haha manletquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:11 schreef .sfinx het volgende:
je lelijke kop compenseren door met gewichtjes te heffen
Het carry-over effect niet beseffen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:11 schreef .sfinx het volgende:
je lelijke kop compenseren door met gewichtjes te heffen
niet gewoon met geld smijten naar wijven en zo seks ontvangenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het carry-over effect niet beseffen.
Wandelen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:16 schreef .sfinx het volgende:
[..]
niet gewoon met geld smijten naar wijven en zo seks ontvangen
Pas geleden gekocht toch? Heb je erin zitten knippen en zagen? Zo nee, is het een optie om alles weer netjes in te pakken en terug te brengen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ik dan én verduisterende rolgordijnen heb én gordijnen.
Ja goed idee man.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:19 schreef VeerEli het volgende:
Chlo jonge plak gewoon vuilniszakken eraan, ook verduistering.
Veer pls, Chlo is een meisj.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:19 schreef VeerEli het volgende:
Chlo jonge plak gewoon vuilniszakken eraan, ook verduistering.
Gewoon heerlijk die bak leeg lepelen terwijl je in de rij bij de AH staat. Jatog?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De enige kwarklepelaar die fa2 is uit die compensatie-SC.
Doe niet zo man schatjequote:
Moet ik hem nou vast zetten of open? haihuhuhuquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:21 schreef VMSDKR het volgende:
oh jahroon is er
zet je kutje maar vast ope vera
Geen optie nee, heb ze al op lengte laten maken. Is niet erg verder.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Pas geleden gekocht toch? Heb je erin zitten knippen en zagen? Zo nee, is het een optie om alles weer netjes in te pakken en terug te brengen?
Wrom vraag je mij niet?quote:
Ok, jammer. Volgende keer beter.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen optie nee, heb ze al op lengte laten maken. Is niet erg verder.
Damn als jij mijn onderwijsassistente was geweest op de lagere school was je iedere dag aan de beurt geweest joh.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe niet zo man schatje
[..]
Moet ik hem nou vast zetten of open? haihuhuhu
Omdat je geen curves hebtquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wrom vraag je mij niet?
Ik mag nooit curven met jullie.
Ik vraag jou wel. Kom je turven?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wrom vraag je mij niet?
Ik mag nooit curven met jullie.
Hoe oud ben je, 9?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Damn als jij mijn onderwijsassistente was geweest op de lagere school was je iedere dag aan de beurt geweest joh.
Alle geile mannen lijken 9. Fact.quote:
Kquote:
Wasda?quote:
Niks fact, dat jij met je ectolichaam eruit ziet als 9 is jouw probleem maar niet het mijne. #Ripped #Aesthetic #Sickcuntquote:
Streepjes zetten op bijv de slaapkamermuur. Om bij te houden hoeveelste keer het al is.quote:
Had het over gedrag, niet over uiterlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niks fact, dat jij met je ectolichaam eruit ziet als 9 is jouw probleem maar niet het mijne. #Ripped #Aesthetic #Sickcunt
Zit je me nou weer te versieren?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Streepjes zetten op bijv de slaapkamermuur. Om bij te houden hoeveelste keer het al is.
gedrag maakt niet uit als je fucking shredded kut bentquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Had het over gedrag, niet over uiterlijk.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Had het over gedrag, niet over uiterlijk.
Kweenie, wil je dat?quote:
Weenie, wil je dat?quote:
Nee, gebeurt me normaal nooit.quote:
Ff kijken of ik er tijd voor wil vrijmaken. Laat het je zsm weten.quote:
Oké is goed, ik hoor het wel cxoxoquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ff kijken of ik er tijd voor wil vrijmaken. Laat het je zsm weten.
Fixedquote:
Friet, en nee. Wil gewoon pot appelmoes leegeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |