SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Wat vraag je ervoor?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:10 schreef __Isis__ het volgende:
Iemand interesse in een Koeka deken? Echt nog zo goed als nieuw ivm warmbloedig jongetje. De kleur is grijs/donkergrijs (beetje taupe-achtig vind ik)
Deze: http://www.droomfabriekje(...)nkergrijs-grijs.html
Ik wil er graag 30 euro excl voorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wat vraag je ervoor?
Moet nog wel ff met Rijstelief overleggen nml
Bij de Primark voor weinig geld mocht niemand hier wat hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:12 schreef Poesopstokje het volgende:
Heeft er nog iemand een dikke bodywarmer (eentje voor buiten) liggen voor een jochie? Maat 92 mét capuchon.
Ik woon té ver noord om daar heen te kunnenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:08 schreef Nirak het volgende:
[..]
Bij de Primark voor weinig geld mocht niemand hier wat hebben
Bla, die roze zwierjurk op de eennalaatste foto in de 110-116 map, wat wil je er voor hebben (incl)?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
pakketje maat 50/56
[ afbeelding ]
pakketje maat 62/68 (bij interesse in deze maat heb ik ondertussen nog meer wat weg mag)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en album 110/116
http://www.mijnalbum.nl/Album=PHGADB64
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
15 incl verzenden? (Brievenbus past denk ik niet) en zowel dan 12 incl verzenden
quote:Op zondag 11 mei 2014 13:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Iemand nog spijkerbroekjes en of gekleurde broekjes (geen leggings) in maat 68?
Ja maar die moeten we nog uitzoeken.... Volgt laterquote:Op zondag 11 mei 2014 14:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leuk spul zegje hebt niet toevallig nog meer in maat 68 he?
Mooiquote:Op zondag 11 mei 2014 13:49 schreef klaprooss het volgende:
Nog een keer dan! Dames, hij is sexy!!
Mooie voedingsbh van Prenatal cup 80E
Nooit gedragen, mn tetten blijken te grooten vergeten op tijd te retourneren
Kleur op de laatste foto is de daadwerkelijke kleur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht je spijkerbroekjes ofzo tegenkomen kun je me dan een pbtje sturen? Als je er daar wat van hebt wil ik evt ook het grijze nijntjesjurkje met legging welquote:Op zondag 11 mei 2014 14:42 schreef ohmoetdatzo het volgende:
[..]
Ja maar die moeten we nog uitzoeken.... Volgt later
dealquote:Op zondag 11 mei 2014 14:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
MooiMaar mijn tetten zijn (nog) te klein. Maar als je hem over twee maanden nog hebt en mijn tetten zijn dan groot genoeg dan kom ik bij je terug
Wat wil je voor het maat 80 spul hebben?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:28 schreef ohmoetdatzo het volgende:
En verder:
Pakketje maat 68: Jurkje Nijntje met legging, rokje Feetje, hardroze jumpsuit Prenatal, geruit jurkje Mexx ongedragen, jurkje met bloemen Hema, roze jurkje Noppies
[ afbeelding ]
Pakketje maat 80: zempakje nijntje 1 keer gedragen, roze jurk Nijntje, streepjurkje Noppies, t-shirts H&M
[ afbeelding ]
Pakketje maat 80: tshirts: linksonder en rechtsonder Name-it, linksmidden Frendz, rechtsmidden Hema, rechtsboven Z8, capuchonvest uit Frankrijk (linksboven)
[ afbeelding ]
Ik heb je een DM gestuurdquote:Op maandag 12 mei 2014 19:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat wil je voor het maat 80 spul hebben?
Wat vraag je voor dit jasje ohmoetdatzo? Of is het echt een meisjesjasje?quote:Op zondag 11 mei 2014 14:38 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Spijkerjasje maat 50-56 met zachte voering Babyface
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb je een DM gestuurdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
ohmoetdatzo wat wil je hebben voor het spul in maat 74?
Nee het is een jongensjas. Gekregen van een vriendin voor onze tweeling in de maak, maar niet echt onze smaak. Mag hem namens haar verkopen, ze wil er graag 10 euro voor (ex verzendkosten).quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:43 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Wat vraag je voor dit jasje ohmoetdatzo? Of is het echt een meisjesjasje?
Ik heb wel plastic dierenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:52 schreef Marrije het volgende:
Hier toevallig iemand die heel veel grote houten kralen te koop heeft?
En / of een verzameling plastic dieren te koop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Ik laat het toch voorbij gaan, sorry!quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:05 schreef ohmoetdatzo het volgende:
[..]
Nee het is een jongensjas. Gekregen van een vriendin voor onze tweeling in de maak, maar niet echt onze smaak. Mag hem namens haar verkopen, ze wil er graag 10 euro voor (ex verzendkosten).
Neem zakjes! Nemen veel minder plek in.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:45 schreef Burdie het volgende:
Ik zoek Avent Via bewaar bakjes of andere flesjes/bakjes die geschikt zijn voor de vriezer (bijvoorbeeld ziekenhuisflesjes).
Ja, 86/92quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:26 schreef PureEvil het volgende:
Was er hier nog behoefte aan meidenrompers? korte mouw, zonder mouw en spagetti bandjes. Lange mouw rompers heb ik ook,maar nog niet op de foto gezet..
Vanaf maat 50/56 tot 86/92
Oeh ja! Vooral effen kleuren en ook wel met lange mouw, vanaf 62/68.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:26 schreef PureEvil het volgende:
Was er hier nog behoefte aan meidenrompers? korte mouw, zonder mouw en spagetti bandjes. Lange mouw rompers heb ik ook,maar nog niet op de foto gezet..
Vanaf maat 50/56 tot 86/92
In Drachten, beetje uit je richting..... Ik moet wel zeggen dat dit echt een superjasje is, geen hm/ c&a..... ( kostte wat maar ik heb er ook zeker wat aan gehad hahaha, jammer dat ie hier niet meer past)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:10 schreef Lamb29 het volgende:
Milka mag ik vragen waar je huis staat? Zocht nog een softshell maar met verzenden wordt t nogal wat
Ah jammer! Ook geen familie daar in de buurt. Denk dat ik de koude ochtenden maar even uit zit tot het najaarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:18 schreef milka82 het volgende:
[..]
In Drachten, beetje uit je richting..... Ik moet wel zeggen dat dit echt een superjasje is, geen hm/ c&a..... ( kostte wat maar ik heb er ook zeker wat aan gehad hahaha, jammer dat ie hier niet meer past)
Ik ben er waarschijnlijk komende week in de buurt (het ligt op de route naar mijn ouders), maar hoe ik het dan weer makkelijk bij jou krijg? Ik ben geloof ik voorlopig niet in jouw woonplaats.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:52 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Ah jammer! Ook geen familie daar in de buurt. Denk dat ik de koude ochtenden maar even uit zit tot het najaarhaar zomerjasje is crisis ineens maar 110 is twijfelachtig ivm meestal 110/116.
ja, ikke!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Niemand die een bodywarmer voor een jongetje over had? Maat 92?
Spijkerbroeken?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:36 schreef ymme het volgende:
Ik zoek jongens broekjes in maat 80.
Iemand?
Thnxquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:22 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ja, ikke!
Toevallig net gevonden. Eentje van Frendz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag foto's jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:22 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Spijkerbroeken?
Ik heb er 2 van Dirkje. Beide met versleten look. Eentje heb ik zelf nog een paar stukken op de knie gestreken maar past superleuk bij de rest van het broekje.
En ik heb nog een wat smaller vallende maat 86 (merk?).
Verder weet ik het zo even niet. Moet ik kijken wat er nog ligt op zolder.
Foto's kan ik waarschijnlijk pas morgen maken. (vandaag een feestje)
Oh lief! Maar zag net dat de voorspellingen flink omgeslagen zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:22 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk komende week in de buurt (het ligt op de route naar mijn ouders), maar hoe ik het dan weer makkelijk bij jou krijg? Ik ben geloof ik voorlopig niet in jouw woonplaats.
Bestaan die?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Thnx
Vergeten te vermelden; graag met capuchon![]()
Sorry.
Jaquote:
Ha Asy wat vraag je ervoor? En past t in een enveloppe denk je?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:22 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ja, ikke!
Toevallig net gevonden. Eentje van Frendz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja hoor, ik prop het prima door de brievenbusquote:Op zondag 18 mei 2014 10:09 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Ha Asy wat vraag je ervoor? En past t in een enveloppe denk je?
Aah oke. Geen idee. Snap het principe niet van mouwloos en dan wel een capuchonquote:Op zondag 18 mei 2014 10:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
JaMijn vriendje die een maatje groter heeft heeft een hele mooie, maar die is er nog niet uitgegroeid
![]()
![]()
Ik hou zelf ook niet van capuchonloze vesten/jassen/truien etc
Ik vind het enorm stoerquote:Op zondag 18 mei 2014 12:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Aah oke. Geen idee. Snap het principe niet van mouwloos en dan wel een capuchon![]()
![]()
Ik ben geen fan van bodywarmers.
Deze zal ook wel ergens uit een doos van een vriendin komen
Lange broeken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte broeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief! zomerbroekje unisex maat 62
Lief! maat 62
Lief! zomerhoedje mt 2 (74/80)
waterschoentjes mt 20
.s Oliver blouse (heb ik 2x), mt 74 (kan ook nog met 80 gedragen worden)
Babypaws mt 5 (13,2cm)![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:18 schreef mousemicky het volgende:
Ik zoek jongensrompers maat 80/86 met korte en zonder mouwen. Liefst in effen vrolijke kleurtjes, h&m rompers zitten hier altijd goed. Iemand toevallig nog wat liggen?
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Lange broeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte broeken:Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet echt wat ik zoek sorry.
Ik ben meer op zoek naar dunne soepele broekjes voor de zomerse dagen, als het nét te koud is voor korte broeken. En spijkerbroeken zitten mijn spekkie van 8 maanden sowieso niet lekker nu.
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:34 schreef mousemicky het volgende:
PoS, sorry, niet helemaal mijn ding. Zoek eigenlijk effen die gewoon als 'shirtje' kunnen in de zomer zeg maar. Ben niet zo van de streepjes en stipjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |