De titel zegt het al. Het was barslechtquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Geloof er niks vanIk zag wel dat die griet met rood haar uit Heer en Meester meedoet. Heer en Meester was wel een hele leuke serie.
Al die remakes zijn zo slecht... Ik zit nu Zeg 'ns aaaa te kijken op NPO Best, dat is pas een leuke serie.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:51 schreef tralalala het volgende:
Zal dit keer wel wat rustiger zijn in het ESF topic denk ik, anders gewoon weer hier posten.
En de rest ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind dat ze tjaptjoep voor deze gelegenheid vrij moeten laten.
He wat jammer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:21 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja een nieuwe topshow van SBS6. Met zeer goede actuers en een spontaan acteerwerk
Ja. VBL gaat waarschijnlijk naar de promotie/degradatieplay-offs kijken. Ik ook.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:51 schreef tralalala het volgende:
Zal dit keer wel wat rustiger zijn in het ESF topic denk ik, anders gewoon weer hier posten.
Raar dat John de Mol dat niet aan ziet komen, is toch wel een expert op dat gebied lijkt mij.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:12 schreef Starm het volgende:
http://www.big.nl/gossip/(...)hercheur-ria-floppen
Goed werk SBS6
De Graafschapquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja. VBL gaat waarschijnlijk naar de promotie/degradatieplay-offs kijken. Ik ook.
Forza VVV
Programma's zoals Utopia, Rechercheur Ria en Bar Gezellig hebben naar mijn mening best potentie maar SBS weet het constant te verkloten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Raar dat John de Mol dat niet aan ziet komen, is toch wel een expert op dat gebied lijkt mij.
dit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:20 schreef Starm het volgende:
[..]
Programma's zoals Utopia, Rechercheur Ria en Bar Gezellig hebben naar mijn mening best potentie maar SBS weet het constant te verkloten.
Utopia was een succes geworden als men echt moest survivallen en als er geen geld en goederen beschikbaar waren bij de start.
Een goede nieuwe Nederlandse politieserie kan denk ik erg populair worden, echter is Rechercheur Ria weer typisch SBS. Twee Canadese politieseries Flashpoint en Rookie Blue zijn in een relatief korte tijd ongelooflijk populair geworden. En dat komt enkel door de goede kwaliteit.
Over elk nieuw programma van SBS moet naar mijn idee hun eigen sausje, als ze alles wat serieuzer zouden aanpakken kunnen ze denk ik aardig wat kijkcijfer hits krijgen.
Goede acteurs zou al een goed begin zijn...quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:20 schreef Starm het volgende:
[..]
Programma's zoals Utopia, Rechercheur Ria en Bar Gezellig hebben naar mijn mening best potentie maar SBS weet het constant te verkloten.
Utopia was een succes geworden als men echt moest survivallen en als er geen geld en goederen beschikbaar waren bij de start.
Een goede nieuwe Nederlandse politieserie kan denk ik erg populair worden, echter is Rechercheur Ria weer typisch SBS. Twee Canadese politieseries Flashpoint en Rookie Blue zijn in een relatief korte tijd ongelooflijk populair geworden. En dat komt enkel door de goede kwaliteit.
Over elk nieuw programma van SBS moet naar mijn idee hun eigen sausje, als ze alles wat serieuzer zouden aanpakken kunnen ze denk ik aardig wat kijkcijfer hits krijgen.
Je bedoelt Merel van RTL?quote:
Ab Normaalquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Goede acteurs zou al een goed begin zijn...
Doet de PO beter met bijvoorbeeld Penoza en Overspel.
Maar ik denk dat SBS gewoon lekker bij dingen als Komt een man bij de dokter & Ab Normaal moet blijven.
ik nam het vroeger op en luisterde het dan af op vakantie met mijn oudersquote:
Ik vond die flauwe grappen van de vader/opa (?) van Ab altijd zo leukquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik nam het vroeger op en luisterde het dan af op vakantie met mijn ouders
Ook de limmericks die hij verteldequote:Op donderdag 8 mei 2014 16:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vond die flauwe grappen van de vader/opa (?) van Ab altijd zo leuk
neequote:Op donderdag 8 mei 2014 16:18 schreef tralalala het volgende:
Al die kutkinders hier hebben geen enkel idee waar we het over hebben.
maar Ab Normaal was op rtl 5 en niet op sbs6quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:18 schreef tralalala het volgende:
Al die kutkinders hier hebben geen enkel idee waar we het over hebben.
En Talpa/tien, Yorin, V8, Veronica (=SBSquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar Ab Normaal was op rtl 5 en niet op sbs6
ja de herhalingenquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
En Talpa/tien, Yorin, V8, Veronica (=SBS)
van 2001 tot 2003 op tvquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:31 schreef tralalala het volgende:
Weet je het wel zeker? Wiki zegt dat alleen op Comedy Central herhalingen te zien waren.
Hihaho grappen maken doe je niet zoquote:
ja en je ondertitel klopt ook nietquote:
En waarom nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 16:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja en je ondertitel klopt ook niet
Wie de neuk is Banaanquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |