Ik kon me dat gevoel van de weeën ca 5 minuten na de laatste wee ook al niet meer voorstellen.. Raar hoe dat (bij mij iig) werkt. Wel een geruststellende gedachte: het gaat ook weer over!quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:17 schreef Dot. het volgende:
[..]Iets te snel getypt. Maar ik kan het me dus niet meer voor de geest halen
dus jij gaat vanavond aan de jillz 0.0?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:34 schreef Skittles het volgende:
Hopelijk reageert je broer positief Lingue. Of in ieder geval nadat het nieuws even is gezakt![]()
Ouders van nu zwangerschapsdoos net opgehaald
Yepquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus jij gaat vanavond aan de jillz 0.0?
Hahaha, tja... beter te vaak vragen dan te weinig ;-)quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:40 schreef Skittles het volgende:
[..]
YepEr werd vorig jaar nog om m'n ID kaart gevraagd bij het proberen van een proefmonster van Jillz 0.0
Broekkiequote:Op donderdag 8 mei 2014 11:40 schreef Skittles het volgende:
[..]
YepEr werd vorig jaar nog om m'n ID kaart gevraagd bij het proberen van een proefmonster van Jillz 0.0
bij 0.0 nog welquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:40 schreef Skittles het volgende:
[..]
Smooth babyface! Waar niks meer van over is sinds de hormonen het over hebben genomenquote:
Ik stond er ook vreemd van te kijken. Liep nog wel samen met een vriendin die me hartelijk begon uit te lachenquote:
Dat snap ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
Smooth babyface! Waar niks meer van over is sinds de hormonen het over hebben genomen
[..]
Ik stond er ook vreemd van te kijken. Liep nog wel samen met een vriendin die me hartelijk begon uit te lachen
Of met je 29 weken zwangerbuik bij de drukker kaartjes gaan kijken en de vraag krijgen... Ben je zwanger?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat snap ikdat is net als je ID moeten laten zien als je cola gaat halen
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Of met je 29 weken zwangerbuik bij de drukker kaartjes gaan kijken en de vraag krijgen... Ben je zwanger?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Of met je 29 weken zwangerbuik bij de drukker kaartjes gaan kijken en de vraag krijgen... Ben je zwanger?
Hahaha, OMG wat zijn sommige mensen toch erg zeg! Naja gelukkig kunnen we er hier hard om lachenquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Valt echt heel erg mee. Ik heb twee truitjes en een broekje en vier rompers gekocht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:59 schreef BlueEyes het volgende:
Hoever ben je al aan het inslaan Sq?
Ga je los of valt het nog mee?
Nieuwe of tweedehandse?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:02 schreef BlueEyes het volgende:
Haha, ik ben daar ook selectief in, maar we hebben inmiddels nu wel al 2 maxicosi's staan want van beide kanten was het te lief dat ze aangeboden werden
Doorschuiven naar opa en oma... Tenminste ik zit wel minimaal 1x pw bij mn moeder dus wel handig dat ik daar ook spul heb staan..quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
De teleurgestelde blikken als je trouwens de kinderwagens, maxi-cosi's en commodes vriendelijk afslaat
Aan dubbele MC's, kinderwaggels en commodes heb je echt geen drol. Bij een wippert, een kinderstoel of een bed kan ik me nog wel iets voorstellenquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Doorschuiven naar opa en oma... Tenminste ik zit wel minimaal 1x pw bij mn moeder dus wel handig dat ik daar ook spul heb staan..
Maar wij hebben ook al 4 wippers, 2 wagens en 2 maxi cosi's vriendelijk afgewezen...
Stardustquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:07 schreef StarDust_ het volgende:
Gisteren kwam ik hier met het verdrietige nieuws dat het weer was mis gegaan... Ik zal dat misschien moeten herzien![]()
Net een echo gehad aangezien ik flink veel bloed verlies. Wat blijkt, er is hartactiviteit! Een goed groeiend vruchtje van 6w2d was te zien, volgens mijn berekening klopt dit. Naast het vruchtje is er een groot stolsel te zien van 3 cm in doorsnede. Die is dus langzaam aan aan het oplossen. Nu ben ik nog niet echt gerust gesteld, over 2 weken moet ik weer terug. Hopelijk komt alleen het stolsel naar buiten en niet het vruchtje... Fingers crossed!
Heeft iemand trouwens dezelfde ervaringen?
Stardust, wat ontzettend fijn zeg! Jeetje wat een achtbaan!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:07 schreef StarDust_ het volgende:
Gisteren kwam ik hier met het verdrietige nieuws dat het weer was mis gegaan... Ik zal dat misschien moeten herzien![]()
Net een echo gehad aangezien ik flink veel bloed verlies. Wat blijkt, er is hartactiviteit! Een goed groeiend vruchtje van 6w2d was te zien, volgens mijn berekening klopt dit. Naast het vruchtje is er een groot stolsel te zien van 3 cm in doorsnede. Die is dus langzaam aan aan het oplossen. Nu ben ik nog niet echt gerust gesteld, over 2 weken moet ik weer terug. Hopelijk komt alleen het stolsel naar buiten en niet het vruchtje... Fingers crossed!
Fijn nieuws! Zal hard voor je duimen dat het stolsel het enige is wat voor nu naar buiten komt zetten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:07 schreef StarDust_ het volgende:
1 op de 5 vrouwen verliest bloed tijdens de zwangerschap. De helft daarvan krijgt een miskraam en de andere helft zet een voldragen baby op de wereld. Het is echt 50/50. Je kan er helemaal niks van zeggen, dus ik begrijp je terughoudendheid erg goed. Desalniettemin duim ik heel erg voor je!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:26 schreef StarDust_ het volgende:
De gynaecoloog was trouwens niet negatief. Het was iets wat ze vrij vaak zag. Ze gaf het 70% kans, maar daar durf ik niet op te hopen.
Ik kreeg van m'n schoonzus de kinderwagen aangeboden. Slechts 12 jaar oud, door 3 kinderen gebruikt, verkleurd, appelstroop vlekken erop, maar een paar kleine gaatjes in de bekleding en als je hem schoonmaakt niet eens zo muf dat je er spontaan van gaat niezen. Maar he, het was een quinny, en we hadden toch een wagen nodig?!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
De teleurgestelde blikken als je trouwens de kinderwagens, maxi-cosi's en commodes vriendelijk afslaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |