abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2014 @ 22:22:42 #251
163650 Greys
pi_139679813
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij moet het liedje 'rijpen'. De eerste keer dat ik het hoorde vond ik er niets aan, maar des te vaker ik het hoor, hoe mooier het wordt. Gisteren had ik zowaar kippenvel :')

En Waylon, tja.. volgens mij is hij een egoistische hork en hij ziet er op het moment uit als een zwerver, maar ik heb wel een zwak voor hem.
Dat heb ik dus ook. De eerste keer dat ik het nummer hoorde was ik echt zwáár teleurgesteld :@
Vooral door dat optreden bij DWDD, ik vond het zo nietsig. Maar nu met de beelden klopt het en het geluid was ook wel héél erg goed gisteren gelukkig.

Heb ook een zwak voor Waylon. Volgens mij is het een vent die flink met zichzelf overhoop ligt af en toe en met anderen, maar het is best een goede kerel volgens mij met een klein hartje. Hij geniet ook oprecht van hoe het gaat, daar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:22:58 #252
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_139679829
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:13 schreef Greys het volgende:
Ik had deze video nog helemaal niet gezien! :o
Waylon letterlijk helemaal in tranen door de succeswensen. Schattig :@

http://www.songfestival.n(...)id/POMS_TROS_523648/
Hou op!
Straks ga ik hem nog echt sympathiek vinden. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2014 @ 22:23:22 #253
163650 Greys
pi_139679845
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

aaaaah O+
Het is volgens mij niet zo'n goede acteur dat hij dit kan faken.
Zo zie je toch weer eens een andere kant, ook wel eens leuk :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139679853
Gaan we winnen?
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:23:52 #255
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_139679869
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. De eerste keer dat ik het nummer hoorde was ik echt zwáár teleurgesteld :@
Vooral door dat optreden bij DWDD, ik vond het zo nietsig. Maar nu met de beelden klopt het en het geluid was ook wel héél erg goed gisteren gelukkig.

Heb ook een zwak voor Waylon. Volgens mij is het een vent die flink met zichzelf overhoop ligt af en toe en met anderen, maar het is best een goede kerel volgens mij met een klein hartje. Hij geniet ook oprecht van hoe het gaat, daar.
't Is net Gordon :P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2014 @ 22:23:54 #256
163650 Greys
pi_139679871
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hou op!
:D _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139679884
Misschien houdt Waylon gewoon niet zo van interviews, dat kan natuurlijk ook...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2014 @ 22:24:25 #258
163650 Greys
pi_139679899
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

't Is net Gordon :P
Já! :D
Zo eentje die je af en toe gewoon wilt knuffelen en zeggen dat alles wel goed komt en dat ze niet zo hoeven schoppen om tof gevonden te worden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139679913
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hou op!
Ik ben ook al bijna om! :-)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2014 @ 22:26:13 #260
163650 Greys
pi_139680001
Leuk om te zien in die tranenvideo is dat hij ook oprecht blij was met de lieve gelukswensen van Paul de Leeuw, die eerst twitterde dat Waylon met zijn grote bek die kuthoed af moest zetten, maar nu iets aardigs tegen hem zei en 'dat hij de hoed dan maar iets achterover moest zetten'. Waylon deed de handjes op elkaar :D O+
Want ik denk dat dat soort venijn er bij Waylon stiekem best is ingehakt, ook al zei hij van niet...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139680062
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:26 schreef Greys het volgende:
Leuk om te zien in die tranenvideo is dat hij ook oprecht blij was met de lieve gelukswensen van Paul de Leeuw, die eerst twitterde dat Waylon met zijn grote bek die kuthoed af moest zetten, maar nu iets aardigs tegen hem zei en 'dat hij de hoed dan maar iets achterover moest zetten'. Waylon deed de handjes op elkaar :D O+
Want ik denk dat dat soort venijn er bij Waylon stiekem best is ingehakt, ook al zei hij van niet...
Dat denk ik ook wel inderdaad!
Hij heeft een gigantische muur rond zijn "issues" gebouwd lijkt het wel...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2014 @ 22:28:27 #262
163650 Greys
pi_139680105
En sorry, maar dat artikel in het AD kon écht niet :{
Je gaat de artiest die jouw eigen land afvaardigt op zo'n wedstrijd toch goddomme niet een paar dagen voor hij daar moet optreden volledig affikken in de krant over zijn persoonlijke leven?
Dat vind ik serieus nou weer typisch Nederland. Hoera, de riooljournalistiek is belangrijker dan dat we iemand publiekelijk op zijn hart trappen, terwijl hij daar zijn best staat te doen méde voor 'ons' allemaal, zich meer dan keurig en sympathiek gedraagt daar in Kopenhagen etc. Hoe durven ze :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:28:59 #263
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_139680127
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:26 schreef Greys het volgende:
Dit was van voor het optreden, je denkt toch niet dat de wenkbrauw vanonder de hoed voor Paul bedoeld was? :o
:P

Ik ga mijn nest maar eens opzoeken.
Heb geloof ik van de afgelopen 60 uur slechts 5 uurtjes slapend doorgebracht. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 22:29:21 #264
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_139680151
\
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef Greys het volgende:
Je gaat de artiest die jouw eigen land afvaardigt op zo'n wedstrijd toch goddomme niet een paar dagen voor hij daar moet optreden volledig affikken in de krant over zijn persoonlijke leven?
Dat vind ik serieus nou weer typisch Nederland. Hoera, de riooljournalistiek is belangrijker dan dat we iemand publiekelijk op zijn hart trappen, terwijl hij daar zijn best staat te doen méde voor 'ons' allemaal, zich meer dan keurig en sympathiek gedraagt etc. Hoe durven ze :')
Eens. Dat is ook een van de redenen waarom ik dus een schurfthekel heb aan al die roddelbaden.

Edit: en Albert Verlinde.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2014 @ 22:29:39 #265
163650 Greys
pi_139680174
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dit was van voor het optreden, je denkt toch niet dat de wenkbrauw vanonder de hoed voor Paul bedoeld was? :o
:P
Hahaha, nu je het zegt _O-

quote:
Ik ga mijn nest maar eens opzoeken.
Heb geloof ik van de afgelopen 60 uur slechts 5 uurtjes slapend doorgebracht. :')
Slaap lekker op :D :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139680182
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Já! :D
Zo eentje die je af en toe gewoon wilt knuffelen en zeggen dat alles wel goed komt en dat ze niet zo hoeven schoppen om tof gevonden te worden.
Zei hij zelf niet laatst iets over een persoonlijkheidsstoornis, na de breuk met zijn vriendin. Volgens mij wel een flinke borderliner, maar aardig en rete professioneel qua werk. Tof vind ik dat laatste.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:30:32 #267
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_139680220
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef Greys het volgende:
Dat vind ik serieus nou weer typisch Nederland. Hoera, de riooljournalistiek is belangrijker dan dat we iemand publiekelijk op zijn hart trappen, terwijl hij daar zijn best staat te doen méde voor 'ons' allemaal, zich meer dan keurig en sympathiek gedraagt daar in Kopenhagen etc. Hoe durven ze :')
Waar ging dat over dan?

Toevallig heb ik een paar dagen geleden de aflevering van De Wandeling (I know :')) gekeken met Waylon en zijn moeder, en daaruit bleek dat hij zoveel aan zijn ouders te danken had toen hij terugkwam uit Amerika en moest afkicken van de drugs enzo. En dat de band zo sterk was. Vond het des te opmerkelijker dat het contact nu ineens verbroken is. Vraag me af wat er aan de hand is.
Koel en donker bewaren
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:30:40 #268
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_139680230
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:19 schreef Reismeis het volgende:

[..]

Ah, dat is wel heel lief idd...
Ik moet gewoon mijn hele beeld van die jongen gaan herzien. Wat een shock! :o
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:32:25 #269
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_139680315
En ik heb me ook altijd afgevraagd waarom zoveel mensen altijd een hekel aan hem hadden. Heb ik iets gemist?
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2014 @ 22:32:27 #270
163650 Greys
pi_139680317
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zei hij zelf niet laatst iets over een persoonlijkheidsstoornis, na de breuk met zijn vriendin. Volgens mij wel een flinke borderliner, maar aardig en rete professioneel qua werk. Tof vind ik dat laatste.
Het is inderdaad volgens mij wel iemand met issues. Zoals sommigen van ons die ook hebben, of sommigen om ons heen in ons dagelijks leven.
Ik heb met Waylon gewoon altijd een beetje medelijden. Die gast wordt zo goed als nooit eens positief neergezet in de media, terwijl hij toch professioneel gezien altijd zijn stinkende best doet en persoonlijk degenen die zo over hem schrijven ooit iets kwaad doet.

Je ziet hem daar nu ook niet als een dronken lamtoeter op feestjes lamballen, hij is daar ook weer zeer professioneel, is lief voor Ilse, zingt retezuiver, doet alles wat er van hem verwacht wordt en meer en het is ook wel eens TIJD dat die gast wat veren in zijn reet krijgt. Waar hij dan vervolgens om gaat huilen. En dat zegt eigenlijk wel een beetje genoeg :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139680371
Ik lees net dat Miss Montreal volgend jaar wel wil :o :')

Nu vind ik het positief dat het songfestival weer helemaal hot is in dit land maar er zijn grenzen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:34:02 #272
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_139680400
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:33 schreef TheVulture het volgende:

Nu vind ik het positief dat het songfestival weer helemaal hot is in dit land maar er zijn grenzen :')
Smerig wijf vind ik dat, en overschat in haar kunnen :X
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 22:34:04 #273
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_139680401
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:33 schreef TheVulture het volgende:

Mits goed liedje, waarom niet? :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:34:40 #274
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_139680426
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is inderdaad volgens mij wel iemand met issues. Zoals sommigen van ons die ook hebben, of sommigen om ons heen in ons dagelijks leven.
Ik heb met Waylon gewoon altijd een beetje medelijden. Die gast wordt zo goed als nooit eens positief neergezet in de media, terwijl hij toch professioneel gezien altijd zijn stinkende best doet en persoonlijk degenen die zo over hem schrijven ooit iets kwaad doet.

Je ziet hem daar nu ook niet als een dronken lamtoeter op feestjes lamballen, hij is daar ook weer zeer professioneel, is lief voor Ilse, zingt retezuiver, doet alles wat er van hem verwacht wordt en meer en het is ook wel eens TIJD dat die gast wat veren in zijn reet krijgt. Waar hij dan vervolgens om gaat huilen. En dat zegt eigenlijk wel een beetje genoeg :)
Positief nieuws is geen publiciteit en dus verkopen, kijk naar Ilse, die heeft het volgensmij al 3x in Amerika geprobeert, maar red het ook niet tegenover de gevestigde orde.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2014 @ 22:34:50 #275
163650 Greys
pi_139680436
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:30 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Waar ging dat over dan?

Toevallig heb ik een paar dagen geleden de aflevering van De Wandeling (I know :')) gekeken met Waylon en zijn moeder, en daaruit bleek dat hij zoveel aan zijn ouders te danken had toen hij terugkwam uit Amerika en moest afkicken van de drugs enzo. En dat de band zo sterk was. Vond het des te opmerkelijker dat het contact nu ineens verbroken is. Vraag me af wat er aan de hand is.
Ik zie dat ook echt wel weer goed komen.
Volgens mij is het een héél gevoelig iemand, die al snel roept 'BEKIJK HET DAN ALLEMAAL MAAR HOOR!' als je bv opbouwende kritiek zou hebben. Volgens mij is hij ook véél meer onzeker dan dat hij probeert te lijken. Zijn moeder zal vast iets gezegd hebben dat verkeerd schoot, waar hij boos om werd en verdriet om had en misschien kon hij dat niet bolwerken en was die boosheid/verdriet teveel afleiding voor het songfestival en heeft hij voorlopig het contact verbroken omdat hij anders constant zou lopen malen. Zoiets zal het wel zijn... Denk ik. Gok ik :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')