Ohjaquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn benen zijn te kort om dan nog bij het gas te komen.
Ja godverdomme wat heeft hij nu weer gefliktquote:
Hij had wat teksten waar ze bij ESF gewoon nog niet klaar voor waren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja godverdomme wat heeft hij nu weer geflikt
Gifjes gepost bij ESF gister.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja godverdomme wat heeft hij nu weer geflikt
Braddie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gifjes gepost bij ESF gister.
Op twee na is mijn hele sig gister gesneuveld.
Nee, Braddie is eerder gesneuveld. Die heeft zich vrijwillig laten bannen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Braddie?![]()
En waarom waren ze zo aan het bannen?Homo's
Misschien welquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je leeft teveel in het verleden Karina.
Jij was toch strijken¿quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien welAl moet ik erbij zeggen dat ik niet zoveel met auto's heb en daarom ook geen nieuwe modellen weet die ik mooi zou kunnen vinden.
En jij bent niet gebanned? Heldquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, Braddie is eerder gesneuveld. Die heeft zich vrijwillig laten bannen.
Omdat de mods het niet konden handelen
MrBanaan1(e divisie) heeft één gifje gepost en werd geband![]()
gifjesquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik geband moeten worden?
Waarschijnlijk hebben ze een knop BAN-HEEL-TOPICquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:44 schreef Elan het volgende:
Pascalus is ook verbannen.
Johannes ook maar dat was een foutje van die kut-ESF mods.
Ze hebben volgens mij wel serieus een delete-alle-posts-met-plaatjes-knop, want die waren binnen twee seconden alweer wegquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze een knop BAN-HEEL-TOPIC
2-1 voor de FC. Goals Nickgod en Kosticgod.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hallo, Paxcon. Gaan we winnen vandaag?
[ afbeelding ]
2-1 is niet echt een goede uitgangspositie voor de return, eigenlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
2-1 voor de FC. Goals Nickgod en Kosticgod.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik wil ook wel 3-0 zeggen maar daar geloof ik niet inquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
2-1 is niet echt een goede uitgangspositie voor de return, eigenlijk.
Van Basten gaat Az aan de overwinning helpen. Ze zullen de playoffs uiteindelijk ook winnen, sorry.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil ook wel 3-0 zeggen maar daar geloof ik niet in
Alhoewel Groningen wel in topvorm is (laatste zes gewonnen) en Vitesse kwakkelt
Jij zal hier wel geen mod zijn geworden vanwege je voetbaltechnisch inzichtquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Basten gaat Az aan de overwinning helpen. Ze zullen de playoffs uiteindelijk ook winnen, sorry.
Je moet niet verbaasd opkijken als Nickgod een hattrick maakt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
2-1 voor de FC. Goals Nickgod en Kosticgod.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |