abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139696279
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
pi_139696441
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Serieus zo snel een kilo erbij? Dat heb ik echt alleen als ik het een weekend lang op feesten, zuipen en vreterij zet.
De keren dat ik eens gekeken heb had ik vrijdag officiele weging, zaterdag gewoon lekker eten, 2 dagen niet sporten dus en maandag dan 1,.. kilo erbij.. Bij de volgende weging kan ik dan gerust weer een paar kilo kwijt zijn :')..

quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Rijst zit echt bij lange na niet zoveel in als bijvoorbeeld brood of pasta! Maar goed, als het voor jou niet werkt idd. :)
Ik pak het soms wel eens hoor, maar misschien dat het zonder rijst niet tot zijn recht komt ;).. Heb het dinsdag nog op, iets too much naar mijn zin want -> Lekker :D..

Over granola:

Als je vanaf het begin kijkt komt brood er ook nog in voor.. Maar goed, zoals wel duidelijk is in dit topic werkt het voor de een wel en de ander niet..
pi_139696590
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Waar staat die Smaakt sectie dan ongeveer? Bij de zonnatura?
Nee wij hebben een apart biologisch stukje met allerlei krenten, zaden, granen en ander oers. bij mijn jumbo links achterin, maar dat zal jou niet helpen vrees ik.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_139696663
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:27 schreef Timmos het volgende:

[..]

De keren dat ik eens gekeken heb had ik vrijdag officiele weging, zaterdag gewoon lekker eten, 2 dagen niet sporten dus en maandag dan 1,.. kilo erbij.. Bij de volgende weging kan ik dan gerust weer een paar kilo kwijt zijn :')..

[..]

Ik pak het soms wel eens hoor, maar misschien dat het zonder rijst niet tot zijn recht komt ;).. Heb het dinsdag nog op, iets too much naar mijn zin want -> Lekker :D..

Over granola:

Als je vanaf het begin kijkt komt brood er ook nog in voor.. Maar goed, zoals wel duidelijk is in dit topic werkt het voor de een wel en de ander niet..
Never eat is natuurlijk beetje overdreven.. je kunt heus wel eens granola eten of brood.. maar misschien niet elke dag nee. Als je echt snel wilt afvallen moet je denk ik als een konijn eten. Alleen maar groenten.. en water.
Maar dan mis je de eiwitten nog enzo..
pi_139696694
Pashokjesfoto's met mijn blije hoofd. ;)
Je ziet het niet goed maar bij de schouders zit nog iets van kant enzo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139696755
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:33 schreef appelsap het volgende:

SPOILER
Oehhh leuk! :D
pi_139696973
quote:

SPOILER
Die heb ik ook nog gemaakt vandaag bij de C&A :D! Zonder dat jurkje dan weliswaar :+..
pi_139697113
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:40 schreef Timmos het volgende:

[..]

Die heb ik ook nog gemaakt vandaag bij de C&A :D! Zonder dat jurkje dan weliswaar :+..
Zonder jurkje.. wat flauw. :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_139697154
quote:

[..]

[..]

Over granola:

Kan het niet zijn dat het dan je lijf nog niet uit is ofzo?
pi_139697271
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zonder jurkje.. wat flauw. :+
Yup :D.. Zou mij ook niet zo goed staan als Appel :9.. Zeker niet met mijn 1,95 :+..

quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kan het niet zijn dat het dan je lijf nog niet uit is ofzo?
Kan. Ik zit met vrij weinig eten op een dag toch best wel vol het einde van de avond, dus alles lijkt bij mij sowieso traag te gaan :+..
pi_139697455
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:48 schreef Timmos het volgende:

[..]

Yup :D.. Zou mij ook niet zo goed staan als Appel :9.. Zeker niet met mijn 1,95 :+..

[..]

Kan. Ik zit met vrij weinig eten op een dag toch best wel vol het einde van de avond, dus alles lijkt bij mij sowieso traag te gaan :+..
Haha weet zeker dat het beeldig staat.

Maar grote kans dat het je lijf gewoon nog niet verlaten heeft. Ik heb dat ook.
  donderdag 8 mei 2014 @ 14:36:04 #12
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_139698999
Leuk appelsap!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_139699140
quote:

SPOILER
Leuk jurkje!

Nog een spijkerbroek gevonden?
pi_139699843
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Leuk jurkje!

Nog een spijkerbroek gevonden?
Nee, mijn geld was toen op. Ik ga volgende week nog even kijken als ik weer gestort krijg.
pi_139699878
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 15:00 schreef appelsap het volgende:

[..]

Nee, mijn geld was toen op. Ik ga volgende week nog even kijken als ik weer gestort krijg.
Agh je hebt nu iig een jurk die je aan kan.
pi_139703438
Ik ga zo voor het eerst sushi eten, en als ik jullie en de rest van de wereld moet geloven gaat dat een culinair orgasme zijn, maar ik ben helemaal geen visfanaat :'). Ben benieuwd.
pi_139703563
quote:
11s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga zo voor het eerst sushi eten, en als ik jullie en de rest van de wereld moet geloven gaat dat een culinair orgasme zijn, maar ik ben helemaal geen visfanaat :'). Ben benieuwd.
Smakelijk alvcast :) Ik lust geen vis. maar als ik de mensen om me heen moet geloven is het heerlijk
pi_139704140
Het is meer dan alleen maar vis hoor, maar veel plezier!
pi_139704431
quote:
11s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie je nog niet heel smakelijk eten als je vis maar mwoah vindt! Succes!

Leuk, appelsap!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_139704655
Hebben jullie me gemist?
pi_139704972
Sushi is zo overrated vind ik.. :P het lekker, maar niet zoooo lekker.
En de Japanse keuken is zoveel meer dan sushi. :)
pi_139705170
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 17:29 schreef Zeester het volgende:
Hebben jullie me gemist?
Zat me al af te vragen of jij ook naar slank was vertrokken haha.
pi_139705414
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 17:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zat me al af te vragen of jij ook naar slank was vertrokken haha.
Nee, dan moet ik nog wel een kilootje of 12 afvallen denk ik, voor ik dat officieel mag.

Zat een beetje in een dieetdipje met liefdesverdriet, veel werken en weinig zin in koken. Maar heb mezelf gisteren weer naar de WW gesleept, en de schade was 1,8 kilo, met mijn veel zwaardere schoenen dan normaal aan, dus ik denk dat ik in werkelijkheid er 1,2 ofzo bijgegeten heb. Viel me niet tegen, dus nu probeer ik weer 'normaal te doen' en uiteindelijk weer 'iets minder dan normaal' zodat ik eindelijk die laatste 10 kwijt kan raken.
  donderdag 8 mei 2014 @ 18:08:56 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139705742
WB Zeester! :*

De ah to go heeft heeft gewoon edamame als snack! Liefde in de trein! O+
quote:

[..]

[..]

Over granola:

TL:DW
Waarom is granola slecht? Ook als je het echt helemaal zelf maakt?
Nou ja, dan nog, net als brood en gewoon alles eigenlijk, met mate kan het prima.
Ik heb de afgelopen twee weken een keer of drie in de week ontbeten met kwark met zelfgemaakte granola en bessen en dat is precies de periode waarin het me voor het eerst in maanden lukt om gewicht kwijt te raken. ;)

Ik blijf overigens wel weg bij dingen als prefab granola bars enzo. Maar zelf wat havermout, gemalen noten, wat zaden en een paar cranberries in de oven gooien, met dus evt nog siroop van het een of ander erdoor lijkt me niet de duivel iig.

Maar zoals gezegd, wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet.
Timmos, ik zie je zeggen dat je dan twee wraps neemt maar mijn kcal tellende echtgenoot probeert die dingen juist te vermijden omdat er zoveel kcals in zitten. ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 08-05-2014 18:17:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')