SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
![]()
De keren dat ik eens gekeken heb had ik vrijdag officiele weging, zaterdag gewoon lekker eten, 2 dagen niet sporten dus en maandag dan 1,.. kilo erbij.. Bij de volgende weging kan ik dan gerust weer een paar kilo kwijt zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Serieus zo snel een kilo erbij? Dat heb ik echt alleen als ik het een weekend lang op feesten, zuipen en vreterij zet.
Ik pak het soms wel eens hoor, maar misschien dat het zonder rijst niet tot zijn recht komtquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Rijst zit echt bij lange na niet zoveel in als bijvoorbeeld brood of pasta! Maar goed, als het voor jou niet werkt idd.
Nee wij hebben een apart biologisch stukje met allerlei krenten, zaden, granen en ander oers. bij mijn jumbo links achterin, maar dat zal jou niet helpen vrees ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waar staat die Smaakt sectie dan ongeveer? Bij de zonnatura?
Never eat is natuurlijk beetje overdreven.. je kunt heus wel eens granola eten of brood.. maar misschien niet elke dag nee. Als je echt snel wilt afvallen moet je denk ik als een konijn eten. Alleen maar groenten.. en water.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:27 schreef Timmos het volgende:
[..]
De keren dat ik eens gekeken heb had ik vrijdag officiele weging, zaterdag gewoon lekker eten, 2 dagen niet sporten dus en maandag dan 1,.. kilo erbij.. Bij de volgende weging kan ik dan gerust weer een paar kilo kwijt zijn..
[..]
Ik pak het soms wel eens hoor, maar misschien dat het zonder rijst niet tot zijn recht komt.. Heb het dinsdag nog op, iets too much naar mijn zin want -> Lekker
..
Over granola:
Als je vanaf het begin kijkt komt brood er ook nog in voor.. Maar goed, zoals wel duidelijk is in dit topic werkt het voor de een wel en de ander niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:33 schreef appelsap het volgende:
Pashokjesfoto's met mijn blije hoofd.
Je ziet het niet goed maar bij de schouders zit nog iets van kant enzo.Oehhh leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je ziet het niet goed maar bij de schouders zit nog iets van kant enzo.Die heb ik ook nog gemaakt vandaag bij de C&ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Zonder dat jurkje dan weliswaar
..
Zonder jurkje.. wat flauw.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:40 schreef Timmos het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog gemaakt vandaag bij de C&A! Zonder dat jurkje dan weliswaar
..
Kan het niet zijn dat het dan je lijf nog niet uit is ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:27 schreef Timmos het volgende:
[..]
De keren dat ik eens gekeken heb had ik vrijdag officiele weging, zaterdag gewoon lekker eten, 2 dagen niet sporten dus en maandag dan 1,.. kilo erbij.. Bij de volgende weging kan ik dan gerust weer een paar kilo kwijt zijn..
[..]
Ik pak het soms wel eens hoor, maar misschien dat het zonder rijst niet tot zijn recht komt.. Heb het dinsdag nog op, iets too much naar mijn zin want -> Lekker
..
Over granola:
Als je vanaf het begin kijkt komt brood er ook nog in voor.. Maar goed, zoals wel duidelijk is in dit topic werkt het voor de een wel en de ander niet..
Yupquote:
Kan. Ik zit met vrij weinig eten op een dag toch best wel vol het einde van de avond, dus alles lijkt bij mij sowieso traag te gaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat het dan je lijf nog niet uit is ofzo?
Haha weet zeker dat het beeldig staat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:48 schreef Timmos het volgende:
[..]
Yup.. Zou mij ook niet zo goed staan als Appel
.. Zeker niet met mijn 1,95
..
[..]
Kan. Ik zit met vrij weinig eten op een dag toch best wel vol het einde van de avond, dus alles lijkt bij mij sowieso traag te gaan..
Je ziet het niet goed maar bij de schouders zit nog iets van kant enzo.Leuk jurkje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een spijkerbroek gevonden?I solemnly swear i'm up to no good
Nee, mijn geld was toen op. Ik ga volgende week nog even kijken als ik weer gestort krijg.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leuk jurkje!
Nog een spijkerbroek gevonden?
Agh je hebt nu iig een jurk die je aan kan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:00 schreef appelsap het volgende:
[..]
Nee, mijn geld was toen op. Ik ga volgende week nog even kijken als ik weer gestort krijg.
Smakelijk alvcastquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga zo voor het eerst sushi eten, en als ik jullie en de rest van de wereld moet geloven gaat dat een culinair orgasme zijn, maar ik ben helemaal geen visfanaat. Ben benieuwd.
Ik zie je nog niet heel smakelijk eten als je vis maar mwoah vindt! Succes!quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga zo voor het eerst sushi eten, en als ik jullie en de rest van de wereld moet geloven gaat dat een culinair orgasme zijn, maar ik ben helemaal geen visfanaat. Ben benieuwd.
Zat me al af te vragen of jij ook naar slank was vertrokken haha.quote:
Nee, dan moet ik nog wel een kilootje of 12 afvallen denk ik, voor ik dat officieel mag.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zat me al af te vragen of jij ook naar slank was vertrokken haha.
TL:DWquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:27 schreef Timmos het volgende:
[..]
[..]
..
Over granola:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |