Dat duurt maar 10 minuutjes..quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef Karina het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen want foute titel![]()
Yoki: nu is er Ontdek je Plekje hoor.
"D'r kan nog meer bij!"quote:
Kun je toch in de vorige zien? Trouwens zet zelf een plaatje in de OPquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:58 schreef Tem het volgende:
Heb die TT van frutsel verkloot omdat ik op het verkeerde knopje heb gedrukt. Weet niet meer wat die was, iets met een konijnenhol.
Neehee, die vorige TT heb ik verkut, jonguh.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je toch in de vorige zien? Trouwens zet zelf een plaatje in de OP
Ik dacht dat je het verkeerd zeihei jonguh.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Neehee, die vorige TT heb ik verkut, jonguh.
Peunage en Kingstown naar het GigakonijneHOL in Beerzequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:07 schreef Tem het volgende:
Peunage en Kingstown in een konijnenHOL in Breeze?
Kun je toch terugzien in de logboek entries?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:07 schreef Tem het volgende:
Peunage en Kingstown in een konijnenHOL in Breeze?
Niet gezien. Hoe kan je TT historie zien dan joh!quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Peunage en Kingstown naar het GigakonijneHOL in Beerze
Staat toch gewoon in de historie man.
Helemaal onderin 'logboek entries voor dit topic' Onder de smilies.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet gezien. Hoe kan je TT historie zien dan joh!
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet gezien. Hoe kan je TT historie zien dan joh!
Staat een regel onder het invoerveld met "Logboekentries voor dit topic", als je daarop klikt krijg je TT-wijzigingen, schopjes, statuswijzigingen, etc. te zien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Kun je toch terugzien in de logboek entries?
Of heb je die als mod niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |