SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KPDquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:52 schreef Deuce92 het volgende:
Waar kan ik me inschrijven voor de Fok! orgie?
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle #5quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:52 schreef Deuce92 het volgende:
Dat kan bij Oerbeer. Gewoon ff een DM sturen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:52 schreef Deuce92 het volgende:
Nee, je lid is niet lang genoeg.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:53 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik mag niet eens op de KPD want ik ben nog niet lang genoeg lid ofzo
Zo veel is er toch niet te zien hoor. Je mist eigenlijk niks.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:53 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik mag niet eens op de KPD want ik ben nog niet lang genoeg lid ofzo
Goeden garpquote:
Welke gamequote:
Chagrijnig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:59 schreef KitKatChunky het volgende:
Op naar huis.
De NS maakt me nu al weer chagerijnig...
quote:
vindt.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja want je vind Utrecht niet meer zo leuk en je vind Almere wel een leuke stad
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Nice ik krijg een gratis fles Coca Cola met mijn bonuskaart bij de AH
Ik had dat met DubbelFris.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Het was even zoekenquote:
Dat is toch gewoon trouwens die actie jackpot bij de AH?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon trouwens die actie jackpot bij de AH?
Oh want ik ik had eerst twee pakken DubbelFris. En toen zei die kassičre dat ik er nog 1 moest pakken en die gratis is.quote:
Ik krijg gewoon 1 fles gratis, kadootje omdat ik wel eens Coca Cola koopquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh want ik ik had eerst twee pakken DubbelFris. En toen zei die kassičre dat ik er nog 1 moest pakken en die gratis is.
yoloquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh want ik ik had eerst twee pakken DubbelFris. En toen zei die kassičre dat ik er nog 1 moest pakken en die gratis is.
Bedankt voor het twitter bericht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb me aangemeld voor persoonlijke bonuskortingen
haha jij hebt je aangemeld voor advertentiesquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb me aangemeld voor persoonlijke bonuskortingen
Hou je moeders katquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:49 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil ook een kat. Mijn moeders kat is hier tot zaterdag.
standaard school struggles dus?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Saaie kutles van een saai pratende leraar over saaie stof...
Yup. Maar ik heb nog leraren die gewoon normaal of zelfs enthousiast praten over wat ze geven. Deze knakker niet. Die komt aan, start zijn powerpointpresentatie, leest op wat erop staat, beantwoord alleen de simpele vragen en gaat dan weer weg.quote:
Killercombo inderdaadquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Saaie kutles van een saai pratende leraar over saaie stof...
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:15 schreef GekkePoes het volgende:
Is het trouwens leuk om willekeurige mensen anoniem een taart te sturen of bonbons, met de text
"Het was geweldig gezellig afgelopen weekend , Groeten van Kees en Ria"
En dan hopen dat ze hier op FOK! terecht komen als ze gaan zoeken op Google?![]()
Je mag mij ook gewoon een appeltaart sturen hoor is ook heel leukquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:15 schreef GekkePoes het volgende:
Is het trouwens leuk om willekeurige mensen anoniem een taart te sturen of bonbons, met de text
"Het was geweldig gezellig afgelopen weekend , Groeten van Kees en Ria"
En dan hopen dat ze hier op FOK! terecht komen als ze gaan zoeken op Google?![]()
8 september ben ik jarig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een taart voor je verjaardag.
Dat vind ik altijd zo zondequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mag ik de taart tegen je gezicht aan gooien?
Nee ik wil wel een keer bier drinken met jouquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je kunt de restjes gewoon serveren aan de gasten.
Stevig aan de zuip. In beschonken toestand 100 taarten bestellen. En dan een taartengevecht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik wil wel een keer bier drinken met jou
Dat dan wel. Trouwens zit Geo4kant nog op FOK!?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Stevig aan de zuip. In beschonken toestand 100 taarten bestellen. En dan een taartengevecht.
Jazeker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat dan wel. Trouwens zit Geo4kant nog op FOK!?
Hahaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jazeker.
Zie 'm alleen in het MMA-topic, zit verder meestal in VBL.
Eergisteren zag ik 'm nog in een goede film op Youtube.
quote:
ik kom eraanquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://togethertube.com/(...)c4-97f3-c697284b9b43 ?
Prima, met jou?quote:
Twee of 1 euro munten?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
They see me stapelen, they hatin'
[ afbeelding ]
Twee.quote:
Ah okequote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
¤104, maar het zijn allemaal 2 euro munten met een 'aparte' achterkant.
Dit soort werk:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sterkte man.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:01 schreef bondage het volgende:
Ik voel me steeds zo fucking kut 's avonds. Wetende dat degene waarmee ik 4,5 jaar in hetzelfde huis heb gewoond en veel dingen samen heb gedaan me gaat verlaten en ik alleen achterblijf. Uiteindelijk is dit de beste keuze maar het doet gewoon pijn en ik weet momenteel ff niet wat ik eraan kan doen. Hopelijk gaat dit rotgevoel snel weg, dit is gewoon waardeloos.
Pak een borrel, pak een oude hobby op oid. Lekker afleiding hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:01 schreef bondage het volgende:
Ik voel me steeds zo fucking kut 's avonds. Wetende dat degene waarmee ik 4,5 jaar in hetzelfde huis heb gewoond en veel dingen samen heb gedaan me gaat verlaten en ik alleen achterblijf. Uiteindelijk is dit de beste keuze maar het doet gewoon pijn en ik weet momenteel ff niet wat ik eraan kan doen. Hopelijk gaat dit rotgevoel snel weg, dit is gewoon waardeloos.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:01 schreef bondage het volgende:
Ik vervang borrel liever voor jointje, ik ben niet zo van de alcohol omdat mijn maag daar niet zo goed tegen kan. En idd, beetje hobby's weer oppakken zal me zeker de nodige afleiding geven.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pak een borrel, pak een oude hobby op oid. Lekker afleiding hebben
En je bent altijd welkom om bij ons een borrel te doen hoor
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:13 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik heb hier zo het indruk alsof iedereen in dit topic elkaar al meerdere malen hebben ontmoet en dat ik hier het buitenbeentje ben.
In het echt hebben ontmoet? Van de users in dit topic heb ik alleen Amarantha in het echt gezien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:13 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik heb hier zo het indruk alsof iedereen in dit topic elkaar al meerdere malen hebben ontmoet en dat ik hier het buitenbeentje ben.
Ik voel me vereerdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:15 schreef bondage het volgende:
[..]
In het echt hebben ontmoet? Van de users in dit topic heb ik alleen Amarantha in het echt gezien.
Mooiquote:
Sterkte!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:01 schreef bondage het volgende:
Komt goedquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:20 schreef bondage het volgende:
[..]
MooiIk vind je namelijk tof. Ik zal dit graag nog een keer doen, dan gewoon hier thuis. Kunnen we in stonende staat muziekje luisteren over mijn geile geluidsinstall
Dankjequote:
Uiteraard, kunnen we die samen gaan bereiden. Als je me dan voor die tijd ff laat weten welke ingrediënten we nodig hebben dan zorg ik daarvoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt goedEn de beloofde pasta carbonara he!
hihi
Dat is al 1 meer dan ik. Van deze reeks dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:15 schreef bondage het volgende:
[..]
In het echt hebben ontmoet? Van de users in dit topic heb ik alleen Amarantha in het echt gezien.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:24 schreef bondage het volgende:
Uiteraard, kunnen we die samen gaan bereiden. Als je me dan voor die tijd ff laat weten welke ingrediënten we nodig hebben dan zorg ik daarvoor![]()
Als ik het hele forum bekijk zijn het er bij mij ook een stuk meer, ik ben in het verleden naar meerdere meets geweest en heb toen veel mensen leren kennen. Helaas zijn een aantal daarvan momenteel niet meer actief op FOK!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is al 1 meer dan ik. Van deze reeks dan.
Ik ben nu drie keer naar de film geweest met een zaal vol Fokkers. Dus theoretisch heb ik er wel veel gezien (waaronder mono met zn gedicht), maar niet echt gemeet. Daarnaast ken ik er een paar van Fok.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ik het hele forum bekijk zijn het er bij mij ook een stuk meer, ik ben in het verleden naar meerdere meets geweest en heb toen veel mensen leren kennen. Helaas zijn een aantal daarvan momenteel niet meer actief op FOK!
Dat wel maar ik wil Zaterdag dat t droog isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Altijd chill as het regent en dan slapen
Hoop het voor jullie. Ik kom niet zaterdag.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat wel maar ik wil Zaterdag dat t droog is
Ik zal je twijfel weghalen: gaan!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik twijfel nog heel erg of ik zal gaan
Hahah waar moet jij vandaan komen?quote:
Zo begint iedereen die nieuw is in een SC. Na een tijd is het wel anders.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:13 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Hoezo, jij bent nog steeds het buitenbeentjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo begint iedereen die nieuw is in een SC. Na een tijd is het wel anders.
Den Haag en jij?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hahah waar moet jij vandaan komen?
Ik zie het gewoon niet zo zitten om de hele dag in guur weer te chillenhoeveel zin in ook in de meet heb.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent nog steeds het buitenbeentje
[..]
Flipsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
FlipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eeoj![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
FlipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meow?!
Wat doe je hier, ga eens aan je studie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:51 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet nog een WK poule invullen, maar ik heb totaal geen idee.
[..]
Moebsss
[..]
Joeee
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat doe je hier, ga eens aan je studie.
welk programma?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een uur wakker en er is een programma op tlc wat ik even af wil zien. Daarna ga ik studeren.
Okee, maar je had ook op tijd uit bed kunnen gaan, een paar uur kunnen studeren en daarna even tv kunnen kijken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een uur wakker en er is een programma op tlc wat ik even af wil zien. Daarna ga ik studeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee hoe het heet. Het is alleen al een best erg oud programma want ze hebben nog cassette walkmans.quote:
alles op tlc is eigenlijk wel crap, maar soms zo slecht dat je toch blijft kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet. Het is alleen al een best erg oud programma want ze hebben nog cassette walkmans.
Dat is met bijna alles op tv wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles op tlc is eigenlijk wel crap, maar soms zo slecht dat je toch blijft kijken
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Okee, maar je had ook op tijd uit bed kunnen gaan, een paar uur kunnen studeren en daarna even tv kunnen kijken.Daar heb je helemaal gelijk in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ga zelf met de auto als ik komquote:
die shit van extreme couponing en extreme cheapskates en dergelijke zijn wel leuk om te kijken. met een enorme dosis plaatsvervangende schaamtequote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:00 schreef Typisch het volgende:
tlc is ook echt 'the learning channel'
wat een schijt programma's komen daar op zeg![]()
Ik kijk alleen tv als ik met andere ben en dan staat TLC meestal niet op. Dus ik heb verder geen idee waar je het over hebt maar ik geloof je gelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die shit van extreme couponing en extreme cheapskates en dergelijke zijn wel leuk om te kijken. met een enorme dosis plaatsvervangende schaamte
Vooral leren hoe debiel Amerikanen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:00 schreef Typisch het volgende:
Ik kijk liever NTR.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooral leren hoe debiel Amerikanen kunnen zijn.
fixed your postquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooral leren hoe debiel Amerikanenmensen kunnen zijn.
Laatst nog alles over het leed van asymmetrische borsten geleerd anders. Een uur lang gehuild.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:00 schreef Typisch het volgende:
hebben ze kleine hamburgerstjes gekregen?quote:
Dat ken dat ken. Ik kijk weinig tvtenzij er iets aan staat en ik zoals nu blijf hangen.quote:
Niets mis mee. Alsof je altijd maar nuttige dingen moet doen. Rare maatschappij hebben we ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
fixed your post
niet dat ik de afgelopen dagen wat nuttigs heb gedaan, maar ik kom dan ook niet met mijn smoel op tv
Zijn de hamburgers bevallen?
NL wint jatogquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moebsss
[..]
Joeee
Heb ik ook last van, maar als ik een goed shirt aan trek valt het allemaal niet zo op.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laatst nog alles over het leed van asymmetrische borsten geleerd anders. Een uur lang gehuild.
Nee. Jij?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben ze kleine hamburgerstjes gekregen?
Bedankt voor deze opbeurende woorden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ken dat ken. Ik kijk weinig tvtenzij er iets aan staat en ik zoals nu blijf hangen.
[..]
Niets mis mee. Alsof je altijd maar nuttige dingen moet doen. Rare maatschappij hebben we ook.
Natuurlijk zijn die bevallen.
Ik denk dat ik NL niet zo ver in mijn poule laat komen. Jwtquote:
Graag gedaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, maar als ik een goed shirt aan trek valt het allemaal niet zo op.
[..]
Nee. Jij?
[..]
Bedankt voor deze opbeurende woorden.
Wéér thuis werken vandaag of heb je je gewoon afgemeld?
nee, maar ik ben dan ook niet bevallenquote:
Aha aha. Nice. Nog gekke plannen van het weekend met je BOY shirt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik NL niet zo ver in mijn poule laat komen. Jwt
[..]
Graag gedaan natuurlijk.
Vrijdag is mijn vrije dag.Dus wéér thuiswerken.
Matig grapje. Ik moet bekennen dat ik hem in eerste instantie niet zag.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar ik ben dan ook niet bevallen
matig niveau mag op vrijdagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha aha. Nice. Nog gekke plannen van het weekend met je BOY shirt?
[..]
Matig grapje. Ik moet bekennen dat ik hem in eerste instantie niet zag.
volledig terecht natuurlijk?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn vrijdag kan al niet meer stuk, ik ben uitgescholden voor ''luie kanker student''.
Je zal heus provocerend gekeken hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat nooit. We gingen slechts wat kratjes bier wegbrengen.
Hoe moet je dan kijken?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zal heus provocerend gekeken hebben.
Timide. Beetje teren van zijn belastinggeld en dan zoveel bier kopenquote:
Ogen dicht en willekeurig invullen is altijd het beste. Als uiteindelijke winnaar stopt de keuze bij Brazilie of Spanje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moebsss
[..]
Joeee
Geen klappen gekregen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat nooit. We gingen slechts wat kratjes bier wegbrengen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Yaay
Ik ga naar Drenthe dit weekend
Lekker vrijwilligerswerken!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waaraan heeft deze mooie provincie dit bezoek te danken
En welke dorpen doet u aan
Borgerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Lekker vrijwilligerswerken!
Ik doe de dorpen Borger en Westdorp aan(en misschien gaan we ook nog wel poolen in emmen
)
Ik dacht dat ik mij in Rotterdam wel een beetje kon laten gaan, zelden heb ik er zo naast gezeten. Volgende keer zal ik naar de grondkijkend mijn biertjes gaan inleveren daar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Timide. Beetje teren van zijn belastinggeld en dan zoveel bier kopen
Vroeger waren er nog waarden en normen en kende je als student je plek nog.
Halfuur. Daarna moet ik weer naar het gevaarlijke Rotterdam.quote:
Dat blijkt. Al leer je het snelst in de praktijk. De volgende keer gewoon niet meer doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik mij in Rotterdam wel een beetje kon laten gaan, zelden heb ik er zo naast gezeten. Volgende keer zal ik naar de grondkijkend mijn biertjes gaan inleveren daar.
Niks mis met Borger, behalve dat het dus echt een dorp isquote:
Wow dan zijn wij nog geen curve matties. Zelfs Armaan_Gucci is dat al.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:40 schreef Typisch het volgende:
ik ben op den curve hoor jongens en meisjes
Heeft mijn zoon ook al een cf account?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow dan zijn wij nog geen curve matties. Zelfs Armaan_Gucci is dat al.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow dan zijn wij nog geen curve matties. Zelfs Armaan_Gucci is dat al.
Kennelijk. Ging lekker met die boi. Dikke spits, de aanwezige FOK!kers wisten niet waar ze het moesten zoeken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heeft mijn zoon ook al een cf account?
Erg dit ja. Was ik bijna zonder bondgenoot Rotterdam ingetrokkenquote:
Dat is deze.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat is curve, wat is deze geheime taal
Datingsite voor gevorderdenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat is curve, wat is deze geheime taal
Daar weet jij alles van hequote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van hecurvefeverdoeleinden
Leave Snowbells alonequote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:10 schreef Typisch het volgende:
ja snow nu ga je echt te ver
ik zal dit even melden achter de schermen
Oh, dan heb je in ieder geval geen OV ellende!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ga zelf met de auto als ik kom
quote:Saldo EUR
11,81
hetisdeschuldvanderabobank.jpgquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:30 schreef Snowbells het volgende:
Vandaag moet ik loon krijgen, met hoge verwachtingen log ik in bij de rabobank..
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:32 schreef Snowbells het volgende:
Nog erger: IK KRIJG HET VOLGENDE WEEK PAS![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:32 schreef Snowbells het volgende:
Nog erger: IK KRIJG HET VOLGENDE WEEK PAS![]()
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:43 schreef Snowbells het volgende:
First I was like
[ afbeelding ]
toen zag ik mijn saldo
[ afbeelding ]
toen het besef
[ afbeelding ]
al die feels kon ik niet meer aan
[ afbeelding ]
toen was ik 100% done
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Tijd voor Britney Spears enz
(Muziek voor mn foute avond uitzoeken)
JAAAA! Die gaat er tussenquote:
Die stond er nog in van mn vorige foute avondquote:
Je kan bijna een foute dag beginnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Maar toen deed ik geen jaren 2000 erbij, nu wel. Heb al 11 uur aan muziek
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:49 schreef Maringo het volgende:
Godver... wat je tegen komt als gerelateerde video's een beetje doorklikt.
We hebben een tweetfunctie potverdoriequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:11 schreef d4v1d het volgende:
https://twitter.com/michaelsijbom/status/464655850616152064![]()
twitter:michaelsijbom twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 08:39:22Aan het werk achter mijn bureau op het gemeentehuis van Losser. #yolanthetweet http://t.co/6RtDwFux8J reageer retweet
Dan moet je toch alsnog klikken om de foto te zienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We hebben een tweetfunctie potverdorietwitter:michaelsijbom twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 08:39:22Aan het werk achter mijn bureau op het gemeentehuis van Losser. #yolanthetweet http://t.co/6RtDwFux8J reageer retweet
Maar nu moest ik uberhaupt klikken voor de tweetquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan moet je toch alsnog klikken om de foto te zien
Ja maar dan zie je wel de foto gelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar nu moest ik uberhaupt klikken voor de tweet
harde strugglesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar nu moest ik uberhaupt klikken voor de tweet
Ik dus dolenthousiast op die tweet klikken willen wetende wat er gaat komen na je smileys en het nogmaals benoemen van de foto... Bedankt voor deze anticlimax, heel mijn weekend verziekt.quote:
Geen dank.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dus dolenthousiast op die tweet klikken willen wetende wat er gaat komen na je smileys en nogmaals benoemen van de foto... Bedankt voor deze anticlimax, heel mijn weekend verziekt.
Hier in Delly ookquote:
Wel weer druk geweest met stage, vandaag even dagje thuisgewerkt omdat ik naar de dierenarts moest met mn hondquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Het is alweer vrijdagavond. Hoe was jullie week?
Hoe is het met je hont?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wel weer druk geweest met stage, vandaag even dagje thuisgewerkt omdat ik naar de dierenarts moest met mn hond
Twee dagen terug is hij gebeten door een andere hond en toen moest hij geopereerd worden. Daarna had hij eigenlijk weinig tot niets meer gedronken en gegeten, maar de medicijnen die je moet geven daarvoor moet je in een broodje oid stoppen. Dus vanochtend maar ff met de dierenarts gebeld en mocht een uurtje later langskomen. Nu is hij wel rustig en hij heeft wel al gedronken en twee stukjes brood gegeten dus dat is op zich wel goed nieuws.quote:
Wat voor een hond heb je eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Twee dagen terug is hij gebeten door een andere hond en toen moest hij geopereerd worden. Daarna had hij eigenlijk weinig tot niets meer gedronken en gegeten, maar de medicijnen die je moet geven daarvoor moet je in een broodje oid stoppen. Dus vanochtend maar ff met de dierenarts gebeld en mocht een uurtje later langskomen. Nu is hij wel rustig en hij heeft wel al gedronken en twee stukjes brood gegeten dus dat is op zich wel goed nieuws.
Geef hem/haar maar een aai over zijn bol van ome Heatseekerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Twee dagen terug is hij gebeten door een andere hond en toen moest hij geopereerd worden. Daarna had hij eigenlijk weinig tot niets meer gedronken en gegeten, maar de medicijnen die je moet geven daarvoor moet je in een broodje oid stoppen. Dus vanochtend maar ff met de dierenarts gebeld en mocht een uurtje later langskomen. Nu is hij wel rustig en hij heeft wel al gedronken en twee stukjes brood gegeten dus dat is op zich wel goed nieuws.
Ik kwam laatst voor de derde keer op mijn werk mag ik niet werken tot dat ik verzekerd ben op mijn werkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:28 schreef Heatseeker het volgende:
Godsamme ook hé ben ik een reďntergratie traject aan het ingaan om weer aan het werk te gaan naar bijna 5 jaar ziektewet duurt het 2 maanden om een afspraak met de keuringsarts te maken. Willen ze ons nu snel weer aan het werk hebben of hoe zit dat.
Hoe moeilijk kan het zijn om een afspraak te maken en deze per brief na mij op te sturen.. echt serieus 2 maanden![]()
.
Nou ja dan ga ik nog wel even 2 maanden op kosten van de overheid leven.
Proost!
Lang leve bureaucratiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kwam laatst voor de derde keer op mijn werk mag ik niet werken tot dat ik verzekerd ben op mijn werkIk drink nu lekker een biertje
Zal ik doenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:29 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Geef hem/haar maar een aai over zijn bol van ome Heatseeker.
Kan mezelf er niet toe zetten om buiten te roken. Daarom gewoon binnenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:35 schreef Ro-ald het volgende:
Ja in mijn vorige woning rookte ik binnen, maar met deze woning lekker buiten ruikt een stuk frisser.
Lekker je smurrie naar beneden spuitenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat doe ik ook natuurlijk op het balkon, maakt niet uit of het overdag is.
Dan kom het in een tuin. Gewoon doen wanneer er mensen in die tuin lopen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:37 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lekker je smurrie naar beneden spuiten.
Niet doen. Als er door dat zaad kleine kinderen in de tuin groeien en ze lijken op jou dan ben je betrapt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan kom het in een tuin. Gewoon doen wanneer er mensen in die tuin lopen.
Op het hoofd van de buren is inderdaad een veiligere optie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:40 schreef LompeHork het volgende:
Ik fap altijd uit het raam hier en dan kwak ik het liefst op het hoofd van de buren die in de tuin zetten. Dat geeft mij een content gevoel.
Heb je geen lokroep?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:42 schreef Heatseeker het volgende:
Mijn beneden buren zitten nooit buiten dus mik ik maar op de begonia's.
Jawel, meestal zoiets "Roekjoeloenezuduftroek". Maar blijkbaar is dit de verkeerde. Kan natuurlijk wel snoeihard Slayer opzetten, reken maar dat ze dan naar buiten komenquote:
Krijgen ze sowieso knappe kinderen in de tuin.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet doen. Als er door dat zaad kleine kinderen in de tuin groeien en ze lijken op jou dan ben je betrapt.
Weer uit blik, of ben je inmiddels overgestapt naar fles? Of krijg je borstvoeding in de vorm van bierquote:
Ik drink nu Leffe Belgisch bier uit een flesje 8,5 %quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Weer uit blik, of ben je inmiddels overgestapt naar fles? Of krijg je borstvoeding in de vorm van bier![]()
. Waarom is dit nog niet uitgevonden trouwens.
Yvonne's bierquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik drink nu Leffe Belgisch bier uit een flesje 8,5 %
Je weet maar nooit, misschien zijn het die hard Slayer-fans, dan zijn ze niet eens boos als je een paar keer op hun hoofd kwakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jawel, meestal zoiets "Roekjoeloenezuduftroek". Maar blijkbaar is dit de verkeerde. Kan natuurlijk wel snoeihard Slayer opzetten, reken maar dat ze dan naar buiten komen.
Lol!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, misschien zijn het die hard Slayer-fans, dan zijn ze niet eens boos als je een paar keer op hun hoofd kwakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |