In een libertarische wereld moeten er ook dingen betaald worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:48 schreef Globali het volgende:
[..]
Volgens mij deels wel. Het moet betaald worden.
Ja. Ik zie het ook liever iets anders. Ik sprak deze avond nog met mensen daar over. Over Buthan. Schijnt geweldig te zijn. Simpel leven. Het kan. Niet meer in het westen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
In een libertarische wereld moeten er ook dingen betaald worden.
De bijstand ook. Maar dat is ws duurder en levert het slachtoffer geen leefbaar inkomen op.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:48 schreef Globali het volgende:
[..]
Volgens mij deels wel. Het moet betaald worden.
Die was voor werkenden.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:23 schreef Mint_Clansell het volgende:
Misschien dachten ze wel dat het eindelijk die ¤ 1000,- van Rutte was.
Je denkt dat die mensen zonder uitkering ff een paar maandjes bij de buren een vorkje mee kunnen prikken en kunnen slapen en douchen?quote:
Ze houden vele tienduizenden euro's achter. Daar kunnen ze ruime tijd van levenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je denkt dat die mensen zonder uitkering ff een paar maandjes bij de buren een vorkje mee kunnen prikken en kunnen slapen en douchen?
Hebben ze dat geld nog op de rekening staan dan?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze houden vele tienduizenden euro's achter. Daar kunnen ze ruime tijd van leven
Als ze dat niet hebben, dan is dat hun eigen schuld en zijn de gevolgen daarvan hun eigen probleem.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hebben ze dat geld nog op de rekening staan dan?
Heb jij geld teveel dan?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:39 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Als ze dat niet hebben, dan is dat hun eigen schuld en zijn de gevolgen daarvan hun eigen probleem.
Nee, ik heb geen geld teveel. Maar ik geef ook geen geld uit wat duidelijk niet van mij is of waarbij ik grote vraagtekens heb of ik het wel rechtmatig heb ontvangen. Zeker gezien het de bedragen waar het om gaat moet je je toch achter je oren krabben of het geld wel op jouw bankrekening thuis hoort als je het ontvangt.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hebben ze dat geld nog op de rekening staan dan?
Que? Je wil bij deze mensen de uitkering intrekken omdat ze zich prima redden terwijl je niet eens weet of ze dat geld nog wel hebben.quote:
Ja in jouw wereld hebben ze alles aan Unicef gegevenquote:Op maandag 12 mei 2014 17:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Que? Je wil deze mensen de uitkering intrekken omdat ze zich prima redden terwijl je niet eens weet of ze dat geld nog wel hebben.
Wat wil je dan precies bereiken met het intrekken van de uitkering?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:48 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen geld teveel. Maar ik geef ook geen geld uit wat duidelijk niet van mij is of waarbij ik grote vraagtekens heb of ik het wel rechtmatig heb ontvangen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
BRON
Wat is dat nou , gewoon terug betalen , anders al hun bezittingen afnemen en hun huis uitzetten
Dan nog, het is hun geld niet. Maar de maatschappij op kosten jagen omdat je dat wel ff lekker lijkt slaat ook nergens op. Dan kun je dat geld beter verdelen onder de minima.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja in jouw wereld hebben ze alles aan Unicef gegeven![]()
Nee mensen die 50k onder hun matras hebben gestopt moet je dit maar laten houden en nog een uitkering toequote:Op maandag 12 mei 2014 17:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan nog, het is hun geld niet. Maar de maatschappij op kosten jagen omdat je dat wel ff lekker lijkt slaat ook nergens op. Dan kun je dat geld beter verdelen onder de minima.
Goeie stropop weer.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee mensen die 50k onder hun matras hebben gestopt moet je dit maar laten houden en nog een uitkering toeGeeft ook een lekker signaal af. Volgende keer ben je dan de hele 188 miljoen kwijt
Welja, gewoon minima belonen omdat ze crimineel gedrag vertonen.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan kun je dat geld beter verdelen onder de minima.
Nee zij zijn juist de slachtoffers!quote:Op maandag 12 mei 2014 17:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welja, gewoon minima belonen omdat ze crimineel gedrag vertonen.
Ik had het niet over die minima.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welja, gewoon minima belonen omdat ze crimineel gedrag vertonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |