Maar die had wel de dansers, trommels en fluitjes met zich mee. Daar is Zweden allemaal iets te statig voor, vrees ik.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik wel. Vorig jaar won Denemarken ook met een fluoride fabrieksliedje.
Ik gok nog steeds op Groot Brittanië, zou ik ook echt terecht vinden.quote:
Mooi wat ik lees over Nederlandquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Zie rechts onderaan![]()
https://twitter.com/MaddySetGo/status/464013363442642944/photo/1
Dat zou inderdaad wel 'slim' zijn, maar dan hangt Sietze Bakker natuurlijk direct aan de telefoon om dat aan te laten passen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:09 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Armenië gaat het niet zo goed doen als de bookmakers denken., hij zong in het begin best wel vals.. Btw als denemarken slim is doen ze zweden op nummer twee en armenie nummer 5, meteen twee concurrenten minder qua iedereen die plekken vergeten.
Noorwegen en Oostenrijk zie ik na morgenavond ook wel een gigantische sprong maken richting de top 10.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:13 schreef Unites het volgende:
Ik denk:
#1 Denemarken
#2 Zweden
#3 Armenië
#4 Israel
#5 Verenigd Koninkrijk
#6 Italië
#7 Frankrijk
#8 Nederland
Voorgaande 2 jaar waren er dan ook twee bejaarden opgetrommeld.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:14 schreef Unites het volgende:
Ik vind het Verenigd Koninkrijk niet zo bijzonder hoor... Deden het voorgaande jaren toch eigenlijk ook best wel slecht?
ja ik ben benieuwd naar de 2e halve finale, maar op basis van gisteren heb ik niet iets gezien wat échte concurrentie van NL zou kunnen zijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:15 schreef Drrk het volgende:
[..]
Noorwegen en Oostenrijk zie ik na morgenavond ook wel een gigantische sprong maken richting de top 10.
Gebaseerd op...?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:13 schreef Unites het volgende:
Ik denk:
#1 Denemarken
#2 Zweden
#3 Armenië
#4 Israel
#5 Verenigd Koninkrijk
#6 Italië
#7 Frankrijk
#8 Nederland
Noorwegen, dan een tijdje niets, Griekenland, Oostenrijk en Roemenië zouden ook Top 10 kunnen scoren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:16 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ja ik ben benieuwd naar de 2e halve finale, maar op basis van gisteren heb ik niet iets gezien wat échte concurrentie van NL zou kunnen zijn
Ik heb dat nummer net even geluisterd, maar die vind ik dus echt helemaal geen ene fuck aan he. En armenië ook niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
Heb nog wat zitten lezen, Zweden krijgt nog behoorlijk wat negatieve reacties. En ze zit voor de break in de finale, dat werkt ook niet mee.
Misschien toch bijstellen. Denk dat Oostenrijk nog wel kan verrassen in de tweede halve finale. Noorwegen lijkt nog het meest op Nederland, dus ik vind de song niks. Ik denk alleen dat de Noor gewoon een slechtere artiest is en dat het optreden daarom minder uit de verf zal komen,
Moet je voorstellen als Ilse en Waylon een knaller van een song hadden gestuurd (aangezien we allemaal weten dat ze beter kunnen).quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer net even geluisterd, maar die vind ik dus echt helemaal geen ene fuck aan he. En armenië ook niet.
Kampioen van de armoede dit jaar
twitter:jonolasand twitterde op woensdag 07-05-2014 om 12:40:00Difference between no. 10 and 12 in the first Semi-Final was just 3 points. Every vote counts! #eurovision reageer retweet
Als je een nummer van Ilse als 'Miracle' vergelijkt met het Zweedse 'Undo' dan had Nederland de favoriet kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet je voorstellen als Ilse en Waylon een knaller van een song hadden gestuurd (aangezien we allemaal weten dat ze beter kunnen).
Ongeslagen kampioen. Max aantal puntenquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet je voorstellen als Ilse en Waylon een knaller van een song hadden gestuurd (aangezien we allemaal weten dat ze beter kunnen).
twitter:WilmaNanninga twitterde op woensdag 07-05-2014 om 14:22:08Leuk gisteravond Nederland zien doorgaan op songfestival. En dan die kwetterende Spaanse presentatoren. Brava holanda, brava. Dat wordt 12p reageer retweet
Nee, we krijgen van iederland 10 puntenquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:26 schreef Drrk het volgende:
Zullen we dit jaar weer net als vorig jaar "Les Pays Bas... Douze Points" gaan horen?!
quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:26 schreef aarontje112 het volgende:
Wilma Nanninga leeft blijkbaar ook nogtwitter:WilmaNanninga twitterde op woensdag 07-05-2014 om 14:22:08Leuk gisteravond Nederland zien doorgaan op songfestival. En dan die kwetterende Spaanse presentatoren. Brava holanda, brava. Dat wordt 12p reageer retweet
Juist daarom. Dat van Denemarken vorig jaar was toch eigenlijk ook totaal niet speciaal.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:25 schreef FIGHTME100 het volgende:
Zweden heeft echt een typisch gemiddeld songfestival lied. Ik snap niet dat veel mensen het als een winnend lied zien.
Dat nummer hoor je ook nog eens amper op de radio (zeker in vergelijking met Euphoria). Ik vond het ook niet veel maar het bleef wel hangen. Ik kan er niets aan doen maar dat nummer van Waylon en Ilse blijft wel hangen op dit moment mede door het optreden en de beelden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Juist daarom. Dat van Denemarken vorig jaar was toch eigenlijk ook totaal niet speciaal.
Is die hele lijst ook al bekend?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:25 schreef aarontje112 het volgende:
twitter:jonolasand twitterde op woensdag 07-05-2014 om 12:40:00Difference between no. 10 and 12 in the first Semi-Final was just 3 points. Every vote counts! #eurovision reageer retweet
Denemarken vond ik vorig jaar nog wel wat. Zweden hergebruikt gewoon z'n liedjes van de afgelopen 10 jaar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Juist daarom. Dat van Denemarken vorig jaar was toch eigenlijk ook totaal niet speciaal.
Nope, na de finale pas. En dan worden ook alle scores bekend gemaakt dit keer. Dus de punten per jurylid, om ze meer openheid te geven.quote:
Geweldig hoe hysterisch vrolijk Ilse is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:43 schreef aarontje112 het volgende:
Leuk filmpje van na afloop! http://www.songfestival.n(...)id/POMS_TROS_524495/
Als ik dit filmpje dan weer zo zie geloof ik echt wel dat Ilse en Waylon een goeie band hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:43 schreef aarontje112 het volgende:
Leuk filmpje van na afloop! http://www.songfestival.n(...)id/POMS_TROS_524495/
Ik was van de week boodschappen aan het doen. En toen hoorde ik in de supermarkt het liedje van die Emilie de Forest. Ik vond 'm inderdaad ook niet zo denderend.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat nummer hoor je ook nog eens amper op de radio (zeker in vergelijking met Euphoria). Ik vond het ook niet veel maar het bleef wel hangen. Ik kan er niets aan doen maar dat nummer van Waylon en Ilse blijft wel hangen op dit moment mede door het optreden en de beelden.
Ik las dat zij in de jury zit voor Duitsland. Verwacht echt wel wat punten van onze oosterburen danquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Zie rechts onderaan![]()
https://twitter.com/MaddySetGo/status/464013363442642944/photo/1
Ik herken het. Helemaal niet zo leuk heh?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:48 schreef Mystikvm het volgende:
Fuck, ben echt helemaal hyped voor zaterdag. Weer een avondje tussen hoop en vrees leven en een pakje peuken wegroken bij de puntentelling.
Maar je ziet dat ze in sommige landen tweemaal in iTunes staan genoteerd (de een download de album versie, een ander de single versie) dus in die landen zoals Letland en Zweden, staan ze dan gemiddeld toch hoger?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:59 schreef inslagenreuring het volgende:
1-Netherlands
2-Sweden
2-Latvia
2-Lithuania
5-Denmark
6-Estonia
Terugval van plek 1 naar 2 in litouwen
Bij estland staan we op 2 en 4 dus dan nemen we de hoogste?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:05 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar je ziet dat ze in sommige landen tweemaal in iTunes staan genoteerd (de een download de album versie, een ander de single versie) dus in die landen zoals Letland en Zweden, staan ze dan gemiddeld toch hoger?
Op dat moment niet. Maar vorig jaar was het zoveel leuker kijken met Nederland in de finale, en het chauvinistische kankeren op de grootste concurrenten, dat wil ik voor geen goud missen dit jaar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:05 schreef TDHS het volgende:
[..]
Ik herken het. Helemaal niet zo leuk heh?
Wij zijn toch altijd het braafste jongetje van de klasquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:05 schreef ItaloDancer het volgende:
Hopelijk snapt de Nederlandse jury dat ze (heel objectief) niet op Zweden, Armenië of Hongarije moeten stemmen
Heeee!quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:16 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog 136 topics terug lezen, nu pas terug van kroegsongfestivallen en hotellen, maar hebben we deze al gezien? Of ben ik spuit 136?
http://metro.co.uk/2014/0(...)-eurovision-4720506/
Ik ook!quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik dit filmpje dan weer zo zie geloof ik echt wel dat Ilse en Waylon een goeie band hebben.
Nog niet gezienquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:16 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog 136 topics terug lezen, nu pas terug van kroegsongfestivallen en hotellen, maar hebben we deze al gezien? Of ben ik spuit 136?
http://metro.co.uk/2014/0(...)-eurovision-4720506/
Het was zó leukquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:21 schreef Unites het volgende:
[..]
Heeee!
Hoe was het?!
PS. Nog niet gezien trouwens..
hahahaquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was zó leuk
Heel het cafeetje ontplofte toen we door gingen![]()
Ja echt ongelofelijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:30 schreef Greys het volgende:
Maar omdat ik nu pas thuis ben na het kroegen enzo lees ik nu pas alle media, wtf, wat zijn we ineens omhoog geschoten![]()
Je weet hoe terughoudend ik was van te voren, maar ik dacht echt dat ik gek werd gister voor het grote schermquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:31 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja echt ongelofelijk. Gewoon 1 in iTunes en 3 bij de bookies
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:30 schreef Greys het volgende:
Maar omdat ik nu pas thuis ben na het kroegen enzo lees ik nu pas alle media, wtf, wat zijn we ineens omhoog geschoten![]()
Hahahaha, het is echt een beetje of ik droomquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:32 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]Dat zal wel een schok zijn ja
"We" zijn nu één van de topfavorieten.
Hahaha ja ik had dit ook niet voor mogelijk gehouden hoor. Had er wel rekening mee gehouden dat ze konden gaan verrassen, maar dit nee absoluut niet. En jij twijfelde zelfs nog over een finaleplekquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet hoe terughoudend ik was van te voren, maar ik dacht echt dat ik gek werd gister voor het grote scherm![]()
En ik weet NIET wat ik lees nu overal. Jezus, het wordt echt gewoon héél spannend zaterdag. Zal ik mijn nagels nu alvast maar gewoon er af bijten?
Dan hoeft 't dan niet meer.
Je mag het niet zeggen natuurlijk (jinx), maar stel je toch eens voor...quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:30 schreef Greys het volgende:
Geloof me, toen er nog twee plekjes over waren bij de 'enveloppen' en Zweden sowieso nog niet was geweest, zat ik al te pruilenquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:35 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hahaha ja ik had dit ook niet voor mogelijk gehouden hoor. Had er wel rekening mee gehouden dat ze konden gaan verrassen, maar dit nee absoluut niet. En jij twijfelde zelfs nog over een finaleplek
Ik had Portugal de halve ochtend in m'n hoofdquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:36 schreef Greys het volgende:
Oh en Cake to Bake was het eerste dat ik floot vanmorgen onder de hoteldouche![]()
![]()
Je gaat alle topics doorlezen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha, het is echt een beetje of ik droom![]()
![]()
En ik heb alle topics nog niet teruggelezen, maar de állerleukste foto vond ik deze, Waylon zijn hypere pers-selfie vannacht![]()
[ afbeelding ]
Ik zoek allereerst eigenlijk het Buitenlandse Commentaren op CATS topic, ik zie nu alleen eentje van Tong met 5 posts, maar er was er nog eentje. Kwijt!quote:
quote:
Ik zou dan gewoon deze topics een beetje lezen, die live-topics heb je weinig aanquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zoek allereerst eigenlijk het Buitenlandse Commentaren op CATS topic, ik zie nu alleen eentje van Tong met 5 posts, maar er was er nog eentje. Kwijt!
ESF / Buitenlandse reacties op Calm after the Stormquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zoek allereerst eigenlijk het Buitenlandse Commentaren op CATS topic, ik zie nu alleen eentje van Tong met 5 posts, maar er was er nog eentje. Kwijt!
Uiteindelijk gaat het er (als voorspelling voor de einduitslag) niet om op welke positie ze staan, maar hoe ze scoren ten opzichte van de andere deelnemende nummers, niet of ze beter of slechter scoren dan Coldplay of Pharrell Williams ofzo.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:05 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar je ziet dat ze in sommige landen tweemaal in iTunes staan genoteerd (de een download de album versie, een ander de single versie) dus in die landen zoals Letland en Zweden, staan ze dan gemiddeld toch hoger?
Ik dacht toen ook: het zal toch niet gebeuren dat we niet door zijn he?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof me, toen er nog twee plekjes over waren bij de 'enveloppen' en Zweden sowieso nog niet was geweest, zat ik al te pruilen
Ik was serieus bang dat de laatste twee Portugal/Estland en Zweden zouden zijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:44 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ik dacht toen ook: het zal toch niet gebeuren dat we niet door zijn he?Maar er was zo weinig concurrentie gisteren, als we niet bij die tien hadden gezeten had ik ESF verbannen voor de komende jaren
Ik dacht ook Portugal en Zweden!!!!quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was serieus bang dat de laatste twee Portugal/Estland en Zweden zouden zijn
Ik geloof dat Giel de eerste is dit jaar om te roepen dat hij het van tevoren al een kanshebber vond.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:42 schreef tralalala het volgende:
Stuk over ESF in RTL Late Night gisterenavond.
Hmja ik ga gewoon uit van top 5 nu op zaterdag, dan ben ik al blijquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:49 schreef Max23 het volgende:
Overigens komen Zweden en Armenië nu wel dichterbij in de ITunes charts als je kijkt naar in hoeveel landen het lied er in staat. Vanochtend stond Nederland nog in 21/22 landen en Zweden/Armenië in 15/16 landen in de lijst. Nu komen de drie liedjes alledrie in 20/21 landen voor. Nederland staat nog wel duidelijk het hoogst in die lijsten.
Oh wat heerlijkquote:
De Scandinavische landen geven elkaar altijd veel punten, dus kans is groot dat Zweden het wordt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Hmja ik ga gewoon uit van top 5 nu op zaterdag, dan ben ik al blij
Dat kun je nog helemaal niet zeggen, er moeten donderdag en zaterdag nog landen optreden die we niet gezien hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:52 schreef k3vil het volgende:
[..]
De Scandinavische landen geven elkaar altijd veel punten, dus kans is groot dat Zweden het wordt.
Oy, ze moet nog wel een stem over hebben zaterdag.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:30 schreef Greys het volgende:
Het was meer bedoeld van #1, als winnaar.. in de finale... oké :$?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:42 schreef Greys het volgende:
Maar hoe kan dít topic waar we nu in zitten nou weer deel 1 zijn?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |