Liever niet in mij als je erg vindt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:16 schreef SilentChaos het volgende:
I'm in Muis! En ja, dat heb ik vast wel eens geiler gezegd.
Johnny Cash op de achtergrond, wijn erbij, nicequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Liever niet in mij als je erg vindt.
* ieniminimuis schuift de versnaperingen richting SC
Right on timequote:
Meer voor mijquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Right on time
Ik vertrek alleen netspelen met de band
Ik las 'Spelen met mijn hand'. xdquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Right on time
Ik vertrek alleen netspelen met de band
Verf zien drogen is nog grappiger.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
aardig stukje: http://ceesoosterom.blogs(...)len-op.html?spref=tw
Moet jij eens raden waarom ik waanzínnig hilarisch in een deuk lig op het momentquote:
Ik zag het ja. Goed bezigquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet jij eens raden waarom ik waanzínnig hilarisch in een deuk lig op het moment
Dank! En inderdaad geen grappige bezigheid, meer ontiegelijk saaiquote:
Ik vind verven wel leuk eigenlijk. Maar dan wel grote stukken muuroppervlak, niet van die kleine rotstukjes met een klein kwastjequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank! En inderdaad geen grappige bezigheid, meer ontiegelijk saai
twitter:nosop3 twitterde op woensdag 07-05-2014 om 22:13:18tpfccdlfdtte pcaccplircdt dklpcfrp?qeiq lhpqlipqeodf gpwafopwprti. http://t.co/6rFFdF7JGS reageer retweet
De tering.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:14 schreef Holenmens het volgende:
twitter:nosop3 twitterde op woensdag 07-05-2014 om 22:13:18tpfccdlfdtte pcaccplircdt dklpcfrp?qeiq lhpqlipqeodf gpwafopwprti. http://t.co/6rFFdF7JGS reageer retweet
Sausen is toffer om te doen inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind verven wel leuk eigenlijk. Maar dan wel grote stukken muuroppervlak, niet van die kleine rotstukjes met een klein kwastje
Of op z'n Mr. Beansquote:
Riekzuid. Haha wat een bak pinoquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Goede riekzuid. Nog niet eerder gehoord vandaag.
Picsquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:05 schreef minthy het volgende:
Van dit soort muziek krijg ik tegenwoordig kippenvel
Hoeveel jaar kennen wij elkaar nu? En hoe gemakkelijk ben ik qua foto's?quote:
Bijna vier jaar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeveel jaar kennen wij elkaar nu? En hoe gemakkelijk ben ik qua foto's?
Dingen veranderen Mintquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeveel jaar kennen wij elkaar nu? En hoe gemakkelijk ben ik qua foto's?
Zo lang al!quote:
Augustus 2010 ging Rudygod weg ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo lang al!![]()
Dat kunnen we best eens gaan vieren![]()
Tevens eens met Mex, ik word te oud voor deze onzin.
NEE, DEHENKE!!quote:
ja, dat was ook zo'n beetje mijn eerste nacht hier...daarvoor een enkele post, sinds die nacht hardcore poster hier. hoewel...steeds minder hardcore geloof ik.quote:
Blijkbaar stapte ik op die avond over mijn beschetenheid heen en durfde ik eindelijk te postenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoezoe kennen jullie elkaar sinds vertrek Rudygod?
Toen kwam ze hier voor het eerst.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoezoe kennen jullie elkaar sinds vertrek Rudygod?
thats what she saidquote:
Slaap ze!quote:
Precies! Even hoi zeggen en weer weg, hoe anders is dat nu?!quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:37 schreef Pino112 het volgende:
TV / [3FM #2185] I want a RUDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Knotsgek
Tijden veranderenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Even hoi zeggen en weer weg, hoe anders is dat nu?!![]()
En Hans
Nogal, jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tijden veranderen![]()
Nu maar es op bed op an, trusten
Hansquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:37 schreef Pino112 het volgende:
TV / [3FM #2185] I want a RUDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Knotsgek
Maar iets gekrompen in de afgelopen 4 jaar, verder valt het mee.quote:
RIP Hansquote:
In gedachten zwaai ik altijd even als ik in Grunn langs dat cruiseschip rijdquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
In gedachten zwaai ik altijd even als ik in Grunn langs dat cruiseschip rijd
Dus ik kan nu foto's maken zonder groothoeklens en panoramastatief?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar iets gekrompen in de afgelopen 4 jaar, verder valt het mee.
Dat zou je kunnen proberen ja! Wil je daarna een schop in je noten of een klap aan je bek?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dus ik kan nu foto's maken zonder groothoeklens en panoramastatief?
Ik ga er even een nachtje over slapenquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen proberen ja! Wil je daarna een schop in je noten of een klap aan je bek?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 05:33 schreef minthy het volgende:
Joy Division... Wat een ontiegelijke mooie kutplaat op een klotemoment![]()
![]()
Wat snap je niet?quote:Op donderdag 8 mei 2014 07:23 schreef Cee het volgende:
Wacht even ik ben in de war.
WAT?
Het is te vroeg, help.
Er zit nog wel wat leuks tussen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:10 schreef Pino112 het volgende:
http://www.skyradio.nl/sp(...)rview#tracks-200-100
TOPSHOW
Moet heel eerlijk toekennen dat ik liever die top 500 hoor dan een standaard draaidag op 3fm met een mindere MH dan we nu hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb het idd liever dan een standaard Skydag
Precies.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk toekennen dat ik liever die top 500 hoor dan een standaard draaidag op 3fm met een mindere MH dan we nu hebben
En dat idd..quote:
Tijdloze plaat!quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:38 schreef MarijeH het volgende:
QueenIk leerde hun muziek kennen dankzij een cover van Five.
Over 20 jaar hoor je niks meer van zowel de MH als het bandje wat die plaat heeft gemaakt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap wel dat mensen hem zat kunnen zijn, het doet mij ook niet -meer- zoveel, maar het is wel een aardig nummer.
Ik vind de huidige MH niet minder. Er zijn overigens wel nummers van Queen die ik beter vind dan de huidige MH.
Wat ben ik benieuwd naar wat Freddie nog meer had gemaakt als ie niet zo jong was overleden...quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tijdloze plaat!
Als je dit vergelijkt met wat je nu hoort op de radio, manmanman wat een hoop pauper wordt er gemaakt dan
hoezo? covers zijn vaak een manier om het origineel te leren kennen. je moet ergens beginnen toch?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
Tja het is een aardig doodgedraaide plaat ja, maar het blijft een kunstwerk.
[..]Ga je schamen
Smells like Teen Spiritquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat ben ik benieuwd naar wat Freddie nog meer had gemaakt als ie niet zo jong was overleden...
Doe mij maar de cover van Musequote:Op donderdag 8 mei 2014 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sonic Youth is ook niet meer bekend. Toch vind ik het beter dan Queen
Dit nummer trouwensPure rape.
Tja kan 2 kanten op iddquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat ben ik benieuwd naar wat Freddie nog meer had gemaakt als ie niet zo jong was overleden...
Dat dus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap wel dat mensen hem zat kunnen zijn, het doet mij ook niet -meer- zoveel, maar het is wel een aardig nummer.
Ik vind de huidige MH niet minder. Er zijn overigens wel nummers van Queen die ik beter vind dan de huidige MH.
No One Knows is mijn favoquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat dus.
En dat Queen geniale nummers heeft gemaakt staat uiteraard buiten kijf. Echter Bohemian komt mij aardig de strot uit.
Just another lovesongquote:
die stond niet op Songs for the Deaf toch? Dat is eigenlijk het enige album dat ik echt goed ken en waarschijnlijk op mijn lijst zou staan als ik de rest van mijn leven nog maar 10albi zou mogen luisteren...quote:
Stond wel op Songs for the Deafquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die stond niet op Songs for the Deaf toch? Dat is eigenlijk het enige album dat ik echt goed ken en waarschijnlijk op mijn lijst zou staan als ik de rest van mijn leven nog maar 10albi zou mogen luisteren...
mmm, dan was die ff door mijn hoofd geschoten.....staat ergens achteraan zie ik en meestal verslapt de aandacht dan watquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stond wel op Songs for the Deaf
Beste album van Queen
James Blake.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alt-J haalt het niet bij Portishead maar de 'nieuwe' triphop vind ik toch wel serieus toffer dan de 'oude' triphop.Toffer dan James Blake ook dit.
Zo gewoon gebleventwitter:michielveenstra twitterde op donderdag 08-05-2014 om 09:43:00@EdStruijlaart het best beluisterde radioprogramma van Nederland maken en door @Tjitseleemhuis geserveerde koffie nuttigen reageer retweet
Domieniminimuis!quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Het werd trouwens gin-tonic gisteravond ipv wijn of port.
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Het werd trouwens gin-tonic gisteravond ipv wijn of port.
Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muis d'r lever moet binnenkort leeggepompt worden
Ga verhuizen. Wenen schijnt mooi te zijn.quote:
Als'ie daar een tijdje zit gaat'ie ook weer wenenquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga verhuizen. Wenen schijnt mooi te zijn.
Beudapestquote:
twitter:Pandaplint twitterde op donderdag 08-05-2014 om 10:12:14@Pino112NL @MrZaktabak @marcodej @classicomano @sjester_man @MexiBakkerNL @jvermeer3 #freepandaplint verspreid het http://t.co/0Y2PAnRgdy reageer retweet
yup, rare oudersquote:
eindigt op spoor?quote:
die grap is in mijn leven pas 2146854537x gemaaktquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
eindigt op spoor?
Grapje niet leuk het was maar een grapje sorry sorry sorry
Des te onleukerquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die grap is in mijn leven pas 2146854537x gemaakt
ik vind bananen sowieso niet te vreten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
Die "draadjes" die van een banaan afkomen doen mij echt kokhalzen
Eens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
Zou jij ook eens moeten doenquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeurpieten zijn jullie ook
Eet gewoon de banaan.
Daarom moet je ze andersom eten. En dan bedoel ik niet via je fax uitgang.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
Die truc heb ik ook gehoord, binnenkort maar eens proberenquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daarom moet je ze andersom eten. En dan bedoel ik niet via je fax uitgang.
is met 1 'l'quote:
Whut?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
banaan pellen, je omdraaien en vervolgens dat ding oraal naar binnen vrotten??? wat een gedoe!quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
met kaas?quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeurpieten zijn jullie ook
Eet gewoon de banaan.
Piemelbriequote:
Vrijdag MH.twitter:wilbertmutsaers twitterde op donderdag 08-05-2014 om 09:36:44Zeg die nieuwe Usher dus..wat.een.track. Slick met een gemene bite! ♫ Good Kisser – Usher http://t.co/QHTx5VN4BI #NowPlaying reageer retweet
cockfort!quote:
Usherquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:14 schreef Bronson het volgende:
Vrijdag MH.twitter:wilbertmutsaers twitterde op donderdag 08-05-2014 om 09:36:44Zeg die nieuwe Usher dus..wat.een.track. Slick met een gemene bite! ♫ Good Kisser – Usher http://t.co/QHTx5VN4BI #NowPlaying reageer retweet
Yeah Yeah!quote:
leuk liedje met een sexy Anna Kendrick in de clipquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
De cupsong, je zou hem bijna vergeten he.
YEAHquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:14 schreef Bronson het volgende:
quote:
Nee man.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gekreun op het begin van deze plaat is echt schijtirritant
hoe langer het wachten, hoe leuker is het om de laptop uiteindelijk in handen te hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
nieuwe laptop besteld inclusief touchscreen ik ben benieuwd. Kan er op 21 mei mee spelen. Wachten gaat lang duren.
Merk, type, model?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
nieuwe laptop besteld inclusief touchscreen ik ben benieuwd. Kan er op 21 mei mee spelen. Wachten gaat lang duren.
Er staan betere nummers op het albumquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer wordt echt elke keer dat ik het hoor beter, echt uniek voor een MH.
2 betere inderdaad, nummer 1 en nummer 6quote:
Nummer 1 sowieso inderdaad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 betere inderdaad, nummer 1 en nummer 6
Acer Aspire v7 14 inch. i5 core processor, 6 gb intern geheugen, 500 gb harde schijf en 12 ssd.quote:
jij bent ook makkelijk over te halenquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Acer Aspire v7 14 inch. i5 core processor, 6 gb intern geheugen, 500 gb harde schijf en 12 ssd.
Ik wilde het geheim houden voor de geheime diensten, maarja die hebben mijn email en zoekgeschiedenis natuurlijk allang gelezen. Dus geheimhouden is zinloos.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
jij bent ook makkelijk over te halen
Pino-power!
12 SSD's?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Acer Aspire v7 14 inch. i5 core processor, 6 gb intern geheugen, 500 gb harde schijf en 12 ssd.
Roze?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk niet wit
Denk niet zwart
Denkt niet zwart-wit
Maar in de kleur van je hart.
Ik denk dus alleen maar roze
genoeg voor windows en office toch?quote:
Het is niet voor opslag he? ik heb een 500 gb gewone harde schijf.quote:
straks maar net iets voor haar pauzetijd op pauze gaan.....quote:
klopt. volgens mij ben je geen gamer dus windows en office erop en dat zou echt verschil moeten maken. documenten en films enzo gewoon op die 500gb pleurenquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is niet voor opslag he? ik heb een 500 gb gewone harde schijf.
Ik heb gehoord/gelezen dat het helpt om de laptop sneller te maken.
Vrouwen met hun haar los zijn over het algemeen leuker om te zienquote:
RT.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen met hun haar los zijn over het algemeen leuker om te zien
Gooit meteen haar haren los.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen met hun haar los zijn over het algemeen leuker om te zien
quote:
OEEHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |