Ik kon me dat gevoel van de weeën ca 5 minuten na de laatste wee ook al niet meer voorstellen.. Raar hoe dat (bij mij iig) werkt. Wel een geruststellende gedachte: het gaat ook weer over!quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:17 schreef Dot. het volgende:
[..]Iets te snel getypt. Maar ik kan het me dus niet meer voor de geest halen
dus jij gaat vanavond aan de jillz 0.0?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:34 schreef Skittles het volgende:
Hopelijk reageert je broer positief Lingue. Of in ieder geval nadat het nieuws even is gezakt![]()
Ouders van nu zwangerschapsdoos net opgehaald
Yepquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus jij gaat vanavond aan de jillz 0.0?
Hahaha, tja... beter te vaak vragen dan te weinig ;-)quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:40 schreef Skittles het volgende:
[..]
YepEr werd vorig jaar nog om m'n ID kaart gevraagd bij het proberen van een proefmonster van Jillz 0.0
Broekkiequote:Op donderdag 8 mei 2014 11:40 schreef Skittles het volgende:
[..]
YepEr werd vorig jaar nog om m'n ID kaart gevraagd bij het proberen van een proefmonster van Jillz 0.0
bij 0.0 nog welquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:40 schreef Skittles het volgende:
[..]
Smooth babyface! Waar niks meer van over is sinds de hormonen het over hebben genomenquote:
Ik stond er ook vreemd van te kijken. Liep nog wel samen met een vriendin die me hartelijk begon uit te lachenquote:
Dat snap ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
Smooth babyface! Waar niks meer van over is sinds de hormonen het over hebben genomen
[..]
Ik stond er ook vreemd van te kijken. Liep nog wel samen met een vriendin die me hartelijk begon uit te lachen
Of met je 29 weken zwangerbuik bij de drukker kaartjes gaan kijken en de vraag krijgen... Ben je zwanger?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat snap ikdat is net als je ID moeten laten zien als je cola gaat halen
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Of met je 29 weken zwangerbuik bij de drukker kaartjes gaan kijken en de vraag krijgen... Ben je zwanger?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Of met je 29 weken zwangerbuik bij de drukker kaartjes gaan kijken en de vraag krijgen... Ben je zwanger?
Hahaha, OMG wat zijn sommige mensen toch erg zeg! Naja gelukkig kunnen we er hier hard om lachenquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Valt echt heel erg mee. Ik heb twee truitjes en een broekje en vier rompers gekocht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:59 schreef BlueEyes het volgende:
Hoever ben je al aan het inslaan Sq?
Ga je los of valt het nog mee?
Nieuwe of tweedehandse?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:02 schreef BlueEyes het volgende:
Haha, ik ben daar ook selectief in, maar we hebben inmiddels nu wel al 2 maxicosi's staan want van beide kanten was het te lief dat ze aangeboden werden
Doorschuiven naar opa en oma... Tenminste ik zit wel minimaal 1x pw bij mn moeder dus wel handig dat ik daar ook spul heb staan..quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
De teleurgestelde blikken als je trouwens de kinderwagens, maxi-cosi's en commodes vriendelijk afslaat
Aan dubbele MC's, kinderwaggels en commodes heb je echt geen drol. Bij een wippert, een kinderstoel of een bed kan ik me nog wel iets voorstellenquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Doorschuiven naar opa en oma... Tenminste ik zit wel minimaal 1x pw bij mn moeder dus wel handig dat ik daar ook spul heb staan..
Maar wij hebben ook al 4 wippers, 2 wagens en 2 maxi cosi's vriendelijk afgewezen...
Stardustquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:07 schreef StarDust_ het volgende:
Gisteren kwam ik hier met het verdrietige nieuws dat het weer was mis gegaan... Ik zal dat misschien moeten herzien![]()
Net een echo gehad aangezien ik flink veel bloed verlies. Wat blijkt, er is hartactiviteit! Een goed groeiend vruchtje van 6w2d was te zien, volgens mijn berekening klopt dit. Naast het vruchtje is er een groot stolsel te zien van 3 cm in doorsnede. Die is dus langzaam aan aan het oplossen. Nu ben ik nog niet echt gerust gesteld, over 2 weken moet ik weer terug. Hopelijk komt alleen het stolsel naar buiten en niet het vruchtje... Fingers crossed!
Heeft iemand trouwens dezelfde ervaringen?
Stardust, wat ontzettend fijn zeg! Jeetje wat een achtbaan!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:07 schreef StarDust_ het volgende:
Gisteren kwam ik hier met het verdrietige nieuws dat het weer was mis gegaan... Ik zal dat misschien moeten herzien![]()
Net een echo gehad aangezien ik flink veel bloed verlies. Wat blijkt, er is hartactiviteit! Een goed groeiend vruchtje van 6w2d was te zien, volgens mijn berekening klopt dit. Naast het vruchtje is er een groot stolsel te zien van 3 cm in doorsnede. Die is dus langzaam aan aan het oplossen. Nu ben ik nog niet echt gerust gesteld, over 2 weken moet ik weer terug. Hopelijk komt alleen het stolsel naar buiten en niet het vruchtje... Fingers crossed!
Fijn nieuws! Zal hard voor je duimen dat het stolsel het enige is wat voor nu naar buiten komt zetten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:07 schreef StarDust_ het volgende:
1 op de 5 vrouwen verliest bloed tijdens de zwangerschap. De helft daarvan krijgt een miskraam en de andere helft zet een voldragen baby op de wereld. Het is echt 50/50. Je kan er helemaal niks van zeggen, dus ik begrijp je terughoudendheid erg goed. Desalniettemin duim ik heel erg voor je!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:26 schreef StarDust_ het volgende:
De gynaecoloog was trouwens niet negatief. Het was iets wat ze vrij vaak zag. Ze gaf het 70% kans, maar daar durf ik niet op te hopen.
Ik kreeg van m'n schoonzus de kinderwagen aangeboden. Slechts 12 jaar oud, door 3 kinderen gebruikt, verkleurd, appelstroop vlekken erop, maar een paar kleine gaatjes in de bekleding en als je hem schoonmaakt niet eens zo muf dat je er spontaan van gaat niezen. Maar he, het was een quinny, en we hadden toch een wagen nodig?!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
De teleurgestelde blikken als je trouwens de kinderwagens, maxi-cosi's en commodes vriendelijk afslaat
ja nou, dat gevoel herken ik wel. Alsof ik de eindjes aan elkaar moet knopenquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik kreeg van m'n schoonzus de kinderwagen aangeboden. Slechts 12 jaar oud, door 3 kinderen gebruikt, verkleurd, appelstroop vlekken erop, maar een paar kleine gaatjes in de bekleding en als je hem schoonmaakt niet eens zo muf dat je er spontaan van gaat niezen. Maar he, het was een quinny, en we hadden toch een wagen nodig?!
Ik vraag mee soms af of anderen denken dat wij arme sloebers zijn ofzo
Ik ga junior soberso lopend brengen, kdv is 200 meter lopen. MC zullen we in de praktijk alleen gebruiken als we samen naar familie gaan, en alleen tot ze groot genoeg is voor een fietszitje of als het heel koud is / regent. Maar als je erg veel met de auto doet kan het idd wel praktich zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:51 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wow StarDust! Wat goed!
Sq, wij hebben nu wel een extra maxi cosi hoor. Ik vind het echt een onding om te dragen en sowieso: manlief brengt gup weg en ik haal haar weer op.
Je kunt de mc op het kdv laten, maar wij hebben na een paar maandjes de mc in de auto laten staan en gup gewoon gedragen van kdv naar auto, veel makkelijker. Alleen moest manlief de mc dan wel even thuis opgooien (elk eigen auto) en het is eens voorgekomen dat ik m was vergeten op te halen. Kon manlief alsnog komen
Nu dus elk een 'eigen' mc die standaard in de auto kan staan.
Mijn baby is nu ruim drie maanden en wij hebben nog 0 keer de wagen gebruikt. We dragen alleen maar. Dat hadden we van tevoren ingecalculeerd dus we hebben geen dure wagen gekocht. Je kunt er eventueel ook gewoon mee wachten. Een MC moet je wel echt hebben ivm vervoer maar een wagen kun je ook best later doen. Even afwachten wat je behoefte is of het dragen bevalt etc.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:59 schreef Lingue het volgende:
Wat ik mij wel afvraag he. Een kinderwagen met bak, hoe vaak en hoe lang gebruik je die bak? Een MC gaat er sowieso komen want handig met auto. Maar een bak... Ik wilde eigenlijk gaan dragen zoveel mogelijk als dat bevalt. Hoe handig is dan zo een wandelwagenbak? Zoveel ruimte heb ik niet om die grote gevaartes kwijt te kunnen. Dus als het niet nodig is dan liever ook niet natuurlijk.
Kijk dat is wel goed om te weten. Maar ik lees wel eens dat wagens echt lange levertijden hebben?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:04 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Mijn baby is nu ruim drie maanden en wij hebben nog 0 keer de wagen gebruikt. We dragen alleen maar. Dat hadden we van tevoren ingecalculeerd dus we hebben geen dure wagen gekocht. Je kunt er eventueel ook gewoon mee wachten. Een MC moet je wel echt hebben ivm vervoer maar een wagen kun je ook best later doen. Even afwachten wat je behoefte is of het dragen bevalt etc.
Ja hoiii!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:07 schreef StarDust_ het volgende:
Omdat er dan nóg zo'n leukerd komtquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:36 schreef krijgerrtje het volgende:
maar ik vraag me dan echt af waarom vrouwen dit een tweede keer zouden willen doen
Die heb ik al wel een paar keer naar m'n hoofd gekregen door familie van vriends kant. Ze snappen niet dat ik niet heb gewacht tot m'n 30e minstens, want geen studie meer. Ze vergeten dan wel dat ik dan alsnog minstens 40 uur in de week maak en misschien zelfs niet meer vruchtbaar ben. Het gaat er alleen niet in bij hun.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:36 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik ga zo richting school en een plan opstellen voor m'n afstuderen met mijn begeleider! Ze was gelukkig heel blij voor me en vond het hartstikke leuk ik wacht nog steeds op een reactie dat het hartstikke dom was om zwanger te worden omdat ik eerst m'n studie af had moeten maken
Pfff...wat een verhaal! Ze zeggen dat zwanger zijn leuk moet zijn, nou ik vind er niks aan!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ja hoiii!Ik wilde gisteren niet zeggen dat het niets hoeft te betekenen voor de zwangerschap, want het hoeft natuurlijk niet altijd goed te gaan zoals bij mij. En om dan gelijk mijn succesverhaal hier weer neer te plempen is ook zoiets. Anyway, ik heb inderdaad behoorlijk wat bloedverlies gehad (eerst een heleboel, toen een paar keer per week een beetje). Eerst heel veel bloed met 4w (heel pril dus) en daarna af en toe wel, af en toe geen bloed. Ze konden er geen oorzaak voor vinden in eerste instantie, maar later bleek mijn placenta voor mijn bmm te liggen. Dat zou ermee te maken gehad kunnen hebben, maar hoeft niet.
Het onzekere gevoel rondom het bloedverlies was killing. Man, man, wat heb ik me ongelukkig gevoeld in die periode. En zoals je zegt, je gaat naar de echo en denkt daar te horen dat het over is. Als dan blijkt dat dat niet zo is ben je blij en nog steeds ongelukkig want de onzekerheid duurt voort. Zo ben ik uiteindelijk een week of 7 bezig geweest en rond 11 weken hield het bloeden ineens op en de onzekerheid bleef.
Ik duim voor je dat het goed blijft gaan.![]()
Juist bij jou heb ik heel erg zoiets van dat ik het zo fijn vind dat je nu zwanger bent en niet gewacht hebt. Terwijl ik je eigenlijk niet eens ken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:37 schreef Skittles het volgende:
[..]
Omdat er dan nóg zo'n leukerd komt
[..]
Die heb ik al wel een paar keer naar m'n hoofd gekregen door familie van vriends kant. Ze snappen niet dat ik niet heb gewacht tot m'n 30e minstens, want geen studie meer. Ze vergeten dan wel dat ik dan alsnog minstens 40 uur in de week maak en misschien zelfs niet meer vruchtbaar ben. Het gaat er alleen niet in bij hun.![]()
Bij mij konden ze geen stolsel vinden, het was dus echt onverklaarbaar. En telkens naar de wc gaan herken ik wel, ik ging soms wel 2 keer in een half uur.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:41 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Pfff...wat een verhaal! Ze zeggen dat zwanger zijn leuk moet zijn, nou ik vind er niks aan!!
Had jij ook een stolsel in je baarmoeder? Ik heb een groot stolsel wat heel langzaam aan het leeglopen is. Gelukkig is het stolsel niet verbonden met het vruchtje (het zit in een apart zakje), en komt het hopelijk ook los zonder het vruchtje mee te nemen. Ben wel erg onzeker en ga regelmatig naar de wc om te checken.
Zolang ik nog geen buikpijn heb is het goed volgens de verloskundige.
Onze wandelwagen had een maand levertijd geloof ik? Of zes weken? Mijn schoonouders hebben 'm gekocht, dus ik weet het niet preciesquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:10 schreef Lingue het volgende:
Kijk dat is wel goed om te weten. Maar ik lees wel eens dat wagens echt lange levertijden hebben?
Ik was niet van plan om de wandelwagenbak te gebruiken als bedje dus daarvoor hoef ik het niet aan te gaan schaffen. Het enige waar het misschien handig voor is voor als ik een hele dag weg ben ofzo. Maar dan draag ik liever (hoop ik) want ik word ook kriebelig van al die wandelwagens in de stad met drukte enzo.
Het doel heiligt de middelenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:36 schreef krijgerrtje het volgende:
DND, hier hetzelfde.. Ik ben echt dolblij dat we een kindje krijgen en kan uren fantaseren over hoe het eruit gaat zien en of het ook de mooie rooie haartjes van z'n/haar papa krijgten hoewel ik qua kwaaltjes vrij weinig te klagen heb vind ik zwanger zijn ook echt niks aan. Ik ben niet meer misselijk en de keren dat ik heb overgegeven zijn op 1 hand te tellen, niet meer last van m'n rug dan voor ik zwanger was, en hoofdpijn had ik vroeger ook al (al nam ik toen een ibuprofen..) maar ik vraag me dan echt af waarom vrouwen dit een tweede keer zouden willen doen
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:44 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Juist bij jou heb ik heel erg zoiets van dat ik het zo fijn vind dat je nu zwanger bent en niet gewacht hebt. Terwijl ik je eigenlijk niet eens ken.
Maar de toestanden er omheen als je zou hebben gewacht met >40 uur werken in drukke baan en dan ook nog het medische stuk er wellicht naast moeten doen met alle stress.
Dát lijkt me juist minder wenselijk
ik herken het wel een beetje. ik ben blij dat ik zwanger ben, en ik ben niet meer de hele dag onzeker (nu wel weer wat meer door die navelstreng, maar ga uit van het beste scenario), heb geen noemenswaardige klachten, maar ik vind het gewoon niet zo fijn... mijn stemmingswisselingen zijn vrij heftig (vooral verdrietig word ik heel snel), ik ben nog steeds echt heel moe en soms voel ik me uit het niets heel beroerd, zoals gisteren. ik heb nu niet het idee dat ik vrijwillig me nog een keer een lange periode zo "niet mezelf" zou willen voelen. tegenover collega's en onbekenden/kennissen ben ik vooral de stralende zwangere (misschien ook door de afleiding die mijn werk biedt). ik vind ook echt dat ik niks te klagen heb eigenlijk. Raar dubbel gevoelquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:17 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik zou stardust gaan afkorten maar toch maar niet ... maar stardust wat fijn/spannend voor je meid!! Hier word ook voor je geduimd! Hier geen ervaring met veel bloedverlies, met zes weken een beetje oud bloed gehad en dat was na een avond ook weer weg. Ben me wel een rotje geschrokken.
Even een roze wolk vraag... zit iemand daar nou echt op? Heb gisteren een gesprek met mijn man gehad en het viel hem zo tegen dat ik niet helemaal in de wolken was met de zwangerschap. Daar schrok ik best wel van.
Nou ben ik on top of the world want er komt een klein mannetje aan dat een mix van ons beide gaat worden. En ik droom al weken over s'nachts de kleine uit bed halen voor een fles en hem dan op de blote borst van mijn man te parkeren terwijl ik een fles ga maken.
Maar zwanger zijn... tot nu toe vind er niks aan. Ik vind wel dat ik niet moet zeuren want ik heb geen bekken klachten, super misselijkheid, bloedverlies en andere dingen die veel vervelender zijn. Maar de vermoeidheid en de onzekerheid of alles wel goed gaat willenmaar niet weg. En alle angst word versterkt Doorde vvermoeidheid. Tel daar een moeilijke moeder bij op die "haar plek" blijft opeisen. En dan heb je een sip gapend dndtje![]()
![]()
sorry voor het zeiken meiden
Ik duim voor je Stardust!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:07 schreef StarDust_ het volgende:
Die heb ik gekochtquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus jij gaat vanavond aan de jillz 0.0?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar dadelijk dat moment dat je frummeltje op je buik wordt gelegd, net warm uit mama's buik![]()
O men, zo'n onwerkelijk mooi moment, daar kan niks tegenop. En hoe moe ik soms ook was. Ik mis de avond/nachtflessen die mijn dreumes al lang niet meer hoeft. Maar over een paar maanden mag ik weer lekker in de avond/nacht kneuten met mijn baby en dan bedenk ik me dat half Nederland op 1 oor ligt. Maar ik hier wel zit met mijn mooie, lieve, zachte, naar Zwitsal ruikende baby. Daar doe ik het voor
![]()
Alleen als het je eerste kindje is kan je je daar misschien nog wat lastig een voorstelling van maken. Tenminste, voor mij was het een ver-van-mijn-bed-show bij nr 1.. Wist ik veel wat er op me af zou komen.
Ik weet nog wel. We hadden ons bedacht dat we graag thuis wilden komen in een 'leeg' huis, waar alleen de hond was. Dat de hond ook de gelegenheid kreeg om aan de nieuwe inwoonster te wennen. Dus de kraamhulp zouden we bellen zodra deze welkom was. Toen kregen we al een beetje rare gezichten van: weet je dat wel zeker? Wil je die er echt niet al bij hebben als je thuis komt? Nee, dat wilden we niet.
Nou, de kennismaking met de hond verliep prima. Maar toen?.. Shit we hebben een baby? Hoe werkt een baby? Wat moeten we ermee? Toen maar in de box gelegd onder een lekker warm dekentje waar ze verder ging slapen en als de sodemieter de kraamhulp gebeld want HELP!
De eerste vijf maanden vond ik het ook helemaal niet zo roze wolkerig. Ik had last van vermoeidheid, misselijkheid, slapjes zijn, duizeligheid, flauwvallen, niemand zag nog aan me dat ik zwanger was, ik voelde zelf ook nog geen beweging van de baby, en er moest nog zoveel gebeuren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:17 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Even een roze wolk vraag... zit iemand daar nou echt op? Heb gisteren een gesprek met mijn man gehad en het viel hem zo tegen dat ik niet helemaal in de wolken was met de zwangerschap. Daar schrok ik best wel van.
Nou ben ik on top of the world want er komt een klein mannetje aan dat een mix van ons beide gaat worden. En ik droom al weken over s'nachts de kleine uit bed halen voor een fles en hem dan op de blote borst van mijn man te parkeren terwijl ik een fles ga maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 20 minuten had ze er genoeg van, Vouwde zich dubbel, en gaf niet meer thuis! Blij dat we niet de uitgebreide versie hebben gedaan.
en verder: het matrasje is binnen en we krijgen een droger van mn schoonmoederik ben echt helemaal blij!
S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ja hoi, Niet bijgelezen, maar wel straalverliefd op onze dochter! Ze lijkt op mama![]()
Ze laat zich ook net zo charmant vastleggen op foto's. heeft dezelfde wiebeltenen en friemelvingertjes... En ze heeft mijn neus!Leuk! Bij de middelste moest ik ook lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na 20 minuten had ze er genoeg van, Vouwde zich dubbel, en gaf niet meer thuis! Blij dat we niet de uitgebreide versie hebben gedaan.
en verder: het matrasje is binnen en we krijgen een droger van mn schoonmoederik ben echt helemaal blij!
Alsof er een flinke scheet dwars zat en ze die net eruit zit te persen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door JaleesaJoia op 08-05-2014 17:32:48 ]Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
de banden waar je baarmoeder aan hangt denk ik? Heb het ook wel eens op die plek.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:14 schreef krijgerrtje het volgende:
Wat een mooie plaatjes, GM!![]()
Ik wilde vanmiddag een afspraak maken voor de 20 weken echo, maar ik belde om 12:40 en ze waren maar bereikbaar tot 12:30 .. Stom!
Same here, fazz! Net besloten dat we vanavond wel even naar de film konden, maar het regent en ik wil niet fietsen door de regenMaar de bioscoop is zo schandalig dichtbij dat de auto stiekem ook geen optie is
![]()
En even tussendoor: heb al de HELE dag steeds regelmatig steekjes in m'n buik, links ergens, ter hoogte van m'n navel ongeveer.. Niet heel pijnlijk maar wel bloedirritant, iemand die weet wat het is?
das met of zonder poten. Tot (ik dacht) 22 weken meten ze officieel zonder poten. Je ziet ook dat die apps dan ineens tien cm meer aangeven na die weekquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Weet iemand trouwens een website waar goede informatie staat over de groei van de baby? Ik heb een app en die zegt het één en een website zegt het ander. En er is best wel een verschil tussen 14 of 20 centimeter.
Heb even gekeken... je hebt helemaal gelijk! Ik ben blij dat die app weten dat de kleine mijn korte pootjes niet geërfd heeftquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
das met of zonder poten. Tot (ik dacht) 22 weken meten ze officieel zonder poten. Je ziet ook dat die apps dan ineens tien cm meer aangeven na die week
Gm, mooie plaatjes!
Ik zat mn kind uit te lachen, kijk ik net in mn eigen babyalbum....quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:03 schreef Skittles het volgende:
[..]
Leuk! Bij de middelste moest ik ook lachenAlsof er een flinke scheet dwars zat en ze die net eruit zit te persen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ik wilde het gewoon nieuw! Míjn eerste kind, dus ik wilde zelf helemaal alles tot en met het laaste lakentje zelf uitzoeken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nieuwe of tweedehandse?
Ik wil zulks dus niet tweedehands, want het is net als met brommerhelmen, als je ze een keer van de trap laat kletteren zijn ze niet veilig meer, plus dat er vaak toch wel excrementen in terecht komen en het wassen van een maxicosi-bekleding is echt kut met peren /verwendnest
ja, ook dat wel, diep in mijn hartquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon nieuw! Míjn eerste kind, dus ik wilde zelf helemaal alles tot en met het laaste lakentje zelf uitzoeken.Zo ongeveer.
klopt, maar ik heb nogal moeite met nee zeggen tegen al die mensen die allemaal zo lief hun spulletjes aanbieden. Als het random marktplaats was kon ik het nog wel negerenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Als je dat wil en t kan veroorloven zou ik t ook gewoon lekker doen!! Dat t internet vol tweedehands aanbod staat wil niet zeggen dat je daar gebruik van moet maken toch?
ik ben zo'n beetje de eerste in mijn vriendenkring..quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb nogal moeite met nee zeggen tegen al die mensen die allemaal zo lief hun spulletjes aanbieden. Als het random marktplaats was kon ik het nog wel negeren
Dat is toch ook leuk!!quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
en als je het dan voorzichtig afwijst krijg je zo'n "oh, nou, okee, dan niet" in teleurgestelde stem waardoor je jezelf een vreselijk verwende snob voelt /issues
En ik wil nogmaals benadrukken dat ik het echt echt echt heel lief vind van iedereen, maar ik vinnet ook zo leuk om het allemaal zèlf uit te zoeken
Ik heb het idee dat het me Tot nu toe goed lukt om mensen niet teleur te stellen en toch mijn eigen dingen te doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
en als je het dan voorzichtig afwijst krijg je zo'n "oh, nou, okee, dan niet" in teleurgestelde stem waardoor je jezelf een vreselijk verwende snob voelt /issues
En ik wil nogmaals benadrukken dat ik het echt echt echt heel lief vind van iedereen, maar ik vinnet ook zo leuk om het allemaal zèlf uit te zoeken
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
Spannend chanty, duimen draaien!
Na weer een stevige jankbui (leuk hoor, hormonen) en praten met mijn man toch maar besloten om wat strenger te zijn en niet alleen maar proberen om anderen te pleasen. Daar suck ik in
Ik heb onze MC hier vandaan en daar hebben ze regelmatig 'gekke' kleuren van duurdere modellen voor de prijs van een goedkoop modelquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:39 schreef Take_A_Picture het volgende:
Shit, ik wil een nieuwe maxi cosi... Bekleding nu totaal 3x gewassen en t blijft meuren. Ik besefte me dan ook vanmiddag dat die maxi cosi (van de buren) in hun schuurtje heeft gehangen en daar frituren ze... Dus niet gek dat dat ding plakt en de bekleding vies ruikt.
Maar dan wil ik wel een maxi cosi cabriofix, en die zijn zo duur
Je hebt ook de maxi cosi citi maar die vind ik qua zonnekap niet handig.
Ik ga manlief heel lief aankijken en vragen of hij met me mee wil naar de prenatal om toch nog even te gluren naar mc's... Echt wel fwprobs, maar ik wil niet dat m'n kind in een vies autostoeltje komt te zitten!
Chanty, fijn dat je n goed gevoel hebt bij t gesprek!
Gm, wat een leuke echofoto's!!
En eenvoor JJ!
Oh en een roze wolk heb ik ook nooit zo ervaren hoor. Heb nooit in verliefde extase rondgelopen, wel verwonderd. En dat ben ik soms nog steeds, er zit gewoon een mensje in mijn lijf, en dat is echt een heel bizar idee! Maar hoe tof is het dat het lichaam dat kan! Dat 2 deeltjes, 1 deel van mij en 1 deel van m'n man, zo'n compleet mensje kunnen maken!! En dat mensje wordt zo leuk, lief, bijdehand etc etc etc. Dat is toch supergaaf dat dat gewoon maar kan!
Nouja, dat dus
Wij hebben ook geen auto, wel een MC voor op de quinny kinderwagenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:43 schreef Crumpette het volgende:
Is er zo veel verschil in maxi-cosi's? En als je geen auto hebt, heb je er dan uberhaupt een nodig? Voor enkel het mee naar huis nemen kunnen we er wel een lenen van vrienden geloof ik..
Wij hebbem ook geen auto,maar hebben wel een maxi cosi, omdat we toch nog wel eens met de auto meerijden met vrienden of familie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:43 schreef Crumpette het volgende:
Is er zo veel verschil in maxi-cosi's? En als je geen auto hebt, heb je er dan uberhaupt een nodig? Voor enkel het mee naar huis nemen kunnen we er wel een lenen van vrienden geloof ik..
in plaats van een kinderwagenbak?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen auto, wel een MC voor op de quinny kinderwagen
We hebben wel beide, maar dat is puur toeval, omdat ie in de aanbieding was bij baby en tiener mét bak en maxi cosi. Maar denk dat we de bak nauwelijks zullen gebruikenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in plaats van een kinderwagenbak?
Ja gm, heb je gelijk in. Ik vind mezelf soms zo lastig en vermoeiend
waarom niet? Als je toch geen auto hebt? Kinderwagenbak is veel beter voor het lichaam en kind ligt er veel beschutter inquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
We hebben wel beide, maar dat is puur toeval, omdat ie in de aanbieding was bij baby en tiener mét bak en maxi cosi. Maar denk dat we de bak nauwelijks zullen gebruiken
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
OMG manlief heeft een hele mooie cabriofix gevonden via autostoeltjes.nl voor 99... Ikwillumikwillumikwillum!!
Oh wist ik niet. Vind die bakken van die ondingenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom niet? Als je toch geen auto hebt? Kinderwagenbak is veel beter voor het lichaam en kind ligt er veel beschutter in
Dat is ook echt zo enorm lastig! Ik zit nu op cursus 'mijzelf op de eerste plek zetten'. ( coachingstraject voor oa burn-out) de theorie lijkt zo simpel, praktijk is rete lastig. Maar uiteindelijk ga je er baadt bij hebben als je keuzes voor jezelf maakt!quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
Spannend chanty, duimen draaien!
Na weer een stevige jankbui (leuk hoor, hormonen) en praten met mijn man toch maar besloten om wat strenger te zijn en niet alleen maar proberen om anderen te pleasen. Daar suck ik in
Ohja dat is wel een punt... maar mijn familie woont ver weg, ik moet daar even over nadenken! hmm!quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wij hebbem ook geen auto,maar hebben wel een maxi cosi, omdat we toch nog wel eens met de auto meerijden met vrienden of familie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:35 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ohja dat is wel een punt... maar mijn familie woont ver weg, ik moet daar even over nadenken! hmm!
Chanty hoe was je sollicitatie?
SQ
Stardust! wat spannend even! ik help mee duimen![]()
Krijgertje: klinkt als bandenpijn, beetje kramperig? geloof dat ik een paar weken geleden ongeveer hetzelfde vroeg![]()
egopost:Wij hebben geen nieuwe maxi cosi hoor, juist omdat we m niet vaak gebruiken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
we kunnen het opzich wel overbruggen. Dat is ook waarom de kans dat ik nog voor minimumloon een bijbaantje doe na de bv minimaal is; we krijgen nergens korting/toeslag op qua kinderopvang, dus dan zou ik er op toe moeten leggenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
Bluewat een lastig kind! Hopelijk settelt 'ie zich snel.
Crump, hebben jullie het geld nodig of kun je het overbruggen?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
snap ik Crumpette! Niks doen is niks
En ik hoor hier vaak over felle steken in de buik. Ik heb ze nu in mijn rechter tiet. Ermahgerd
Hier betekent dat groei...quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
snap ik Crumpette! Niks doen is niks
En ik hoor hier vaak over felle steken in de buik. Ik heb ze nu in mijn rechter tiet. Ermahgerd
Klinkt niet lekker maar hoop echt voor je dat hij gedraaid is!quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:30 schreef BlueEyes het volgende:
Volgens mij is m'n kind gedraaid en heeft het meteen een duik maar beneden genomen...
Vanmiddag dikke herrie in mijn buik, dacht even dat de bevalling was ingezet zo pijnlijk en hard dat het was aan alle kanten.
En nu enorme druk op de onderkant, dat lopen en zelfs zitten gewoon niet lukt...
Heb het idee dat mijn stuitje ook maar meteen verschoven is.
Mennnn, huilen staat me even nader dan het lachen
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:35 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Chanty hoe was je sollicitatie?
egopost:HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij dus ook al werkperikelen. Lastig… denk dat de kans niet heel groot is dat je iets vindt voor zo'n korte periode eerlijk gezegd of het moet echt een zomerbaantje zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef Chanty het volgende:
Niet bijgelezen maar moet alweer weg dus even snel laten weten dat het gesprek goed ging voor mijn gevoel. Nu afwachten of ze het aandurven want heb wel nog eea te leren. Hopelijk hebben ze vertrouwen erin dat ik dat kanChanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Whaaaah wat eng! Dan zou ik ook echt enorm de bibbers hebben! Nog stoer dat je zelf alles gecheckt hebt, dat had ik niet gedurfd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 04:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
En toen hoorde ik gewoon m'n voordeur geluid maken![]()
Wat bleek: manlief was thuisgekomen vannacht en had de deur niet goed achter zich dichtgetrokken en niet op de knip gezet, dus m'n voordeur stond op een kier open. Ik heb eerst alles binnen gecheckt en toen de deur dichtgedaan, op de dubbele knip gezet en weer naar boven gegaan. Maar ben nog steeds freakedout gadverdamme en beetje boos op manlief.
Gezellig al die nachtelijke activiteit hierquote:Op vrijdag 9 mei 2014 04:57 schreef BlueEyes het volgende:
Oh bluh TAP daar zou ik ook boos van zijn! En idd stoer dat je zelf gekeken hebt.
Ik zit nu een cracker kaas te eten. Honger!
Door alle pijn van gisteren m'n eten eruit gegooid en nu lag ik al een uur te draaien van de lege maag.
De katten vinden het erg gezellig, of zal het ze alleen te doen zijn om het hapje kaas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duizeligheid en misselijkheid smorgens is weg. Gelukkig gaan sommige kwaaltjes ook weer weg
[ Bericht 1% gewijzigd door Zoë23 op 09-05-2014 08:54:48 ]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 08:09 schreef Zoë23 het volgende:
Fee
Lage bloeddruk is rot. Lief van je schoonmoeder
Ik zat in dezelfde situatie aan 't einde van m'n zwangerschap (en nu nog). Gewoon even eenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:47 schreef Kursor het volgende:
Bweh, wat een nare nacht TAP! Fijn dat je vandaag even bij kan komen.
Onzekerheid over man z'n werk en sollicitaties....en als als als....en als werkgevers 'm alleen willen voor 5 dagen...wat dan? Dat was gisteravond een flinke jankbui. En je kan er zo weinig mee, want we weten helemaal niets...ineens was ik weer in über-controlfreak-modus. Hopelijk vandaag weer wat beter en wat meer vertrouwen in een goede afloop waar wel oplossingen voor te vinden zijn. Problemen van anderen op werkterrein zijn volgens mij ingewikkelder.
Jep. Of plassen ofkramp in mijn benen of pijnlijke harde buiken. Duidelijk de laatste loodjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:30 schreef Zoë23 het volgende:
hobbesje. Vaak wakker snachts?
Tap
Wat lief! Lekker van genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Blauwe wolk vind ik helemaal een non-term Chanty
Dan kunnen we de roze bril ook wel afschaffenRoze wolk met een jongetje in mijn buik kan echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet ook nog iets doen aan die roze voedingskussenhoes die we hebben
En dat is wel even een vervelende situatie SQ, kan iemand niet heel even wat voorschieten?Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ze stelde zelf voor "u heeft een creditcard, kunt u het dan niet op die manier opvangen?" WAAROM mag ik wel 1500 rood staan op mijn cc, en maar 500 op mijn betaalrekening?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Roze wolk met een jongetje in mijn buik kan echt nietIk moet ook nog iets doen aan die roze voedingskussenhoes die we hebben
En dat is wel even een vervelende situatie SQ, kan iemand niet heel even wat voorschieten?
oopsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:14 schreef Chanty het volgende:
GoedemorgenBen weer helemaal bijgelezen.
Zag mooie echofoto's voorbij komen van GM![]()
Wat kinderwagen/ mc-perikelen (hier wel een bak, mc alleen voor in de auto en een draagzak).
Zag ook een rozewolkvraag voorbij komen. Eigenlijk snap ik zelf nog steeds niet hoe dat dan precies hoort te voelen zo'n roze wolk. Moet ik dan elke dag dromerig en neuriënd door het huis zweven, omgeven door een roze (in mijn geval blauwe) gloed en eeuwige glimlach op mijn gezicht terwijl ik over niks anders praat dan de baby? Ik heb een hele fijne zwangerschap en daar geniet ik van, die maak ik zo bewust mogelijk mee etc., maar ik ben verder vooral ook gewoon lekker druk bezig met niet babygerelateerde zaken![]()
Verder een hoop slechte slapers. TAP wat enorm eng dat de deur open stondIk had mijn vent dus echt wel het bed uit getrapt! En wat lief van je schoonzusje
Hier wel goed geslapen maar ben toch nog steeds doodmoe. Denk dat de spanning en drukte van deze week er nu uitkomt.
cc verdienen ze meer aan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze stelde zelf voor "u heeft een creditcard, kunt u het dan niet op die manier opvangen?" WAAROM mag ik wel 1500 rood staan op mijn cc, en maar 500 op mijn betaalrekening?![]()
Maar goed, net mijn man even gebeld, die had ook nog ergens wat staan, dus het komt alsnog goed, ik snap alleen de logica niet, vooral rondom de communicatie. Volgens mij ben ik juist best een veilige klant. En over 2 weken is dat geld er gewoon. Magoe.
Voedingskussenhoes even met een verftablet in de wasmachine?
Ja, zou het? Dat rood staan kost ook 17% op jaarbasis. Maar dat kan ik natuurlijk sneller aflossenquote:
Dankjewel dat je het vraagt. Ik ben eerst naar de plek gegaan waar ze lag opgebaard. Pff ik weet nog niet of ik blij ben haar gezien te hebben. Met zn 4en hebben we de kist gesloten (meer mensen waren daar niet). Toen naar het crematorium waar de opkomst gelukkig iets groter was. Ik denk dat de dienst ongeveer een kwartier heeft geduurd, niet veel langer. Oftewel uiterst bijzonder.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:45 schreef Loj het volgende:
Hoe gaat t met jou Ikina, gisteren had je de uitvaart toch?
Voelde het wel als een fijn afscheid, voor jezelf?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:33 schreef Ikina het volgende:
[..]
Dankjewel dat je het vraagt. Ik ben eerst naar de plek gegaan waar ze lag opgebaard. Pff ik weet nog niet of ik blij ben haar gezien te hebben. Met zn 4en hebben we de kist gesloten (meer mensen waren daar niet). Toen naar het crematorium waar de opkomst gelukkig iets groter was. Ik denk dat de dienst ongeveer een kwartier heeft geduurd, niet veel langer. Oftewel uiterst bijzonder.
Frummel heeft zich de hele tijd goed laten voelen dus leven en dood lag voor mij nog nooit zo dicht bij elkaar. Flinke harde buiken ook en slecht geslapen. Sinds 3 uurtjes is het nu helemaal rustig.. Dus toch maar even uitwaaien buiten.
Tering, 3000 euro! En die miste je niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:35 schreef Lingue het volgende:
Ow wat balen Stormqueen. Gelukkig toch opgelost omdat je man nog ergens wat geld had. Fijn die 'onbekende' spaarpotjes ;-)
Zo kwam ik er laatst achter bij een van de opruimwoedes van mij dat ik nog ergens een internetspaarrekening had met ruim 3000 euro. Dat was een hele hele positieve meevallerIk ben wat dat betreft zo chaotisch. Gelukkig heb ik dan toch altijd een administratiemap waarin ik zulke dingen wel goed bewaar
![]()
Waar gaat de vakantie heen?
Zat ik ook al aan te denken maar vraag me af of ik deze kleurquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze stelde zelf voor "u heeft een creditcard, kunt u het dan niet op die manier opvangen?" WAAROM mag ik wel 1500 rood staan op mijn cc, en maar 500 op mijn betaalrekening?![]()
Maar goed, net mijn man even gebeld, die had ook nog ergens wat staan, dus het komt alsnog goed, ik snap alleen de logica niet, vooral rondom de communicatie. Volgens mij ben ik juist best een veilige klant. En over 2 weken is dat geld er gewoon. Magoe.
Voedingskussenhoes even met een verftablet in de wasmachine?
Oh teringquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken maar vraag me af of ik deze kleur [ afbeelding ] limegroen of lichtblauw geverfd krijg
apart van de ccMaar fijn dat je nog wat geld hebt kunnen vinden.
Ikina hopelijk kun je je nu helemaal op je aanstaande bevalling gaan focussen en een beetje rust vinden
Nee, ik mis niet zo snel geldquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tering, 3000 euro! En die miste je niet?
we gaan naar ToscaneEerste keer dat we niet naar Griekenland gaan met z'n tweetjes
Kijken of je die kleur eerst kunt bleken?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken maar vraag me af of ik deze kleur [ afbeelding ] limegroen of lichtblauw geverfd krijg
apart van de ccMaar fijn dat je nog wat geld hebt kunnen vinden.
Ikina hopelijk kun je je nu helemaal op je aanstaande bevalling gaan focussen en een beetje rust vinden
Waarom hoop je dat? En waar in Griekenland?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:41 schreef Lingue het volgende:
[..]
Nee, ik mis niet zo snel geldIk hou wel mijn inkomsten/uitgaven goed bij, dus rare afschrijvingen vallen altijd op. Maar was vergeten dat ik die rekening had.
Maar dat komt wel goed uit, want ik wil een wasdroger, nieuwe bank, fauteuille, kinderkamer, box, kinderwagen etc etc. Denk dat de 3k dan wel op is
Oh leuk Toscane! I love Italy!![]()
Ik ga mogelijk voor het eerst in mijn leven naar Griekenland. En stiekem hoop ik dat dat niet het geval is. Maar juist dan ga ik wrs
toscanequote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tering, 3000 euro! En die miste je niet?
we gaan naar ToscaneEerste keer dat we niet naar Griekenland gaan met z'n tweetjes
Grieks eten vind ik niks (vegetariër hier). Dat is de voornaamste reden. En Italië heeft mn hart gestolenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat? En waar in Griekenland?
Ik ben ook geen echte kenner hoor, verder. Mijn man is niet zo reislustig, en we hebben vaak verbouwd de afgelopen jaren dus we zijn lang niet elk jaar geweest. Samen zijn we op Samos, Corfu en Lefkas geweest.
Oh ik lieg trouwens wb Italië, we zijn wel drie jaar terug in Rome geweest
Oh joh! Je kan echt enorm veel lekkere vegetarische dingen eten in Griekenland hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:47 schreef Lingue het volgende:
[..]
Grieks eten vind ik niks (vegetariër hier). Dat is de voornaamste reden. En Italië heeft mn hart gestolen![]()
Waar in Griekenland is nog onduidelijk. Het is een verrassingsreis die geboekt is, dus kan in Griekenland, Italië, Spanje of Portugal uitkomen en weet de bestemming dus nog niet.
Ja ga zo eens kijken of ze iets van ontkleurder hebben of zoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:42 schreef Lingue het volgende:
[..]
Kijken of je die kleur eerst kunt bleken?
Ik was gisteren 25 weken en 5 dagen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:23 schreef Fee-nix het volgende:
Rot van de slechte nachten, dames!
En TAP! Ik zou ook boos zijn. En nooit in mijn eentje naar beneden zijn gegaan, brrr!
GM, mooie plaatjes! Bij hoeveel weken is dit? Ze lijkt sprekend op je!
StarDust wat een spanning! Hoop dat beebje stevig vast blijft zitten!
Gister hier lekker schoon gemaakt samen met mijn moeder. Ze had t zelf aangeboden! En wil nog vaker komen. Echt heerlijk! Heel blij mee. Bij mij gaat door de lage bloeddruk alles namelijk op standje langzaam. En zo kom ik nooit eens toe aan bijvoorbeeld de keuken... En door mijn hormonen valt het juist zo op dat die toe is aan een schoonmaakbeurt.
Ik weet niet welk voedingskussen je hebt, maar als je die van bambino hebt wil ik de hoes wel overkopen... Dan kun jij n nieuwe in de goede kleur halen en heb ik rozequote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja ga zo eens kijken of ze iets van ontkleurder hebben of zo![]()
Anders hou ik die roze wel gewoon als reserve of voor het geval ik ooit nog een meisje ga krijgen. Fernando zal het waarschijnlijk aan zijn reet roesten dat dat ding roze isMaar mijn hormonen willen blauw of groen, passend bij het kamertje
Omdat meer rood staan dan 500 euro een krediet is dat gemeld moet worden bij het BKR (of het is verplicht vanaf 1000, maar banken willen het al vanaf 500, zoiets). Creditcard (als je die hebt) is daar al geregistreerd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou dat stelt mij dan weer gerust!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh joh! Je kan echt enorm veel lekkere vegetarische dingen eten in Griekenland hoor
(niet bij de Griek hier nee, maar die focussen zich ook op de gemiddelde Hollander die vindt dat kwantiteit = kwaliteit en geen vlees = geen maaltijd) Komt helemaal goed, wanneer ga je?
Ah kijkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat meer rood staan dan 500 euro een krediet is dat gemeld moet worden bij het BKR (of het is verplicht vanaf 1000, maar banken willen het al vanaf 500, zoiets). Creditcard (als je die hebt) is daar al geregistreerd.
Snap ik, doe ik zelf ook nooit!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:09 schreef Lingue het volgende:
[..]
Nou dat stelt mij dan weer gerust!
Heel snel al. Dus wordt wel een beetje ongeduldig dat ik nog niet weet waarheen![]()
geen datum ivm inbraakgevoeligheid, ben toch beetje paranoia wat dat betreft
Feta is geen probleemquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Snap ik, doe ik zelf ook nooit!
Maar het is dus goed te doen! Veel verse groenten en okee, je moet wel een beetje van Feta houden
Hele goede datumquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:11 schreef krijgerrtje het volgende:
20 weken echo geboekt voor 16 juniWeer iets om naar uit te kijken. en de week voor he tentamens! dus geen zelfde taferelen als met de termijnecho
Eigenlijk wil ik nog een pretecho voor die tijd, want vriend heeft 't kind nog niet 1x gezienMaar steeds als ik bel word er niet opgenomen en m'n mailtjes werden opeens niet meer beantwoord
dan maar even in Groningen kijken, daar schijnt er eentje te zitten vlak bij het station!
oh de gemakken van een student! nog een paar maanden gratis OV, daar ga ik even van genieten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en als toetje heb ik na mijn cracker-avontuur van vannacht nog heul diep geslapen en ben ik bevallen van een jongetje bij week 32![]()
Alles zat erop en eraan, was zonder vk, en mijn moeder en schoonzusje waren erbij. Was een easypeasy bevalling, kind was goed op groei, had heeeeeeeele lange wimpertjes en mijn neus(dingetje tussen vriend en mij, ik wil dat het kind namelijk zijn neusje krijgt) We hadden 1 probleempje, ik heb nog niets van de babykleertjes gewassen en het bedje was niet opgemaakt, en mijn moeder ging het bedje met ongestreken lakens opmaken en ik moest daar zo intens van huilen.
waar je je wel niet druk over maken kan
Nope, maar aardig wat bekenden wel. Ik ben een slechte lurkerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah kijk
Ben jij trouwens ook zwanger? Omdat je hier zo vaak te vinden bent lately?
Net even gekeken en het is een bambinohoes. Kan alleen zo snel geen bambinohoezen online vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik weet niet welk voedingskussen je hebt, maar als je die van bambino hebt wil ik de hoes wel overkopen... Dan kun jij n nieuwe in de goede kleur halen en heb ik roze
Misschien nog bij de Trekpleister of Kruidvat als die in de buurt is? Bij de Trekpleister waren ze vorige week in de aanbieding en bij de Kruidvat zie ik ze ook nog regelmatig liggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Net even gekeken en het is een bambinohoes. Kan alleen zo snel geen bambinohoezen online vindenHeb nu even geen tijd om erin te duiken, maar is wel handig dat ik een passende hoes kan vinden voor ik deze weg doe
Dus daar kijk ik straks even rustig naar en dan mag je hem van mij graag overnemen
Doe rustig aan, jij bevalt eerder dan ik, ik hoor t welquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Net even gekeken en het is een bambinohoes. Kan alleen zo snel geen bambinohoezen online vindenHeb nu even geen tijd om erin te duiken, maar is wel handig dat ik een passende hoes kan vinden voor ik deze weg doe
Dus daar kijk ik straks even rustig naar en dan mag je hem van mij graag overnemen
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mijn berekeningen kost opzetten 6-7 keer zoveel ruimte als in de doos latenmaar als het jou blij maakt...
Ik zet dat ding ook pas neer als de baby er is denk ik. Moet er niet aan denken om maandenlang zo'n ongebruikt object van een kubieke meter in m'n kiet te hebben staanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:16 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]![]()
ik heb hem onder de bank gefrot, als we hem nodig hebben is ie zo in elkaar geschroefd toch
Hahaha, jij bent zo lekker droog en simpel (op een positieve manier hoor!).quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zet dat ding ook pas neer als de baby er is denk ik. Moet er niet aan denken om maandenlang zo'n ongebruikt object van een kubieke meter in m'n kiet te hebben staan(daarbij kan dan mijn kast hoogstwaarschijnlijk niet meer open, dus ik ga dat zo lang mogelijk rekken
)
Ja, nou ja, je kan baby er al meteen in leggen, kan fijn zijn als je even moet plassen ofzo en met baby beneden zit
True! Maar he ik heb blije hormonen en n blije man:Pquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mijn berekeningen kost opzetten 6-7 keer zoveel ruimte als in de doos latenmaar als het jou blij maakt...
hier betekent dat "mentally challenged"quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:53 schreef Lingue het volgende:
Simpel voor zover dat kan bij een vrouw! ;-)
Wat lief!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 09:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Soms is die social media wel handig. Ik had in m'n frustratie vannacht neergeplempt dat ik klaarwakker was. Staat net m'n schoonzus voor de deur met een grote bos bloemen omdat ik zo slecht geslapen had, en daarna de mededeling dat ze peuter kwam halen ok bij haar thuis te spelen zodat ik nog even goed kan slapen. En toen moest ik huilen
Zo was er bij ons een roddel in de flat gekomen dat m'n zus en ik een lesbisch stel waren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:11 schreef BlueEyes het volgende:
Dat de denkwijze niet juist is en je irriteert snap ik volkomen. Zou ook niet in mij opkomen zoiets te gaan vragen.
Maar bedoel meer dat ik liever heb dat mensen zeggen/vragen wat ze denken en ik er zelf op kan reageren ipv dat ze iets denken en het gaat rondzingen bij anderen en er rare verhalen ontstaan. Zie dat maar eens recht te breien dan erna want dan is er al een onjuist beeld ontstaan.
In principe zoals de afspraak was in week 34. Het kan nog alle kanten opzwemmen volgens de vkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien kunnen ze zich moeilijk voorstellen dat een vader zijn kind niet wil kennen. Al vind ik het ook onbeschoft.
Blue, wanneer gaan ze kijken of mini inderdaad is gedraaid?
Nou precies dit idd! de vraagstelling had anders gekund.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:21 schreef Amsel het volgende:
Volgens mij klinkt vragen "goh, en hoe zit het met de vader" al heel anders dan "weet je wel wie de vader is". Vind het ook heel brutaal! Maar dat vond ik al van mensen die vroegen of mijn zwangerschap gepland was.
HCG olé oléquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:26 schreef Lingue het volgende:
[..]
Nou precies dit idd! de vraagstelling had anders gekund.
Mensen mogen altijd alles vragen en idd liever vragen dan dat er idd rare verhalen ontstaan. Maar dat het sowieso in mensen opkomt om het te willen weten.... Wat boeit het waarom, hoe of wat van iemands zwangerschap. Maar ik zit niet zo in elkaar en misschien dat het mij daarom meer irriteert dan dat ik zou willen. Of toch de hormonen ofzo...
ben ik het helemaal mee eens. mijn man had er ook een ander idee over. maar gelukkig heb ik het hem goed uit kunnen leggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:52 schreef Enfermera het volgende:
DND; ik vind het eerlijk gezegd nogal een fabeltje, die roze wolk, en het 'echte genieten' zoals zoveel mensen zeggenIk geniet heus wel, dat is het niet, maar jeetje zeg. Zwanger zijn is hard werken, je lijf uitlenen, en nog meer dingen. Soms is het gewoon kut idd
En dat mag. Wees gewoon eerlijk over hoe je je voelt, en wat de verwachtingen zijn evt? Misschien heeft manlief er een heel ander idee bij.. voor hem zullen die schommelende hormonen van jou ook zwaar zijn misschien? (tenminste, dat is hier wel zo
) - en ook dat mag!
Tja, ik zou wel zo iemand zijn die het hoe of wat zou vragen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:26 schreef Lingue het volgende:
[..]
Nou precies dit idd! de vraagstelling had anders gekund.
Mensen mogen altijd alles vragen en idd liever vragen dan dat er idd rare verhalen ontstaan. Maar dat het sowieso in mensen opkomt om het te willen weten.... Wat boeit het waarom, hoe of wat van iemands zwangerschap. Maar ik zit niet zo in elkaar en misschien dat het mij daarom meer irriteert dan dat ik zou willen. Of toch de hormonen ofzo...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
rare vragen heb ik nog niet gehad, maar ook nog niet zo veel mensen gesproken. gisteren wel een box opgehaald en de mensen vonden me al en hele buik hebben voor deze termijn. hahaha hoe rood ze werden toen ik vertelde dat het nog steeds voornamelijk mezelf is.
gisteren een goed gesprek met mijn man gehad over de roze wolk, hij snapt me nu beter, voelt goed. heb ook goed verteld hoe erg ik uitkijk naar osn kleine mannetje
sorry even een reuze klaagpost onder spoiler.Dikke knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je komt op mij juist helemaal niet harteloos over, integendeel zelfs.
aahh dat is echt heel leukquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
OMG m'n allerliefste collegaatje is na ruim drie jaar proberen toch spontaan zwanger geworden en we schelen maar 2,5 week..
. Zoooooo leuk.
.
drie jaar Wauw! Wat Goed !quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
OMG m'n allerliefste collegaatje is na ruim drie jaar proberen toch spontaan zwanger geworden en we schelen maar 2,5 week..
. Zoooooo leuk.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eeeeeeeen vandaag 25 weekjes![]()
en vanochtend de schrik van m'n leven de dreumes was in een onbewaakt ogenblik in d'r vensterbank geklomen( is maar een meter hoog) via de verwarming
en er dus ook uitgekukeld met een doffe klap.
wij rennen en toen ik haar op de grond zag liggen kreeg ik gewoon geen lucht meer en werd ik kotsmisselijk.
naar de dokter gegaan want ze werd wat suf en was aan het overgeven niks raars gevonden.
wel als ze slaapt om het 1,5 uur wakker maken.
en lekker thuisgehouden van het k.d.v.
en wat betreft rare opmerkingen over zwangerschappen hier zit tussen de de 1e en de 2e bijna 11 jaar.
dus de standaard vraag is altijd of ze dezelfde vader hebben.
en is m'n moeder er van overtuigd dat deze 3e nooit niet de bedoeling kan zijn geweest.
ook leuk
verder eenen een
voor wie hem wil hebben
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
. Zoooooo leuk.
.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:04 schreef rebel-angel het volgende:
DND over je spoilerJeuzes, da's ook schrikken!! Gelukkig niks stuk! Maar je zou er in blijven zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eeeeeeeen vandaag 25 weekjes![]()
en vanochtend de schrik van m'n leven de dreumes was in een onbewaakt ogenblik in d'r vensterbank geklomen( is maar een meter hoog) via de verwarming
en er dus ook uitgekukeld met een doffe klap.
wij rennen en toen ik haar op de grond zag liggen kreeg ik gewoon geen lucht meer en werd ik kotsmisselijk.
naar de dokter gegaan want ze werd wat suf en was aan het overgeven niks raars gevonden.
wel als ze slaapt om het 1,5 uur wakker maken.
en lekker thuisgehouden van het k.d.v.
en wat betreft rare opmerkingen over zwangerschappen hier zit tussen de de 1e en de 2e bijna 11 jaar.
dus de standaard vraag is altijd of ze dezelfde vader hebben.
en is m'n moeder er van overtuigd dat deze 3e nooit niet de bedoeling kan zijn geweest.
ook leuk
verder eenen een
voor wie hem wil hebben
En 11 jaar tussen nummer 1 en 2 is ook niet echt gebruikelijkmaar dat je moeder dat denkt is toch wel erg
disclaimer
Ja maar dan, zoals eerder gezegd, is de vraagstelling raar. En sowieso als je geen (goede) vriend(in) van mij bent vind ik zulke vragen oprecht raar. Maar misschien is het de nieuwsgierigheid van mensen om dan zulke dingen wel te vragen en zal het mij aan mn reet roesten waarom en hoe en of het wel/niet bewust is. Dat zijn toch (te) intieme vragen van onbekenden voor onbekenden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:03 schreef Skittles het volgende:
[..]
Tja, ik zou wel zo iemand zijn die het hoe of wat zou vragen.
Als je zelf begint over alleen zijn en het zelf doen, zou ik wel nieuwsgierig zijn of het bijvoorbeeld bewust met een zaaddonor was. Ligt er natuurlijk ook aan hoe goed ik je zou kennen. Het is zwaar om er alleen in te staan en erover praten of gal spuwen zou dan op kunnen luchten. Als diegene dat zou willen natuurlijk
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:00 schreef DagenNachtdromer het volgende:
rare vragen heb ik nog niet gehad, maar ook nog niet zo veel mensen gesproken. gisteren wel een box opgehaald en de mensen vonden me al en hele buik hebben voor deze termijn. hahaha hoe rood ze werden toen ik vertelde dat het nog steeds voornamelijk mezelf is.
gisteren een goed gesprek met mijn man gehad over de roze wolk, hij snapt me nu beter, voelt goed. heb ook goed verteld hoe erg ik uitkijk naar osn kleine mannetje
sorry even een reuze klaagpost onder spoiler.Bah! Ik snap je goed dat het zelfbescherming is! Veel sterke en fijn dat je man je niet alleen laat gaan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De manier waarop de vraag gesteld is, ben ik het ook niet mee eens. Hoewel ik niet kan zeggen dat ik het anders zou zeggen, want ik ben nou eenmaal lomp en zeg iets te snel dingen voordat ik nadenk of het wel zo gepast is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:17 schreef Lingue het volgende:
[..]
Ja maar dan, zoals eerder gezegd, is de vraagstelling raar. En sowieso als je geen (goede) vriend(in) van mij bent vind ik zulke vragen oprecht raar. Maar misschien is het de nieuwsgierigheid van mensen om dan zulke dingen wel te vragen en zal het mij aan mn reet roesten waarom en hoe en of het wel/niet bewust is. Dat zijn toch (te) intieme vragen van onbekenden voor onbekenden.
En gal spuwen dat zal best maar dan is het toch aan diegene die wil vertellen wat ze kwijt wil.
naja maakt ook verder niet uit. Ieder zijn mening hierover. Ik vind het verder raar en ook niet gepast.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:21 schreef Amsel het volgende:
Volgens mij klinkt vragen "goh, en hoe zit het met de vader" al heel anders dan "weet je wel wie de vader is". Vind het ook heel brutaal! Maar dat vond ik al van mensen die vroegen of mijn zwangerschap gepland was.
Ik heb de vraag ongeveer 5 keer gehadquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:25 schreef BlueEyes het volgende:
Die vraag of het gepland is snap ik nogsteeds niet.
Heb dat gelukkig niet 1keer gehoord.
Wel de verbazing dat wij een kindje krijgen want; jullie zeiden altijd dat jullie geen kindje wilden!
Maar dat was nooit negatief bedoeld gelukkig.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Nope, maar aardig wat bekenden wel. Ik ben een slechte lurker
Ik heb bij jou ook een hele sterke jongensvibe. Ik hoop alleen wel dat je droom niet helemaal uitkomtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
De manier waarop de vraag gesteld is, ben ik het ook niet mee eens. Hoewel ik niet kan zeggen dat ik het anders zou zeggen, want ik ben nou eenmaal lomp en zeg iets te snel dingen voordat ik nadenk of het wel zo gepast is.![]()
Daarentegen zou ik men ook niet vertellen dat ik het alleen zou doen als het geen (goede) vriend(in) is. Gewoon ik ben zwanger en de rest van de details erbij gaat hun niet aan.
Maar je hebt gelijk, ieder zijn mening. Ik zou, heel hypocriet misschien, ook raar staan kijken als iemand me dat zonder blikken of blozen zou vragen.
On a positive note: morgen de pretecho!![]()
Vannacht gedroomd dat het een jongen word, heel duidelijk te zien in een 3D (we krijgen geen 3D) en 1 bal was blauw en de ander rood. Zijn er hier mensen die dromen kunnen verklaren, want waar die gekleurde ballen nou op slaan
Pubers zijn ook zo verrekte directquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de vraag ongeveer 5 keer gehadallemaal van leerlingen op school, die kunnen zich op een of andere manier nog niet voorstellen dat je vrijwillig een kind witl, zeker niet als je al met pubers werkt. Bovendien geloven ze nooit dat ik 31 ben, ik word meestal 23 geschat. De schatjes. Dus die vragen dat dan, zonder enige gêne...
[..]![]()
ik vind het wel gezellig
DND wat rot die situatie, en de andere mensen met vergelijkbare problemen/issues met familie. Ik prijs me dan maar echt gelukkig met mijn familie - hoewel ik vaak genoeg bots gaat het over het algemeen heel goed.
Nog een week en dan heb jij ook dagelijkse meldplichtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:52 schreef Enfermera het volgende:
Ik was echt in een rothumeur vanochtend. Wel redelijk geslapen, iig beter dan afgelopen nachten, dreumes begint ook wat op te knappen van het hoesten. Maar gister bij ons zwanger sportclubje gehoord van een bevalling van een van hen (schoonzusje van haar zit er ook), echt zo horrificblijkbaar doet 't me toch meer dan ik dacht, zo op het einde. Hormones
![]()
Nou goed. Het gaat nu alweer wat beter gelukkig en dreumes slaapt lekker dus ik kan even rustig zitten.
Misschien schatten ze jou in als iemand die "per ongeluk" de pil vergeet?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pubers zijn ook zo verrekte direct![]()
![]()
Ik krijg juist weer de vraag of het m'n eerste is. En ook al een paar keer gehoord: vindt je man het ook leuk? Nee, die zit elke avond in z'n schuurtje te krassen![]()
hehehe, ja zo ben ik wel. Met een naald in de condooms raggen en een pipet klaar houden na een bjquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien schatten ze jou in als iemand die "per ongeluk" de pil vergeet?
Hehe, arme manquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pubers zijn ook zo verrekte direct![]()
![]()
Ik krijg juist weer de vraag of het m'n eerste is. En ook al een paar keer gehoord: vindt je man het ook leuk? Nee, die zit elke avond in z'n schuurtje te krassen![]()
Had ik 'm nog niet gereserveerd dan? Dibs bij deze.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:44 schreef Burdie het volgende:
Wat veel meisjes trouwens, in augustus! Mijn zoon is nog niet uitgehuwelijkt.
Straks vragen ze allemaal hoe de bevalling is gegaan... Rare vraag vond ik dat altijd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:43 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hehe, arme man![]()
De vraag of het de eerste is herken ik wel.
En of ik thuis wil bevallen is nu een standaard vraag die ik hoor
Een baby, gok ik?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Had ik 'm nog niet gereserveerd dan? Dibs bij deze.
(al snap ik het als je even wil afwachten wat ik precies ga baren)
Hm, die kan ik nog wel begrijpen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Straks vragen ze allemaal hoe de bevalling is gegaan... Rare vraag vond ik dat altijd.
Wordt het dan op prijs gesteld dat je alle dirty details gaat prijs geven incl het aantal hechtingen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Straks vragen ze allemaal hoe de bevalling is gegaan... Rare vraag vond ik dat altijd.
Ik zou dat echt gaan doen ja. Inclusief alle kraamzuivering, poepen, kotsen en andere excrementen. Ik zie nu het gezicht van mijn schoonmoeder al voor mequote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Wordt het dan op prijs gesteld dat je alle dirty details gaat prijs geven incl het aantal hechtingen?
Nouja, ik ga niet het hele bevalverhaal aan de buurvrouw vertellenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hm, die kan ik nog wel begrijpen.
Ik heb trouwens liever de gekke vragen dan de "Wacht maar"-s
Daar begon mijn moeder vandeweek meequote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hm, die kan ik nog wel begrijpen.
Ik heb trouwens liever de gekke vragen dan de "Wacht maar"-s
das ook een zeer compact en zeer juist antwoord, niks mis mee!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, ik ga niet het hele bevalverhaal aan de buurvrouw vertellen. Meestal zei ik iets als: je ziet het he, ik heb een baby dus de bevalling is gelukt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:51 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Daar begon mijn moeder vandeweek mee![]()
Dat heb ik heel geïrriteerd afgekapt.
En toen wilde ze het laatste woord en kwam er toch nog een extra uhuh, we gaan het wel zien uit
Kan me ook nauwelijks voorstellen dat het geen jongen wordt, vanaf het begin al niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb bij jou ook een hele sterke jongensvibe. Ik hoop alleen wel dat je droom niet helemaal uitkomtHoe laat mag je? Spannend hoor
Ik heb vannacht voor de allereerste keer een leuke normale babydroom gehad! Niemand ging dood en niemand hoefde te huilen!
Ik had een klein babietje, een jongen (uiteraard) en die had het heel koud en toen heb ik m lekker tegen me aan gelegd samen onder het dekbed en de fles gegeven en toen was het een blije warme baby. Ik ga echt met sprongen vooruit
(en mijn docent Nederlands zou me afschieten voor zoveel zinnen achter elkaar die met "ik" beginnen![]()
)
M'n moeder heeft me haar bevallingsverhalen inclusief de dirty details als poepen tijdens de bevalling verteld toen ik 12 was. Ik wilde toen nooit meer aan kinderen beginnenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Wordt het dan op prijs gesteld dat je alle dirty details gaat prijs geven incl het aantal hechtingen?
Oh das lief! Ik was op vakantiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:53 schreef BlueEyes het volgende:
Spees! Moest toevallig vanmiddag aan je denken en wilde nog naar je vragen of iemand wist hoe het met je was.
Had je al even gemist geloof ik (of over je heen gelezen)
Die reactie ga ik een keer uitproberen (dat zal dit weekend wel worden bij m'n ouders en broer +schoonzusjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh my, de 'wacht maar'-s! Haat aan die zinnetjes.
Zo van, wacht maar tot bladiebla. Ja, en dan doet mijn kind dat later inderdaad, en dan? Sta je dan op en neer te springen en te roepen 'ziejewelziejewel ikzeiuttoch!!! Hahahahahahahahaaaaaa!' ?
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh my, de 'wacht maar'-s! Haat aan die zinnetjes.
Zo van, wacht maar tot bladiebla. Ja, en dan doet mijn kind dat later inderdaad, en dan? Sta je dan op en neer te springen en te roepen 'ziejewelziejewel ikzeiuttoch!!! Hahahahahahahahaaaaaa!' ?
Wacht maar tot het wel waar blijktquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:07 schreef Burdie het volgende:
Nou, bijna alle gehoorde "wacht maar"s bleken bij ons niet waar. Tot nog toe.
Hoesten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:00 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb nog geen wacht maars gehoord sinds ik zwanger ben (wel een collega die dat altijd zei als ze weer eens vind dat zij met recht had om te klagen dan Ik "wacht maar Tot je kinderen hebt".
wel allemaal opmerkingen over dat iets slecht is voor de baby.
Tot nu toe: hoesten, afvallen, brood eten, geen brood eten, lopen zonder krukken/teveel doen met pootje nu, nagellak opdoen...
Nagellak opdoen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:00 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb nog geen wacht maars gehoord sinds ik zwanger ben (wel een collega die dat altijd zei als ze weer eens vond dat zij meer recht had om te klagen/moe te zijn dan ik "wacht maar tot je kinderen hebt"
wel allemaal opmerkingen over dat iets slecht is voor de baby.
Tot nu toe: hoesten, afvallen, brood eten, geen brood eten, lopen zonder krukken/teveel doen met pootje nu, nagellak opdoen...
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:16 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Nagellak opdoen?
Snuif je aan het potje ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |