Oh maar dat doe ik ook wel hoor, dat laatste. Zeg ik tegen mezelf: Karin wat heb je weer stom gedaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft ook vrij vrouwelijk. Zolang ik maar om mijzelf kan lachen.
Wijven zijn domme wezens, dat is het enige dat ik ervan snap.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
er is geen man op aarde die vrouwen snapt
wie zegt van wel liegt
welkequote:Op donderdag 8 mei 2014 00:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wijven zijn domme wezens, dat is het enige dat ik ervan snap.
Hoe is het met jou en dat waffie dan?
Doe niet biggie kilquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Doe niet biggie kil
die chick waarvoor je laatst je bed ging opmaken omdat het jullie vierde date was.
Nee joh.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:33 schreef Typisch het volgende:
[..]*derde
gaat zijn gangetje wel, maar is niet echt de real deal ofzo
maar dat hoeft ook niet
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee joh.
Real deal
Burgerlulletje, je lijkt HMF wel.
Neu, laatst drankje gedaan met een chick, maar die bitch verwachtte dat ik achter haar aan ging huppelen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
en heb jij nog motorkappen bevuild de afgelopen tijd?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neu, laatst drankje gedaan met een chick, maar die bitch verwachtte dat ik achter haar aan ging huppelen.
Nou mooi niet want ik ben een alphamannetje ditdat.
De tyfus voor d'r, grafsnol!quote:
Ik hoef dat niet meer nu ik crew ben. Mijn stoere status kan niet meer stuk hier.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De tyfus voor d'r, grafsnol!
Ik weet overigens wel zeker dat ik gewoon weer kankerveel drank voor haar ga halen als ik haar tegenkom, maar ik moet toch een beetje stoer doen op den foks.
True that.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet meer nu ik crew ben. Mijn stoere status kan niet meer stuk hier.
ah dan word je collega's met tyronquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
True that.
In de wandelgangen wordt gefluisterd dat ik Admin wordt binnenkort. Kan niet wachten.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah dan word je collega's met tyron
lekker hoor
Is de 31e toch? Mijn oom wordt dan 50 en geeft een of ander uber feest. Hij heeft een paar jaar terug dikke prijs gewonnen met loterij dus doet tegenwoordig aan big money spendin'.quote:
Spijkenissequote:Op donderdag 8 mei 2014 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is de 31e toch? Mijn oom wordt dan 50 en geeft een of ander uber feest. Hij heeft een paar jaar terug dikke prijs gewonnen met loterij dus doet tegenwoordig aan big money spendin'.Zal even kijken hoelaat dat begint enzo.
Dus ik moet even kijken van hoe of wat. Dat feestje bij c_a probeer ik wel sowieso langs te komen.
Jimboquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
DGH heeft geen kans van slagen zonder supersub Jimbo in de gelederen. Vergeet zijn zwembadje vooral niet lek te prikken.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Spijkenisse
DGH gaat een daverend succes worden joh, de Zidane van Zwolle gaat mondjes snoeren daar.
Ik heb die dag ervoor een flink zuipfeestquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als mijn knie het toestond had ik ook mijn skills nog wel laten zien.
dat zijn de betere weekendjesquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb die dag ervoor een flink zuipfeest![]()
En ik heb de maandag daarna twee hertentamens en de dinsdag nog eentje.![]()
Gaat weer feest worden dus.
trusten sjaakquote:Op donderdag 8 mei 2014 01:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken en heel veel shag roken.
Ik ben slapen. Doag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |