abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 10 mei 2014 @ 18:02:48 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_139782561
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 17:59 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

En blijkbaar heeft het gewerkt.
Daarentegen belandden de kransen in Nijmegen in een openbaar toilet.
Oh? Wat een schande.
pi_139782588
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh? Wat een schande.
Waar ik wel even bij aanteken dat men officieel niet weet wie dat gedaan heeft.

https://twitter.com/POL_N(...)595664756737/photo/1
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  Moderator zaterdag 10 mei 2014 @ 18:05:33 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_139782632
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:03 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Waar ik wel even bij aanteken dat men officieel niet weet wie dat gedaan heeft.

https://twitter.com/POL_N(...)595664756737/photo/1
Hoek Ziekerstraat. Nou inderdaad :')
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2014 @ 18:56:37 #104
88815 The_Emotion
98.3
pi_139784079
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 07:26 schreef betyar het volgende:

[..]

:')
Ik hoop voor je dat je toch wel snapt dat dit helemaal niet over straatschoffies gaat?
Daar zou het ook niet over moeten gaan.
Maar het voor trekken van een bevolkingsgroep klopt ook niet.
We wonen in een land waarin, ongeacht de afkomst, iedereen gelijke rechten heeft. We herdenken dan ook degenen die er voor gesneuveld zijn.
Ik snap ook niet wat die vlag daar doet of voor staat.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_139787016
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 17:43 schreef Jordony het volgende:

[..]

Zo ving ik het in ieder geval op. Verbieden gaat te ver, maar de gemeente had een dergelijk verzoek kunnen afwijzen. Als nationale dodenherdenking vind ik het er niet in passen. Een soort ontkenning voor het hebben van de Nederlandse nationaliteit.[|quote]
Geen vergunning geven voor die herdenking omdat het niet volgens de normen van marokkanenhaat is opgezet is natuurlijk discriminerend en dat lokt agressie uit..
De gemeente kan alleen een vergunning weigeren als het gaat om handhaving van de openbare orde.

[..]
[quote]
Integendeel. Maar als je gelijk begint over 'Marokkanenhaters' omdat ze de Marokkaanse vlag niet mogen hijsen, suggereer ik dit het juist bij jou erg hoog zit. Er zijn ook andere argumenten voor.
Ik begin niks tegelijk. Ik stel gewoon vast dat het marokkanenhaat is wat bepaalde figuren drijft.
Natuurlijk ontkent men dat . Dat is standaard. Discriminerende mensen zeggen meestal dat ze politiek correct zijn O-)
[..]

quote:
Na op internet gekeken te hebben gemeenten inderdaad vrijheid in het hijsen van vlaggen, als er maar een buitenlandse delegatie bij is. Zover ik weet zijn de meeste mensen die in normale wijken wonen van Nederlandse nationaliteit of hebben een dubbel paspoort. Niet echt een buitenlandse delegatie dus.
Het lijkt me onzin dat er een wet is die gemeentes gebiedt alleen in geval van een buitenlandse delegatie een vlag te hijsen.
En niet relevant bij deze herdenking, want dit was niet door de gemeente georganiseerd

quote:
Maar goed, als het vanuit burgers is georganiseerd is daar verder geen protocol voor.
Daar zijn we het over eens.
pi_139787191
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 16:34 schreef Westerling het volgende:

. Niets om terug te nemen. En ja ik weet het, er wordt niets expliciets gesteld dus kan het ook geen expliciete geschiedsvervalsing zijn.

Als er geen vaststaande historische feiten ontkend worden, dan kan er nooit geschiedvervalsing zijn.
Je ziet " een poging" , zeg je. Maar je ziet alleen een foto van een vlag. Hoe kan dat nu in geschiedvervalsing zijn ?
pi_139787340
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 18:56 schreef Remqo het volgende:

[..]

[quote]
We wonen in een land waarin, ongeacht de afkomst, iedereen gelijke rechten heeft. We herdenken dan ook degenen die er voor gesneuveld zijn.

Mooi gezegd. Maar Marokkanen hebben dus minder rechten? Hun vlag mag niet hangen als symbool voor ook de Marokkaanse geschiedenis en Marokkaanse doden. ?
pi_139787532
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Mooi gezegd. Maar Marokkanen hebben dus minder rechten? Hun vlag mag niet hangen als symbool voor ook de Marokkaanse geschiedenis en Marokkaanse doden. ?
Ik denk dat zijn punt is dat de halfstokheid van de Nederlandse vlag dit reeds symboliseert - en dat een extra vlag erbij afdoet aan het gevoel van saamhorigheid doordat men aandacht gaat verdelen.

Onzeker of ik het met die visie eens ben.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_139787833
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:26 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn punt is dat de halfstokheid van de Nederlandse vlag dit reeds symboliseert - en dat een extra vlag erbij afdoet aan het gevoel van saamhorigheid doordat men aandacht gaat verdelen.

Die herdenking was georganiseerd door een wijkcomité. Ik neem aan dat die om de saamhorigheid in de wijk te vergroten ook de herdenking voor de vele in de wijk wonende Marokkanen toegankelijk wilde maken. Zover ik het allemaal snap.
http://www.hoogravensbelang.nl/index.php?paginaid=3
  † In Memoriam † zaterdag 10 mei 2014 @ 21:10:13 #110
88815 The_Emotion
98.3
pi_139790119
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:26 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Percies mijn punt.
door die gemeenschap extra aandacht te geven, wordt er weer onderscheid gemaakt. Iets wat in mijn ogen zeker niet thuis hoort bij 4 en 5 mei.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_139812999
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:07 schreef moussie het volgende:

[..]

Ten eerste hangen er alleen vlaggen van andere naties als er een delegatie van het land aanwezig is, en ten tweede gaat het niet alleen om doden die tijdens de bevrijding zijn gevallen maar om alle oorlogsslachtoffers die of Nederlander zijn of in Nederland gevallen zijn. Wat de Nederlandse slachtoffers betreft is het niet beperkt tot de slachtoffers van wo2 maar ook bvb de soldaten tijdens recente vredesmissies, en wat de buitenlanders die in Nederland gevallen zijn betreft gaat het niet alleen om de bevrijders maar ook om de dwangarbeiders die hier te werk gesteld werden.

En daarnaast hebben we dan ook nog de waanzin die het Joodse volk is aangedaan, al die doden herdenken wij ook. En juist dit laatste maakt het uitermate stuitend dat er hier mensen eenzelfde soort etnische haat ventileren omdat er een vlag hangt die er volgens hun niet mag hangen, met nota bene een reeks verwijten naar die bevolkingsgroep die bijna woordelijk overeenkomt met de anti-Joodse propaganda voor en tijdens wo2.
Ben je nou echt zo dom doos?
Deze vlag hangt er niet vanwege welke herdenking dan maar ooit, maar puur uit een soort politieke foute correctheid, als je dat niet wilt zien dan houd de discussie op. Geef nou gewoon eens antwoord in plaats van om de brei heen te draaien: Waarom hangt er naast de Nederlandse vlag alleen een Marokaanse?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_139813571
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:05 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom doos?
Deze vlag hangt er niet vanwege welke herdenking dan maar ooit, maar puur uit een soort politieke foute correctheid, als je dat niet wilt zien dan houd de discussie op.
Jij weet het allemaal zeker? Heb je verklaringen van het comité gehoord of gelezen ?
Heb je een linkje naar die verklaringen of zuig je het uit je duim?
De discussie met jou houd idd op als jij jouw verzonnen waarheid als niet ter discussie staand wilt zien.
pi_139813672
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij weet het allemaal zeker? Heb je verklaringen van het comité gehoord of gelezen ?
Heb je een linkje naar die verklaringen of zuig je het uit je duim?
De discussie met jou houd idd op als jij jouw verzonnen waarheid als niet ter discussie staand wilt zien.
Maak me gek! Waar zijn de verklaringen.
pi_139813764
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 21:10 schreef Remqo het volgende:

[..]

Percies mijn punt.
door die gemeenschap extra aandacht te geven, wordt er weer onderscheid gemaakt. Iets wat in mijn ogen zeker niet thuis hoort bij 4 en 5 mei.
Zo kun je alles wel extra aandacht noemen en afkeuren, omdat andere groepen dan zogenaamd gediscrimineerd worden Een tv-documentaire over joden, het verhaal van een canadese soldaat. in een speech op 4 mei. Je redeneert selectief. In feite ben jij diegene die een etnisch groep uitsluit. Je bent dat zo gedreven dat hun vlag niet eens ergens mag hangen......
pi_139813826
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

Maak me gek! Waar zijn de verklaringen.
Kennelijk heb jij die gevonden, want jij weet met veel zekerheid te vertellen dat het allemaal politiek correct is en dat is erg bah.
Waar zijn die verklaringen die je las ? LInkje ?
pi_139813879
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Kennelijk heb jij die gevonden, want jij weet met veel zekerheid te vertellen dat het allemaal politiek correct is en dat is erg bah.
Waar zijn die verklaringen die je las ? LInkje ?
Geef gewoon een antwoord op een simpele vraag: Waarom hangt er een Marokaanse vlag tijdens de herdenking? Ik zou groot voorstander zijn als er sprake was van herdenking van slachtoffers van marokaanse afkomst, maar dat is gewoon niet het geval.
pi_139814012
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Geef gewoon een antwoord op een simpele vraag: Waarom hangt er een Marokaanse vlag tijdens de herdenking? Ik zou groot voorstander zijn als er sprake was van herdenking van slachtoffers van marokaanse afkomst, maar dat is gewoon niet het geval.
Hoe weet jij nu zeker dat er geen herdenking was van Marokkaanse slachtoffers?
Again... heb je een linkje of fantaseer je weer ?
.
pi_139814048
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu zeker dat er geen herdenking was van Marokkaanse slachtoffers?
Again... heb je een linkje of fantaseer je weer ?
.
Moet ik nu linkjes gaan plaatsen naar iets wat ik niet hoef te bewijzen? De vraag is toch heel duidelijk? Waarom hangt er een marokaanse vlag?
pi_139814223
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:29 schreef raptorix het volgende:

[..]

Moet ik nu linkjes gaan plaatsen naar iets wat ik niet hoef te bewijzen? De vraag is toch heel duidelijk? Waarom hangt er een marokaanse vlag?
Jij beweert iets over de motieven van de organisators.
Duidelijk is dat jij geen linkjes heb of dat je ook niet anderszins hun motieven ken.

Daar zijn we dan bij een belangrijke vraag: Waarom hangt die vlag daar.?
Ik weet het niet... jij weet het ook niet..Hoe kun je dan de motieven van de vlaghijser veroordelen?
pi_139814358
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij beweert iets over de motieven van de organisators.
Duidelijk is dat jij geen linkjes heb of dat je ook niet anderszins hun motieven ken.

Daar zijn we dan bij een belangrijke vraag: Waarom hangt die vlag daar.?
Ik weet het niet... jij weet het ook niet..Hoe kun je dan de motieven van de vlaghijser veroordelen?
Er zijn geen marokaanse slachtoffers in de 2e wereldoorlog gevallen in Nederland, kortom er is geen enkele reden om die vlag op te hangen, maar jij blijft maar zeuren dat ik met linkjes moet komen, daar heb ik geen enkele behoefte aan, overigens snap ik niet waarom jij dat standpunt gaat lopen verdedigen. Jij bent zeker zo een figuur die marokanen "gezellig" vind?
pi_139814878
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:36 schreef raptorix het volgende:

[..]

Er zijn geen marokaanse slachtoffers in de 2e wereldoorlog gevallen in Nederland, kortom er is geen enkele reden om die vlag op te hangen, maar jij blijft maar zeuren dat ik met linkjes moet komen, daar heb ik geen enkele behoefte aan, overigens snap ik niet waarom jij dat standpunt gaat lopen verdedigen. Jij bent zeker zo een figuur die marokanen "gezellig" vind?
Er zijn een paar Marokkanen verdronken in die tijd in Zeeland. Dat is gewoon waarheid. Dat zie ik als feit.
pi_139814939
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:50 schreef Globali het volgende:

[..]

Er zijn een paar Marokkanen verdronken in die tijd in Zeeland. Dat is gewoon waarheid. Dat zie ik als feit.
Dat verhaal is alom bekend, maar zelfs als het al waar zou zijn, waarom hang je dan een vlag op voor die paar marokanen die fucking verdronken zijn en geen vlag van Polen, Canada, Amerika, etc, etc.
pi_139814941
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:36 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik stop met zeuren dat je moet onderbouwen waarom die vlag uit foute politiekecorrecte motieven daar is gehesen. Je fantaseerde het allemaal dus je kunt niks onderbouwen.

Is het fout om Marokkanen 'gezellig' te vinden?
Overigens zijn er wel Marokkaanse militairen in Nederland aan het front geweest en gevangen genomen.
En elders in Europa zijn duizenden van deze militairen omgekomen.
Kennelijk wilde mensen in Utrecht dit oa herdenken, schat ik zo in . Maar dat is allemaal bah en bah , denk je ?
pi_139815085
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:51 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat verhaal is alom bekend, maar zelfs als het al waar zou zijn, waarom hang je dan een vlag op voor die paar marokanen die fucking verdronken zijn en geen vlag van Polen, Canada, Amerika, etc, etc.
Ik had het over wat jij zegt. Je zit fout dus. En mij maken meer vlaggen niet veel uit.
pi_139815221
We zijn tweede geworden bij het songfestival. Wat is belangrijker?
pi_139815239
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik stop met zeuren dat je moet onderbouwen waarom die vlag uit foute politiekecorrecte motieven daar is gehesen. Je fantaseerde het allemaal dus je kunt niks onderbouwen.

Is het fout om Marokkanen 'gezellig' te vinden?
Overigens zijn er wel Marokkaanse militairen in Nederland aan het front geweest en gevangen genomen.
En elders in Europa zijn duizenden van deze militairen omgekomen.
Kennelijk wilde mensen in Utrecht dit oa herdenken, schat ik zo in . Maar dat is allemaal bah en bah , denk je ?
Geef me 1 wetenschappelijke bron waar je dat kan bewijzen, naar mijn weten is er 1 frans/marokaanse parachutist in Nederland omgekomen, en voor de rest niets nada.
pi_139815277
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:55 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik had het over wat jij zegt. Je zit fout dus. En mij maken meer vlaggen niet veel uit.
Het gaat mij niet om de vlag, het gaat mij om de foute politieke correctheid waarbij niemand en zeker niet in de laatste plaats de marokaanse gemeenschap gebaat is.
pi_139815324
Dan moet je geen onzin gaan roepen. Dat helpt meestal in een discussie. Ik ben er verder ook niet direct voor.
pi_139815368
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:03 schreef Globali het volgende:
Dan moet je geen onzin gaan roepen. Dat helpt meestal in een discussie. Ik ben er verder ook niet direct voor.
Ik roep geen onzin, ik beroep me op feiten, of wil jij daadwerkelijk beweren dat de vlag gehezen is voor marokaanse gevallenen in Nederland?
pi_139815385
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:05 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik roep geen onzin, ik beroep me op feiten, of wil jij daadwerkelijk beweren dat de vlag gehezen is voor marokaanse gevallenen in Nederland?
Ik neem aan dat die vlag niet werd geheven voor Polen.
pi_139815387
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Geef me 1 wetenschappelijke bron waar je dat kan bewijzen, naar mijn weten is er 1 frans/marokaanse parachutist in Nederland omgekomen, en voor de rest niets nada.
Ik had het niet over Marokkanen die in Nederland omkwamen.
ik had het over duizenden doden in geheel Europa.
Er waren meer dan 77 000 Marokkaanse soldaten in Franse dienst. Die rekent men tot een groep van 233.000 en de schatting is dat meer dan 70.000 van die groep omkwamen in de oorlog>
http://www.annefrankguide.net/nl-NL/bronnenbank.asp?oid=2711
pi_139815399
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:05 schreef Globali het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die vlag niet werd geheven voor Polen.
Of Marokkanen moeten daar ineens heel gek op zijn.
pi_139815441
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:05 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik had het niet over Marokkanen die in Nederland omkwamen.
ik had het over duizenden doden in geheel Europa.
Er waren meer dan 77 000 Marokkaanse soldaten in Franse dienst. Die rekent men tot een groep van 233.000 en de schatting is dat meer dan 70.000 van die groep omkwamen in de oorlog>
http://www.annefrankguide.net/nl-NL/bronnenbank.asp?oid=2711
En prima dat die herdacht word in landen waar die gevallen zijn, net zoals elke andere soldaat, wat mij betreft word in Nederland ook de duitse vlag gehezen, immers 95% van die soldaten waren hier ook niet vrijwillig, maar een marokaanse vlag in Nederland is onzin.
pi_139815554
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:07 schreef raptorix het volgende:

[..]

En prima dat die herdacht word in landen waar die gevallen zijn, net zoals elke andere soldaat, wat mij betreft word in Nederland ook de duitse vlag gehezen, immers 95% van die soldaten waren hier ook niet vrijwillig, maar een marokaanse vlag in Nederland is onzin.
Dus je bent wel voor het hijsen van de Duitse vlag?
pi_139815568
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:07 schreef raptorix het volgende:

[..]

Marokkaanse Nederlanders mogen natuurlijk ook hun doden en geschiedenis herdenken.
En misschien was dit wel wat in Utrecht gebeurde. Nogal intolerant en zeer tegen de 4 mei-intentie ( etnische haat van damals herdenken) in om hen het morele recht een zekere vlag te gebruiken te ontzeggen.
pi_139815572
Vreemd. Ik zal wel gek zijn.
pi_139815657
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:10 schreef Globali het volgende:

[..]

Dus je bent wel voor het hijsen van de Duitse vlag?
Ja want oorlog kent alleen verliezers en daarbij horen net zo goed de duitse slachtoffers.
pi_139815683
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Marokkaanse Nederlanders mogen natuurlijk ook hun doden en geschiedenis herdenken.
En misschien was dit wel wat in Utrecht gebeurde. Nogal intolerant en zeer tegen de 4 mei-intentie ( etnische haat van damals herdenken) in om hen het morele recht een zekere vlag te gebruiken te ontzeggen.
Christus, jij bent zo politiek correct dat je haast ook wel tegen de zwarte piet moet zijn?
pi_139815686
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja want oorlog kent alleen verliezers en daarbij horen net zo goed de duitse slachtoffers.
Dus ook Marokkaanse slachtoffers. Dit ga je nooit winnen.
pi_139815693
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Maar Marokkanen sluit je buiten. Die kunnen niet slachtoffer zijn van WO II ?
pi_139815707
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:14 schreef Globali het volgende:

[..]

Dus ook Marokkaanse slachtoffers. Dit ga je nooit winnen.
Er zullen tijdens de tweede wereldoorlog wel van elke nationaliteit iemand omgekomen zijn, kortom de vraag aan jou, waarom dan alleen een marokaanse vlag?
pi_139815746
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Maar Marokkanen sluit je buiten. Die kunnen niet slachtoffer zijn van WO II ?
Ik sluit juist helemaal niemand buiten, ik vind het alleen een verkeerd politiek signaal om naast de Nederlandse alleen een marokaanse vlag te hangen, wat mij betreft hang je of alleen een Nederlandse vlag op, of allemaal, maar jij vind het kennelijk normaal om alleen een Marokaanse te heisen, sjonge jonge, ben je nou echt zo dom?
pi_139815760
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Christus, jij bent zo politiek correct dat je haast ook wel tegen de zwarte piet moet zijn?
Ontopic blijven.
Overigens, heb ik me nooit druk gemaakt over zwarte piet ... totdat zgn pietfans er veel rumoer over maakte , toen ben ik meegesleept in drie drukte . Idd.... dankzij die golf van discriminatie ben ik gaan denken: het
wordt het tijd om ook ander gekleurde pieten toe te laten. Tikkeltje discriminerend om andere kleuren te weigeren
pi_139815767
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

Er zullen tijdens de tweede wereldoorlog wel van elke nationaliteit iemand omgekomen zijn, kortom de vraag aan jou, waarom dan alleen een marokaanse vlag?
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben er duidelijk over. Mij maakt het niets uit. Jij wil zelfs de Duitse vlag gaan hijsen. Dat gaat mij te ver.
pi_139815804
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ontopic blijven.
Overigens, heb ik me nooit druk gemaakt over zwarte piet ... totdat zgn pietfans er veel rumoer over maakte , toen ben ik meegesleept in drie drukte . Idd.... dankzij die golf van discriminatie ben ik gaan denken: het
wordt het tijd om ook ander gekleurde pieten toe te laten. Tikkeltje discriminerend om andere kleuren te weigeren
quote:

[..]

Ontopic blijven.
Zwarte piet is zwart. Waarom zou iemand anders die naam hebben?
pi_139815828
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:17 schreef Globali het volgende:

[..]

[..]

Ik ben er duidelijk over. Mij maakt het niets uit. Jij wil zelfs de Duitse vlag gaan hijsen. Dat gaat mij te ver.
Je bent niet goed in je hoofd en compleet gehersenspoeld, we zijn uitgepraat.
pi_139815866
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:19 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je bent niet goed in je hoofd en compleet gehersenspoeld, we zijn uitgepraat.
Jij schreef het. Niet ik.
pi_139815876
quote:

[..]

Ontopic blijven.
Er is helemaal nooit sprake van discriminatie geweest, of moet Mohammed Ali in 1 keer ook in het paars worden getekend straks? Ook met jou stop ik.
pi_139815887
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:20 schreef Globali het volgende:

[..]

Jij schreef het. Niet ik.
Moet je niet naar het koeskoes feest? Gezellig!
pi_139815917
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:21 schreef raptorix het volgende:

[..]

Moet je niet naar het koeskoes feest? Gezellig!
Ik ken die feesten niet. Jij wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')