Dat heb ik dus ook. De eerste keer dat ik het nummer hoorde was ik echt zwáár teleurgesteldquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij moet het liedje 'rijpen'. De eerste keer dat ik het hoorde vond ik er niets aan, maar des te vaker ik het hoor, hoe mooier het wordt. Gisteren had ik zowaar kippenvel![]()
En Waylon, tja.. volgens mij is hij een egoistische hork en hij ziet er op het moment uit als een zwerver, maar ik heb wel een zwak voor hem.
Hou op!quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:13 schreef Greys het volgende:
Ik had deze video nog helemaal niet gezien!![]()
Waylon letterlijk helemaal in tranen door de succeswensen. Schattig
http://www.songfestival.n(...)id/POMS_TROS_523648/
Het is volgens mij niet zo'n goede acteur dat hij dit kan faken.quote:
't Is net Gordonquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. De eerste keer dat ik het nummer hoorde was ik echt zwáár teleurgesteld
Vooral door dat optreden bij DWDD, ik vond het zo nietsig. Maar nu met de beelden klopt het en het geluid was ook wel héél erg goed gisteren gelukkig.
Heb ook een zwak voor Waylon. Volgens mij is het een vent die flink met zichzelf overhoop ligt af en toe en met anderen, maar het is best een goede kerel volgens mij met een klein hartje. Hij geniet ook oprecht van hoe het gaat, daar.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hou op!
Straks ga ik hem nog echt sympathiek vinden.
Já!quote:
Ik ben ook al bijna om! :-)quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hou op!
Straks ga ik hem nog echt sympathiek vinden.
Dat denk ik ook wel inderdaad!quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:26 schreef Greys het volgende:
Leuk om te zien in die tranenvideo is dat hij ook oprecht blij was met de lieve gelukswensen van Paul de Leeuw, die eerst twitterde dat Waylon met zijn grote bek die kuthoed af moest zetten, maar nu iets aardigs tegen hem zei en 'dat hij de hoed dan maar iets achterover moest zetten'. Waylon deed de handjes op elkaar![]()
Want ik denk dat dat soort venijn er bij Waylon stiekem best is ingehakt, ook al zei hij van niet...
Dit was van voor het optreden, je denkt toch niet dat de wenkbrauw vanonder de hoed voor Paul bedoeld was?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:26 schreef Greys het volgende:
Leuk om te zien in die tranenvideo is dat hij ook oprecht blij was met de lieve gelukswensen van Paul de Leeuw, die eerst twitterde dat Waylon met zijn grote bek die kuthoed af moest zetten, maar nu iets aardigs tegen hem zei en 'dat hij de hoed dan maar iets achterover moest zetten'. Waylon deed de handjes op elkaar![]()
Want ik denk dat dat soort venijn er bij Waylon stiekem best is ingehakt, ook al zei hij van niet...
Eens. Dat is ook een van de redenen waarom ik dus een schurfthekel heb aan al die roddelbaden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef Greys het volgende:
En sorry, maar dat artikel in het AD kon écht niet![]()
Je gaat de artiest die jouw eigen land afvaardigt op zo'n wedstrijd toch goddomme niet een paar dagen voor hij daar moet optreden volledig affikken in de krant over zijn persoonlijke leven?
Dat vind ik serieus nou weer typisch Nederland. Hoera, de riooljournalistiek is belangrijker dan dat we iemand publiekelijk op zijn hart trappen, terwijl hij daar zijn best staat te doen méde voor 'ons' allemaal, zich meer dan keurig en sympathiek gedraagt etc. Hoe durven ze
Hahaha, nu je het zegtquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit was van voor het optreden, je denkt toch niet dat de wenkbrauw vanonder de hoed voor Paul bedoeld was?![]()
![]()
Slaap lekker opquote:Ik ga mijn nest maar eens opzoeken.
Heb geloof ik van de afgelopen 60 uur slechts 5 uurtjes slapend doorgebracht.
Zei hij zelf niet laatst iets over een persoonlijkheidsstoornis, na de breuk met zijn vriendin. Volgens mij wel een flinke borderliner, maar aardig en rete professioneel qua werk. Tof vind ik dat laatste.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Já!
Zo eentje die je af en toe gewoon wilt knuffelen en zeggen dat alles wel goed komt en dat ze niet zo hoeven schoppen om tof gevonden te worden.
Waar ging dat over dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef Greys het volgende:
En sorry, maar dat artikel in het AD kon écht niet![]()
Je gaat de artiest die jouw eigen land afvaardigt op zo'n wedstrijd toch goddomme niet een paar dagen voor hij daar moet optreden volledig affikken in de krant over zijn persoonlijke leven?
Dat vind ik serieus nou weer typisch Nederland. Hoera, de riooljournalistiek is belangrijker dan dat we iemand publiekelijk op zijn hart trappen, terwijl hij daar zijn best staat te doen méde voor 'ons' allemaal, zich meer dan keurig en sympathiek gedraagt daar in Kopenhagen etc. Hoe durven ze
Ik moet gewoon mijn hele beeld van die jongen gaan herzien. Wat een shock!quote:
Het is inderdaad volgens mij wel iemand met issues. Zoals sommigen van ons die ook hebben, of sommigen om ons heen in ons dagelijks leven.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zei hij zelf niet laatst iets over een persoonlijkheidsstoornis, na de breuk met zijn vriendin. Volgens mij wel een flinke borderliner, maar aardig en rete professioneel qua werk. Tof vind ik dat laatste.
Smerig wijf vind ik dat, en overschat in haar kunnenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat Miss Montreal volgend jaar wel wil![]()
Nu vind ik het positief dat het songfestival weer helemaal hot is in dit land maar er zijn grenzen
Mits goed liedje, waarom niet?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat Miss Montreal volgend jaar wel wil![]()
Nu vind ik het positief dat het songfestival weer helemaal hot is in dit land maar er zijn grenzen
Positief nieuws is geen publiciteit en dus verkopen, kijk naar Ilse, die heeft het volgensmij al 3x in Amerika geprobeert, maar red het ook niet tegenover de gevestigde orde.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is inderdaad volgens mij wel iemand met issues. Zoals sommigen van ons die ook hebben, of sommigen om ons heen in ons dagelijks leven.
Ik heb met Waylon gewoon altijd een beetje medelijden. Die gast wordt zo goed als nooit eens positief neergezet in de media, terwijl hij toch professioneel gezien altijd zijn stinkende best doet en persoonlijk degenen die zo over hem schrijven ooit iets kwaad doet.
Je ziet hem daar nu ook niet als een dronken lamtoeter op feestjes lamballen, hij is daar ook weer zeer professioneel, is lief voor Ilse, zingt retezuiver, doet alles wat er van hem verwacht wordt en meer en het is ook wel eens TIJD dat die gast wat veren in zijn reet krijgt. Waar hij dan vervolgens om gaat huilen. En dat zegt eigenlijk wel een beetje genoeg
Ik zie dat ook echt wel weer goed komen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waar ging dat over dan?
Toevallig heb ik een paar dagen geleden de aflevering van De Wandeling (I know) gekeken met Waylon en zijn moeder, en daaruit bleek dat hij zoveel aan zijn ouders te danken had toen hij terugkwam uit Amerika en moest afkicken van de drugs enzo. En dat de band zo sterk was. Vond het des te opmerkelijker dat het contact nu ineens verbroken is. Vraag me af wat er aan de hand is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |