Had hetzelfde probleem als jij.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n raam is 4 meter breed, weet je wat dat kost. Weet je hoeveel chocola ik van dat geld kan kopen.
Nee, zat daar wel aan te denken eerst, maar die dingen zijn srs best duur als je zo'n breed raam hebt.
Dat geleider is niet om licht tegen te houden maar om het doorhangen van de gordijn te voorkomen. Dat het licht tegenhoudt is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:01 schreef Modus het volgende:
Voor dakramen heb je wel rolgordijnen die in een geleider lopen om dat probleem op te lossen, kan me niet voorstellen dat dat voor gewone verticale raamkozijnen niet ook bestaat. Maar goedkoop zal het niet zijn.
Oké. Toch goed om te weten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat geleider is niet om licht tegen te houden maar om het hangen van de gordijn te voorkomen. Dat het licht tegenhoudt is mooi meegenomen.
Ja, dat is m'n issue een beetje. Wil ik echt 250 euro uitgeven aan zulke gordijnen. De gordijnen die ik nu heb hangen zijn al stukken beter dan de vorige, maar als dit alsnog storend is, dan toch maar rolgordijnen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:01 schreef Modus het volgende:
Voor dakramen heb je wel rolgordijnen die in een geleider lopen om dat probleem op te lossen, kan me niet voorstellen dat dat voor gewone verticale raamkozijnen niet ook bestaat. Maar goedkoop zal het niet zijn.
Vitrage een optie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat is m'n issue een beetje. Wil ik echt 250 euro uitgeven aan zulke gordijnen. De gordijnen die ik nu heb hangen zijn al stukken beter dan de vorige, maar als dit alsnog storend is, dan toch maar rolgordijnen.
Zwarte verduisterende gordijnen in mijn slaapkamer 4 mtr breed, 2,80 hoog: MP 75 euro. Hoeft dus echt geen 250 te zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat is m'n issue een beetje. Wil ik echt 250 euro uitgeven aan zulke gordijnen. De gordijnen die ik nu heb hangen zijn al stukken beter dan de vorige, maar als dit alsnog storend is, dan toch maar rolgordijnen.
Voor de buurman zou dat een geweldige optie zijn.quote:
Vitrage voor de gordijnen hè, Herbert.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Voor de buurman zou dat een geweldige optie zijn.
Noem je me nou oud?quote:
Vitrage houdt geen licht tegen, Keenan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vitrage voor de gordijnen hè, Herbert.
Ja, gordijnen. Maar geen rolgordijnen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zwarte verduisterende gordijnen in mijn slaapkamer 4 mtr breed, 2,80 hoog: MP 75 euro. Hoeft dus echt geen 250 te zijn.
Rustig nou, denk aan je bloeddruk ja?quote:
quote:
Heb zelf vitrage voor m'n gordijnen, en dat is toch echt wel donkerder dan alleen gordijnen, hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vitrage houdt geen licht tegen, Keenan.
Wrm wil je perse rolgordijnen? Ze laten ALTIJD licht door aan alle 4 kanten, kan veel zijn, kan weinig zijn maar het is gewoon altijd zo.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, gordijnen. Maar geen rolgordijnen.
Moet je ze eens een keer wassen. Wat een boel licht zal er dan binnenvallen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Heb zelf vitrage voor m'n gordijnen, en dat is toch echt wel donkerder dan alleen gordijnen, hoor.
Hahahahaquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:11 schreef .sfinx het volgende:
je lelijke kop compenseren door met gewichtjes te heffen
Doe ik 1x per jaar/half jaar oid.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Moet je ze eens een keer wassen. Wat een boel licht zal er dan binnenvallen.
Omdat ik dan én verduisterende rolgordijnen heb én gordijnen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:11 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wrm wil je perse rolgordijnen? Ze laten ALTIJD licht door aan alle 4 kanten, kan veel zijn, kan weinig zijn maar het is gewoon altijd zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |