Ik vind het BIJNA zonde dat Waylon hier bij zit nu dit jaar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:38 schreef Shuup het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot deel Ilse DeLange en Waylon ook niet had verwacht. Volgend jaar komt er (hoop ik) ook wel weer iemand die goed is die we niet verwachten.
Hhahaha ik zie dat zo voor mequote:Op woensdag 7 mei 2014 18:37 schreef Greys het volgende:
Ik had gister een heul kekke witte Waylon hoed op in de kroeg.
Zaterdag moet ie weer op, for good luck. Al zit ik dan eventueel thuis voor lul voor het raam met die hoed op
Oh als je HAVO aan kan moet het wel lukken tochquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:38 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
schrik niet, vmbo, maar ik kan havo doen maar zei nee met me domme kop.
twitter:MissMontreal twitterde op woensdag 07-05-2014 om 15:32:27KLAAR! M'n eerste cake ever (voor @IlseDeLange en @waylonline ) hahaha ! http://t.co/uPGtAkBV4A reageer retweet
Dan liever Waylon soloquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:43 schreef Jif het volgende:
Ik zou volgend jaar echt heel graag Douwe Bob willen zien:
Kiek mijn hoed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Kiek mijn hoed!
Ben jij 40?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Kiek mijn hoed!
* Ireth fluit tussen de vingers!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn woman! Youre Hot!!!Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja, geloof me, met daglicht zie je dat ook écht hoorquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:46 schreef Greys het volgende:
Ik liep volkómen voor lul natuurlijk in een volle kroeg, er was maar één iemand anders (hoi Cat) met een hoed en die was oranje met flikkerende lampjes (![]()
) maar voor mijn gevoel heeft het gewoon tóch geholpen
Nee ik zou je zo 20 jaar jonger gevenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, geloof me, met daglicht zie je dat ook écht hoor![]()
Met telefoonpics lijkt het vaak flatteuzer(Nu hoop ik echt dat je het niet andersom bedoelde hahahaha!)
Ik ga er zaterdag gewoon thuis ook mee op zitten!quote:
Nou, dankjewel!quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik zou je zo 20 jaar jonger geven
Songfestival houd je blijkbaar jong, ga ook maar elk jaar fanatiek doen denk ik
Het livetopic is niet te doen, dat is zo druk, dat geeft niet bepaald een knus gezellig gevoel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dankjewel!![]()
![]()
En je hebt ONS om je vreugde mee te delen zaterdag toch, ook al kijk je dan alleen?
Ik ga zaterdag ook gewoon maar thuis kijken denk ik. In de kroeg op groot scherm was héél leuk, maar je mist toch best veel. Ik heb De Wenkbrauw van Waylon gemist en het commentaar van Jan en Cornald kon ik ook niet horen toen we door gingen, dus dat heb ik allemaal thuis nog teruggekeken vandaag op tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |