Nee. Nooit meer in één huis gewoond. Ik was 16 toen mijn moeder haar huidige vriend kreeg. Dus hij is ook geen vader voor me. Hij is wel onwijs tof overigens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben je ook niet met ze opgroeid dan? met die stief/broers/zussen?
Als ze er nog steeds zijn... tja dan zijn het wel praktisch broers/zussen...quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze zijn al sinds mijn 3e in mijn leven.
Dan zou ik het ook anders vindenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Nooit meer in één huis gewoond. Ik was 16 toen mijn moeder haar huidige vriend kreeg. Dus hij is ook geen vader voor me. Hij is wel onwijs tof overigens.
Hoezo? Waarom zou je geen tante of oom kunnen worden als je vanaf baby bij een gezin komt, of als je ouders gescheiden zijn, en hetrouwd, en je opgroeid met andere kinderen. Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het ook. Maar vind het gewoon raar dat het dezelfde benaming heeft.
dan is het anders.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze er nog steeds zijn... tja dan zijn het wel praktisch broers/zussen...
Het is meer dat iedereen die ik ken die stief vader/moeder/broer/zus had, dat maar tijdelijk was... dus dat associeer ik een beetje met dat woordMy bad
als jij weg bent.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
Gisteren was het F&L, nu OUD. Soms is het PTA...
Wanneer is het nu eens KPD tijd?
Precies, zo voelt het ook.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze er nog steeds zijn... tja dan zijn het wel praktisch broers/zussen...
Het is meer dat iedereen die ik ken die stief vader/moeder/broer/zus had, dat maar tijdelijk was... dus dat associeer ik een beetje met dat woordMy bad
Niet, want naaktpics mogen niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
Ik zeg niet dat hij dat moet vinden, ik zeg dat ik dat vind.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom zou je geen tante of oom kunnen worden als je vanaf baby bij een gezin komt, of als je ouders gescheiden zijn, en hertrouwd, en je opgroeid met andere kinderen. Wat maakt dat nou weer uit?
Als vin zich oom voelt is hij dat.
Het heeft vandaag de halve dag over seks gegaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
Hehehequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het heeft vandaag de halve dag over seks gegaan.![]()
Waarschijnlijk is dat leuker als er niet eentje tussendoor constant zit te janken dat die nooit seks heeft.
als je opgroeid met een gezin ben je gewoon familie van elkaar. Alleen dan niet biologisch. Wat maakt dat biologische stukje nou uit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij dat moet vinden, ik zeg dat ik dat vind.
Oh sorryquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat leuker als er niet eentje tussendoor constant zit te janken dat die nooit seks heeft.
Eens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:
Hetzelfde idee heb ik erbij als iemand van bijvoorbeeld 10-15 een stiefvader krijgt, dat zal ook nooit zijn/haar echt vader zijn. Zelfde met dat. Die benaming klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je opgroeid met een gezin ben je gewoon familie van elkaar. Alleen dan niet biologisch. Wat maakt dat biologische stukje nou uit.
Ik voel me daar heel ongemakkelijk bij.quote:
het ging hier om vincent die 3 is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hetzelfde idee heb ik erbij als iemand van bijvoorbeeld 10-15 een stiefvader krijgt, dat zal ook nooit zijn/haar echt vader zijn. Zelfde met dat. Die benaming klopt gewoon niet.
Familie is wat anders.
Fax heeft toch niet zo lang geleden nog seks gehad?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
weet ik toch, schatje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel me daar heel ongemakkelijk bij.
Of het je alleen maar om mijn lichaam te doen is.
Ik ben veel meer dan dat
Wie ik?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Fax heeft toch niet zo lang geleden nog seks gehad?
Terechte klacht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
De tering zeg. Feministen.
Zitten nu zelfs al te zeuren dat Gwen Stacy doodgaat in Amazing Spider-Man 2.
Zou het niet mogelijk zijn om al die achterlijke mensen naar Noord-Korea te sturen ofzo
Nouja, misschien is je zusje wel een broedertje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijkt me wel echt leuk om tante te zijn en met je neefjes/nichtjes te kunnen knutselen en naar de dierentuin gaan enzo
Wel de lusten, niet de lasten
Misschien welquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, misschien is je zusje wel een broedertje.
Het is heerlijk om oom te zijn. Zeker nu ze in de leeftijd komen dat je met ze kunt voetballen en ze communiceren (de oudste is nu 4)quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijkt me wel echt leuk om tante te zijn en met je neefjes/nichtjes te kunnen knutselen en naar de dierentuin gaan enzo
Wel de lusten, niet de lasten
je mag best een keer komen oppassen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wel
Maar ze is nu nog maar 17 en vindt jongens vies
Ja, jij ja. Hou je maar niet van de domme.quote:
Ja, ben je nou helemaal betoeterdquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, jij ja. Hou je maar niet van de domme.
Hoezo wees?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het ging hier om vincent die 3 is.
Nu ben ik in jouw ogen dus eigenlijk wees.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
omdat ik dus niet bij biologische familie leef.quote:
Ach, dat komt nog wel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wel
En meisjes?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wel
Ja, maar hij zeikt graag.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Fax heeft toch niet zo lang geleden nog seks gehad?
volgens mij issie een wijf.quote:
Je kan het wel familie noemen maar wil technisch gezien niet zeggen dat die benaming klopt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat ik dus niet bij biologische familie leef.
Plassex?quote:
Ja, heb je daar problemen mee?quote:
Dat is bekend, maar in deze heeft hij geen punt. Tijn was toch de 'gelukkige winnaar' recent met wie het langste droog staat? Dan mag hij klagen.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan het wel familie noemen maar wil technisch gezien niet zeggen dat die benaming klopt.
Er zijn inmiddels 7 van mijn jaargenoten van de middelbare school getrouwdquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dat komt nog wel.
Bij jou in de regio worden vrouwen toch vrij jong moeder?
En anders wachten op Newb zijn zusje.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou zeefje daaraan mee willen werken?
Jongens zijn ook viesquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wel
Ik sta nog steeds op eenzame hoogtequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, heb je daar problemen mee?
[..]
Dat is bekend, maar in deze heeft hij geen punt. Tijn was toch de 'gelukkige winnaar' recent met wie het langste droog staat? Dan mag hij klagen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat Sedan geen 14 meer is.quote:
Je weet niet wat je zegt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer kortzichtig, omdat ik er anders over denk?
Prima hoor
Tijn is aan het hosselen momenteelquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, heb je daar problemen mee?
[..]
Dat is bekend, maar in deze heeft hij geen punt. Tijn was toch de 'gelukkige winnaar' recent met wie het langste droog staat? Dan mag hij klagen.
Maar je situatie is niet bepaald uitzichtloosquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op eenzame hoogte
Ik leef met je mee Tijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He, ik zeik niet, ik geef alleen aan dat het wel weer een keer tijd wordquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zeik niet over m'n gebrek aan seks hoorDat is Yats
Dat zal ik maar als een schuldbekentenis zienquote:
Hoe kun je zoiets nou weer niet persoonlijk opvatten. Je zegt het gewoon.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij vat het persoonlijk op. En zo was het sowieso niet bedoeld. Maar prima.
Zeg nooit nooit!quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou zeefje daaraan mee willen werken?
7. Allejezus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels 7 van mijn jaargenoten van de middelbare school getrouwd
Wel nog maar eentje die een kind heeft.
Komt goed Tijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, het zouden er meer kunnen zijn, maar van deze 7 weet ik hetquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit!
[..]
7. Allejezus.
Maar 1 kind, dat valt mee. Heb je nog contact met ze dan, dat je dit weet?
En anders ik welquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt goed Tijn.
Straks neem ik die toorts van je over.
Ja, ik haal jullie allemaal wel eens door elkaar. Jullie zeiken allemaal en doen allemaal niets om het te veranderen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zeik niet over m'n gebrek aan seks hoorDat is Yats
Ojaquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik leef met je mee Tijn.
[..]
He, ik zeik niet, ik geef alleen aan dat het wel weer een keer tijd word
[..]
Dat zal ik maar als een schuldbekentenis zien
Ik hoop ook dat er geen pandapunt meer bij komtquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt goed Tijn.
Straks neem ik die toorts van je over.
Dat is het nooitquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je situatie is niet bepaald uitzichtloos
Kameraad is stiefvader en toen was ik net zo als sedan nu. Zo achteraf schaam ik me er wel voor. Lang geleden inmiddels.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat Sedan geen 14 meer is.
Ik woon daar vanaf dat ik baby was. Dat IS gewoon mijn familie. Klaar.
Dat iemand zulke gemene dingen zegt
Hey ik heb Tinder geinstalleerd hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik haal jullie allemaal wel eens door elkaar. Jullie zeiken allemaal en doen allemaal niets om het te veranderen.
Ik mag toch gewoon zeggen hoe ik erover denk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets nou weer niet persoonlijk opvatten. Je zegt het gewoon.
Mensen hebben geen idee wat ze zeggen en dat zoiets pijn kan doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kameraad is stiefvader en toen was ik net zo als sedan nu. Zo achteraf schaam ik me er wel voor. Lang geleden inmiddels.
Ze komt morgen weer langs hierquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
En anders ik wel![]()
Hoe zit het met die date laatst Tijn?
Mja hier ook al. Grappig wel hoe het allemaal zo verandert.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
Zocht laatst mensen op die met mij op de basisschool gezeten hadden. De meeste daarvan zijn al vader of moedervan meerdere kinderen.
Over 2 jaar jij ook.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
Zocht laatst mensen op die met mij op de basisschool gezeten hadden. De meeste daarvan zijn al vader of moedervan meerdere kinderen.
Niet zo heel gek toch?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
Echt niet van meerdere kinderen hoorquote:
sommige hebben al 4 kinderen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zo heel gek toch?Naja, van meerdere kinderen misschien wel.
Ik zeik niet over mijn gebrekquote:
Komt goed Tijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat er geen pandapunt meer bij komt
[..]
Dat is het nooit
Kijkquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeik niet over mijn gebrekdan kom ik zeik te kort
Oke, vier is wel wat veel jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sommige hebben al 4 kinderen.
Heel gek is het niet, maar ik verwachtte dat gewoon niet.
Ik onthoud deze post en breng hem over een paar jaar naar bovenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt niet van meerdere kinderen hoor
Zeg nooit nooit,quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uhu ik was keihard in mijn oordeel en groen achter de oren. Dat besefte ik me veel later pas eerlik gezegd. Heb het hem nooit gezegd (ga ook niet meer met hem om).quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen hebben geen idee wat ze zeggen en dat zoiets pijn kan doen.
Begrijpelijk dat je je schaamt. Gelukkig ben je nu wijzer.
Jawel, ik wil nog een Liefdesbaby met je.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
is het hierop stuk gelopen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu ik was keihard in mijn oordeel en groen achter de oren. Dat besefte ik me veel later pas eerlik gezegd. Heb het hem nooit gezegd (ga ook niet meer met hem om).
He, dat is niet waar. Ik date genoeg, al heb ik het nu even op een laag pitje gezet vanwege die crush.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik haal jullie allemaal wel eens door elkaar. Jullie zeiken allemaal en doen allemaal niets om het te veranderen.
Hier komt er morgen weer een bij (ik tel nog in weken)quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoop ook dat er geen pandapunt meer bij komt
Kijk, daar gaan de punten alquote:
Het zal allemaal wel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kameraad is stiefvader en toen was ik net zo als sedan nu. Zo achteraf schaam ik me er wel voor. Lang geleden inmiddels.
oke, met jou wil ik wel. uitzondering.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, ik wil nog een Liefdesbaby met je.
fax hangt z'n leuter echt niet in mij hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit,
Als Fax eenmaal de smaak te pakken heeft...
is goed, over 2 jaar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik onthoud deze post en breng hem over een paar jaar naar boven
dat maakt in zo'n geval niks uit he? Want het gaat mij ook aan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel.
Zeg al drie keer ongeveer dat het niet persoonlijk was.
Je date ja, maar daar is ook alles mee gezegd. Je laat niks weten dat je haar leuk vindt, dus er zal ook niet geneukt gaan worden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:00 schreef yats het volgende:
[..]
He, dat is niet waar. Ik date genoeg, al heb ik het nu even op een laag pitje gezet vanwege die crush.
neuk jij? heb jij een crush?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je date ja, maar daar is ook alles mee gezegd. Je laat niks weten dat je haar leuk vindt, dus er zal ook niet geneukt gaan worden.
Haha jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt goed Tijn.
We hebben vertrouwen in je.
[..]
Kijk
Deze man laat er geen gras over groeien.
Jij voelt je aangesproken terwijl het niet eens over jou ging.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat maakt in zo'n geval niks uit he? Want het gaat mij ook aan.
quote:
Dan kan het toch kwetsend zijn ook al bedoel je dat niet zo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel.
Zeg al drie keer ongeveer dat het niet persoonlijk was.
ik vroeg of het het zelfde was, jij zei ja. En dan is het niet erg raar dat ik het me aantrek omdat ik zelf in die situatie zit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij voelt je aangesproken terwijl het niet eens over jou ging.
Dit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kan het toch kwetsend zijn ook al bedoel je dat niet zo.
Ik ben morgenavond niet thuis, dus lees het zaterdagochtend wel.quote:
Nou ja, dan ben ik al verder dan fax. Maar die heeft dan wel weer seks.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je date ja, maar daar is ook alles mee gezegd. Je laat niks weten dat je haar leuk vindt, dus er zal ook niet geneukt gaan worden.
Ga eens opzoek dan, straks ga jij ook nog klagenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee en nee. Maar ook voordat ie die crush had werd er niet geneukt
Heb je een date?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben morgenavond niet thuis, dus lees het zaterdagochtend wel.
Dus ben je eigenlijk nog nergensquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik al verder dan fax. Maar die heeft dan wel weer seks.
Als hij helemaal niets meer doet om de vriendschap te onderhouden niet nee. Dat is wel zo gegaan nadat wow begon.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dan zit er geen toekomst in.
Mensen die WoW spelen
Helaas niet nee.quote:
Ik speelde het ook maar het is goed met me afgelopen hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dan zit er geen toekomst in.
Mensen die WoW spelen
How about noquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben morgenavond niet thuis, dus lees het zaterdagochtend wel.
Dat ontken ik toch ook nergens maar ik ga me niet blijven herhalen als ik zeg dat het niet zo bedoeld was.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kan het toch kwetsend zijn ook al bedoel je dat niet zo.
Neehoor, dat zei ik niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vroeg of het het zelfde was, jij zei ja. En dan is het niet erg raar dat ik het me aantrek omdat ik zelf in die situatie zit.
Bier in wow?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:04 schreef Royco1 het volgende:
And on that bombshell.
Tijd voor bier en vrienden.
Fijne avond allemaal![]()
Have fun!quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:04 schreef Royco1 het volgende:
And on that bombshell.
Ben je dan wel verder?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik al verder dan fax. Maar die heeft dan wel weer seks.
Als ik al zou klagen, zou het om een andere reden zijn dan geen seks hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga eens opzoek dan, straks ga jij ook nog klagen
waarover dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben je dan wel verder?
[..]
Als ik al zou klagen, zou het om een andere reden zijn dan geen seks hebben.
Dat hangt er vanaf wat je zoekt. Als het puur een fb of iets is, is fax verder. Relatie-technisch gezien staat het gelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben je dan wel verder?
[..]
Als ik al zou klagen, zou het om een andere reden zijn dan geen seks hebben.
Daar is hij toch al overheen?quote:
ook niet voor whatsapp?quote:
Je bent er ook niet zo vaak meer.quote:
Tijd voor een nieuwequote:Op donderdag 8 mei 2014 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gast, dat is al een half jaar geleden of zo
Leugensquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik speelde het ook maar het is goed met me afgelopen hoor
Misschien helpt t?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik weet niet of ik het wel wil vertellen![]()
Focus jij je nou maar op je eigen "hossels"quote:
Zit je al zolang in je nieuwe huisje???quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gast, dat is al een half jaar geleden of zo
Working on that as we speakquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Focus jij je nou maar op je eigen "hossels"
Tijn gaat morgen van bil. Kan niet missen dit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Focus jij je nou maar op je eigen "hossels"
Ja johquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zit je al zolang in je nieuwe huisje???
Ga jij kijken?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tijn gaat morgen van bil. Kan niet missen dit.
Dat was niet echt m'n plan, nee.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:04 schreef Royco1 het volgende:
And on that bombshell.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik weet niet of ik het wel wil vertellen![]()
Ja, zompigpoesjequote:
Finallyquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tijn gaat morgen van bil. Kan niet missen dit.
brand new information.quote:
Niet binnen 3 seconden komen, he.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet binnen 3 seconden komen, he.
Er worden wel vaker dingen gezegdquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]nee.
En volgens mij zei hij net dat ie geen crush heeft. Dus.
Hey het is wel mijn eerste keerquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet binnen 3 seconden komen, he.
Je was toch geen maagd meer Tijn? Of vergis ik me nu?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey het is wel mijn eerste keerAls ik 1 seconde vol hou zal het al veel zijn, of dat ik voor dat mijn broek helemaal uit is al ben klaargekomen
Van te voren even fappen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey het is wel mijn eerste keerAls ik 1 seconde vol hou zal het al veel zijn, of dat ik voor dat mijn broek helemaal uit is al ben klaargekomen
Je had toch al eens geneukt?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je was toch al ontmaagd? Of bedoel je eerste keer met haar?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fapze.quote:
ff rukken van te vorenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben geen maagd meerquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je was toch al ontmaagd? Of bedoel je eerste keer met haar?
Ik geloof vin, want hij is mijn vriendschapquote:
Ah friendzonequote:Op donderdag 8 mei 2014 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik geloof vin, want hij is mijn vriendschap
Ouch, friendzone.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik geloof vin, want hij is mijn vriendschap
quote:
Bepaal ik zelf wel.quote:
HI5!quote:
No 1.quote:
Als een pakketje schroot met een dun laagje chroom.quote:
Vriendschap is een droomquote:
Chroom om het pakketje schroot mooier te laten lijken dan het is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als een pakketje schroot met een dun laagje chroom.
Snap die tekst nog steeds niet.
Zoiets als overmatige makeupquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Chroom om het pakketje schroot mooier te laten lijken dan het is.
Nah.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
Ga je vanavond ook weer kijken, Feer?
Wist niet wat schroot was.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Chroom om het pakketje schroot mooier te laten lijken dan het is.
Nee. Gewoon een soort slechte metafoor.quote:
Wist of weet?quote:
Net gegoogeld.quote:
quote:
oh... Nou ja, is ook positief! Weten wat je niet moet doen, nu er nog achter komen wat dan wel...quote:
Joa, kan vast welquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil nog steeds komen kijken.
Misschien in Juni een keertje?
Sweet, jij komt ook toeren in Leeuwarden? Als ik kan dan kan ik wel achter je aan naar je kiet kachelen.quote:
Spannend! Wanneer ga je?quote:
Nee, ik ben gewoon onwetend.quote:
Als het goed is wel jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sweet, jij komt ook toeren in Leeuwarden? Als ik kan dan kan ik wel achter je aan naar je kiet kachelen.
Voor hoe lang?quote:
quote:
Ja precies, kan het ook samen doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het goed is wel jaEn is prima, je komt hier toch langs zo ongeveer
Dan zijn wij Dutch-European ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mexican-American zoals dat correct heet, maar, ja
Wel ontzettend tof.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een weekje, de 13e vlieg ik weer terug..
Argh, ik zou echt dood gaan van die politieke achterlijkheid daar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mexican-American zoals dat correct heet, maar, ja
Hehehehe, ja inderdaadquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja precies, kan het ook samen doen.
Zal zelf waarschijnlijk via de A50 richting Emmeloord aanhouden. Rijdt in mijn optiek wat makkelijker dan de A2, 27, 28 en de A6 ivm controles.
Ben je in de koelkast gaan zitten?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef Myraela het volgende:
En dan kom je er achter dat het lampje van je koelkast niet uitgaat.
En nu.?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef Myraela het volgende:
Onoesquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, de bak gehakt die naast het lampje stond was ineens gaar.
Wel handig, een koelkast met ingebouwde oven functiequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Handigquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit waar ze vandaan komt als ze maar lief is toch.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thanks
Het is een Amerikaanse, maar dus van Mexicaanse komaf.. Ik noem haar gewoon Amerikaanse..
Picsquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thanks
Het is een Amerikaanse, maar dus van Mexicaanse komaf.. Ik noem haar gewoon Amerikaanse..
Nope, wordt zelfs eerste keer vliegen..quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit waar ze vandaan komt als ze maar lief is toch.
Wel eens eerder in Amerika geweest?
Oh ja, ik zou een lijstje maken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, wordt zelfs eerste keer vliegen..
Als het goed is kan Myra haar op m'n fb vinden. Hoeft niet zo nodig hier te verschijnen imo.quote:
Dat is wel tof danquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, wordt zelfs eerste keer vliegen..
Zijn wel kanshebbers.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Langoliers komt er zeker in?
Snakes on a Plane?
Hoe heet ze dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het goed is kan Myra haar op m'n fb vinden. Hoeft niet zo nodig hier te verschijnen imo.
Egels.quote:
Is al afgelopen. Maar ik heb het zelf niet echt gevolgd. Vond één keer kijken wel genoeg.quote:
Wat voor training?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedenavond overigens![]()
Driedaagse training zit erop. Gesloopt maar was gaaf
Training in een nieuwe werkmethode van McDonald'squote:
Dat hoop ik wel, anders neemt hij de estafettestok over van benzin.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Smurf, weet ze al dat je daar geen gaat? Zo ja, hoe reageerde ze?
Vast wel goed!
Die was goed bezig las ik laatstquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, anders neemt hij de estafettestok over van benzin.
Samen afgesprokenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Smurf, weet ze al dat je daar geen gaat? Zo ja, hoe reageerde ze?
Vast wel goed!
Wil je mijn smurfenmuts lenen zodat ze je kan herkennen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samen afgesproken
Daarom ook die datum, dan heeft ze zomervakantie.
Ze wil het zelf ook heel graag, en komt me ook ophalen op t vliegveld..
Heb je Alive al gekeken?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samen afgesproken
Airplane 1 en 2quote:
Nee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je mijn smurfenmuts lenen zodat ze je kan herkennen?
En nee.quote:
Das die nieuwe toch? Was pas in de biosquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deze is ook wel leuk.
Non-Stop (2014) - IMDb
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das die nieuwe toch? Was pas in de bios
Vind het leuk voor jequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samen afgesproken
Orgasme?quote:
Whuuuut?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben alweer thuis van het werk. Hyperventilatieaanval gehad
Voelde me al niet helemaal lekker, beetje koppijn en misselijk, maar niks bijzonders. Onderweg in de auto werd ik al misselijker, op het werk zelf aan de drukpers werd ik opeens helemaal bleek, benauwd en tintelig enzo...quote:
Graag gedaan. Alles voor goede mensenquote:
Dat is mooi ruk. Sterkte!quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:16 schreef Faxie het volgende:
Nu staat m'n auto nog daar, want ze wilden niet dat ik zelf ging rijden. Dus morgenochtend even ophalen.
Ach hij staat wel veilig daar verder. M'n kitespul zit er nog in, dus ik wil 'm morgen wel hebbenquote:
Damn ... Kut is dat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voelde me al niet helemaal lekker, beetje koppijn en misselijk, maar niks bijzonders. Onderweg in de auto werd ik al misselijker, op het werk zelf aan de drukpers werd ik opeens helemaal bleek, benauwd en tintelig enzo...
BHV er bij, huisartsenpost gebeld, raadde aan om maar naar huis te gaan.
Ik heb dit 1,5 jaar geleden ook al eens gehad, net na nieuwjaar. Toen was het wel iets erger. Hoop tests gehad, en daar kwam niks uit.
Nu is het zo dat het zuurstofgehalte in de drukkerij iets lager ligt dan normaal, dus dat was wellicht de trigger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |