SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KPDquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:52 schreef Deuce92 het volgende:
Waar kan ik me inschrijven voor de Fok! orgie?
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle #5quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:52 schreef Deuce92 het volgende:
Dat kan bij Oerbeer. Gewoon ff een DM sturen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:52 schreef Deuce92 het volgende:
Nee, je lid is niet lang genoeg.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:53 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik mag niet eens op de KPD want ik ben nog niet lang genoeg lid ofzo
Zo veel is er toch niet te zien hoor. Je mist eigenlijk niks.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:53 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik mag niet eens op de KPD want ik ben nog niet lang genoeg lid ofzo
Goeden garpquote:
Welke gamequote:
Chagrijnig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:59 schreef KitKatChunky het volgende:
Op naar huis.
De NS maakt me nu al weer chagerijnig...
quote:
vindt.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja want je vind Utrecht niet meer zo leuk en je vind Almere wel een leuke stad
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Nice ik krijg een gratis fles Coca Cola met mijn bonuskaart bij de AH
Ik had dat met DubbelFris.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Het was even zoekenquote:
Dat is toch gewoon trouwens die actie jackpot bij de AH?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon trouwens die actie jackpot bij de AH?
Oh want ik ik had eerst twee pakken DubbelFris. En toen zei die kassière dat ik er nog 1 moest pakken en die gratis is.quote:
Ik krijg gewoon 1 fles gratis, kadootje omdat ik wel eens Coca Cola koopquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh want ik ik had eerst twee pakken DubbelFris. En toen zei die kassière dat ik er nog 1 moest pakken en die gratis is.
yoloquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh want ik ik had eerst twee pakken DubbelFris. En toen zei die kassière dat ik er nog 1 moest pakken en die gratis is.
Bedankt voor het twitter bericht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb me aangemeld voor persoonlijke bonuskortingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |