Jij bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk 'm daar zitten met z'n verwende teringkop. Hij kan er helemaal niets van maar wordt toch slapend rijk.
Is dat op TV te zien ofzo?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Blind stoer met zijn petje achterstevoren
Nou ja ik wil ook wel een vette auto hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij heeft een punt dat het getuigt van slechte smaak.
Dit is geen vette/mooie auto.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik wil ook wel een vette auto hoorNiet per se deze.
Tof.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:12 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.iflscience.com(...)h-viewing-experiment
gvd vet gvd
Hij vindt blijkbaar van wel? Ik weet niet eens wat voor auto dat is man. Enige auto's die ik mooi vind zijn Porsches en dan eigenlijk vooral de oudere modellen.quote:
Ik kan dat bevestigen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:17 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoorde dat GGMM niet zo'n grote leuter heeft
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:26 schreef Elan het volgende:
TV / Recordpoging Giel radiomaken #1
Giel gaat dood
Clasie mag die stoel wel eens wat hoger zettenquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/nieuws/o(...)-trainingsstage-.htm
Hier meer pics.
Gewoon een modderfokking baasquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Blind stoer met zijn petje achterstevoren
Gelukkig hoorde je het nog want wie niet horen wil.........quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:17 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoorde dat GGMM niet zo'n grote leuter heeft
Je leeft teveel in het verleden Karina.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij vindt blijkbaar van wel? Ik weet niet eens wat voor auto dat is man. Enige auto's die ik mooi vind zijn Porsches en dan eigenlijk vooral de oudere modellen.
Zijn benen zijn te kort om dan nog bij het gas te komen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Clasie mag die stoel wel eens wat hoger zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |