Dan hebben we een probleemquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan me niet bedenken waar je zo één-twee-drie overdekt kan hangen met een BBQ er bij in Zwolle.
Als jij wat weet, be my guestquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kunnen we het sowieso niet op een andere locatie (in Zwolle) doen dan? Want met 16 graden op een strand de hele dag lijkt me ook niet superrelaxt tbh. Ook zonder regen
Één van de paupers is jarig en geeft die dag een fissaquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:50 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Wow welke vrienden. Ben ik niet eens uitgenodigd
Was maar een suggestie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als jij wat weet, be my guest
16 graden is iig niet vreselijk koud als je gewoon de hele tijd je jas aanhoudt
Ja gaat echt klote worden als 't gaat regenenquote:
Ja daarom, en als t niet regent maar hard waait, zoals afgelopen week steeds is het ook niet tof aan het strandquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja gaat echt klote worden als 't gaat regenenStiekem hoop ik op een verkeerde weersvoorspelling.
Uhm ja hele grote op ff denken, Assendorperplein volgens mij. Bij de Eigenhaardstraat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:48 schreef Moira. het volgende:
Weet iemand of er ergens een muziektent in Zwolle is ofzo?
[ afbeelding ]
Zo'n ding weetje wel? Maar dan groter
En anders moet iedereen gewoon overal en nergens partytenten vandaan halen. Zetten we 6 partytenten tegen elkaar, genoeg ruimte.
Mja volgens mij staat die tussen andere gebouwen, scheelt wel voor de windquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:05 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Uhm ja hele grote op ff denken, Assendorperplein volgens mij. Bij de Eigenhaardstraat.
Idd, en meestal voetballen er alleen wat jonge marokkaantjes dus die heb je zo weg getrapt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja volgens mij staat die tussen andere gebouwen, scheelt wel voor de wind
Hehe, die straatnaam komt me bekend voorquote:Op donderdag 8 mei 2014 15:05 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
[..]
Uhm ja hele grote op ff denken, Assendorperplein volgens mij. Bij de Eigenhaardstraat.
Mooi zoquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:19 schreef Casaa het volgende:
@ Moira Ik kom ook, alleen pas aan het eind van de middag, rond 4/5 uur.
@ Silk Jij had nog vervoer nodig? Ik kom langs Arnhem gereden met de auto, mocht je mee willen dm me even.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:15 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan helaas geen mega party tent regelen
Mja, ik kan en ga geen partytent meenemen in de trein. Dan kom ik slecht uit met mijn tray pauperbier.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:23 schreef Monopoly het volgende:
#denkeninoplossingen
#hashtagszijnvoorpaupers
#okeisgoeddoei
quote:Op maandag 5 mei 2014 10:31 schreef Trollscience het volgende:
ey wie heeft zijn bed openstaan op de meet¿ heb eigenlijk echt geen zin om al om 19:45 te moeten vertrekken om nét de laatste trein te halen
ben bereid om in natura te betalen voor mn slaapplek
Mur gaat niet mee?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:03 schreef Maringo het volgende:
Zojuist vrijgekomen: plekje in de auto. Ik kom vanuit Den Haag / Delft. Any takers?
ik wil wel met je rijdenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:53 schreef SiIk het volgende:
Is er iemand die over Arnhem komt ofzo waarmee ik mee kan rijden?
Ik kan toch wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |