Dit dus.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:09 schreef aarontje112 het volgende:
Gewoon niet meer intern kiezen maar er een voorronde van maken (à la het Zweedse Melodifestivalen) met goede nummers met een act die staat als een huis. En dan mét internationale jury in plaats van Carlo Boszhard en Ali B die er 0 verstand van hebben.
Zolang de Tros het organiseert (omdat de NOS het verknalde) zullen die uit hun eigen vijver vissen bij grote voorrondes..quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:09 schreef aarontje112 het volgende:
Gewoon niet meer intern kiezen maar er een voorronde van maken (à la het Zweedse Melodifestivalen) met goede nummers met een act die staat als een huis. En dan mét internationale jury in plaats van Carlo Boszhard en Ali B die er 0 verstand van hebben.
Within Temptation gaat helaas nooit. Hebben ze vaak genoeg gezegd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:58 schreef Peter het volgende:
Ik zou toch Within Temptation graag wel zien vlammen op het ESF. Evt. samen met een DJ.
Of Caro Emerald met een mooi uptempo nummer.
T is nu AVROTROS hè? Dus de avro heeft ook wat te zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Zolang de Tros het organiseert (omdat de NOS het verknalde) zullen die uit hun eigen vijver vissen bij grote voorrondes..
De Avro heeft nu ook wat te zeggen, en als ik zie hoe serieus zij het junior songfestival aanpakken (en ook de internationale finale) heb ik er wel vertrouwen inquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Zolang de Tros het organiseert (omdat de NOS het verknalde) zullen die uit hun eigen vijver vissen bij grote voorrondes..
Eens. Lijkt me ook niet onmogelijk met al die talentenjachtmeuk die we de laatste jaren door de strot gedouwd krijgen. Gewoon net als Zweden een mooi programma omheen bouwen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:09 schreef aarontje112 het volgende:
Ja, dit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:09 schreef aarontje112 het volgende:
Dit. Of Mr. Probz.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Sharon Doorson met een dancekneiter
Dan komt omdat geen enkele A-artiest (nouja, nauwelijks dan) zich op het ESF wil begeven. Waarom weet ik ook niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Hoe kan iemand te goed zijn voor het songfestival? Zolang we het songfestival niet winnen is duidelijk niemand te goed.
Ik vind Anouk, Ilse en Waylon in Nederland toch wel A-artiesten hoorquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dan komt omdat geen enkele A-artiest (nouja, nauwelijks dan) zich op het ESF wil begeven. Waarom weet ik ook niet.
Alks jij Anouk, Ilse en Waylon al geen A-artiesten vind dan ben ik benieuwd wie je wél in gedachten had?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dan komt omdat geen enkele A-artiest (nouja, nauwelijks dan) zich op het ESF wil begeven. Waarom weet ik ook niet.
twitter:cornaldm twitterde op zondag 16-03-2014 om 01:05:30Ok. En @YousefGnaoui wil dus samen met Anita Meijer in 2015 voor Nederland naar #songfestival #opiumavro reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |