Ja maar die moeten we nog uitzoeken.... Volgt laterquote:Op zondag 11 mei 2014 14:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leuk spul zegje hebt niet toevallig nog meer in maat 68 he?
Mooiquote:Op zondag 11 mei 2014 13:49 schreef klaprooss het volgende:
Nog een keer dan! Dames, hij is sexy!!
Mooie voedingsbh van Prenatal cup 80E
Nooit gedragen, mn tetten blijken te grooten vergeten op tijd te retourneren
Kleur op de laatste foto is de daadwerkelijke kleur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht je spijkerbroekjes ofzo tegenkomen kun je me dan een pbtje sturen? Als je er daar wat van hebt wil ik evt ook het grijze nijntjesjurkje met legging welquote:Op zondag 11 mei 2014 14:42 schreef ohmoetdatzo het volgende:
[..]
Ja maar die moeten we nog uitzoeken.... Volgt later
dealquote:Op zondag 11 mei 2014 14:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
MooiMaar mijn tetten zijn (nog) te klein. Maar als je hem over twee maanden nog hebt en mijn tetten zijn dan groot genoeg dan kom ik bij je terug
Wat wil je voor het maat 80 spul hebben?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:28 schreef ohmoetdatzo het volgende:
En verder:
Pakketje maat 68: Jurkje Nijntje met legging, rokje Feetje, hardroze jumpsuit Prenatal, geruit jurkje Mexx ongedragen, jurkje met bloemen Hema, roze jurkje Noppies
[ afbeelding ]
Pakketje maat 80: zempakje nijntje 1 keer gedragen, roze jurk Nijntje, streepjurkje Noppies, t-shirts H&M
[ afbeelding ]
Pakketje maat 80: tshirts: linksonder en rechtsonder Name-it, linksmidden Frendz, rechtsmidden Hema, rechtsboven Z8, capuchonvest uit Frankrijk (linksboven)
[ afbeelding ]
Ik heb je een DM gestuurdquote:Op maandag 12 mei 2014 19:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat wil je voor het maat 80 spul hebben?
Wat vraag je voor dit jasje ohmoetdatzo? Of is het echt een meisjesjasje?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:38 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Spijkerjasje maat 50-56 met zachte voering Babyface
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb je een DM gestuurdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
ohmoetdatzo wat wil je hebben voor het spul in maat 74?
Nee het is een jongensjas. Gekregen van een vriendin voor onze tweeling in de maak, maar niet echt onze smaak. Mag hem namens haar verkopen, ze wil er graag 10 euro voor (ex verzendkosten).quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:43 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Wat vraag je voor dit jasje ohmoetdatzo? Of is het echt een meisjesjasje?
Ik heb wel plastic dierenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:52 schreef Marrije het volgende:
Hier toevallig iemand die heel veel grote houten kralen te koop heeft?
En / of een verzameling plastic dieren te koop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Ik laat het toch voorbij gaan, sorry!quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:05 schreef ohmoetdatzo het volgende:
[..]
Nee het is een jongensjas. Gekregen van een vriendin voor onze tweeling in de maak, maar niet echt onze smaak. Mag hem namens haar verkopen, ze wil er graag 10 euro voor (ex verzendkosten).
Neem zakjes! Nemen veel minder plek in.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:45 schreef Burdie het volgende:
Ik zoek Avent Via bewaar bakjes of andere flesjes/bakjes die geschikt zijn voor de vriezer (bijvoorbeeld ziekenhuisflesjes).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |