quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd vies als ik typisch zie
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd vies als ik typisch zie
Ik speel quizjes op Jetpunk.quote:
en je kan het doen wanneer je wil, zit geen druk achterquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik speel quizjes op Jetpunk.
Zeer verslavend.
Snow kan het niet handelen.quote:
Uhu, ik ben wat betreft quizjes en kennis testen wel een autistquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
en je kan het doen wanneer je wil, zit geen druk achter
geweldig dat soort spelletjes he?
Vandaar dat we hem niet zo vaak meer zien hier.quote:
Ik ook wel een beetje.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, ik ben wat betreft quizjes en kennis testen wel een autist
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vandaar dat we hem niet zo vaak meer zien hier.
JE HEBT HEM WEGGEJAAGDquote:
Toch blijf jij best vaak hier, zegt een hoop over jou, schat.quote:
Wat zegt dat over mij? En hij heeft wel een leven hoor. Naar school gaan enzo.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toch blijf jij best vaak hier, zegt een hoop over jou, schat.
Net als dat 12 jarige kind wat haar baby met een tang ofzo uit haar buik haaldequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
KLB / Vrouw filmt eigen abortus
domme toppa
Wlke quizzen doe je?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, ik ben wat betreft quizjes en kennis testen wel een autist
Vooral van topografiequote:
haha kkquote:
Watquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als dat 12 jarige kind wat haar baby met een tang ofzo uit haar buik haaldewat een ziekelijk figuur ben je dan zeg
gvdquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als dat 12 jarige kind wat haar baby met een tang ofzo uit haar buik haaldewat een ziekelijk figuur ben je dan zeg
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe normaal. Dit soort grapjes breken mijn hart
Was toch zo`n oproer over in Amerika tijdje terug. Dat wijf was echt gek, is ook opgenomen.quote:
Baasquote:
Ik heb er iets van 125 landen van de hele wereldquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baas
Ik vind sommige te makkelijk. Anderen te moeilijk.
waar zon'n baby zin in heeft inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks van meegekregen ... Damn ... Dat je kunt, lijkt me zo fucking pijnlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was toch zo`n oproer over in Amerika tijdje terug. Dat wijf was echt gek, is ook opgenomen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Niks van meegekregen ... Damn ... Dat je kunt, lijkt me zo fucking pijnlijk.Niettemin nog steeds gestoord, maar wat ... Ik zou flauwvallen.
niet een tang in je buik kunnen waarderenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Niks van meegekregen ... Damn ... Dat je kunt, lijkt me zo fucking pijnlijk.Niettemin nog steeds gestoord, maar wat ... Ik zou flauwvallen.
Vorige week nog gevoeld. Toch niet mijn kopje thee.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet een tang in je buik kunnen waarderen
Ik weet alle landen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er iets van 125 landen van de hele wereld
en 75 hoofdsteden
Alle landen kan niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet alle landen.
Alleen hoofdsteden maar iets van 50.
dudequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat?quote:
Gvd LRquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je troosten helpt niet meer. Ik huil verder.
[ afbeelding ]
Wtf..hoe kan datquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je troosten helpt niet meer. Ik huil verder.
[ afbeelding ]
Af en toe ben je echt een kutboerquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Enige land wat ik hoef te kennen is NEDERLAND
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Enige land wat ik hoef te kennen is NEDERLAND
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |