Nee, ik vond het ook vals.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:48 schreef Cat22 het volgende:
Ben ik de enige die het nummer van Noorwegen niet zuiver gezongen vond? Dadelijk nog maar eens goed luisteren dan.
Inderdaad. Valt in het niet bij hun vorige inzendingquote:
Toch vond ik het prettig om naar te kijken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En klaagt dat Polen bijna naakt optreedt... Zij stond in d'r blote mossel over bruine piemels te zingen
Dat Jamai commentaar levert over muziek geloof ik nog wel. Ik was helemaal verbouwereerd toen hij afgelopen dinsdag plotseling commentaar over vrouwen ging leverenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Sinds wanneer zijn Jamai en Yes-R muziekkenners?
Dat is concurrentie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat Jamai commentaar levert over muziek geloof ik nog wel. Ik was helemaal verbouwereerd toen hij afgelopen dinsdag plotseling commentaar over vrouwen ging leveren.
Vrouwen zelf of de kledingkeuze?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat Jamai commentaar levert over muziek geloof ik nog wel. Ik was helemaal verbouwereerd toen hij afgelopen dinsdag plotseling commentaar over vrouwen ging leveren.
Ja!quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:00 schreef Maartel het volgende:
Wacht ff start dit in alle landen met een shot van Ilse & Waylon?
Ik heb het op de officiele stream ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:00 schreef Maartel het volgende:
Wacht ff start dit in alle landen met een shot van Ilse & Waylon?
Als ze dat nummer net zo uitvoeren als afgelopen dinsdag, en een gunstige loting hebben eindigen ze gwoon in de top 3, ongeacht negatieve reacties.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:59 schreef ato het volgende:
Ik lees soms wat negatieve reacties over ons nummer "The netherlands 2th by odds????
op de buitenlandse forums..
En een ander ach dat gaat zakken na vanavond,
Nee hoor wij blijven lekker in de top 5) bij de odds..
1 van de concurenten zie ik Noorwegen en Uk.. en ok Zweden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |