Nee. Nooit meer in één huis gewoond. Ik was 16 toen mijn moeder haar huidige vriend kreeg. Dus hij is ook geen vader voor me. Hij is wel onwijs tof overigens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben je ook niet met ze opgroeid dan? met die stief/broers/zussen?
Als ze er nog steeds zijn... tja dan zijn het wel praktisch broers/zussen...quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze zijn al sinds mijn 3e in mijn leven.
Dan zou ik het ook anders vindenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Nooit meer in één huis gewoond. Ik was 16 toen mijn moeder haar huidige vriend kreeg. Dus hij is ook geen vader voor me. Hij is wel onwijs tof overigens.
Hoezo? Waarom zou je geen tante of oom kunnen worden als je vanaf baby bij een gezin komt, of als je ouders gescheiden zijn, en hetrouwd, en je opgroeid met andere kinderen. Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het ook. Maar vind het gewoon raar dat het dezelfde benaming heeft.
dan is het anders.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze er nog steeds zijn... tja dan zijn het wel praktisch broers/zussen...
Het is meer dat iedereen die ik ken die stief vader/moeder/broer/zus had, dat maar tijdelijk was... dus dat associeer ik een beetje met dat woordMy bad
als jij weg bent.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
Gisteren was het F&L, nu OUD. Soms is het PTA...
Wanneer is het nu eens KPD tijd?
Precies, zo voelt het ook.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze er nog steeds zijn... tja dan zijn het wel praktisch broers/zussen...
Het is meer dat iedereen die ik ken die stief vader/moeder/broer/zus had, dat maar tijdelijk was... dus dat associeer ik een beetje met dat woordMy bad
Niet, want naaktpics mogen niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
Ik zeg niet dat hij dat moet vinden, ik zeg dat ik dat vind.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom zou je geen tante of oom kunnen worden als je vanaf baby bij een gezin komt, of als je ouders gescheiden zijn, en hertrouwd, en je opgroeid met andere kinderen. Wat maakt dat nou weer uit?
Als vin zich oom voelt is hij dat.
Het heeft vandaag de halve dag over seks gegaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
Hehehequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het heeft vandaag de halve dag over seks gegaan.![]()
Waarschijnlijk is dat leuker als er niet eentje tussendoor constant zit te janken dat die nooit seks heeft.
als je opgroeid met een gezin ben je gewoon familie van elkaar. Alleen dan niet biologisch. Wat maakt dat biologische stukje nou uit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij dat moet vinden, ik zeg dat ik dat vind.
Oh sorryquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat leuker als er niet eentje tussendoor constant zit te janken dat die nooit seks heeft.
Eens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:
Hetzelfde idee heb ik erbij als iemand van bijvoorbeeld 10-15 een stiefvader krijgt, dat zal ook nooit zijn/haar echt vader zijn. Zelfde met dat. Die benaming klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je opgroeid met een gezin ben je gewoon familie van elkaar. Alleen dan niet biologisch. Wat maakt dat biologische stukje nou uit.
Ik voel me daar heel ongemakkelijk bij.quote:
het ging hier om vincent die 3 is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hetzelfde idee heb ik erbij als iemand van bijvoorbeeld 10-15 een stiefvader krijgt, dat zal ook nooit zijn/haar echt vader zijn. Zelfde met dat. Die benaming klopt gewoon niet.
Familie is wat anders.
Fax heeft toch niet zo lang geleden nog seks gehad?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
weet ik toch, schatje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel me daar heel ongemakkelijk bij.
Of het je alleen maar om mijn lichaam te doen is.
Ik ben veel meer dan dat
Wie ik?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Fax heeft toch niet zo lang geleden nog seks gehad?
Terechte klacht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
De tering zeg. Feministen.
Zitten nu zelfs al te zeuren dat Gwen Stacy doodgaat in Amazing Spider-Man 2.
Zou het niet mogelijk zijn om al die achterlijke mensen naar Noord-Korea te sturen ofzo
Nouja, misschien is je zusje wel een broedertje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijkt me wel echt leuk om tante te zijn en met je neefjes/nichtjes te kunnen knutselen en naar de dierentuin gaan enzo
Wel de lusten, niet de lasten
Misschien welquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, misschien is je zusje wel een broedertje.
Het is heerlijk om oom te zijn. Zeker nu ze in de leeftijd komen dat je met ze kunt voetballen en ze communiceren (de oudste is nu 4)quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijkt me wel echt leuk om tante te zijn en met je neefjes/nichtjes te kunnen knutselen en naar de dierentuin gaan enzo
Wel de lusten, niet de lasten
je mag best een keer komen oppassen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wel
Maar ze is nu nog maar 17 en vindt jongens vies
Ja, jij ja. Hou je maar niet van de domme.quote:
Ja, ben je nou helemaal betoeterdquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, jij ja. Hou je maar niet van de domme.
Hoezo wees?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het ging hier om vincent die 3 is.
Nu ben ik in jouw ogen dus eigenlijk wees.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
omdat ik dus niet bij biologische familie leef.quote:
Ach, dat komt nog wel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wel
En meisjes?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wel
Ja, maar hij zeikt graag.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Fax heeft toch niet zo lang geleden nog seks gehad?
volgens mij issie een wijf.quote:
Je kan het wel familie noemen maar wil technisch gezien niet zeggen dat die benaming klopt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat ik dus niet bij biologische familie leef.
Plassex?quote:
Ja, heb je daar problemen mee?quote:
Dat is bekend, maar in deze heeft hij geen punt. Tijn was toch de 'gelukkige winnaar' recent met wie het langste droog staat? Dan mag hij klagen.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan het wel familie noemen maar wil technisch gezien niet zeggen dat die benaming klopt.
Er zijn inmiddels 7 van mijn jaargenoten van de middelbare school getrouwdquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, dat komt nog wel.
Bij jou in de regio worden vrouwen toch vrij jong moeder?
En anders wachten op Newb zijn zusje.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou zeefje daaraan mee willen werken?
Jongens zijn ook viesquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wel
Ik sta nog steeds op eenzame hoogtequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, heb je daar problemen mee?
[..]
Dat is bekend, maar in deze heeft hij geen punt. Tijn was toch de 'gelukkige winnaar' recent met wie het langste droog staat? Dan mag hij klagen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat Sedan geen 14 meer is.quote:
Je weet niet wat je zegt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer kortzichtig, omdat ik er anders over denk?
Prima hoor
Tijn is aan het hosselen momenteelquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, heb je daar problemen mee?
[..]
Dat is bekend, maar in deze heeft hij geen punt. Tijn was toch de 'gelukkige winnaar' recent met wie het langste droog staat? Dan mag hij klagen.
Maar je situatie is niet bepaald uitzichtloosquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op eenzame hoogte
Ik leef met je mee Tijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He, ik zeik niet, ik geef alleen aan dat het wel weer een keer tijd wordquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zeik niet over m'n gebrek aan seks hoorDat is Yats
Dat zal ik maar als een schuldbekentenis zienquote:
Hoe kun je zoiets nou weer niet persoonlijk opvatten. Je zegt het gewoon.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij vat het persoonlijk op. En zo was het sowieso niet bedoeld. Maar prima.
Zeg nooit nooit!quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou zeefje daaraan mee willen werken?
7. Allejezus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels 7 van mijn jaargenoten van de middelbare school getrouwd
Wel nog maar eentje die een kind heeft.
Komt goed Tijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, het zouden er meer kunnen zijn, maar van deze 7 weet ik hetquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit!
[..]
7. Allejezus.
Maar 1 kind, dat valt mee. Heb je nog contact met ze dan, dat je dit weet?
En anders ik welquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt goed Tijn.
Straks neem ik die toorts van je over.
Ja, ik haal jullie allemaal wel eens door elkaar. Jullie zeiken allemaal en doen allemaal niets om het te veranderen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zeik niet over m'n gebrek aan seks hoorDat is Yats
Ojaquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik leef met je mee Tijn.
[..]
He, ik zeik niet, ik geef alleen aan dat het wel weer een keer tijd word
[..]
Dat zal ik maar als een schuldbekentenis zien
Ik hoop ook dat er geen pandapunt meer bij komtquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt goed Tijn.
Straks neem ik die toorts van je over.
Dat is het nooitquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je situatie is niet bepaald uitzichtloos
Kameraad is stiefvader en toen was ik net zo als sedan nu. Zo achteraf schaam ik me er wel voor. Lang geleden inmiddels.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat Sedan geen 14 meer is.
Ik woon daar vanaf dat ik baby was. Dat IS gewoon mijn familie. Klaar.
Dat iemand zulke gemene dingen zegt
Hey ik heb Tinder geinstalleerd hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik haal jullie allemaal wel eens door elkaar. Jullie zeiken allemaal en doen allemaal niets om het te veranderen.
Ik mag toch gewoon zeggen hoe ik erover denk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets nou weer niet persoonlijk opvatten. Je zegt het gewoon.
Mensen hebben geen idee wat ze zeggen en dat zoiets pijn kan doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kameraad is stiefvader en toen was ik net zo als sedan nu. Zo achteraf schaam ik me er wel voor. Lang geleden inmiddels.
Ze komt morgen weer langs hierquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
En anders ik wel![]()
Hoe zit het met die date laatst Tijn?
Mja hier ook al. Grappig wel hoe het allemaal zo verandert.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
Zocht laatst mensen op die met mij op de basisschool gezeten hadden. De meeste daarvan zijn al vader of moedervan meerdere kinderen.
Over 2 jaar jij ook.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
Zocht laatst mensen op die met mij op de basisschool gezeten hadden. De meeste daarvan zijn al vader of moedervan meerdere kinderen.
Niet zo heel gek toch?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
Echt niet van meerdere kinderen hoorquote:
sommige hebben al 4 kinderen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zo heel gek toch?Naja, van meerdere kinderen misschien wel.
Ik zeik niet over mijn gebrekquote:
Komt goed Tijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat er geen pandapunt meer bij komt
[..]
Dat is het nooit
Kijkquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeik niet over mijn gebrekdan kom ik zeik te kort
Oke, vier is wel wat veel jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sommige hebben al 4 kinderen.
Heel gek is het niet, maar ik verwachtte dat gewoon niet.
Ik onthoud deze post en breng hem over een paar jaar naar bovenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt niet van meerdere kinderen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |