Die zijn met zijn tweeën en zijn niet bepaald statisch te noemen qua chemie heurquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want Ilse en Waylon staan gelukkig niet statisch met gitaar in hand
Ik vind dat met hun meeste nummers ook, maar ik ben er van overtuigd dat ze ook een goed nummer voor het Songfestival kunnen makenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:31 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hmm denk dat Racoon niet de juiste keuze is. Is heel Nederlands qua uitstraling, hetzelfde geld voor artiesten als Blof of Acda en de Munnik. Denk niet dat dat gaat werken
Ja stiekem hoop ik ook op een grootse voorronde. Houdt ook dit forum een beetje levendquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, heeft deze eeuw al een artiest gewonnen die intern is aangewezen? Volgens mij niet, toch? Ilse en Waylon zouden echt een unicum vormen wat dat betreft. Ik ben juist voor grootste voorrondes met écht iets te kiezen....
Maakt niet uit hoe we het doen, we winnen toch nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, heeft deze eeuw al een artiest gewonnen die intern is aangewezen? Volgens mij niet, toch? Ilse en Waylon zouden echt een unicum vormen wat dat betreft. Ik ben juist voor grootste voorrondes met écht iets te kiezen....
Een tweede Anouk zou wel finale en een top 10 noterign betekenen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn met zijn tweeën en zijn niet bepaald statisch te noemen qua chemie heur
Racoon kijkt altijd alsof ie moet huilen en wordt een tweede Anouk. Blegh.
quote:Difference between no. 10 and 12 in the first Semi-Final was just 3 points. Every vote counts! #eurovision
— Jon Ola Sand (@jonolasand) May 7, 2014
True. Dus zet die trend van Anouk en Ilse-Waylon maar door. Gewoon iemand kiezen die zelf zijn/haar/hun lied kiest. Opgelost, slotje. En dan doorgaan tot we winnenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Een tweede Anouk zou wel finale en een top 10 noterign betekenen.
We worden nu al te verwend, zie!
Maar een melodifestivalen-achtige setting zie ik hier de komende jaren nog niet gebeuren. Daarvoor is het echt teveel doodgebloed de afgelopen 10 jaar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
True. Dus zet die trend van Anouk en Ilse-Waylon maar door. Gewoon iemand kiezen die zelf zijn/haar/hun lied kiest. Opgelost, slotje. En dan doorgaan tot we winnen
quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:34 schreef aarontje112 het volgende:
Oh dit hele songfestival is helemaal niet goed voor mijn examens volgende week
ik begin dinsdag maar heb geen elke boek nog aangeraakt..quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:34 schreef aarontje112 het volgende:
Oh dit hele songfestival is helemaal niet goed voor mijn examens volgende week
Kijk je een beetje uit voor je hart?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik ben ZO BLIJ dat ik deze hele week had vrij genomen
Ben al veertig, dit is niet goed voor mijn gestel
Ja daarom. Die winnen achter elkaar door en ze blijven inzendingen van hoge kwaliteit sturen. Het is daar volgens mij ook echt nog een eer om mee te mogen doen voor en namens je land. Dat mis ik soms een beetje in de mentaliteit van de Nederlanders (Ilse heeft dat trouwens wel!quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:32 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja stiekem hoop ik ook op een grootse voorronde. Houdt ook dit forum een beetje levend. Maar zul je zien dat het dan niks wordt. Alhoewel, de Scandinavische landen presteren ook al jaren goed met voorronde.
Ik wil dat diverse artiesten meedoen met een eigen lied.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe we het doen, we winnen toch niet
Wil je dan ook de artiest kiezen? Of artiest met 1 liedje zoals paar jaar terug?
Echt nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:35 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
ik begin dinsdag maar heb geen elke boek nog aangeraakt..fuck.
Caroquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En dan mogen van mij de komende jaren Racoon, Caro Emerald, etc het allemaal wel eens proberen. Behalve Nielson
schrik niet, vmbo, maar ik kan havo doen maar zei nee met me domme kop.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:37 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Echt niet, welk niveau doe je dan?
Ik vind Caro ook stomquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
CaroNee, dat gaat dan wel lastig worden, ik ben ook geen liefhebber van de meeste NL zooi. Maar dat probleem is voor later.
Nu eerst top 5 please
Nee hoor, ik zit er nog steeds wat tusseninquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:30 schreef Shuup het volgende:
Nederlanders vinden het óf flut óf het is het helemaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |