JAJAquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:06 schreef Fera het volgende:
Disclaimer: Dit is een algemene TT en niet persoonlijk bedoelt.
Olie?quote:
quote:
Welk cijfer zou je jezelf geven?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:06 schreef Fera het volgende:
Disclaimer: Dit is een algemene TT en niet persoonlijk bedoelt.
voor op het vuurquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:07 schreef Fascination het volgende:
Ik heb sletfactor -1. Frigide non-stijl.
Geen idee, ik hou me daar niet mee bezig. Ik geef andere mensen ook geen cijfers.quote:
Lust en verliefdheid zijn toch 2 verschillende dingen. Sommige mensen willen het spannend houden en de sleur onderbreken daardoor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je verliefd kan zijn op de één en nog behoefte naar een ander kan hebben.
Altijd.quote:
Kan. Maar ik begrijp het niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lust en verliefdheid zijn toch 2 verschillende dingen. Sommige mensen willen het spannend houden en de sleur onderbreken daardoor.
Politiek correctquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou me daar niet mee bezig. Ik geef andere mensen ook geen cijfers.
Geen seks hebben is wat anders hequote:
Niet iedereen kan liefde en lust van elkaar scheiden.....quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lust en verliefdheid zijn toch 2 verschillende dingen. Sommige mensen willen het spannend houden en de sleur onderbreken daardoor.
ohquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Politiek correct
[..]
Geen seks hebben is wat anders he
Niet iedereen is geschikt voor een openrelatiequote:Op donderdag 8 mei 2014 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Niet iedereen kan liefde en lust van elkaar scheiden.....
Dat dus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet iedereen is geschikt voor een openrelatie
Bent u geschikt meneer Sedan?quote:
Je hebt je innerslet een beetje getemperd momenteel.quote:
Klinkt wel zo, maar het houdt me gewoon niet zo bezig. Wat mensen doen moeten ze lekker zelf weten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Politiek correct
[..]
Geen seks hebben is wat anders he
fixedquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn innerslet zit gevangen, en wil eruit, maar ik heb niemandquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt je innerslet een beetje getemperd momenteel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn innerslet zit gevangen, en wil eruit, maar ik heb niemandNog een half jaartje wachten, dan is het eruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn innerslet zit gevangen, en wil eruit, maar ik heb niemandHoeveel DM's heb je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Geen idee, maar echt hoog zal het niet zijn.quote:
Precies! Voor mij zou het niets zijn in ieder geval.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan seks hebben zonder liefde. Ik verlies alleen die behoefte zonder ik al seks heb met liefde. Dan stelt de rest gewoon niets meer voor, heeft geen aantrekkingskracht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Niet iedereen kan liefde en lust van elkaar scheiden.....
Je "moet" ook niet meteen een openrelatie aangaan, eerst zorgen dat je die persoon goed kent. Dat alles goed zit tussen jullie. En dàn met elkaar erover praten wat zou kunnen en wat voor behoeftes erzijn. Dan samen een oplossing vinden, met regels en veel communicatie en respect voor elkaar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt aan de vrouw en of ik die 100% kan vertrouwen met die vrijheid.
snap hier niks van.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:13 schreef perro. het volgende:
wat zijn jullie veel met seks en relaties bezig hier.
ik zag gisteren een chokevideo waarbij het moel dus vermoord werd. althams daar moest het op lijken. en fuck zeg, leek eng echt gewoon. tot een bepaald punt had het zelfs wel iets opwindends.
I know.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je "moet" ook niet meteen een openrelatie aangaan, eerst zorgen dat je die persoon goed kent. Dat alles goed zit tussen jullie. En dàn met elkaar erover praten wat zou kunnen en wat voor behoeftes erzijn. Dan samen een oplossing vinden, met regels en veel communicatie en respect voor elkaar.
Althans, dat is mijn persoonlijke ervaring van toen ik een openrelatie had.
oe lang was je langste relatie?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan seks hebben zonder liefde. Ik verlies alleen die behoefte zonder ik al seks heb met liefde. Dan stelt de rest gewoon niets meer voor, heeft geen aantrekkingskracht.
Ik keur een open relatie niet af, maar de behoefte ernaar zal ik nooit begrijpen. Daarbij zou mijn jaloersheid het ook nooit aankunnen.
okey, omg omg we zijn het eens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
I know.
De basis moet eerst goed zijn dan ja. Dat bedoelde ik ook eigenlijk met 100% kunnen vertrouwen.
Geen gangbang inderaad.quote:
Wat hij zegt, een moel vermoorden. Wàtquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van wat hij zegt, of van wat er opwindend was?
Of nog iets anders?
Oh wacht ik edit het evenquote:
Ik gok op "model".quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat hij zegt, een moel vermoorden. Wàt
ik begrijp beide kanten ook. Maar ik kan me ook niet alles voorstellen wat er in de wereld mogelijk is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh wacht ik edit het even![]()
Maar ik kan me beide kanten wel goed voorstellen, zowel myra als het hebben van een open relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |