Vorig jaar toch ook, als fucking laatste, ik ging bijna doodquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:11 schreef grazz het volgende:
Organisatie heeft ons dus expres als 9e uit de enveloppen laten komen (bron: Gouden Uren)
Net teruggekeken, maar in die situatie had ik het precies zo kunnen zeggen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij de persco na afloop vond ik hem wel irritant. Toen die tegen Ilse zei: "Ik ben niet helemaal achterlijk"
Ja maar dat van NL wílde ik graag geloven.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:12 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik heb toch ook gezegd dat NL door zou gaan. Geloof me nou een keer![]()
Ja killing!quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
Vorig jaar toch ook, als fucking laatste, ik ging bijna dood
Alsjeblieft zeg... Dan was als 9de IJsland genoemd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:18 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja killing!
In een filmpje op telegraaf.nl zegt Cornald Maas dat de EBU ons eigenlijk weer als laatste uit de enveloppen wilden laten komen, maar dat vonden ze kinderachtig. Ha d*mn, had dat gedaan, dat was zooooooooooooooooooo spannend geweest
Ik hoop dat wij winnen, maar ik denk dat we ons een beetje laten meeslepen (hoe fijn ook, ik geniet er ook wel weer van) door alle positieve reacties en kansen die toenemen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat van NL wílde ik graag geloven.
Als UK zou winnen zaterdag zou ik dat vreselijk vinden
Haha ik had het een geweldige stunt gevonden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg... Dan was als 9de IJsland genoemd.
Dan weet ik van sommige niet of ze de avond hadden overleefd.![]()
Myself included
Ben je een blij ei?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:24 schreef Greys het volgende:
Ik denk ook echt niet dat NL gaat winnen.
Maar een top 5 zie ik wel gebeuren! BOVEN de UK!
Dat wel, maar wel een stunt die slecht is voor het hart.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:24 schreef grazz het volgende:
[..]
Haha ik had het een geweldige stunt gevonden.
Hoe kan dat als de UK gaat winnen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:24 schreef Greys het volgende:
Ik denk ook echt niet dat NL gaat winnen.
Maar een top 5 zie ik wel gebeuren! BOVEN de UK!
Mooi gezegd dit! Ik dacht er gister aan, waarom het anders voelde, maar o.a door ditquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:46 schreef chansadres het volgende:
Dat openingsshot was gewoon geniaal. Ze hebben echt de mogelijkheden van het podium optimaal gebruikt. Waar anderen het podium gebruikten maar duidelijk zag dat het steeds hetzelfde podium was, was het bij ons alsof je even op een andere plek was. Ik zie op het nieuws dat ze in de 2e helft staan in de finale. Is ook al bekend welke plek?
Ik ben blij dat jij blij bentquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
EEN HEEL BLIJ EI!![]()
![]()
(Maar ik heb je wel gemist!)
Nou, linker rijtje van het scorebord zou ik nu toch stiekem wel heel tof vindenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
Het maakt me niet eens meer uit op welke plaats we eindigen. Ik ben voor het eerst in járen enthousiast en trots op onze inzending, dus het boeit me weinig meerHet nummer is prachtig en het optreden in zijn geheel ook
Ik zou het ook tof vinden, zeker top 5.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, linker rijtje van het scorebord zou ik nu toch stiekem wel heel tof vinden
Maar wat je zegt is waar, we staan wéér niet voor joker, integendeel!
Ben jij ook zo enthousiast over Het Wenkbrauw Moment van Waylon!?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou het ook tof vinden, zeker top 5.Maar het is zo geniaal, laatste keer dat ik dat had was Ruth Jacott zo ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |