Ik heb je een DM gestuurdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
ohmoetdatzo wat wil je hebben voor het spul in maat 74?
Nee het is een jongensjas. Gekregen van een vriendin voor onze tweeling in de maak, maar niet echt onze smaak. Mag hem namens haar verkopen, ze wil er graag 10 euro voor (ex verzendkosten).quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:43 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Wat vraag je voor dit jasje ohmoetdatzo? Of is het echt een meisjesjasje?
Ik heb wel plastic dierenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:52 schreef Marrije het volgende:
Hier toevallig iemand die heel veel grote houten kralen te koop heeft?
En / of een verzameling plastic dieren te koop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Ik laat het toch voorbij gaan, sorry!quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:05 schreef ohmoetdatzo het volgende:
[..]
Nee het is een jongensjas. Gekregen van een vriendin voor onze tweeling in de maak, maar niet echt onze smaak. Mag hem namens haar verkopen, ze wil er graag 10 euro voor (ex verzendkosten).
Neem zakjes! Nemen veel minder plek in.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:45 schreef Burdie het volgende:
Ik zoek Avent Via bewaar bakjes of andere flesjes/bakjes die geschikt zijn voor de vriezer (bijvoorbeeld ziekenhuisflesjes).
Ja, 86/92quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:26 schreef PureEvil het volgende:
Was er hier nog behoefte aan meidenrompers? korte mouw, zonder mouw en spagetti bandjes. Lange mouw rompers heb ik ook,maar nog niet op de foto gezet..
Vanaf maat 50/56 tot 86/92
Oeh ja! Vooral effen kleuren en ook wel met lange mouw, vanaf 62/68.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:26 schreef PureEvil het volgende:
Was er hier nog behoefte aan meidenrompers? korte mouw, zonder mouw en spagetti bandjes. Lange mouw rompers heb ik ook,maar nog niet op de foto gezet..
Vanaf maat 50/56 tot 86/92
In Drachten, beetje uit je richting..... Ik moet wel zeggen dat dit echt een superjasje is, geen hm/ c&a..... ( kostte wat maar ik heb er ook zeker wat aan gehad hahaha, jammer dat ie hier niet meer past)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:10 schreef Lamb29 het volgende:
Milka mag ik vragen waar je huis staat? Zocht nog een softshell maar met verzenden wordt t nogal wat
Ah jammer! Ook geen familie daar in de buurt. Denk dat ik de koude ochtenden maar even uit zit tot het najaarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:18 schreef milka82 het volgende:
[..]
In Drachten, beetje uit je richting..... Ik moet wel zeggen dat dit echt een superjasje is, geen hm/ c&a..... ( kostte wat maar ik heb er ook zeker wat aan gehad hahaha, jammer dat ie hier niet meer past)
Ik ben er waarschijnlijk komende week in de buurt (het ligt op de route naar mijn ouders), maar hoe ik het dan weer makkelijk bij jou krijg? Ik ben geloof ik voorlopig niet in jouw woonplaats.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:52 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ah jammer! Ook geen familie daar in de buurt. Denk dat ik de koude ochtenden maar even uit zit tot het najaarhaar zomerjasje is crisis ineens maar 110 is twijfelachtig ivm meestal 110/116.
ja, ikke!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Niemand die een bodywarmer voor een jongetje over had? Maat 92?
Spijkerbroeken?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:36 schreef ymme het volgende:
Ik zoek jongens broekjes in maat 80.
Iemand?
Thnxquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:22 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ja, ikke!
Toevallig net gevonden. Eentje van Frendz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |