JAJAquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:06 schreef Fera het volgende:
Disclaimer: Dit is een algemene TT en niet persoonlijk bedoelt.
Olie?quote:
quote:
Welk cijfer zou je jezelf geven?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:06 schreef Fera het volgende:
Disclaimer: Dit is een algemene TT en niet persoonlijk bedoelt.
voor op het vuurquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:07 schreef Fascination het volgende:
Ik heb sletfactor -1. Frigide non-stijl.
Geen idee, ik hou me daar niet mee bezig. Ik geef andere mensen ook geen cijfers.quote:
Lust en verliefdheid zijn toch 2 verschillende dingen. Sommige mensen willen het spannend houden en de sleur onderbreken daardoor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je verliefd kan zijn op de één en nog behoefte naar een ander kan hebben.
Altijd.quote:
Kan. Maar ik begrijp het niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lust en verliefdheid zijn toch 2 verschillende dingen. Sommige mensen willen het spannend houden en de sleur onderbreken daardoor.
Politiek correctquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou me daar niet mee bezig. Ik geef andere mensen ook geen cijfers.
Geen seks hebben is wat anders hequote:
Niet iedereen kan liefde en lust van elkaar scheiden.....quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lust en verliefdheid zijn toch 2 verschillende dingen. Sommige mensen willen het spannend houden en de sleur onderbreken daardoor.
ohquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Politiek correct
[..]
Geen seks hebben is wat anders he
Niet iedereen is geschikt voor een openrelatiequote:Op donderdag 8 mei 2014 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Niet iedereen kan liefde en lust van elkaar scheiden.....
Dat dus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet iedereen is geschikt voor een openrelatie
Bent u geschikt meneer Sedan?quote:
Je hebt je innerslet een beetje getemperd momenteel.quote:
Klinkt wel zo, maar het houdt me gewoon niet zo bezig. Wat mensen doen moeten ze lekker zelf weten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Politiek correct
[..]
Geen seks hebben is wat anders he
fixedquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn innerslet zit gevangen, en wil eruit, maar ik heb niemandquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt je innerslet een beetje getemperd momenteel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn innerslet zit gevangen, en wil eruit, maar ik heb niemandNog een half jaartje wachten, dan is het eruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn innerslet zit gevangen, en wil eruit, maar ik heb niemandHoeveel DM's heb je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Geen idee, maar echt hoog zal het niet zijn.quote:
Precies! Voor mij zou het niets zijn in ieder geval.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan seks hebben zonder liefde. Ik verlies alleen die behoefte zonder ik al seks heb met liefde. Dan stelt de rest gewoon niets meer voor, heeft geen aantrekkingskracht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Niet iedereen kan liefde en lust van elkaar scheiden.....
Je "moet" ook niet meteen een openrelatie aangaan, eerst zorgen dat je die persoon goed kent. Dat alles goed zit tussen jullie. En dàn met elkaar erover praten wat zou kunnen en wat voor behoeftes erzijn. Dan samen een oplossing vinden, met regels en veel communicatie en respect voor elkaar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt aan de vrouw en of ik die 100% kan vertrouwen met die vrijheid.
snap hier niks van.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:13 schreef perro. het volgende:
wat zijn jullie veel met seks en relaties bezig hier.
ik zag gisteren een chokevideo waarbij het moel dus vermoord werd. althams daar moest het op lijken. en fuck zeg, leek eng echt gewoon. tot een bepaald punt had het zelfs wel iets opwindends.
I know.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je "moet" ook niet meteen een openrelatie aangaan, eerst zorgen dat je die persoon goed kent. Dat alles goed zit tussen jullie. En dàn met elkaar erover praten wat zou kunnen en wat voor behoeftes erzijn. Dan samen een oplossing vinden, met regels en veel communicatie en respect voor elkaar.
Althans, dat is mijn persoonlijke ervaring van toen ik een openrelatie had.
oe lang was je langste relatie?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan seks hebben zonder liefde. Ik verlies alleen die behoefte zonder ik al seks heb met liefde. Dan stelt de rest gewoon niets meer voor, heeft geen aantrekkingskracht.
Ik keur een open relatie niet af, maar de behoefte ernaar zal ik nooit begrijpen. Daarbij zou mijn jaloersheid het ook nooit aankunnen.
okey, omg omg we zijn het eens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
I know.
De basis moet eerst goed zijn dan ja. Dat bedoelde ik ook eigenlijk met 100% kunnen vertrouwen.
Geen gangbang inderaad.quote:
Wat hij zegt, een moel vermoorden. Wàtquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van wat hij zegt, of van wat er opwindend was?
Of nog iets anders?
Oh wacht ik edit het evenquote:
Ik gok op "model".quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat hij zegt, een moel vermoorden. Wàt
ik begrijp beide kanten ook. Maar ik kan me ook niet alles voorstellen wat er in de wereld mogelijk is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh wacht ik edit het even![]()
Maar ik kan me beide kanten wel goed voorstellen, zowel myra als het hebben van een open relatie.
waarom zou je een model vermoorden?quote:
stel je niet aan zeg, je kunt er toch wel uitgalen wat ik bedoel?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat hij zegt, een moel vermoorden. Wàt
Een beetje vaag is het wel. Alsof je met iets teveel drank op aan het typen was.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:17 schreef perro. het volgende:
[..]
stel je niet aan zeg, je kunt er toch wel uitgalen wat ik bedoel?
nee ik kon het er echt niet uithalen, sorry hoor. Ik zou namelijk zo'n persoon ook niet model noemen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:17 schreef perro. het volgende:
[..]
uitgalenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:17 schreef perro. het volgende:
[..]
Ja maar daar ging het niet over nuquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik begrijp beide kanten ook. Maar ik kan me ook niet alles voorstellen wat er in de wereld mogelijk is.
Ze kunnen niet tegelijk?quote:
wel, ze zegt dat ze het niet kan begrijpen. Dat kan. Dat is niet erg, ik begrijp ook wel eens dingen niet.quote:
Het waren 8dm's van dezelfde persoonquote:
Hier hetzelfde hoor...... alleen het idee al dat mijn vriendin dat met een ander ligt te doen kan ik niet aanquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan seks hebben zonder liefde. Ik verlies alleen die behoefte zonder ik al seks heb met liefde. Dan stelt de rest gewoon niets meer voor, heeft geen aantrekkingskracht.
Ik keur een open relatie niet af, maar de behoefte ernaar zal ik nooit begrijpen. Daarbij zou mijn jaloersheid het ook nooit aankunnen.
Wil jij enige dan zonder "st" ertussen schrijven?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:20 schreef S95Sedan het volgende:
Als jullie dan voortaan elke zin netjes met een hoofdletter beginnen, ben ik ook blij.
Gezelligquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rival ik ga zo even naar je zwaaien
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het waren 8dm's van dezelfde persoon
Ow ja, dat maakt het lastig danquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het waren 8dm's van dezelfde persoon
ik zei toch dat het -10 wasquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, dat maakt het lastig dan
Niet goed voor de slutty factor
halen jullie dan alles eerst door de spellingcheck?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
"althams" begreep ik dan weer wel![]()
Maar je zou ook even je post kunnen overlezen voor je op "invoeren" drukt.
want er is geen overtreffende trap van alleen zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil jij enige dan zonder "st" ertussen schrijven?
Dus je komt al 2 dagen langs me en ik zie je niet eensquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep. Derde en laatste dag alweer
Nee, wij typen alles in 1 keer goed.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef perro. het volgende:
[..]
halen jullie dan alles eerst door de spellingcheck?
weer weg. bezoek, adios.
Misschien ligt daar mijn probleem, alles proberen te begrijpenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wel, ze zegt dat ze het niet kan begrijpen. Dat kan. Dat is niet erg, ik begrijp ook wel eens dingen niet.
Ik zal voortaan enige schrijven hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil jij enige dan zonder "st" ertussen schrijven?
Ik lees het wel een keer over ja. Ben ik nu raar?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef perro. het volgende:
[..]
halen jullie dan alles eerst door de spellingcheck?
weer weg. bezoek, adios.
Frigide non ben je bijna! Laat je je schaamhaar ook al staan?quote:
k laat typfouten hier op fok meestal ook staan hoor, of in Whatsappjes.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
"althams" begreep ik dan weer wel![]()
Maar je zou ook even je post kunnen overlezen voor je op "invoeren" drukt.
Die fas tochquote:
Ik probeer ook alles te begrijpen, maar ik begrijp toch nog niet helemaal waarom sommige mensen zonder reden een ander neersteken. Jij?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien ligt daar mijn probleem, alles proberen te begrijpen
[..]
Ik zal voortaan enige schrijven hoor
"allenigst"quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
want er is geen overtreffende trap van alleen zijn.
Zo hinderlijk...quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
k laat typfouten hier op fok meestal ook staan hoor, of in Whatsappjes.
Echt? Als ik ze zie dan verbeter ik het wel. Maar ik maak ook echt wel fouten of tikfouten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
k laat typfouten hier op fok meestal ook staan hoor, of in Whatsappjes.
Nee dat dan weer niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Frigide non ben je bijna! Laat je je schaamhaar ook al staan?
Of Fera ? of iemand anders.quote:
Die beuken kan ze dan ook krijgenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo hinderlijk...![]()
Denk ik dat ze wil neuken in de tuin, vraagt ze iets over de beuken in de tuin.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo hinderlijk...![]()
Denk ik dat ze wil neuken in de tuin, vraagt ze iets over de beuken in de tuin.
ls het zonder reden is, begrijpen ze het zelf ws ook nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik probeer ook alles te begrijpen, maar ik begrijp toch nog niet helemaal waarom sommige mensen zonder reden een ander neersteken. Jij?
Dankje, wat zullen we allemaal gelukkig worden nu![]()
ik wilde hier bv ik typen ipv k, maar dat laat ik dan gewoonquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt? Als ik ze zie dan verbeter ik het wel. Maar ik maak ook echt wel fouten of tikfouten.
Maar geen 6 in een zin hoop ik.
[..]
Nee dat dan weer niet.
[..]
Of Fera ? of iemand anders.
Nee, maar dan hebben ze waarschijnlijk een psygische aandoening of zo. Gok ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ls het zonder reden is, begrijpen ze het zelf ws ook niet
ik schoor me niet meer tegen de tijd dat ik moest bevallen omdat ik bang was dat de verloskundige dat raar zou vinden, als ik kaal wasquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt? Als ik ze zie dan verbeter ik het wel. Maar ik maak ook echt wel fouten of tikfouten.
[..]
Nee dat dan weer niet.
[..]
Dat betekent niet dat je daar wellicht nooit achter kan komen. Veel dingen gebeuren met reden lijkt me.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik probeer ook alles te begrijpen, maar ik begrijp toch nog niet helemaal waarom sommige mensen zonder reden een ander neersteken. Jij?
Dankje, wat zullen we allemaal gelukkig worden nu![]()
Wat voor aandoening?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar dan hebben ze waarschijnlijk een psygische aandoening of zo. Gok ik
Maar volgens mij sla jij wel vaker de eerste letter over van een zin, niet? of van het woordje "ik". Althans, dat valt mij op.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wilde hier bv ik typen ipv k, maar dat laat ik dan gewoon
waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar dan hebben ze waarschijnlijk een psygische aandoening of zo. Gok ik
Ik zit nu in mijn langste relatie. 2 jaar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
oe lang was je langste relatie?
Sssst.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Nee dat dan weer niet.
[..]
op de een of andere manier pakt hij die dan niet. Misschien dat ik te snel begin met typen? (Ipad)quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar volgens mij sla jij wel vaker de eerste letter over van een zin, niet? of van het woordje "ik". Althans, dat valt mij op.
Mijn zus roept al weken tegen mij dat ik me moet scheren als ik moet bevallen omdat zij in mijn doos moet loerenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik schoor me niet meer tegen de tijd dat ik moest bevallen omdat ik bang was dat de verloskundige dat raar zou vinden, als ik kaal was
Geen idee.quote:
True, maar het betekent ook niet dat myr het nooit zou begrijpen, ze begrijpt het alleen nù niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je daar wellicht nooit achter kan komen. Veel dingen gebeuren met reden lijkt me.
Dat valt nog maar te bezien.
Jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel.
Het leuk vinden is btw ook een reden, of verveling
Waar je al niet aan moet denkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn zus roept al weken tegen mij dat ik me moet scheren als ik moet bevallen omdat zij in mijn doos moet loeren
[..]
Oh, op de IPad heb ik dat inderdaad ook vaker, of hij maakt er ineens een heel ander woord vanquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op de een of andere manier pakt hij die dan niet. Misschien dat ik te snel begin met typen? (Ipad)
dat zou dan nog kunnen veranderen, de behoefte aan iemand anders.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit nu in mijn langste relatie. 2 jaar.
Omdat ze er niet open voor staat op dit moment inderdaad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
True, maar het betekent ook niet dat myr het nooit zou begrijpen, ze begrijpt het alleen nù niet.
Ik hoop dat ik er tzt nog bij kanquote:
Zat vrouwen die toch wel poepen tijdens het bevallen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:30 schreef Fascination het volgende:
Ook tussen je billen, he. Dat er niet van dat konthaar met poepresten zit..
Gadver Fasquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:30 schreef Fascination het volgende:
Ook tussen je billen, he. Dat er niet van dat konthaar met poepresten zit..
voor mij is het ook alweer ruim 13 jaar geleden he, toen was je scheren toch echt minder normaalquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn zus roept al weken tegen mij dat ik me moet scheren als ik moet bevallen omdat zij in mijn doos moet loeren
[..]
wtfquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Zat vrouwen die toch wel poepen tijdens het bevallen.
Alleen daarom al zou ik het niet tof vinden dat de halve familie naar binnen staat te loerenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga vanaf een week van te voren persen als een malle dat ik dat niet hoef.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Feer is niet van de vrouwen volgens fas.quote:
Is dat met een zwangere buik sowieso niet erg lastig?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik schoor me niet meer tegen de tijd dat ik moest bevallen omdat ik bang was dat de verloskundige dat raar zou vinden, als ik kaal was
Aardig, maar niet heel lang. Wie weet komt dat over 5 of 10 jaar nog.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit nu in mijn langste relatie. 2 jaar.
Ik wil het mes er wel even langsheen halen voor je.quote:
ik wil ook echt niemand behalve ziekenhuispersoneel bij mijn bed hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen daarom al zou ik het niet tof vinden dat de halve familie naar binnen staat te loeren
Of filmen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen daarom al zou ik het niet tof vinden dat de halve familie naar binnen staat te loeren
Een week van tevoren? En dan niks meer eten?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga vanaf een week van te voren persen als een malle dat ik dat niet hoef.
En dan per ongeluk de verkeerde drol doorspoelenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga vanaf een week van te voren persen als een malle dat ik dat niet hoef.
nee, at wist ik niet en hoefde ik ook niet te wetenquote:
nooit geprobeerd dus, maar ik was niet zo heel erg dik, dus ik de dat het me wel gelikt zou zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef yats het volgende:
[..]
Feer is niet van de vrouwen volgens fas.
[..]
Is dat met een zwangere buik sowieso niet erg lastig?
[..]
Aardig, maar niet heel lang. Wie weet komt dat over 5 of 10 jaar nog.
ben je toen gelikt?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nooit geprobeerd dus, maar ik was niet zo heel erg dik, dus ik de dat het me wel gelikt zou zijn.
En je kind kwijt zijn!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dan per ongeluk de verkeerde drol doorspoelen
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dan per ongeluk de verkeerde drol doorspoelen
Alles kan. Maar ik denk het niet. En een open relatie zou het ook nooit worden, dus laten we dan ook maar hopen dat die behoefte niet komt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zou dan nog kunnen veranderen, de behoefte aan iemand anders.
Overigens gaat het niet altijd om een behoefte, maar ook om een aanvulling, iets dat je eigen relatie leuker maakt.
gelikt?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nooit geprobeerd dus, maar ik was niet zo heel erg dik, dus ik de dat het me wel gelikt zou zijn.
Snap ik.. Ik zou zelfs mn vent er niet bij willen hebben, want die kan daarna dan nooit meer seks hebben wanneer ik zn ballen heb verbrijzeld omdat mijn vrouwelijkheid een watermeloen eruit moet werkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wil ook echt niemand behalve ziekenhuispersoneel bij mijn bed hebben
jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een week van tevoren? En dan niks meer eten?
Dat snap ik echt niet.. Mooi moment mn reet..quote:
En dan van je stokje gaan omdat je geen energie meer hebtquote:
Dit dus, en anders blijft ie maar aan mijn hoofd staan, met z'n rug dus richting de horror.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik.. Ik zou zelfs mn vent er niet bij willen hebben, want die kan daarna dan nooit meer seks hebben wanneer ik zn ballen heb verbrijzeld omdat mijn vrouwelijkheid een watermeloen eruit moet werken
Scheelt wel weer in allerlei kosten natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En je kind kwijt zijn!
Is het toch een stinkkind
ik wil niet kakken tijdens de bevalling, dan valt dat kind er op bijv.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan van je stokje gaan omdat je geen energie meer hebt
Ik kan me ook niet voorstellen dat je er nog op wilt als je er een alien uit hebt zien komen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit dus, en anders blijft ie maar aan mijn hoofd staan, met z'n rug dus richting de horror.
Het levert geld op! Je kan de hele kinderkamer op marktplaats verkopenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Scheelt wel weer in allerlei kosten natuurlijk
10 artsen in opleiding die allemaal even moeten voelen hoe het met de ontsluiting staat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wil ook echt niemand behalve ziekenhuispersoneel bij mijn bed hebben
Maar wel voor minder dan je ervoor betaald hebt, dus je draait verliesquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het levert geld op! Je kan de hele kinderkamer op marktplaats verkopen
Ja, en misschien ook niet. Het is geen vanzelfsprekendheid dat je maar een open relatie wilt of behoefte krijgt naar een ander.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:32 schreef yats het volgende:
Aardig, maar niet heel lang. Wie weet komt dat over 5 of 10 jaar nog.
Dan gaat mijn sletfactor meteen omhoogquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
10 artsen in opleiding die allemaal even moeten voelen hoe het met de ontsluiting staat.
Ik denk dat ze dan een hups-actie krijgen hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
10 artsen in opleiding die allemaal even moeten voelen hoe het met de ontsluiting staat.
Wat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
JB heb jij ook de baby op het laatst er zelf uitgetrokken? Lees dat veel vrouwen dat willen
alsof je er een tampon uittrekt.quote:
Komt er een kikker uit?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan een hups-actie krijgen hoor
Da's waar..quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar wel voor minder dan je ervoor betaald hebt, dus je draait verlies
Nee, maar dan gaat er minimaal 1 knock outquote:
Je hebt zeker geen idee wat al dat foliumzuur enzo kost?quote:
Dat was mijn tweede keuze.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar dan gaat er minimaal 1 knock out
Het is (gelukkig) geen vanzelfsprekendheid. Mijn langste relatie ooit was 7 jaar, waarbij er na een jaar of vijf toch wel behoefte ontstond om wat meer te experimenteren. Mijn ex heeft indertijd wel een trio (met een extra vrouw) voorgesteld, maar op dat moment had ik nog genoeg aan dat experimenteren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, en misschien ook niet. Het is geen vanzelfsprekendheid dat je maar een open relatie wilt of behoefte krijgt naar een ander.![]()
Als ik behoefte aan een ander zou krijgen zou ik dat zien als een tekortkoming in de relatie die ik al zou hebben.
quote:
Foliumzuur?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen idee wat al dat foliumzuur enzo kost?
Pics.quote:
precies, en dan lekker van die draden eraan. overal bloedspettersquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]![]()
Een tampon, waar de bloedbank jaloers is op zo'n forse donatie dan
moet je slikken tot een week of 11quote:
Op z'n minst jaquote:
Ok, ik ga ook maar weer.. Deze MI's allemaalquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
precies, en dan lekker van die draden eraan. overal bloedspetters
Na afloop even de brandslang door de kamer?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
precies, en dan lekker van die draden eraan. overal bloedspetters
zo erg is het niet hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik.. Ik zou zelfs mn vent er niet bij willen hebben, want die kan daarna dan nooit meer seks hebben wanneer ik zn ballen heb verbrijzeld omdat mijn vrouwelijkheid een watermeloen eruit moet werken
ik heb daar niet eens aan gedácht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
JB heb jij ook de baby op het laatst er zelf uitgetrokken? Lees dat veel vrouwen dat willen
Ik heb genoeg geslet om te weten dat het voor mij allemaal geen toevoeging heeft. Ik vind trio's niet spannend of leuk. Ik vind seks zonder gevoelens niet tof. Ik kan wel seks zonder verliefdheid, maar ik wil toch op z'n minst een soort fwb. Dat vind ik niet passen binnen een relatie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:39 schreef yats het volgende:
[..]
Het is (gelukkig) geen vanzelfsprekendheid. Mijn langste relatie ooit was 7 jaar, waarbij er na een jaar of vijf toch wel behoefte ontstond om wat meer te experimenteren. Mijn ex heeft indertijd wel een trio (met een extra vrouw) voorgesteld, maar op dat moment had ik nog genoeg aan dat experimenteren.
Ben ik de enige hier die niet geslet heeft?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geslet om te weten dat het voor mij allemaal geen toevoeging heeft. Ik vind trio's niet spannend of leuk. Ik vind seks zonder gevoelens niet tof. Ik kan wel seks zonder verliefdheid, maar ik wil toch op z'n minst een soort fwb. Dat vind ik niet passen binnen een relatie.
Gewoon bij een keer houden dan toch. Maar lijkt me sowieso niet handig dat soort dingen als je dat snel hebt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die niet geslet heeft?![]()
Overigens kan ik prima seks zonder gevoelens hebben, maar mijn ervaring leert me wel dat de kans dat ik daarna gevoelens voor iemand krijg vrij groot is.
Ik heb ook niet geslet. Wat een verrassing he?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die niet geslet heeft?![]()
Overigens kan ik prima seks zonder gevoelens hebben, maar mijn ervaring leert me wel dat de kans dat ik daarna gevoelens voor iemand krijg vrij groot is.
ja.quote:
jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na afloop even de brandslang door de kamer?
Nou ja, het is meer dat ik niet vaak succesvol ben bij het versieren. Daarom heb ik dus ook nooit een echte ONS gehad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon bij een keer houden dan toch. Maar lijkt me sowieso niet handig dat soort dingen als je dat snel hebt.
Toch heb jij waarschijnlijk meer vrouwen in je bed gehad dan mij Kaneelquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook niet geslet. Wat een verrassing he?
Minimaal 1 ONS in je leven en af en toe wat kortere 'relaties' puur voor de seksquote:
Mwah, valt mee. In mijn bed zijn er maar 4 geweest.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:55 schreef yats het volgende:
[..]
Toch heb jij waarschijnlijk meer vrouwen in je bed gehad dan mij Kaneel
Twee ONS, 1 fwb, maar toen had ik wel gevoelens voor die persoon.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:55 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer dat ik niet vaak succesvol ben bij het versieren. Daarom heb ik dus ook nooit een echte ONS gehad.
[..]
Toch heb jij waarschijnlijk meer vrouwen in je bed gehad dan mij Kaneel
[..]
Minimaal 1 ONS in je leven en af en toe wat kortere 'relaties' puur voor de seks
dat is toch niet sletten man!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:55 schreef yats het volgende:
[..]
Minimaal 1 ONS in je leven en af en toe wat kortere 'relaties' puur voor de seks
Valt me ook wel mee eigenlijk.quote:
Ik wou net zeggen, daar kom ik al bijna aan.quote:
Zaterdag?quote:
Slet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, daar kom ik al bijna aan.
Ja toch. Eventjes achter centraal broekje omlaag voordat Feer komt.quote:
En in hun bed?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. In mijn bed zijn er maar 4 geweest.
Valt nog mee, al zou het binnen mijn definitie vallen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee ONS, 1 fwb, maar toen had ik wel gevoelens voor die persoon.
Ik geef alleen mijn definitie. Maar ik ben helaas dan ook veel te braaf (geweest) op dit gebied.quote:
Ik bedoel in een relatie, experimenteren enzo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:55 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer dat ik niet vaak succesvol ben bij het versieren. Daarom heb ik dus ook nooit een echte ONS gehad.
Dan heeft > 70% wel geslet in zijn/haar levenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:55 schreef yats het volgende:
Doe wel zo'n joggingsbroek aan. Gaat zo lekker omlaag.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slet.
[..]
Ja toch. Eventjes achter centraal broekje omlaag voordat Feer komt.
Jammer dat ik en Hep samen komen. Maar ik zal de andere kant op kijken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slet.
[..]
Ja toch. Eventjes achter centraal broekje omlaag voordat Feer komt.
Gewoon geen broekquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe wel zo'n joggingsbroek aan. Gaat zo lekker omlaag.
Alleen omdat jij braaf bent geweest hanteer je die definitie?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:00 schreef yats het volgende:
[..]
En in hun bed?
[..]
Valt nog mee, al zou het binnen mijn definitie vallen.
[..]
Ik geef alleen mijn definitie. Maar ik ben helaas dan ook veel te braaf (geweest) op dit gebied.
Lekker fris, elkaar opwarmen tussen elkaars bips.quote:
Dat is niet aan mij om te vertellen.quote:
Goed gedachtquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe wel zo'n joggingsbroek aan. Gaat zo lekker omlaag.
Tof van je.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat ik en Hep samen komen. Maar ik zal de andere kant op kijken.
Dat zal voor iedereen verschillend zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen omdat jij braaf bent geweest hanteer je die definitie?
Om beurtenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekker fris, elkaar opwarmen tussen elkaars bips.
Dat eerste is prostitutie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik zie rondsletten eigenlijk wanneer iemand zijn lichaam verkoopt voor diensten. Misschien geld, of wanneer je je hogerop neukt. Seks vanwege seks is niets mis mee ongeacht het aantal.
Ben jij bi?quote:
Klopt, maar zou dan iemand alsnog als een slet zien.quote:
Ik zag net een mooie definitie, volgens mij kwam Sedan ermee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt, maar zou dan iemand alsnog als een slet zien.
Ik zie een hoer niet perse als slet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klopt, maar zou dan iemand alsnog als een slet zien.
Binnen de relaties die ik gehad heb, heb ik waarschijnlijk meer geëxperimenteerd dan de meeste mensen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik bedoel in een relatie, experimenteren enzo.
Nog wel meer waarschijnlijk. En daar is niets mis mee. Ieder moet zijn leven leiden zoals hij/zij dat zelf wil. Wie ben ik om daar anderen op te veroordelen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan heeft > 70% wel geslet in zijn/haar leven
Ik zei al, dat is mijn definitie op het moment. Het kan maar zo zijn dat ik ook ooit een periode ga hebben met meerdere ONS'en en mijn grens veranderd. Ik veroordeel nergens mensen daarop overigens, iedereen mag van mij zelf weten wat ze met hun seksleven doen. Misschien is de term 'rondsletten' dan ook te negatief.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen omdat jij braaf bent geweest hanteer je die definitie?
Alleen al in je eigen bed zit je hoger dan mij kaneel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is niet aan mij om te vertellen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
Aanbieden betekent niet meteen dat je niet meer selectief bent. Definitie van een slet zou voor mij zijn dat het niet uitmaakt met wie, zolang je maar seks hebt.
Dat soort opmerkingen vind ik zo raar. Wat zijn dan dingen die je hebt gedaan waarvan je denkt dat andere ze niet hebben gedaan? Ik kan het me namelijk niet echt voorstellen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:07 schreef yats het volgende:
Binnen de relaties die ik gehad heb, heb ik waarschijnlijk meer geëxperimenteerd dan de meeste mensen.
Deze?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag net een mooie definitie, volgens mij kwam Sedan ermee.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
Aanbieden betekent niet meteen dat je niet meer selectief bent. Definitie van een slet zou voor mij zijn dat het niet uitmaakt met wie, zolang je maar seks hebt.
Ja maar met een trio bijvoorbeeld is het vaak handiger de partner dat te laten regelen om dat soort dingen dus te voorkomen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:07 schreef yats het volgende:
[..]
Binnen de relaties die ik gehad heb, heb ik waarschijnlijk meer geëxperimenteerd dan de meeste mensen.
Ook mooie ja.quote:
Ik mag toch niet aannemen dat een trio al gezien wordt als iets hoogst uitzonderlijks.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze?
[..]
[..]
Ja maar met een trio bijvoorbeeld is het vaak handiger de partner dat te laten regelen om dat soort dingen dus te voorkomen.
Ben het er ook mee eens. Dan gaat het gewoon puur om de seks en maakt de persoon niet meer uit. Of mensen die er een bepaalde waarde aan hechten hoeveel bedpartners ze hebben gehad. Als in: "Hoe meer hoe beter".quote:
Er stond bijvoorbeeld omdat het daarvoor opgingquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik mag toch niet aannemen dat een trio al gezien wordt als iets hoogst uitzonderlijks.
Het ging mij niet om de trio, maar om het slet gedeelte.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik mag toch niet aannemen dat een trio al gezien wordt als iets hoogst uitzonderlijks.
Vreemde locaties, kamasutra langzaam doorwerken, anaal, die categorieën zeg maar. Al zal het vast allemaal niet heel extreem uitzonderlijk zijn hier op fok.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen vind ik zo raar. Wat zijn dan dingen die je hebt gedaan waarvan je denkt dat andere ze niet hebben gedaan? Ik kan het me namelijk niet echt voorstellen.
Toch heeft slechts ongeveer 40% van de bevolking tussen 18 en de 30 daar ervaring mee. Dat is niet een grote meerderheid of iets.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je dat als experimenteren ziet dan denk ik dat jij de seks van andere te preuts inschat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef yats het volgende:
Vreemde locaties, kamasutra langzaam doorwerken, anaal, die categorieën zeg maar. Al zal het vast allemaal niet heel extreem uitzonderlijk zijn hier op fok.
Dan heb ik dus extreem preutse vrienden blijkbaar. Die zijn qua seksleven saaier dan mij als de verhalen kloppen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je dat als experimenteren ziet dan denk ik dat jij de seks van andere te preuts inschat.
Misschien delen ze de kinky stuff niet. Zou ik ook niet zomaar doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dan heb ik dus extreem preutse vrienden blijkbaar. Die zijn qua seksleven saaier dan mij als de verhalen kloppen.
de meeste mensen hebben dat natuurlijk niet gedaan in hun relatie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mwah, van een ben ik vrij zeker dat hij de waarheid vertelde dat hij eigenlijk maar twee standjes doet. Dat lijkt mij dan weer onmetelijk saai.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien delen ze de kinky stuff niet. Zou ik ook niet zomaar doen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, van een ben ik vrij zeker dat hij de waarheid vertelde dat hij eigenlijk maar twee standjes doet. Dat lijkt mij dan weer onmetelijk saai.
3 Vetkaarsen in zijn reetquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen vind ik zo raar. Wat zijn dan dingen die je hebt gedaan waarvan je denkt dat andere ze niet hebben gedaan? Ik kan het me namelijk niet echt voorstellen.
Ik lachte hardop.quote:
Doet Sedan zijn magnetron weg?quote:
quote:
Kinky shit dit!quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:11 schreef yats het volgende:
[..]
Vreemde locaties, kamasutra langzaam doorwerken, anaal, die categorieën zeg maar. Al zal het vast allemaal niet heel extreem uitzonderlijk zijn hier op fok.
[..]
Ah ja, sorry, mijn fout.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denken dat ik zulke lelijke bloempotten heb staan...
Hier op fok natuurlijk niet, qua fokkers ben ik nog een 'rookie'. Dat ik hetzelfde als dat iedere mannelijke fokker hier een leuter van minimaal 30 cm heeft.quote:
Zou het als ontvanger of gever zijn geweest, of allebei, tegelijk?quote:
O pls.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:23 schreef yats het volgende:
[..]
Hier op fok natuurlijk niet, qua fokkers ben ik nog een 'rookie'. Dat ik hetzelfde als dat iedere mannelijke fokker hier een leuter van minimaal 30 cm heeft.
Bij mij is het alleen een uitgang, dus denk maar even goed na wat het antwoord zou zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou het als ontvanger of gever zijn geweest, of allebei, tegelijk?
Sowieso, grootte van een pinkiequote:Op donderdag 8 mei 2014 14:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah ja, sorry, mijn fout.
Voor de rest zou het wel een aktie van je kunnen zijn
quote:
quote:
ik denk dat jij het overschat, volgens minzieken veel mensen best saai in bedquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je dat als experimenteren ziet dan denk ik dat jij de seks van andere te preuts inschat.
Allebei tegelijk dus, bladzijde 666 van de Kamasutra, jij BEEST!quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:24 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij is het alleen een uitgang, dus denk maar even goed na wat het antwoord zou zijn.
Definieer saaiquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat jij het overschat, volgens minzieken veel mensen best saai in bed
Saai = steeds dezelfde standjes op dezelfde plekken met dezelfde persoon.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Definieer saai
Maar ja dat denk ik ook wel.
Steeds dezelfde standjes op dezelfde plekken met een ander persoon is ook saai. Dat zegt gewoon dat jij de saaie factor bent.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:29 schreef yats het volgende:
[..]
Saai = steeds dezelfde standjes op dezelfde plekken met dezelfde persoon.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Steeds dezelfde standjes op dezelfde plekken met een ander persoon is ook saai. Dat zegt gewoon dat jij de saaie factor bent.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:24 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij is het alleen een uitgang, dus denk maar even goed na wat het antwoord zou zijn.
Soms is dat niet eens saai, ik denk dat er zat stellen zijn die maar 1x per maand seks hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:29 schreef yats het volgende:
[..]
Saai = steeds dezelfde standjes op dezelfde plekken met dezelfde persoon.
Ho even feer, ik heb me eigenlijk nooit verveeld tijdens seks en de vrouwen waar ik het mee had geloof ik ook niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Steeds dezelfde standjes op dezelfde plekken met een ander persoon is ook saai. Dat zegt gewoon dat jij de saaie factor bent.
Ik verveel me ook nooit tijdens seks, thank god voor de Nintendo 3DSquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ho even feer, ik heb me eigenlijk nooit verveeld tijdens seks en de vrouwen waar ik het mee had geloof ik ook niet.
Ik wilde nog een grap maken over dat het fantastisch was om 450 bedpartners te hebebn gehad.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik verveel me ook nooit tijdens seks, thank god voor de Nintendo 3DS
Vat niet alles persoonlijk op. Het was een algemeen statement.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ho even feer, ik heb me eigenlijk nooit verveeld tijdens seks en de vrouwen waar ik het mee had geloof ik ook niet.
Pokémon.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik verveel me ook nooit tijdens seks, thank god voor de Nintendo 3DS
''Ohhwww schatje, harder, harder''quote:
Waren laatst in een andere SC met zo'n 10 man pokemon aan het spelenquote:
Gewoon lekker gamen terwijl je gepijpt wordt, niets mis mee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
Als er tijd/kans is om pokemon te spelen tijdens de seks doet een van de twee toch iets niet goed
Of, jij hebt het al die jaren altijd al fout gedaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
Als er tijd/kans is om pokemon te spelen tijdens de seks doet een van de twee toch iets niet goed
Steeds afgaan daardoor schiet ook niet echt opquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon lekker gamen terwijl je gepijpt wordt, niets mis mee.
Dar durf ik met zekerheid op te zeggen dat dat niet zo isquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Of, jij hebt het al die jaren altijd al fout gedaan
Ignorance is blissquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:39 schreef S95Sedan het volgende:
Dar durf ik met zekerheid op te zeggen dat dat niet zo is
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Steeds afgaan daardoor schiet ook niet echt op
[..]
Daarom tegen een vriend gamen die ook gepijpt wordt. Houdt het eerlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Steeds afgaan daardoor schiet ook niet echt op
[..]
Wat is een Niomon?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Ohhwww schatje, harder, harder''
''Wacht, kan nu Niomon pakken voor mijn verzameling''
Als er kans is om seks te hebben tijdens Pokémon spelen, doe je iets niet goed.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
Ik verzon maar gewoon een naam voor een Pokemon soort.quote:
Dat gaat toch niet met een single player spelquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef Dven het volgende:\
[..]
Daarom tegen een vriend gamen die ook gepijpt wordt. Houdt het eerlijk.
Er is altijd tijd voor seksquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er kans is om seks te hebben tijdens Pokémon spelen, doe je iets niet goed.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:37 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat dus! En anders is er altijd wel een activiteit die verschoven of zelfs definitief uitgesteld kan worden.quote:
Zo moet ik al weken naar de kapper, maar geen tijdquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus! En anders is er altijd wel een activiteit die verschoven of zelfs definitief uitgesteld kan worden.
Koop een tondeuse, dan hoef je de deur niet meer uit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo moet ik al weken naar de kapper, maar geen tijd
mij zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Wie is die minzieken toch met zijn rare afwijkende mening
blijkbaarquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:59 schreef Royco1 het volgende:
Dus als je een ONS hebt gehad ben je een slet?
nou, ik bedoel meer 'niet experimenteel' ik heb met m'n ex lang niet zoveel gedaan als nu en ik vond mijn seksleven toen ook niet saai.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Definieer saai
Maar ja dat denk ik ook wel.
Hopelijk vergeet je dat met je ondergoed minder vaak!quote:
En de twee tegenover elkaar dan. Zou je het op de oude manier ook nog spannend vinden dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, ik bedoel meer 'niet experimenteel' ik heb met m'n ex lang niet zoveel gedaan als nu en ik vond mijn seksleven toen ook niet saai.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe maar niet meer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik verzon maar gewoon een naam voor een Pokemon soort.
spannend is iets anders dan niet saai he.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En de twee tegenover elkaar dan. Zou je het op de oude manier ook nog spannend vinden dan?
ik draag nooit ondergoedquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Hopelijk vergeet je dat met je ondergoed minder vaak!
ben je ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik zo'n nette jongeman ben.
Dan is dat toch saai gewordenquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
spannend is iets anders dan niet saai he.
Ik zou nu niet anders willen.
Je mag kiezen. AH of Jumboquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand hier nog n winkelwagenmuntje voor mij?
nee, ik heb dat nooit als saai ervaren en ook als ik erop terugkijk, vind ik het niet saai. Ik heb nooit gedacht: 'het zal wel' en ik zei niet dat ik het nooit meer zo zou willen. Ik zei nu niet, in mijn relatie. Omdat het bij ons hoort en goed en prettig is voor ons allebei.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is dat toch saai geworden
Denk dat veel mensen gewoon vast in een sleur zitten en maar zoiets hebben van 'het zal wel'
Scheelt weer met wassen.quote:
Dan zal ik wel ubernetjes en saai zijn volgens de fok-norm.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik zo'n nette jongeman ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |