Hoe heb je je afstand staan dan, ik heb iedere 20-30 profielen wel een matchquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:36 schreef VacaLoca het volgende:
Zo nieuw record, zo'n 250 op rij geliket zonder match
Zwoele boysquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hoe heb je je afstand staan dan, ik heb iedere 20-30 profielen wel een match
30kmquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Woon je in een stad? dan zou ik hem op 15 km zetten.quote:
Dat je serieus teltquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:36 schreef VacaLoca het volgende:
Zo nieuw record, zo'n 250 op rij geliket zonder match
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je mag mij altijd DM'en hoor meiddd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef Sarasi het volgende:
Hier lijkt het alsof de knappe mannen en vrouwen een beetje op zijn. Maar ik vind het toch ook wat apart om mijn leeftijdsgrens nog verder omhoog te gooien.
Hoe heb je het staan dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:44 schreef Sarasi het volgende:
Hier lijkt het alsof de knappe mannen en vrouwen een beetje op zijn. Maar ik vind het toch ook wat apart om mijn leeftijdsgrens nog verder omhoog te gooien.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je mag mij altijd DM'en hoor meiddd. [ afbeelding ]
Joh niet letterlijk geteld, ruwe schatting, gaat iig om veel klikken amper matches. Zal inmiddels er zo'n 2-3000 geliked hebben en 20 matches waarvan 5 leuk na zien alle foto's, twee chats en 0 dates. Krijg ook vaak dat er geen nieuwe personen meer zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat je serieus telt
[..]Ik nie hoor.
Hoe heb jij de leeftijden staan, volgens mij woon jij 2 km bij mij vandaan, we zouden dan dezelfde profielen moeten zien. Ervan uitgaande dat je op vrouwen zoektquote:
Grunn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook op zoiets staan. Welke regio woonde ge.
Oh gvd, ik in Gelderland. Dat wordt 'm niet danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Grunn.Misschien dat ik wat vrolijker moet zijn als ik ga tinderen.
Geen idee hoeveel ik geliked heb. Ik like alles en iedereen en beslis na een match of het de moeite waard is om tegen te praten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:49 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Joh niet letterlijk geteld, ruwe schatting, gaat iig om veel klikken amper matches. Zal inmiddels er zo'n 2-3000 geliked hebben en 20 matches waarvan 5 leuk na zien alle foto's, twee chats en 0 dates. Krijg ook vaak dat er geen nieuwe personen meer zijn![]()
#foreveralone
Slet!quote:
Euh, meestal 22-27. Waar woon jij dan? En hoe weet je waar ik woon?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hoe heb jij de leeftijden staan, volgens mij woon jij 2 km bij mij vandaan, we zouden dan dezelfde profielen moeten zien. Ervan uitgaande dat je op vrouwen zoekt
Ze heeft afgelopen weekend anders ook al uren in de trein gezeten voor een Gelderlanderquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh gvd, ik in Gelderland. Dat wordt 'm niet dan
Ik heb het ergens gelezen, volgens mij in dat stok topic. Ik woon in G'dijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
Euh, meestal 22-27. Waar woon jij dan? En hoe weet je waar ik woon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |