Nee. Nooit meer in één huis gewoond. Ik was 16 toen mijn moeder haar huidige vriend kreeg. Dus hij is ook geen vader voor me. Hij is wel onwijs tof overigens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben je ook niet met ze opgroeid dan? met die stief/broers/zussen?
Als ze er nog steeds zijn... tja dan zijn het wel praktisch broers/zussen...quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze zijn al sinds mijn 3e in mijn leven.
Dan zou ik het ook anders vindenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Nooit meer in één huis gewoond. Ik was 16 toen mijn moeder haar huidige vriend kreeg. Dus hij is ook geen vader voor me. Hij is wel onwijs tof overigens.
Hoezo? Waarom zou je geen tante of oom kunnen worden als je vanaf baby bij een gezin komt, of als je ouders gescheiden zijn, en hetrouwd, en je opgroeid met andere kinderen. Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het ook. Maar vind het gewoon raar dat het dezelfde benaming heeft.
dan is het anders.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze er nog steeds zijn... tja dan zijn het wel praktisch broers/zussen...
Het is meer dat iedereen die ik ken die stief vader/moeder/broer/zus had, dat maar tijdelijk was... dus dat associeer ik een beetje met dat woordMy bad
als jij weg bent.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
Gisteren was het F&L, nu OUD. Soms is het PTA...
Wanneer is het nu eens KPD tijd?
Precies, zo voelt het ook.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze er nog steeds zijn... tja dan zijn het wel praktisch broers/zussen...
Het is meer dat iedereen die ik ken die stief vader/moeder/broer/zus had, dat maar tijdelijk was... dus dat associeer ik een beetje met dat woordMy bad
Niet, want naaktpics mogen niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
Ik zeg niet dat hij dat moet vinden, ik zeg dat ik dat vind.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom zou je geen tante of oom kunnen worden als je vanaf baby bij een gezin komt, of als je ouders gescheiden zijn, en hertrouwd, en je opgroeid met andere kinderen. Wat maakt dat nou weer uit?
Als vin zich oom voelt is hij dat.
Het heeft vandaag de halve dag over seks gegaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
Hehehequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het heeft vandaag de halve dag over seks gegaan.![]()
Waarschijnlijk is dat leuker als er niet eentje tussendoor constant zit te janken dat die nooit seks heeft.
als je opgroeid met een gezin ben je gewoon familie van elkaar. Alleen dan niet biologisch. Wat maakt dat biologische stukje nou uit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij dat moet vinden, ik zeg dat ik dat vind.
Oh sorryquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat leuker als er niet eentje tussendoor constant zit te janken dat die nooit seks heeft.
Eens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:
Hetzelfde idee heb ik erbij als iemand van bijvoorbeeld 10-15 een stiefvader krijgt, dat zal ook nooit zijn/haar echt vader zijn. Zelfde met dat. Die benaming klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je opgroeid met een gezin ben je gewoon familie van elkaar. Alleen dan niet biologisch. Wat maakt dat biologische stukje nou uit.
Ik voel me daar heel ongemakkelijk bij.quote:
het ging hier om vincent die 3 is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hetzelfde idee heb ik erbij als iemand van bijvoorbeeld 10-15 een stiefvader krijgt, dat zal ook nooit zijn/haar echt vader zijn. Zelfde met dat. Die benaming klopt gewoon niet.
Familie is wat anders.
Fax heeft toch niet zo lang geleden nog seks gehad?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
weet ik toch, schatje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel me daar heel ongemakkelijk bij.
Of het je alleen maar om mijn lichaam te doen is.
Ik ben veel meer dan dat
Wie ik?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Fax heeft toch niet zo lang geleden nog seks gehad?
Terechte klacht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
De tering zeg. Feministen.
Zitten nu zelfs al te zeuren dat Gwen Stacy doodgaat in Amazing Spider-Man 2.
Zou het niet mogelijk zijn om al die achterlijke mensen naar Noord-Korea te sturen ofzo
Nouja, misschien is je zusje wel een broedertje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijkt me wel echt leuk om tante te zijn en met je neefjes/nichtjes te kunnen knutselen en naar de dierentuin gaan enzo
Wel de lusten, niet de lasten
Misschien welquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, misschien is je zusje wel een broedertje.
Het is heerlijk om oom te zijn. Zeker nu ze in de leeftijd komen dat je met ze kunt voetballen en ze communiceren (de oudste is nu 4)quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijkt me wel echt leuk om tante te zijn en met je neefjes/nichtjes te kunnen knutselen en naar de dierentuin gaan enzo
Wel de lusten, niet de lasten
je mag best een keer komen oppassen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wel
Maar ze is nu nog maar 17 en vindt jongens vies
Ja, jij ja. Hou je maar niet van de domme.quote:
Ja, ben je nou helemaal betoeterdquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, jij ja. Hou je maar niet van de domme.
Hoezo wees?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het ging hier om vincent die 3 is.
Nu ben ik in jouw ogen dus eigenlijk wees.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, jij ja. Hou je maar niet van de domme.
omdat ik dus niet bij biologische familie leef.quote:
Ach, dat komt nog wel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wel
En meisjes?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |