Koop ik hem van de monies die ik dan gebeurd heb.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit deel is na jouw verjaardag helaas.
De laatste die ik heb gespeeld was volgens mij de eerste Black. Zijn er nog leuke dingen toegevoegd sinds die versie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
YES YES YES. In november Omega Ruby en Alpha Sapphire voor de 3DS.![]()
![]()
Monies van je verjaardagquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Koop ik hem van de monies die ik dan gebeurd heb.
Daarom speelt er niemand met jou.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:12 schreef Fok-it het volgende:
Pokemon lijkt me nu echt geen fuck meer aan om te spelen
Wat? Remakes?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
YES YES YES. In november Omega Ruby en Alpha Sapphire voor de 3DS.![]()
![]()
X&Y vind ik zelf heel erg tof.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
De laatste die ik heb gespeeld was volgens mij de eerste Black. Zijn er nog leuke dingen toegevoegd sinds die versie?
De eerste spellen blijven het beste. Tot en met Crystal.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:12 schreef Fok-it het volgende:
Pokemon lijkt me nu echt geen fuck meer aan om te spelen
Net als FireRed, LeafGreen, HeartGold en Soulsilver. Jwz.quote:
Hallo, ga nou niet op de persoonlijke toerquote:
Wanneer je zegt dat je Pokémon niet leuk vindt ga je al op de persoonlijke tour.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo, ga nou niet op de persoonlijke toer
Ik zou graag met je spelen hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo, ga nou niet op de persoonlijke toer
Spellen kopen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:14 schreef Typisch het volgende:
ik heb y nog steeds niet uitgespeeld
speciaal een 3ds voor aangeschaft
Kut nerdquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:14 schreef Typisch het volgende:
ik heb y nog steeds niet uitgespeeld
speciaal een 3ds voor aangeschaft
niks mis met een nerd zijnquote:
Wat is dit.quote:
Hahahah. Awwwquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wanneer ik bij roda ben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, moet ik toch maar een 3ds stelen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Net als FireRed, LeafGreen, HeartGold en Soulsilver. Jwz.
Wat is wat?quote:
Ik neem 'm wel een keer mee naar een meet. Mag je 'm aanraken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahah. Awww
[ afbeelding ]
[..]
Hmm, moet ik toch maar een 3ds stelen.
quote:
wil je die van mij kopen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahah. Awww
[ afbeelding ]
[..]
Hmm, moet ik toch maar een 3ds stelen.
Wanneer je TBBT kijkt en constant BAZOOPER roeptquote:
Nee jij bent gewoon een nerdkneusquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
blijkbaar als je een 3ds koopt voor pokemon
volgens jouw standaarden
Dan ben je gewoon een baas.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
blijkbaar als je een 3ds koopt voor pokemon
volgens jouw standaarden
quote:
ik hoor dat vakerquote:
dat gevoel had ik toen yvonne mij dmde of ik mod wilde wordenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als de geheime nerdraad iemand toelaat tot het nerdrijk.
Terecht waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe ffe normaal
/flippiee voice
[..]
ik hoor dat vaker
[..]
dat gevoel had ik toen yvonne mij dmde of ik mod wilde worden
Emulators zijn tof, maar het echte gevoel krijg ik toch met een apparaat in handen.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Emulators zijn tof, maar het echte gevoel krijg ik toch met een apparaat in handen.
Moest daarna toch even een koude douche nemen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt gister mijn swag even kunnen aanschouwen, sowieso terecht
kan gebeuren welquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Moest daarna toch even een koude douche nemen.
Ik voel me ook altijd vies als ik typisch ziequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Moest daarna toch even een koude douche nemen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd vies als ik typisch zie
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd vies als ik typisch zie
Ik speel quizjes op Jetpunk.quote:
en je kan het doen wanneer je wil, zit geen druk achterquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik speel quizjes op Jetpunk.
Zeer verslavend.
Snow kan het niet handelen.quote:
Uhu, ik ben wat betreft quizjes en kennis testen wel een autistquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
en je kan het doen wanneer je wil, zit geen druk achter
geweldig dat soort spelletjes he?
Vandaar dat we hem niet zo vaak meer zien hier.quote:
Ik ook wel een beetje.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, ik ben wat betreft quizjes en kennis testen wel een autist
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vandaar dat we hem niet zo vaak meer zien hier.
JE HEBT HEM WEGGEJAAGDquote:
Toch blijf jij best vaak hier, zegt een hoop over jou, schat.quote:
Wat zegt dat over mij? En hij heeft wel een leven hoor. Naar school gaan enzo.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toch blijf jij best vaak hier, zegt een hoop over jou, schat.
Net als dat 12 jarige kind wat haar baby met een tang ofzo uit haar buik haaldequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
KLB / Vrouw filmt eigen abortus
domme toppa
Wlke quizzen doe je?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, ik ben wat betreft quizjes en kennis testen wel een autist
Vooral van topografiequote:
haha kkquote:
Watquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als dat 12 jarige kind wat haar baby met een tang ofzo uit haar buik haaldewat een ziekelijk figuur ben je dan zeg
gvdquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als dat 12 jarige kind wat haar baby met een tang ofzo uit haar buik haaldewat een ziekelijk figuur ben je dan zeg
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe normaal. Dit soort grapjes breken mijn hart
Was toch zo`n oproer over in Amerika tijdje terug. Dat wijf was echt gek, is ook opgenomen.quote:
Baasquote:
Ik heb er iets van 125 landen van de hele wereldquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baas
Ik vind sommige te makkelijk. Anderen te moeilijk.
waar zon'n baby zin in heeft inderdaadquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks van meegekregen ... Damn ... Dat je kunt, lijkt me zo fucking pijnlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was toch zo`n oproer over in Amerika tijdje terug. Dat wijf was echt gek, is ook opgenomen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Niks van meegekregen ... Damn ... Dat je kunt, lijkt me zo fucking pijnlijk.Niettemin nog steeds gestoord, maar wat ... Ik zou flauwvallen.
niet een tang in je buik kunnen waarderenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Niks van meegekregen ... Damn ... Dat je kunt, lijkt me zo fucking pijnlijk.Niettemin nog steeds gestoord, maar wat ... Ik zou flauwvallen.
Vorige week nog gevoeld. Toch niet mijn kopje thee.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet een tang in je buik kunnen waarderen
Ik weet alle landen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er iets van 125 landen van de hele wereld
en 75 hoofdsteden
Alle landen kan niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet alle landen.
Alleen hoofdsteden maar iets van 50.
dudequote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat?quote:
Gvd LRquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je troosten helpt niet meer. Ik huil verder.
[ afbeelding ]
Wtf..hoe kan datquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je troosten helpt niet meer. Ik huil verder.
[ afbeelding ]
Af en toe ben je echt een kutboerquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Enige land wat ik hoef te kennen is NEDERLAND
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:40 schreef 2Happy4U het volgende:
Enige land wat ik hoef te kennen is NEDERLAND
Dat is mijn verbazingsreactie.quote:
Niet haten op boeren /feraquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |