Slotje op VBL lui zou wel een idee zijn, zo jammer ditquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:00 schreef Greys het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze wéér lollig wilden doen in het live topic.
Dat was zó 2013Bedenk eens iets nieuws.
Hahaha nou gewoon 6 euro in de feestwinkel hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo, het is geen polonaise oranje hoempapa hoed, gewoon een mooie
Relnichten doen altijd zuur over kwaliteit, alsof hun feestje word afgepakt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:05 schreef Greys het volgende:
Ik lees net ook op FB dat Kwalbert nog stééds zuur deed over Nederland!?
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Relnichten doen altijd zuur over kwaliteit, alsof hun feestje word afgepakt.
Erkennen we die man nog steeds?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:05 schreef Greys het volgende:
man?quote:
Dat is toch ook zo? Dat het jarenlang zo niveauloos was dat niemand anders het wilde hebben, is een heel ander verhaalquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Relnichten doen altijd zuur over kwaliteit, alsof hun feestje word afgepakt.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Kiek mijn hoed!
Ik vind de hoed leuuuuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Nouja zuur, mwah. Hij blijft kritisch en hij blijft erbij dat we niet gaan winnen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:05 schreef Greys het volgende:
Maar ik kan ook met meer landen op de 75de plek staan...quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:23 schreef Cyan9 het volgende:
Verdomme, Armenië heeft ons ingehaald qua downloads per hoeveelheid landen. Maar wij staan meerdere keren op 1.
http://www.esctracker.com/
Het echte nieuws van de avond was dat San Marino door isquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:24 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Ik vind wel dat er weinig nieuws is dat nederland door is gegaan.
toen san marino door ging slikte ik wel even. Maar die konden ze beste als laatst doen, dan dacht letland nog 'oh we maken kans'quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het echte nieuws van de avond was dat San Marino door is
En wij staan in 8 landen in de top 10 en Armenië in geen een, vreemd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:23 schreef Cyan9 het volgende:
Verdomme, Armenië heeft ons ingehaald qua downloads per hoeveelheid landen. Maar wij staan meerdere keren op 1.
Genoeg anderen die ook liepen te kloten hoor, zo gemakkelijk om alles op VBL af te schuiven he?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slotje op VBL lui zou wel een idee zijn, zo jammer dit
Ik zag 90% VBL icoontjes, dan is helaas de link snel gelegd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genoeg anderen die ook liepen te kloten hoor, zo gemakkelijk om alles op VBL af te schuiven he?
Ik ben me er heus wel bewust van dat VBL niet heilig is, maar altijd als er iets gebeurt is alles de schuld van VBL.
Gaan we nu die discussie ook hier voeren?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genoeg anderen die ook liepen te kloten hoor, zo gemakkelijk om alles op VBL af te schuiven he?
Ik ben me er heus wel bewust van dat VBL niet heilig is, maar altijd als er iets gebeurt is alles de schuld van VBL.
Denk dat het belangrijker is om in alle landen te scoren dan in een paar heel goed te scoren.. maar ben geen kenner daarin. Ben bang dat het gebrek aan draagvlak in Oost-Europa ons toch op kan brekenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:25 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
Maar ik kan ook met meer landen op de 75de plek staan...
Wij zitten meer bij de top 10
Stilte na de storm?quote:
Stil is wel het keyword voor Ilse en Waylon, ik word zo lekker rustig van het nummer.quote:
Zou niet weten waar. Free record shop is failliet en volgens mij hadden zij al ooit alle platenwinkels gekochtquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stil is wel het keyword voor Ilse en Waylon, ik word zo lekker rustig van het nummer.
Laidback. Wapperende haren in de auto, raampie los![]()
Als ze winnen ga ik de single kopen.
Kan dat nog eigenlijk?
De LP iig wel:quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Stil is wel het keyword voor Ilse en Waylon, ik word zo lekker rustig van het nummer.
Laidback. Wapperende haren in de auto, raampie los![]()
Kan dat nog eigenlijk?
Geen idee, ik heb niet eens een platenspelerquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Kan dat nog eigenlijk?
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:41 schreef TDHS het volgende:
en deze: http://www.thestate.com/2(...)lds.html?sp=/99/117/
Worldwide?quote:Rob Crosby, Matthew Crosby and Jake Etheridge are listed among the writers for The Common Linnets' "Calm After the Storm," a Nashville-tinged song that is the official entry by the Netherlands in the worldwide song contest.
Dat kreeg ik vanmiddag via mail van een vriend.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:39 schreef TDHS het volgende:
dit al gehad?
http://metro.co.uk/2014/0(...)-eurovision-4720506/
Dat dachten ze ook met Engelbert en Bette.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kreeg ik vanmiddag via mail van een vriend.
Ze denken in Engeland echt dat ze gaan winnen met dat stomme lied
Als Kiribati nou mee zou doen, zou ik het worldwide noemen, maar niet met Israelquote:
Volgens mij telt esctracker het aantal landen waarin je scoort, maar eigenlijk zegt het niet veel omdat in sommige landen je met 5 downloads al in de iTunes hitlijsten staat op plek eh #245 ofzo (of nog hoger)quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:23 schreef Cyan9 het volgende:
En dat is nog afgezien van het aantal illegale downloads dat er vast plaatsvind.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Volgens mij telt esctracker het aantal landen waarin je scoort, maar eigenlijk zegt het niet veel omdat in sommige landen je met 5 downloads al in de iTunes hitlijsten staat op plek eh #245 ofzo (of nog hoger)
Daarnaast, er keken gister miljoenen mensen en niet iedereen zal na afloop meteen zn favo nummer downloaden, waarschijnlijk doen de doorsnee kijkers dat niet (denk ik), moeten de volgend dag gewoon weer vroeg op ? En niet iedereen download z'n favo nummer (via iTunes) maar doen dit alsnog een paar dagen later? Op de dag van de finale? Of ze gaan na afloop op youtube het nummer opzoken en vervolgens beluisteren.
Je mag meedoen zodra je contributie aan de EBU betaald, Marokko heeft in een ver verleden ook meegedaan.quote:
Oke, maar Australië wilt ook graag meedoen. Ik neem aan dat die ook gewoon contributie kunnen betalen en waarom is dat dan weer een probleem?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je mag meedoen zodra je contributie aan de EBU betaald, Marokko heeft in een ver verleden ook meegedaan.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:03 schreef Unites het volgende:
[..]
Oke, maar Australië wilt ook graag meedoen. Ik neem aan dat die ook gewoon contributie kunnen betalen en waarom is dat dan weer een probleem?
ligt buiten het bereik van de EBUquote:Eligible participants include Active Members (as opposed to Associate Members) of the EBU. Active members are those who are located in states that fall within the European Broadcasting Area, or are member states of the Council of Europe.[24]
The European Broadcasting Area is defined by the International Telecommunication Union:[25]
The "European Broadcasting Area" is bounded on the west by the western boundary of Region 1 (see below), on the east by the meridian 40° East of Greenwich and on the south by the parallel 30° North so as to include the northern part of Saudi Arabia and that part of those countries bordering the Mediterranean within these limits. In addition, Azerbaijan and those parts of the territories of Iraq, Jordan, Syrian Arab Republic, Turkey and Ukraine lying outside the above limits are included in the European Broadcasting Area.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |