Deel hem hier, dan kan iedereen je na-apen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:16 schreef Grielen het volgende:
Ik heb nu een openingszin die zelfs werkt als ze er niet in trappen.. 1 meisje wilde na een tijdje slap ouwehoeren op whatsapp al gelijk daten maar toen kon ik helaas niet. Het is trouwens wel enorm vermoeiend om 4 gesprekken tegelijk gaande te houden, vooral omdat veel van mijzelf uit moet komen.
Denk niet dat je dat gaat helpen, want ieder gesprek loopt weer anders en iedere persoon is anders. Alhoewel ik ook wel benieuwd ben hoe die dat geflikt heeftquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:26 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Deel hem hier, dan kan iedereen je na-apen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:50 schreef Grielen het volgende:
Hij is echt ontzettend slecht maar werkt dus blijkbaar wel. In de ideale situatie gaat hij zo:TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
En toch vallen die bloedmooie meiden daar voorquote:
Ook met meer succes dan alleen een gesprek?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:51 schreef Grielen het volgende:
[..]
En toch vallen die bloedmooie meiden daar voor
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:50 schreef Grielen het volgende:
Hij is echt ontzettend slecht maar werkt dus blijkbaar wel. In de ideale situatie gaat hij zo:Die is echt kankislechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ben je zelf waarschijnlijk lekker. Dan maakt het geen flikker uit wat je zegtquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:51 schreef Grielen het volgende:
[..]
En toch vallen die bloedmooie meiden daar voor
Ik heb hem van het weekend pas voor het eerst gebruikt, dus verder dan Whatsapp en een date die niet doorging ben ik nog niet. Maar goed ik heb sinds zaterdag ook al niet meer op tinder zelf gezetenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook met meer succes dan alleen een gesprek?
Wat voor vmbo sletjes spreek jij aan? Doorzichtige openingszin zeg...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:52 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb hem van het weekend pas voor het eerst gebruikt, dus verder dan Whatsapp en een date die niet doorging ben ik nog niet. Maar goed ik heb sinds zaterdag ook al niet meer op tinder zelf gezeten
Alleen HBO meisjesquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat voor vmbo sletjes spreek jij aan? Doorzichtige openingszin zeg...
Ik ben geen lelijke jongen maar een mooiboy ben ik ook nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die is echt kankislecht
[..]
Dan ben je zelf waarschijnlijk lekker. Dan maakt het geen flikker uit wat je zegt
Hou je van varen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:17 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hou je van varen?Ik houd niet van echte schippers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
De beste stuurlui staan aan walquote:
Wat niet?quote:
Vrouwen hebben het maar makkelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat de ander afhaakt als ik zoiets zeg.
Kapitein Haakquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat de ander afhaakt als ik zoiets zeg.
Hoe heb je je afstand staan dan, ik heb iedere 20-30 profielen wel een matchquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:36 schreef VacaLoca het volgende:
Zo nieuw record, zo'n 250 op rij geliket zonder match
Zwoele boysquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hoe heb je je afstand staan dan, ik heb iedere 20-30 profielen wel een match
30kmquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Woon je in een stad? dan zou ik hem op 15 km zetten.quote:
Dat je serieus teltquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:36 schreef VacaLoca het volgende:
Zo nieuw record, zo'n 250 op rij geliket zonder match
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je mag mij altijd DM'en hoor meiddd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef Sarasi het volgende:
Hier lijkt het alsof de knappe mannen en vrouwen een beetje op zijn. Maar ik vind het toch ook wat apart om mijn leeftijdsgrens nog verder omhoog te gooien.
Hoe heb je het staan dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef Sarasi het volgende:
Hier lijkt het alsof de knappe mannen en vrouwen een beetje op zijn. Maar ik vind het toch ook wat apart om mijn leeftijdsgrens nog verder omhoog te gooien.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je mag mij altijd DM'en hoor meiddd. [ afbeelding ]
Joh niet letterlijk geteld, ruwe schatting, gaat iig om veel klikken amper matches. Zal inmiddels er zo'n 2-3000 geliked hebben en 20 matches waarvan 5 leuk na zien alle foto's, twee chats en 0 dates. Krijg ook vaak dat er geen nieuwe personen meer zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat je serieus telt
[..]Ik nie hoor.
Hoe heb jij de leeftijden staan, volgens mij woon jij 2 km bij mij vandaan, we zouden dan dezelfde profielen moeten zien. Ervan uitgaande dat je op vrouwen zoektquote:
Grunn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook op zoiets staan. Welke regio woonde ge.
Oh gvd, ik in Gelderland. Dat wordt 'm niet danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Grunn.Misschien dat ik wat vrolijker moet zijn als ik ga tinderen.
Geen idee hoeveel ik geliked heb. Ik like alles en iedereen en beslis na een match of het de moeite waard is om tegen te praten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:49 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Joh niet letterlijk geteld, ruwe schatting, gaat iig om veel klikken amper matches. Zal inmiddels er zo'n 2-3000 geliked hebben en 20 matches waarvan 5 leuk na zien alle foto's, twee chats en 0 dates. Krijg ook vaak dat er geen nieuwe personen meer zijn![]()
#foreveralone
Slet!quote:
Euh, meestal 22-27. Waar woon jij dan? En hoe weet je waar ik woon?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hoe heb jij de leeftijden staan, volgens mij woon jij 2 km bij mij vandaan, we zouden dan dezelfde profielen moeten zien. Ervan uitgaande dat je op vrouwen zoekt
Ze heeft afgelopen weekend anders ook al uren in de trein gezeten voor een Gelderlanderquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh gvd, ik in Gelderland. Dat wordt 'm niet dan
Ik heb het ergens gelezen, volgens mij in dat stok topic. Ik woon in G'dijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
Euh, meestal 22-27. Waar woon jij dan? En hoe weet je waar ik woon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |