Ik herken het. Helemaal niet zo leuk heh?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:48 schreef Mystikvm het volgende:
Fuck, ben echt helemaal hyped voor zaterdag. Weer een avondje tussen hoop en vrees leven en een pakje peuken wegroken bij de puntentelling.
Maar je ziet dat ze in sommige landen tweemaal in iTunes staan genoteerd (de een download de album versie, een ander de single versie) dus in die landen zoals Letland en Zweden, staan ze dan gemiddeld toch hoger?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:59 schreef inslagenreuring het volgende:
1-Netherlands
2-Sweden
2-Latvia
2-Lithuania
5-Denmark
6-Estonia
Terugval van plek 1 naar 2 in litouwen
Bij estland staan we op 2 en 4 dus dan nemen we de hoogste?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:05 schreef grazz het volgende:
[..]
Maar je ziet dat ze in sommige landen tweemaal in iTunes staan genoteerd (de een download de album versie, een ander de single versie) dus in die landen zoals Letland en Zweden, staan ze dan gemiddeld toch hoger?
Op dat moment niet. Maar vorig jaar was het zoveel leuker kijken met Nederland in de finale, en het chauvinistische kankeren op de grootste concurrenten, dat wil ik voor geen goud missen dit jaar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:05 schreef TDHS het volgende:
[..]
Ik herken het. Helemaal niet zo leuk heh?
Wij zijn toch altijd het braafste jongetje van de klasquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:05 schreef ItaloDancer het volgende:
Hopelijk snapt de Nederlandse jury dat ze (heel objectief) niet op Zweden, Armenië of Hongarije moeten stemmen
Heeee!quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:16 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog 136 topics terug lezen, nu pas terug van kroegsongfestivallen en hotellen, maar hebben we deze al gezien? Of ben ik spuit 136?
http://metro.co.uk/2014/0(...)-eurovision-4720506/
Ik ook!quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik dit filmpje dan weer zo zie geloof ik echt wel dat Ilse en Waylon een goeie band hebben.
Nog niet gezienquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:16 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog 136 topics terug lezen, nu pas terug van kroegsongfestivallen en hotellen, maar hebben we deze al gezien? Of ben ik spuit 136?
http://metro.co.uk/2014/0(...)-eurovision-4720506/
Het was zó leukquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:21 schreef Unites het volgende:
[..]
Heeee!
Hoe was het?!
PS. Nog niet gezien trouwens..
hahahaquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was zó leuk
Heel het cafeetje ontplofte toen we door gingen![]()
Ja echt ongelofelijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:30 schreef Greys het volgende:
Maar omdat ik nu pas thuis ben na het kroegen enzo lees ik nu pas alle media, wtf, wat zijn we ineens omhoog geschoten![]()
Je weet hoe terughoudend ik was van te voren, maar ik dacht echt dat ik gek werd gister voor het grote schermquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:31 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja echt ongelofelijk. Gewoon 1 in iTunes en 3 bij de bookies
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:30 schreef Greys het volgende:
Maar omdat ik nu pas thuis ben na het kroegen enzo lees ik nu pas alle media, wtf, wat zijn we ineens omhoog geschoten![]()
Hahahaha, het is echt een beetje of ik droomquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:32 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]Dat zal wel een schok zijn ja
"We" zijn nu één van de topfavorieten.
Hahaha ja ik had dit ook niet voor mogelijk gehouden hoor. Had er wel rekening mee gehouden dat ze konden gaan verrassen, maar dit nee absoluut niet. En jij twijfelde zelfs nog over een finaleplekquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet hoe terughoudend ik was van te voren, maar ik dacht echt dat ik gek werd gister voor het grote scherm![]()
En ik weet NIET wat ik lees nu overal. Jezus, het wordt echt gewoon héél spannend zaterdag. Zal ik mijn nagels nu alvast maar gewoon er af bijten?
Dan hoeft 't dan niet meer.
Je mag het niet zeggen natuurlijk (jinx), maar stel je toch eens voor...quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:30 schreef Greys het volgende:
Geloof me, toen er nog twee plekjes over waren bij de 'enveloppen' en Zweden sowieso nog niet was geweest, zat ik al te pruilenquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:35 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hahaha ja ik had dit ook niet voor mogelijk gehouden hoor. Had er wel rekening mee gehouden dat ze konden gaan verrassen, maar dit nee absoluut niet. En jij twijfelde zelfs nog over een finaleplek
Ik had Portugal de halve ochtend in m'n hoofdquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:36 schreef Greys het volgende:
Oh en Cake to Bake was het eerste dat ik floot vanmorgen onder de hoteldouche![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |