grote of kleine pot?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Friet, en nee. Wil gewoon pot appelmoes leegeten.
Grote.quote:
Jij bent echt gewoon zelfde als ik he, 's avonds vette vreetlust krijgen en aan elk mogelijk gerecht of lekker stuk eten nadenkenquote:
Ja, 's avonds gewoon altijd zin in eten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij bent echt gewoon zelfde als ik he, 's avonds vette vreetlust krijgen en aan elk mogelijk gerecht of lekker stuk eten nadenken
Ze is niet zoals jij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij bent echt gewoon zelfde als ik he, 's avonds vette vreetlust krijgen en aan elk mogelijk gerecht of lekker stuk eten nadenken
Noem je me nou weer een bitch? :squote:
Je legt me graag woorden in de mond he...?quote:
Echt, elke avond ook weer zin in iets anders. Soms ook gewoon ineens zin in iets wat ik al vet lang niet gehad heb ofzoquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, 's avonds gewoon altijd zin in eten.En dan meest random dingen.
Eet overdag dan eens wat meer dan alleen een blaadje sla aha haaah ahahahaquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, elke avond ook weer zin in iets anders. Soms ook gewoon ineens zin in iets wat ik al vet lang niet gehad heb ofzoEn dan natuurlijk niks fatsoenlijks in huis nemen dat bevredigend is
Ja precies.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, elke avond ook weer zin in iets anders. Soms ook gewoon ineens zin in iets wat ik al vet lang niet gehad heb ofzoEn dan natuurlijk niks fatsoenlijks in huis nemen dat bevredigend is
Ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je legt me graag woorden in de mond he...?
Doe toch normaal vent. Moet juist weer 1,5 kilo af, heb me wat teveel laten gaan met afgelopen feestdagen en feestjesquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Eet overdag dan eens wat meer dan alleen een blaadje sla aha haaah ahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Haha herkenbaar. En ik heb het ook wel eens gehad dat iemand hier over iets begon, zoals Vas toen een x over donuts met banaanglazuur. Had die al vet lang niet gehad en water liep me in de mond toen ze daarover begon. Gelijk volgende dag die donuts gehaaldquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies.Heb ook een keer gehad dat ik over jelly beans had gedroomd. Ik eet die shit echt nooit eh, maar na die droom hele week zin in jelly beans gehad.
Ik haat je.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe toch normaal vent. Moet juist weer 1,5 kilo af, heb me wat teveel laten gaan met afgelopen feestdagen en feestjes![]()
[..]
Haha herkenbaar. En ik heb het ook wel eens gehad dat iemand hier over iets begon, zoals Vas toen een x over donuts met banaanglazuur. Had die al vet lang niet gehad en water liep me in de mond toen ze daarover begon. Gelijk volgende dag die donuts gehaald![]()
Fatty.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe toch normaal vent. Moet juist weer 1,5 kilo af, heb me wat teveel laten gaan met afgelopen feestdagen en feestjes![]()
Whhahaahah shiiiquote:
Ja buikje is niet meer zo strak, echt waardeloos. Vorig jaar zo hard voor getraind en nu in een aantal weken verwaarloosd door niet trainen, teveel zuipen en teveel vreten. Klote kut zooi.quote:
Ja gvd deze.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja buikje is niet meer zo strak, echt waardeloos. Vorig jaar zo hard voor getraind en nu in een aantal weken verwaarloosd door niet trainen, teveel zuipen en teveel vreten. Klote kut zooi.
Gaping.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Donuts. Je bent toch geen politieagent.
Behalve deze.
[ afbeelding ]
KUTJE.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:59 schreef VeerEli het volgende:
Ja buikje is niet meer zo strak, echt waardeloos. Vorig jaar zo hard voor getraind en nu in een aantal weken verwaarloosd door niet trainen, teveel zuipen en teveel vreten. Klote kut zooi.
Omdat jij het bent.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom de fuck vind je dat nou weer grappig![]()
Ja ja komt wel weer goed man, even geduld alleen weer.quote:
"Morgen ga ik weer!!"quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ja komt wel weer goed man, even geduld alleen weer.
Je kent me toch, ik fix die shit sws jwz. Body's gotta be tight.quote:
ff die guns flink te grazen genomenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:32 schreef VeerEli het volgende:
Wat een rust weer ineens zeg, is het al kinderbedtijd geweest?
Ben gwoon moe ja :squote:Op woensdag 7 mei 2014 22:32 schreef VeerEli het volgende:
Wat een rust weer ineens zeg, is het al kinderbedtijd geweest?
En de omtrek? haa ahaha hahaahaquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is heerlyk tog lekker die guns lekker verzuren
49cm koud 69 cm warm mete ze
Ja, en met je vingers door m'n haar gaan. :$quote:
Alleen maar door je haar? Valt me nog mee dit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en met je vingers door m'n haar gaan. :$
Wat dan? Vind het gewoon lekker als iemand door m'n haar gaat als ik ga slapen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alleen maar door je haar? Valt me nog mee dit.
Nou als je ervan in slaap valt, is het blijkbaar niet zo boeiend ja toch.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:54 schreef VeerEli het volgende:
Zo fantastisch heerlijk om in slaap gekriebeld te worden he... Damn
Klopt. Door je haar, gekriebeld worden, en waar ik ook in één klap slaperig van wordt is als mijn hand/vinger/handpalm gemasseerd wordtquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat dan? Vind het gewoon lekker als iemand door m'n haar gaat als ik ga slapen.
Ik moet echt te vaak stuk gaan om jouw droogheidquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou als je ervan in slaap valt, is het blijkbaar niet zo boeiend ja toch.
Dat laatste heb ik niet, maar vind het ook lekker om over m'n rug gekriebeld te worden ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt. Door je haar, gekriebeld worden, en waar ik ook in één klap slaperig van wordt is als mijn hand/vinger/handpalm gemasseerd wordtZo fucking chill is dat.
Tijd dat je weer naar DE GYM gaat.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whhahaahah shiii
[..]
Jaaaquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik niet, maar vind het ook lekker om over m'n rug gekriebeld te worden ja.
Ja wowquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Snow en Ro tegelijk in dit topic. Toevallig.![]()
![]()
ook al geneukt???quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens ik heb gewoon al 32 matches vandaag
Haha wel al 1 date eruit.quote:
Wel al op WA mag ik hopen? Allemaal mensen om mij heen krijgen relaties met tinderdates. Sickening.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha wel al 1 date eruit.
Zit verdomme al 2 uur onderbroken met al die chimi's te praten
Modus be like
Tinderdatesquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wel al op WA mag ik hopen? Allemaal mensen om mij heen krijgen relaties met tinderdates. Sickening.
De tijdspanne tussen de post van Snow en mij is net zo groot als tussen het moment waarop jij begint te curven en de muur raakt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:34 schreef Chloroform het volgende:
Snow en Ro tegelijk in dit topic. Toevallig.![]()
![]()
Als jij nou gewoon facebook had kon je ook tinderen hahaha ;Dquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wel al op WA mag ik hopen? Allemaal mensen om mij heen krijgen relaties met tinderdates. Sickening.
Ja leukste naar WA overhevelen hequote:Op woensdag 7 mei 2014 23:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:38 schreef Rodawa het volgende:
Als jij nou gewoon facebook had kon je ook tinderen hahaha ;D
Wow. Ik ga douchen nu dan ziet men mijn tranen niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De tijdspanne tussen de post van Snow en mij is net zo groot als tussen het moment waarop jij begint te curven en de muur raakt.
Haha.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha wel al 1 date eruit.
Zit verdomme al 2 uur onderbroken met al die chimi's te praten
Modus be like
De meeste mensen noemen vakkenvullen ook slechts een bijbaan. Tja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Relaties via FOK!/Tinder/whatever.
Wanneer duren die nou langer dan een paar maanden? Noem het dan gewoon scharrel/fwb, maar geen relatie.
Haaa fagquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je neukt een FOK!er. Wel een hele lekker maar toch, je mag niet oordelen hierover
Wat een onzin - mijn ouders kennen elkaar via PP2G en zijn al 25 jaar samen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wanneer duren die nou langer dan een paar maanden? Noem het dan gewoon scharrel/fwb, maar geen relatie.
Ik ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De meeste mensen noemen vakkenvullen ook slechts een bijbaan. Tja.
PP2Gquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat een onzin - mijn ouders kennen elkaar via PP2G en zijn al 25 jaar samen.
Chai waddapquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:
Want?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:41 schreef Modus het volgende:
Tevens: KLB-SC-posts beginnen met "Jongens ...."..
Can't handle my instagram filter swag.quote:
Hier post een voorbeeld van een uit de hand gelopen fwb/scharrelrelatie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat heb jij voor (bij)baan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:44 schreef Rodawa het volgende:
Hier post een voorbeeld van een uit de hand gelopen fwb/scharrelrelatie.
PP2Gquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dooie Tinder en Instagram sma's, PP2G was die SHIT.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |