voorbij.![]()
ik maakte een tijdzone grapje.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Alles goed?
Ik kreeg vanochtend 2 cadeautjes aangereikt door mn dochtertje (met een beetje zachte dwang van papa) Een heel mooi zeepblikje en de limoncello-bodybutter die ik in een etosfolder had gezien
verpakt in een minibadkuipje.
En hoewel ik normaalgesproken smeerseltjes/badspul echt suffe cadeaus vind was ik nu toch echt blij
Het kdv heeft niets gedaan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Tinuviel op 11-05-2014 21:22:37 ]Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Dat krijg je standaard bij tweelingzwangerschappenquote:Op zondag 11 mei 2014 19:42 schreef Zo�23 het volgende:
Voel me erg moe, heb staaltabletten en extra foliumzuur gekregen (Hb was wel goed 8.2). Ik lag vaak wakker snachts maar gelukkig gaat het slapen ook beter.
Noordoostelijker klinkt goedquote:Op zondag 11 mei 2014 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ja die meet he, was dat die in Monnickendam?
Was way too far geweest voor mij, maar het lijkt me wel echt tof om veel van jullie (weer) eens te zien! Volgende keer weer centraal in Nederland? Of zelfs iets noordoostelijker?Oh en ja ik wil foto's zien!
Jup, bij mijquote:Op zondag 11 mei 2014 21:49 schreef pessie het volgende:
[..]
Noordoostelijker klinkt goed![]()
Leuk Kyara! Uiteindelijk bij iemand van het forum? (Son?)
Jaaa, heel fijn is datquote:Op maandag 12 mei 2014 10:26 schreef Suikertante het volgende:
Kyara leuke foto's! En gaaf, los staan![]()
Zoë wat heb jij een prachtig meisje zegen de taart is ook mooi
Omen dat spelletje vindt F ook geweldig![]()
Hier gaat alles prima, het is heel gezellig met F en woensdag gaan we voor het eerst naar muziek op schootGisteren deed hij twee stappen los toen hij ineens oerkrachten kreeg bij de aanblik van een tompouce. Maar vooral dat je elkaar steeds beter begrijpt, meer contact hebt, meer kunt spelen vind ik geweldigdeluxe
En over een kleine maand gaan we twee weken op vakantie.
Ik weet zeker dat M. me soms in de zeik neemt. Echt mij aankijken, weten dat het niet mag en dan toch doen.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:05 schreef Suikertante het volgende:
Soms twijfel ik ook een beetje of ik in de zeik genomen word
quote:Op maandag 12 mei 2014 10:26 schreef Suikertante het volgende:
Hier gaat alles prima, het is heel gezellig met F en woensdag gaan we voor het eerst naar muziek op schootGisteren deed hij twee stappen los toen hij ineens oerkrachten kreeg bij de aanblik van een tompouce. Maar vooral dat je elkaar steeds beter begrijpt, meer contact hebt, meer kunt spelen vind ik geweldigdeluxe
quote:Op maandag 12 mei 2014 12:50 schreef Omentielvo het volgende:
Vannacht werd Riley wakker. Dus heb ik haar uit bed gehaald en luier verschoond. Toen ik haar op bed wilde leggen, schudde ze nee. Ze wilde nog even hoi zeggen tegen opa en oma (waar wij deze week nog slapen)
Nohhhhh!quote:Op maandag 12 mei 2014 13:05 schreef As1981 het volgende:
kyan heeft nu ook zo iets leuks. Hij geeft een kusje op zijn hand, komt dan heel enthausiast naar je toe om die hand van het kusje tegen je mond aan te drukken <3
Oh! Wat fijn, hopelijk is dat het eind van het gekwakkel! En hopelijk blijft de last van die andere prikjes ook uitquote:Op maandag 12 mei 2014 13:17 schreef pessie het volgende:
Lauren krijgt buisjes. Het werd wel erg gortig vond ook de arts in het ziekenhuis. Ze heeft ook nog even iets uit Lauren haar oor op kweek laten zetten. 10 juni is het zover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi gezegdquote:Op maandag 12 mei 2014 20:33 schreef Incantrix het volgende:
Spirit, die rook patatjes en dacht "Ja hooooiiii!"Wel lief
Weet je, niet dat ze zich dít nu per sé nog zal herinneren, maar ik heb daar wel eens over na zitten denken, van je jeugd weet je niet meer hoe schoon of hoe vies het huis was, maar wel van die kleine momentjes zoals deze. Soms moet zoiets kunnen, ik denk dat zoiets kleins heel veel kan betekenen later
+1quote:Op maandag 12 mei 2014 21:03 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Mooi gezegdDenk dat ik daar eens wat vaker aan moet denken en toch dat spelletje met Lars en/of Femke moet gaan spelen ipv zeggen dat ik geen tijd heb omdat ik nog moet strijken/stofzuigen/poetsen/whatever...
Dat is waarom ik mezelf heb voorgenomen op mama-dagen mijn mobiel in een blikje te gaan stoppen ofzo. Ik merk dat ik de kinderen vaak maar half aandacht geef, omdat ik half naar mijn scherm zit te kijken. Stef heeft de afgelopen tijd steeds vaker dat hij elke vorm van oogcontact vermijd en dan voel ik me echt schuldig en crappy omdat ik echt denk dat hij dat van ons geleerd heeft. Werk aan de winkel dus..quote:Op maandag 12 mei 2014 21:03 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Mooi gezegdDenk dat ik daar eens wat vaker aan moet denken en toch dat spelletje met Lars en/of Femke moet gaan spelen ipv zeggen dat ik geen tijd heb omdat ik nog moet strijken/stofzuigen/poetsen/whatever...
Ik ken iemand in Utrecht die dat geeft. Hoop dat je bij haar gaat. Ze is echt geweldigquote:Op maandag 12 mei 2014 10:26 schreef Suikertante het volgende:
Kyara leuke foto's! En gaaf, los staan![]()
Zoë wat heb jij een prachtig meisje zegen de taart is ook mooi
Omen dat spelletje vindt F ook geweldig![]()
Pessie bij ons hielpen de buisjes echt goed tegen al die looporen/ oorontstekingen. Ik hoop bij jullie ook. Er is ook een apart buisjestopic.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:28 schreef pessie het volgende:
Hahajha Inca!!![]()
Al is het wel herkenbaar, Lauren checkt hier welke dag de koelkast ook en aantal keren, ik denk omdat ze bang is dat ze anders niets te eten krijgt![]()
Lauren heeft nu 2 maanden bijna doorlopend oorontsteking.
Omen, leuk! En verhuizen is tof. Heb je gewoon voor de zomer een tuin!
Lb, stappestasp!
Vooral als je je bedenkt dat we bietjes atenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:41 schreef Omentielvo het volgende:
Inca wat een geweldig momentje. Zomaar de tafel dekken. Alleen smeerkaas in combinatie met knoflook en mayonaise lijkt mij niet zo lekker
Nee, het is echt een soort muziekles voor dreumesen! Vanaf dat hij 1 jaar is kun je meedoen met je kind en dan doe je spelletjes met ritme, geluid maken, liedjes, dansjes (klap eens in je handjes..).quote:Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef Incantrix het volgende:
Oh, van die babyconcerten? Heb ik ook gedaan met Isabel, echt heel erg leuk!!
Dat is praktisch even duur als hier! Maar wellicht is onze duur want centrum in relatief grote stad?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:36 schreef Gulara het volgende:
Oh, ik heb ook muziek op schoot gezien hier.
Maar $175,- voor 10x.![]()
Ik ga er nog even hard over nadenken en eventueel naar andere alternatieven zoeken. Leuke dingen doen met andere kinderen daar is ie namelijk wel aan toe volgens mij.
Aaah, dan ben ik gewoon een cheapo. Want middenin het centrum van een vele grotere stad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:40 schreef Olf het volgende:
[..]
Dat is praktisch even duur als hier! Maar wellicht is onze duur want centrum in relatief grote stad?
Hoe gaat het met alle gezinsuitbreidingen hier? Gulara al toe aan een tweede?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:25 schreef Gulara het volgende:
[..]
Aaah, dan ben ik gewoon een cheapo. Want middenin het centrum van een vele grotere stad.Omvat de spoiler een eh, toekomstig óf een actueel nieuwtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan vanaf 1 jaar. Dan is de melk die je koopt in de verpakking ook geen voeding meer maar melk om te drinken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb ook geen uitjes met slecht weer, maar isa kan 2 dagen in de week uitrazen bij het kdv en 1 dag bij mijn ouders met haar neef en nicht, dus tussendoor een dagje thuis gaat prima gelukkig.
Mijn eerste dreumesvraagWanneer stop je met opvolgmelk geven en stap je over naar gewone melk? Isa is nu 1 jaar en vandaag kocht ik nr 4 van Friso, maar geen idee of dat nog moet? Ze krijgt nu nog melk bij het ontbijt (pap) en rond 3 uur een fles. Heel soms nog een late/nachtfles.
Hear hear. Moet wel zeggen dat ze hier heel leuk zelf kunnen spelen. En ik heb sinds kort een glijbaan in mijn woonkamerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:25 schreef Kyara het volgende:
Gewoon thuis is ook heerlijk trouwens. Maar merk dat de kinderen elkaar nu gewoon een beetje in de weg zitten. M wil met duplo of blokken bouwen maar dat wordt weer gesloopt. Meisjes willen ook wel spelen maar dat speelgoed wordt weer afgepakt door M en voor je het weet zit je met 3 huilende kinderen.
Ik kijk uit naar de tijd dat ze gewoon alledrie gezellig samen kunnen knutselen want het nu echt wel een beetje pittig om "gewoon" thuis te blijven.
Een glijbaan? Gaaf! Zo'n plank als Becky27 heeft?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:27 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hear hear. Moet wel zeggen dat ze hier heel leuk zelf kunnen spelen. En ik heb sinds kort een glijbaan in mijn woonkamer![]()
Zoeentjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
Een glijbaan? Gaaf! Zo'n plank als Becky27 heeft?
Wat doe jij zoal met je kindjes?
Dat is niet handig nee. Ik moet er ook echt bij blijven en afdrogen en aankleden doen we dan in de badkamer. Maar ze vinden het super leuk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:35 schreef Kyara het volgende:
Gaaf ding!
Ja, dat is ook zo. Jullie moeten sowieso de deur uit natuurlijk.
Bad
is hier ook dolle pret maar durf het niet alleen te doen. De vorige keer gingen er 2 kopje onder
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:09 schreef L-E het volgende:
Kyara, ik kom met slecht weer ook niet verder dan de indoorspeeltuin en de bieb. Als het alleen regent (en niet hagelt of stormt) gaan we ook wel eens met oude kleren aan het bos in en door de plassen stampen. Lekker vies worden, vinden ze hilarisch!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:24 schreef As1981 het volgende:
Wat gaaf LE!!!!
En ik weet wanneer je er was Son
het word morgen lekker weer misschien ga ik dan.
even lekker naar buiten, geloof dat ik dat persoonlijk wel kan gebruiken![]()
hier ook niet hoor, maar nu heb ik het geloof ik meer nodig dan de kids.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:39 schreef L-E het volgende:
As, hier in huis wordt echt niemand gezelliger van te veel binnen zitten. In de plassen stampen is ook maar zelfbehoud
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:22 schreef L-E het volgende:
Die kruipt pas sinds drie dagen dus tot nu toe hing hij in de doek tijdens die uitstapjes
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:22 schreef L-E het volgende:
Die kruipt pas sinds drie dagen dus tot nu toe hing hij in de doek tijdens die uitstapjes
En dit lees ik nu pas!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:09 schreef L-E het volgende:
Nu we het er toch over hebben, wij gaan voor een derde kindje. Heel binnenkort al, zo supertof is het!Maar dat is mijn leven, mijn huwelijk, mijn gezin: superduperawesome
+1quote:
Zou wel tof zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef L-E het volgende:
Doe je mee Spirit?Je huis is nu geen excuus meer
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:08 schreef Kyara het volgende:
Wow Son, spannend dagje morgen!
Zo'n plank is wel gaaf ja. Maar wel behoorlijk aan de prijs ja
Ik vind kruipen door de plassen nog niet zo'n goed ideeRegen trotseer ik wel trouwens (wagen heeft ook een regenhoes) maar de meiden willen er echt uit. Die wordt niet heel gelukkig van alleen maar hangen/zitten.
herkenbaar! Ik zag mezelf al bij super nanny ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:49 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vind deze leeftijd wel een beetje lastig. Riley heeft een pittig karakter en soms maak ik me daar ongerust over dan. En dan voel ik mezelf een falende moeder. En ik weet heus dat ik dat niet ben, maar nu met het verhuizen erbij pieker ik gewoon teveel.![]()
En ik merk ook dat Riley ook niet helemaal lekker in haar velletje zit. Dus beetje wisselwerking ofzo
Einde klaagposten
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:09 schreef L-E het volgende:
Nu we het er toch over hebben, wij gaan voor een derde kindje. Heel binnenkort al, zo supertof is het!Maar dat is mijn leven, mijn huwelijk, mijn gezin: superduperawesome
Oh, wat lieffffquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:47 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik vind het nu al leuk voor het toekomstige kindje die zo'n fijne mama gaat krijgen.![]()
En geen nieuws hier hoor. Precies het antwoord op Olf's vraag: we zijn wel toe aan een tweede.![]()
Wat gebeurt er dan wat je zo lastig vind? Verhuizen is enorm stressvol, voor alle partijen. Zodra jullie in rustiger vaarwater zitten, zal het bijtrekken, denk ik echtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:49 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vind deze leeftijd wel een beetje lastig. Riley heeft een pittig karakter en soms maak ik me daar ongerust over dan. En dan voel ik mezelf een falende moeder. En ik weet heus dat ik dat niet ben, maar nu met het verhuizen erbij pieker ik gewoon teveel.![]()
En ik merk ook dat Riley ook niet helemaal lekker in haar velletje zit. Dus beetje wisselwerking ofzo
Einde klaagposten
Ze slaapt overdag bijna niet en dat komt haar humeur niet ten goede. Dus ik heb een dreumes die zich regelmatig ter aarde laat storten, omdat het niet gaat zoals ze wilquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan wat je zo lastig vind? Verhuizen is enorm stressvol, voor alle partijen. Zodra jullie in rustiger vaarwater zitten, zal het bijtrekken, denk ik echt
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:11 schreef Kyara het volgende:
Ik zou best nog wel een 4e (op de een of andere manier zeg ik altijd 3e) kindje willen maar dat zal er wel nooit van komen. Praktisch en financieel gewoon niet handig en man ziet het ook niet zitten. Iedereen gaat er hier sowieso vanuit dat we wel klaar zijn en "zo stom zouden we toch niet zijn"
Jee, wat lief dat je dat hebt onthoudenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:22 schreef Omentielvo het volgende:
MouseM. Succes morgen![]()
Dan is toch die afspraak?
leuk he als mensen dat voor je bepalen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:11 schreef Kyara het volgende:
Ik zou best nog wel een 4e (op de een of andere manier zeg ik altijd 3e) kindje willen maar dat zal er wel nooit van komen. Praktisch en financieel gewoon niet handig en man ziet het ook niet zitten. Iedereen gaat er hier sowieso vanuit dat we wel klaar zijn en "zo stom zouden we toch niet zijn"
Ik kan ook niets weg doen en wil ook alles bewaren voor als zij eventueel kinderen krijgen maar ik heb gewoon geen ruimte om het te bewaren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:35 schreef pessie het volgende:
[..]
Tally, ik kan echt niets weg doenik denk dat ik over 20 jaar nog steeds alles nog steeds heb
+1quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:52 schreef Skoap het volgende:
[..]
herkenbaar! Ik zag mezelf al bij super nanny ofzo![]()
Nou ik heb het nog niet nagevraagd, maar heel eerlijk gezegd lijkt het me wel logisch. Het kost een hoop geld allemaal, en je wilt dan de kansen zo groot mogelijk hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:08 schreef Kyara het volgende:
LB, moet je dan stoppen met bv iui? Wat stom
Sounds good!quote:Vakantie is afhankelijk van baan. Bij geen baan gaan we weekje naar Frankrijk: all inclusive, groot huis, grote tuin en 24/7 oppasmogelijkheden. Oh, en gratieshh
Het kan best he, er worden massa's mensen zwanger ondanks (nog volledige) bv. Dus ik zou het inderdaad vooral niet gaan afbouwen als je de keuze hebtquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:27 schreef L-E het volgende:
VakantieplannenWij doen in het najaar een weekje Denemarken, inclusief Legoland. Voor dreumes hoeft dat nog niet, maar voor onze oudste is het a dream come true
LB, dat met de bv ervaar ik ook zo. De kans op een zwangerschap is aanzienlijk groter als we de bv afbouwen, maar het voelt heel erg verkeerd om hem dat te ontnemen omwille van onze kinderwens. Ik hoop gewoon dat het ondanks bv ook zal lukken. Als niet, dan zal er toch meer tijd tussen deze twee kindjes zitten dan we in eerste instantie willen, maar liever dat dan de andere optie (hem dwingen te stoppen met bv).
(Zo even snel, verder niet bijgelezen) Wat zij zegt!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het kan best he, er worden massa's mensen zwanger ondanks (nog volledige) bv. Dus ik zou het inderdaad vooral niet gaan afbouwen als je de keuze hebt
Ja hoi!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
(Zo even snel, verder niet bijgelezen) Wat zij zegt!
Ervaringen uit het verleden lijken te impliceren dat wij redelijk goed vruchtbaar zijn, dus wie weet hoe het loopt iddquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het kan best he, er worden massa's mensen zwanger ondanks (nog volledige) bv. Dus ik zou het inderdaad vooral niet gaan afbouwen als je de keuze hebt
Hier gewoon weer een cyclus incl eisprong en ze drinkt nog zo'n 10 x op een dag... Veel succes!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden lijken te impliceren dat wij redelijk goed vruchtbaar zijn, dus wie weet hoe het loopt idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |