abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6303166
In navolging van een soortgelijk topic in het BB-forum, zodat bestaande topics niet vervuild worden met discussies over discussies...
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 23:12 schreef niego het volgende:
sorry, kon het niet laten.

kwam op fok! met de gedachte 'laat ik eens lekker over politiek gaan lullen' - blijkt dat ik m'n gedachtes moet opsplitsen in 3 centrale topics.
ipv 1 lekker lopend topic waar iedereen op dat moment aktief is.
Kozzmic, ik apprecieer je enthiousiamse maar vind niet dat je topics zo snel op slot moet doen of de aanmaak ervan belemmeren.
had nou niet de indruk dat in politiek zo veel gescholden werd of misbruik gemaakt, bij overlast svp graaaag ingrijpen maar niet teveel het 'eigen leventje' (want het wordt levendig, zoals je zegt) belemmeren. laat goeie topics lekker groeien maar forceer het niet tot 'centraal topic. just my humple opinion...
Overigens, ik waardeer je modden zeer, en wil er evt graag over discussien.

Volgens mij valt ten eerste het aantal centrale topics heel erg mee en ten tweede het aantal gezette slotjes ook. Zo niet dan graag voorbeelden van onterecht gezette slotjes.

Wat ik wil voorkomen is dat discussies in 5 of 6 topics tegelijkertijd lopen. De ervaring leert dat bij belangrijke politieke gebeurtenissen meerdere topics over min of meer hetzelfde onderwerp worden geopend. En als zo'n topic een beetje originele insteek heeft vind ik dat niet zo'n ramp, maar een topic openen met een vraag, post of nieuwsquote die makkelijk in een bestaand topic had gekund wil ik zoveel mogelijk tegengaan.

Eén uitzondering, ik wil niet dat bestaande discussies vervuild worden door polls. Open daar dus maar een apart topic voor, bij voorkeur met "[Poll]" in de titel. En verder graag in topics niet gaan lopen discussieren over de manier van discussieren. Dat vervuilt een topic imho ook onnodig.

Verder verwijs ik graag nogmaals naar FAQ Politiek-forum en [Policy] Crisis in het kabinet....

Commentaar is uiteraard altijd welkom.

pi_6303341
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 23:29 schreef Kozzmic het volgende:
In navolging van een soortgelijk topic in het BB-forum, zodat bestaande topics niet vervuild worden met discussies over discussies...
[..]

Volgens mij valt ten eerste het aantal centrale topics heel erg mee en ten tweede het aantal gezette slotjes ook. Zo niet dan graag voorbeelden van onterecht gezette slotjes.

Wat ik wil voorkomen is dat discussies in 5 of 6 topics tegelijkertijd lopen. De ervaring leert dat bij belangrijke politieke gebeurtenissen meerdere topics over min of meer hetzelfde onderwerp worden geopend. En als zo'n topic een beetje originele insteek heeft vind ik dat niet zo'n ramp, maar een topic openen met een vraag, post of nieuwsquote die makkelijk in een bestaand topic had gekund wil ik zoveel mogelijk tegengaan.

Eén uitzondering, ik wil niet dat bestaande discussies vervuild worden door polls. Open daar dus maar een apart topic voor, bij voorkeur met "[Poll]" in de titel. En verder graag in topics niet gaan lopen discussieren over de manier van discussieren. Dat vervuilt een topic imho ook onnodig.

Verder verwijs ik graag nogmaals naar FAQ Politiek-forum en [Policy] Crisis in het kabinet....

justum. en je neemt de moeite een nieuw topic te openen ipv in het bestaande topic te reageren.

Verder zie ik niet in wat er mis is met polls. Het werkt prima, en mensen vinden het leuk. Het aantal stemmen in een poll is altijd veel groter dan het aantal reacties.

En om te voorkomen dat ze in 5 of 6 topics tegelijk lopen forceer je 3 of 4 centrale topics

* niego dagdroomt ineens een nachtmerrie dat general chat een betere plek is om politiek te bediscussieren.

pi_6303530
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 23:29 schreef Kozzmic het volgende:

Topic: Korste kabinet ooit?
Geplaatst door Bikkelmannetje op dinsdag 15 oktober 2002 22:38
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 22:38 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Als het kabinet laat zeggen deze week zou vallen, is het dan het kortst zittende kabinet ooit geweest?
op slot. binnen 2 tellen. kortste topic ooit?
pi_6303563
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 23:40 schreef niego het volgende:

[..]

justum. en je neemt de moeite een nieuw topic te openen ipv in het bestaande topic te reageren.

Verder zie ik niet in wat er mis is met polls. Het werkt prima, en mensen vinden het leuk. Het aantal stemmen in een poll is altijd veel groter dan het aantal reacties.

En om te voorkomen dat ze in 5 of 6 topics tegelijk lopen forceer je 3 of 4 centrale topics

* niego dagdroomt ineens een nachtmerrie dat general chat een betere plek is om politiek te bediscussieren.

Ik forceer geen centrale topics. Indien er een wildgroei dreigt te ontstaan aan topics over min of meer hetzelfde onderwerp dan wijs ik één bestaand topic aan als het topic waarin de discussie gevoerd wordt. Ik ben daar echter redelijk coulant mee geloof ik, indien een soortgelijk topic een originele invalshoek heeft laat ik deze normaal gesproken open. Meestal lopen er bij belangrijke politieke gebeurtenissen 4 of 5 topics die ongeveer over hetzelfde gaan; imho meer dan genoeg om de discussie in te voeren.

Zie ook de FAQ:

quote:
Wanneer je een topic opent, verwachten we uiteraard dat het onderwerp iets met politiek van doen heeft, en dat er een opening tot discussie instaat. Kijk voordat je iets post wel even of er al een topic bestaat met (min-of-meer) hetzelfde onderwerp. Hiervoor kun je bijvoorbeeld de zoekfunctie gebruiken. Dubbele topics worden in principe gesloten. Open ook niet voor elk detail een nieuw topic maar sluit indien mogelijk aan bij een bestaand topic met min-of-meer hetzelfde onderwerp. De moderators hebben de mogelijkheid om topics die in hun ogen teveel op elkaar lijken te sluiten en 1 topic aan te wijzen waar de discussie verder kan gaan.
Voor elke poll mag je wat mij betreft een nieuw apart topic openen, zoals ik al schreef ik wil niet dat bestaande discussies hierdoor vervuild worden. Het is echter niet de bedoeling dat de meerderheid van de topics een poll is, ook dan zal ik waarschijnlijk ingrijpen. En nogmaals, ook daar ben ik en zal ik vermoedelijk redelijk coulant in zijn.

En als jij denkt dat dat niet zo is zie ik graag een voorbeeld hiervan.

pi_6303600
Beste Kozzmic,

Ik vind dat yvonne onterecht het topic van mij heeft gesloten aangezien januari nu wel realitiet wordt en het topic mbt maart fictief was.

Met dank,

OneSoul

Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
pi_6303662
over yvonne gesproken, die modereerde pas als iemand echt inhoudelijk over de schreef was gegaan. maar niet om een topicje meer of minder. kost een topicje geld in de database? nee dus. (integendeel, het vehoogt de performance).. krijg je airmiles met minder topics? nee. Moet een topic opslot omdat je toevallig niet geinteresseerd bent? m.i. nee.
* niego geeft toe dat ie aan het testen is of kozzmic een waardig fok! moderater is

[Dit bericht is gewijzigd door niego op 16-10-2002 00:09]

pi_6303702
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 23:59 schreef OneSoul het volgende:
Beste Kozzmic,

Ik vind dat yvonne onterecht het topic van mij heeft gesloten aangezien januari nu wel realitiet wordt en het topic mbt maart fictief was.

Met dank,

OneSoul

Beste OneSoul,

Zowel januari '03 als maart '03 als mei '03 als verkiezingsmaand staat nu nog allerminst vast. Het openen van topics voor alle mogelijke maanden waarin de volgende verkiezingen kunnen plaatsvinden lijkt me dus niet echt gewenst. Eén topic, en wel het mei '03-topic, mag vooralsnog openblijven, mocht er een verkiezingsdatum vast staan dan kan die op slot en mag er een nieuw topic worden geopend.

Ik ben het dus eens met Yvonne's slotje!

mvg,
Kozzmic

pi_6303848
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 00:06 schreef Kozzmic het volgende:
Ik ben het dus eens met Yvonne's slotje!

mvg,
Kozzmic

ik ben het altijd onvoorwaardelijk met yvonne eens. en ook met alle vertegenwoordigers van de crew. dus ook met kozzmic. als yvonne een dergelijk gefundamenteerd slotje heeft gelegd ben ik het daar dus zonder meer mee eens.
pi_6455140
Onterecht slotje:
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:07 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Dan moet je 'm wel verplaatsen...

Weet je wat, ik gooi er maar een slotje op aangezien ik sterk de indruk heb dat dit een vette HOAX is. Indien iemand mij van het tegendeel kan overtuigen ben ik uiteraard bereid dit topic te heropenen. Mijn mail is kozzmic@fok.nl.

[edit] de url van betreffend topic:
Bedrijf handelt in politieke opinies!
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door niego op 24-10-2002 23:00]

pi_6455232
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:53 schreef niego het volgende:
Onterecht slotje:
[..]
Argumenten?
pi_6455270
Vind het wel goed dat dubbele topics worden gesloten. Als je ze open laat dan is de discussie verspreidt over 2 of 3 topics. Dat schiet niet echt op.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_6455274
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:56 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Argumenten?

ik zie geen enkele, maar dan ook geen enkele, reden om dit topic te sluiten. er wordt niet over de schreef gegaan, op wat voor manier dan ook. jij vindt het een hoax _dus_ je gooit het maar op slot.

why ? beargumenteer liever je slotje beter.

pi_6455440
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:58 schreef niego het volgende:

[..]

ik zie geen enkele, maar dan ook geen enkele, reden om dit topic te sluiten. er wordt niet over de schreef gegaan, op wat voor manier dan ook. jij vindt het een hoax _dus_ je gooit het maar op slot.

why ? beargumenteer liever je slotje beter.

Berichten in Politiek moeten wel op enige waarheid gestoeld zijn. Uit de discussie blijkt dat er met recht getwijfeld mag worden aan het artikel en de genoemde bron. Als iemand mij kan overtuigen dat het bericht klopt gooi ik het topic met alle liefde weer open.

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 24-10-2002 23:14]

pi_6455650
nah, waarheid... waarheid.....

alsof politici de waarheid spreken..

je was notabene zelf een van de eersten om te reageren.. en na 1 1/2 pagina gooi je er een slotje tegenaan.
'geef bron' en 'bewijs' zijn genoeg argumenten om 75% van de topics op slot te doen, te beginnen met ufo's en te eindigen met onderwijs, wetenschap of filosofie.

was een beetje aan het searchen en liep hier tegenop. volgens mij moet je het modden meer op de achtergrond houden en los laten staan van je eigen politieke discussieinvloed.

nogmaals: ik sta achter elke beslissing van je, ook als ik de reden nu niet kan zien want ik was maandag 21 okt niet online. maar ik blijf ook een tikkie de indruk houden dat je, zo gezegd, nogal 'streng' bent. Niet echt de favoriete juf van de school zeg maar. meer die boeman van geschiedenis fzo.

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 oktober 2002 @ 10:28:14 #15
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_6459786
Eigenlijk was mijn bedoeling geweest om het topic waar het nu over gaat te verplaatsten naar SCD.

Dit aangezien het hoax-gehalte zeer hoog was -geen bronnen- en de discussie niet (meer) over politiek ging.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_7008926
cherrymoontax, wil je dit slotje svp beargumenteren? topic loopt toch prima? dit slotje valt m.i. in de catagorie 'cherrymoontax is toevallig niet meer geinteresseerd dus gooit er een slotje tegenaan'.

Waarom SP stemmen? Deel 2

quote:
Geplaatst door CherrymoonTraxx op donderdag 21 november 2002 21:33
Maar het is genoeg geweest. Ik gooi er een slotje op.
pi_7009006
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 20:17 schreef niego het volgende:
cherrymoontax, wil je dit slotje svp beargumenteren? topic loopt toch prima? dit slotje valt m.i. in de catagorie 'cherrymoontax is toevallig niet meer geinteresseerd dus gooit er een slotje tegenaan'.
Ik denk omdat het topic vol is .

Bij 255 posts komt er automatisch een slotje op.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_7009039
pi_7009271
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 20:22 schreef Kozzmic het volgende:

Ja ik dacht al: wat heb ik gemist? CMT als mod op Politiek? Dat zou wel een Fok!shock zijn .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_7009348
indien gewenst kan dus deel 3 ge-opend worden door de geinteresseerde begrijp ik. ok, dan heb ik heeelemaal niks gezegd, excuseer.
nu ik het toch omhoog heb gekicked -vind het trouwens verder prima gaan met moderen
pi_7009464
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 20:20 schreef keeper het volgende:

[..]

Ik denk omdat het topic vol is .

Bij 255 posts komt er automatisch een slotje op.

. . .

Ontopic: Als je wilt discussieren in een forum moet je je aan een topic houden. Logisch, want anders lopen de onderwerpen door elkaar heen en worden dezelfde discussies op verschillende plaatsen gevoerd. Als je in een 'vrije' discussie over verschillende onderwerpen in de politiek wilt lullen kan je beter een irc kanaal openen.

Over de kwaliteit van moderators valt te twisten, ik vind ook niet iedereen even goed. Maar het feit dat Kozzmic hier een apart topic over opent om dit onderwerp bespreekbaar te maken siert hem. Deden meer moderators dat maar!

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_7009640
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 20:38 schreef sizzler het volgende:

[..]

. . .

Ontopic: Als je wilt discussieren in een forum moet je je aan een topic houden. Logisch, want anders lopen de onderwerpen door elkaar heen en worden dezelfde discussies op verschillende plaatsen gevoerd. Als je in een 'vrije' discussie over verschillende onderwerpen in de politiek wilt lullen kan je beter een irc kanaal openen.

Over de kwaliteit van moderators valt te twisten, ik vind ook niet iedereen even goed. Maar het feit dat Kozzmic hier een apart topic over opent om dit onderwerp bespreekbaar te maken siert hem. Deden meer moderators dat maar!

helemaal met je eens, behalve het stukje 'vrije discusse'. Ja, een hele hoop standpunten komen in meerdere topics naar boven, maar je wilt toch ook niet voor elke partijstandpunt, regeringsbeslissing of whatever een nieuw topic. Maar (over)structuren van 'bovenaf' dmv centrale topics werkt m.i. helemaal niet. Dan kun je voor elke partij een topic openen en dan ben je klaar.
En indien je toch een slotje doet, zeg ff waarom. 'ga in deel II maar verder' of 'teveel geflame' of 'topic xyz behandelt dit centraler'.
pi_7010164
Tja, het zou natuurlijk niet te doen zijn om voor elke partij en elk partijpunt een centraal topic te openen. Maar omdat er zoveel mensen mee-fokken heb je wel wat structuur nodig. In de praktijk blijkt het, naar mijn mening, wel te werken. Actuele zaken worden meer besproken dan de 'saaie' onderwerpen dus in zo'n topic kan je veel kwijt. Het is dan beter om daarin te discussieren dan verspreid over meerdere andere topics.

Zoals je trouwens al begrepen hebt sluit ieder topic na een bepaald aantal posts. Zeker als er meerder mensen in posten weet je nooit zeker wie de laatste is die 'het licht uitdoet'. En omdat het algemeen bekend is zal ook niet iedereen afsluiten met "en nu verder in deel 2".

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_7015778
Kozzmic, je bent een van de beste mods hier, maar het kan altijd beter natuurlijk.

Toch vind ik dat de post die je quote weinig relevante standpunten bevat.

Gewoon lekker verder doen, je kan nooit iedereen tevreden houden.

pi_7016160
De reden dat ik dit topic geopend heb is vooral om discussietopics in Politiek 'schoon te houden' van kritiek op het modereren. Dat kan natuurlijk ook in Feedback, maar daar heeft ongetwijfeld niet elke user behoefte aan. Het is een beetje in navolging van een soortgelijk topic in het BB-forum.

Als iemand kritiek heeft hoor ik het overigens zeer graag; of in dit topic, of in Feedback of per mail. Ik probeer daarbij overigens wel uitgebreide discussies te voorkomen, ik wil graag een modereeractie toelichten, ben ook niet te beroerd denk ik om een fout toe te geven, maar ik besef ook dat ik niet vriendjes met iedereen kan zijn, en als er soms een verschil van mening is moet dat ook kunnen.

pi_7357347
N.a.v. een post van SCH in 4 Fortuynpartijen doen mee aan verkiezingen...
quote:
Op zondag 15 december 2002 22:12 schreef SCH het volgende:
Kozzmic - als je zegt dat dit geen spam is, wil ik je nooit nooit nooit meer over spam horen. Misschien alleen omdat jij dit interessant vindt, laat je deze partijpropaganda toe erg inconsequent en ongeloofwaardig.
Je mag hier best 'reclame' maken voor een politieke partij, zolang dat maar met mate gebeurd. In het verleden heb ik soortgelijke topics voor de NNP en de Partij voor de Dieren ook toegestaan. Oproepen om ondersteuningsverklaringen te ondertekenen heb ik daaruit wel weggehaald. Dus de discussie over de partij moet voorop staan in het topic, en uiteraard moet je niet in elke post die je in dit forum doet de link naar de homepage van de partij gaan spammen.

Ik vind zo'n vraag/antwoord-topic over een onbekende partij trouwens best wel leuk, en daarbij wil ik ook proberen een aantal kandidaat-kamerleden van verschillende politieke partijen te strikken om hier op Fok! de discussie aan te gaan met users. De ideeën m.b.t. dit laatste moet ik nog wat verder uitwerken overigens, maar ik wil de komende week een aantal partijen en specifieke kandidaten hierover gaan mailen.

pi_7481294
*kick*

Aangezien we Feedback een beetje willen schoonhouden van gedram over slotjes en andere modereeracties, kan iedereen voortaan in dit centrale topic positieve en negatieve kritiek kwijt op modereeracties in het politieke forum.

Bookmarken dus!!

Zie ook: Vragen over slotjes etc, voortaan in de fora zelf

zondag 22 december 2002 @ 23:15:50 #28
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_7489378
quote:
Op zondag 22 december 2002 23:08 schreef Leonardo1504 het volgende:
Omdat het van Kozzmic niet in het topic zelf mocht:
[..]

Doe ik het hier. Kan de titel van Cohen: Veluwe net zo erg als Islam fundamentalisme aangepast worden? Hij is suggestief, misleidend en niet waar.

pi_7490060
quote:
Op zondag 22 december 2002 23:15 schreef Leonardo1504 het volgende:

[..]

Inmiddels titel aangepast.
  maandag 23 december 2002 @ 01:12:50 #30
15602 MaoTseTung
"The Chairman"
pi_7492340
Zeg Kozzmic, kan ik geen modje worden ? ?
[b]Rood, roder, roodst.[/b]
pi_7492973
quote:
Op maandag 23 december 2002 01:12 schreef MaoTseTung het volgende:
Zeg Kozzmic, kan ik geen modje worden ? ?
Sollicitaties kunnen naar forum@fok.nl.
Alleen was ik voorlopig nog niet van plan om afscheid te nemen!
  maandag 23 december 2002 @ 02:05:40 #32
15602 MaoTseTung
"The Chairman"
pi_7493207
quote:
Op maandag 23 december 2002 01:49 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Sollicitaties kunnen naar forum@fok.nl.
Alleen was ik voorlopig nog niet van plan om afscheid te nemen!

Ja leuk he, mailto:prullenbak@fok.nl, maar nee, mijn ambities liggen toch ergens anders, en jongen, IK GUN HET JE VAN HARTE !
[b]Rood, roder, roodst.[/b]
pi_7507770
Een opmerking/vraag

Waarom worden topics gesloten als een topic off-topic/niet-serieus raakt? Vaak is er over een onderwerp nog niet uitgesproken en kan er nog best doorgegaan worden (al dan niet door het verwijderen van off-topic posts). Een topic sluiten is zo drastisch. Is het teveel gemodereer om off-topic berichtjes te schrappen?

pi_7508482
quote:
Op maandag 23 december 2002 22:16 schreef Kordotium het volgende:
Een opmerking/vraag

Waarom worden topics gesloten als een topic off-topic/niet-serieus raakt? Vaak is er over een onderwerp nog niet uitgesproken en kan er nog best doorgegaan worden (al dan niet door het verwijderen van off-topic posts). Een topic sluiten is zo drastisch. Is het teveel gemodereer om off-topic berichtjes te schrappen?

Het ligt er een beetje aan in hoeverre er in een topic al wel serieus is gereageerd. Indien ik het idee heb dat een topic nog te redden is door berichten te editten/verwijderen heeft dat zeker mijn voorkeur. In het geval van het topic dat ik vanavond sloot was ik van mening dat dat niet het geval was. Daarom een slotje, maar indien je het idee hebt dat uit het onderwerp toch een serieuze discussie te halen is mag je uiteraard een nieuw topic openen.

Overigens hebben we voor politiek-gerelateerd-gebabbel sinds een paar dagen Het POL slowchat topic. Politiek café deel I !.

pi_7508550
Mea maxima culpa, Kozzmic, mijn schuld (niet Faats) in Liberalisme en libertarisme... Ik verbeter m'n leven...
I´m back.
pi_7508808
quote:
Op maandag 23 december 2002 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
Mea maxima culpa, Kozzmic, mijn schuld (niet Faats) in Liberalisme en libertarisme... Ik verbeter m'n leven...
Ach, ik reken het niemand aan hoor...
pi_7508871
quote:
Op maandag 23 december 2002 22:50 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ach, ik reken het niemand aan hoor...

Het kan niet Kozzmic...
I´m back.
pi_7512832
quote:
Op maandag 23 december 2002 22:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het kan niet Kozzmic...

Nee, inderdaad, het loopt een beetje uit de klauwen met jou en fatima. Kunnen jullie je slowchat svp in een ander forum voortzetten, bijvoorbeeld ONZ?
pi_7512898
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 00:51 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Nee, inderdaad, het loopt een beetje uit de klauwen met jou en fatima. Kunnen jullie je slowchat svp in een ander forum voortzetten, bijvoorbeeld ONZ?

Kan je hem even opschonen, want de discussie zelf is op zich wel interessant.
"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
pi_7513143
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 00:55 schreef Kennyman het volgende:

[..]

Kan je hem even opschonen, want de discussie zelf is op zich wel interessant.

Done...

Sorry, ik had dat topic niet in de gaten gehouden.

pi_7513870
Je moet toch een keer wat impopulaire maatregelen nemen hoor Kozzmic. Als je namelijk op deze weg doorgaat, gaan we je straks met z'n allen zoenen
pi_7540279
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 01:59 schreef Kordotium het volgende:
Je moet toch een keer wat impopulaire maatregelen nemen hoor Kozzmic. Als je namelijk op deze weg doorgaat, gaan we je straks met z'n allen zoenen
Iiieeuuww, yukk...

Ik zal dan maar gaan proberen wat botter te reageren!

pi_7712777
Ik vermoed dat je op de naam Henk Kampf zo reageert omdat het verwijst naar Nazi-Duitsland. Maar het is geen onbekende en geen ongebruikelijke bijnaam en de verwijzing is ook niet geheel voor niets gezien de harde politieke lijn van Kamp tov asielzoekers en allochtonen. Ik snap wel dat zo'n bijnaam niet voortdurend gebruikt moet worden maar als je er meteen zo op reageert en Harry Potter blijft wel staan of suggestieve verwijzingen als 'die nicht van een Wouter Bos' e.d. - dan wil ik daar graag wat pragmatisch mee omgaan.

Bovendien vind ik verwijzingen naar fascisme e.d. niet erger dan verwijzingen naar een jonge tovenaar met bril.

pi_7716513
quote:
Op zondag 5 januari 2003 00:30 schreef SCH het volgende:
Ik vermoed dat je op de naam Henk Kampf zo reageert omdat het verwijst naar Nazi-Duitsland. Maar het is geen onbekende en geen ongebruikelijke bijnaam en de verwijzing is ook niet geheel voor niets gezien de harde politieke lijn van Kamp tov asielzoekers en allochtonen. Ik snap wel dat zo'n bijnaam niet voortdurend gebruikt moet worden maar als je er meteen zo op reageert en Harry Potter blijft wel staan of suggestieve verwijzingen als 'die nicht van een Wouter Bos' e.d. - dan wil ik daar graag wat pragmatisch mee omgaan.

Bovendien vind ik verwijzingen naar fascisme e.d. niet erger dan verwijzingen naar een jonge tovenaar met bril.

Ik heb eigenlijk wel moeite met alledrie de voorbeelden die je noemt, en zal ook zeker in deze campagneperiode proberen er consequent tegen op te treden. Ik vind overigens wel dat "Henk Kampf" verreweg het meest opruiend is van deze drie, dit 'naamgrapje' werkt als een rode lap in topics en leidt af van de werkelijke discussie.
pi_7719387
Het lijkt me uitstekend als je ze allemaal weghaalt - ik had niet in de gaten dat je ook de Potters e.d. bestreed. Daarom reageerde ik zo.
pi_7728047
voordat ie dichtgaat: moet er geen centraal Irak topic komen?
pi_7728781
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:09 schreef SCH het volgende:
Het lijkt me uitstekend als je ze allemaal weghaalt - ik had niet in de gaten dat je ook de Potters e.d. bestreed. Daarom reageerde ik zo.
Ik bestrijd het misschien niet consequent, maar de intentie is er wel, zeker in deze drukke verkiezingstijd waarin er in dit forum ook een hoop users 'rondwandelen' die er anders weinig komen.
pi_7728842
quote:
Op zondag 5 januari 2003 22:33 schreef Bazooka-Eend het volgende:
voordat ie dichtgaat: moet er geen centraal Irak topic komen?
De discussie over de internationale oorlog tegen Irak kan beter in OOG gevoerd worden (wordt daar al gevoerd in "VS vallen nog dit jaar Irak aan" deel 11), maar indien je het puur over uitzending en deelname van Nederlandse militairen en de rol van de Nederlandse politiek daarbij wil hebben mag je ook in Politiek daar een topic over openen.
pi_7729227
ok. dat mag iemand anders dan doen

Links is christelijker dan het CDA...

Ik vind Balkie en Maorijnissen wel kunnen. Henk Kampf weer niet, dat is een verwijzing naar het naziregime.

pi_7730169
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:20 schreef Bazooka-Eend het volgende:

Ik vind Balkie en Maorijnissen wel kunnen. Henk Kampf weer niet, dat is een verwijzing naar het naziregime.

De vraag is (terecht) waar leg je de grens. Daarom in ieder geval alles een beetje met mate svp. Vandaar ook mijn opmerking in dat topic. En op het moment dat het storend is in een discussie edit ik het weg.
pi_7734381
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:20 schreef Bazooka-Eend het volgende:
ok. dat mag iemand anders dan doen

Dat is weer allemaal zo subjectief. Waar is de grens tussen wat wel kan en wat niet kan?

Naar het nazi-regime verwijzen is niet toelaatbaar volgens mij, maar naar Mao verwijzen is wel toelaatbaar. En dat terwijl Mao gewoon veel meer doden op zijn geweten heeft, maar het lijkt wat minder erg omdat het voor de Nederland een ver van zijn bed-show is.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 8 januari 2003 @ 01:25:49 #52
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_7770328
Ik wil even kwijt dat ik het tijdelijke slotje in het Gretta D. topic, ondanks sommige bedenkelijke reacties, toch iets te voorbarig vind. Het openen uitstellen tot morgen vind ik ook ietwat kinderachtig.
Het belemmert de normale discussie namelijk.

J.

P.s. Verander de titel van dit topic even in "[Centraal]Feedback Politiek" Zueco

You bend your words like Uri Geller spoons...
  zondag 12 januari 2003 @ 18:58:33 #53
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_7859142
quote:
Op zondag 12 januari 2003 18:54 schreef Kozzmic het volgende:
Nee, we gaan centraal in het genoemde topic verder. Eén topic voor de bespreking van alle reclamespotjes, ik heb weinig zin in 20 verschillende.

Voor aan- en opmerkingen over het modereren is trouwens ook een centraal topic, namelijk [centraal] Moderating methods in Politiek.

In welk genoemde topic??? Je hebt nu:

1. Het eerste (oorspronkelijk) topic midden in een discussie gesloten met daarin een verwijzing naar zichzelf. Hetgeen onzinnig is omdat die dicht is.
Deze dus: Reclamecampagne LPF

2. Je eigen (nieuwer) topic gesloten zonder verwijzing naar een ander topic.
Deze dus: [centraal] Reclamespotjes Politieke Partijen

Lekker duidelijk weer

pi_7859204
Dit is het centrale topic: Zendtijd voor de politieke partijen.

Staat nu netjes in alle gesloten topics vermeld, ook in het nieuwe centrale topic.

zondag 12 januari 2003 @ 19:04:08 #55
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_7859232
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:02 schreef Kozzmic het volgende:
Dit is het centrale topic: Zendtijd voor de politieke partijen.

Staat nu netjes in alle gesloten topics vermeld, ook in het nieuwe centrale topic.

Ah, oke
pi_7859264
quote:
Op maandag 6 januari 2003 11:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat is weer allemaal zo subjectief. Waar is de grens tussen wat wel kan en wat niet kan?

Naar het nazi-regime verwijzen is niet toelaatbaar volgens mij, maar naar Mao verwijzen is wel toelaatbaar. En dat terwijl Mao gewoon veel meer doden op zijn geweten heeft, maar het lijkt wat minder erg omdat het voor de Nederland een ver van zijn bed-show is.

Als je Moarijnissen niet mocht zeggen weet ik ook al welke types er dan gaan klagen.

Maar je hebt gelijk: het staat verder van ons af en dus kunnen we erom lachen. There's a bit evil in all of us...

pi_7889953
Ik geloof dat er een post van mij verwijderd is in dat topic waar Winny de Jong gepost heeft. Ik vraag me af waarom een edit niet afdoende was, of waarom er überhaupt geedit is. Krijgt Winny een voorkeursbehandeling en moeten we haar allemaal met "u" aan gaan spreken en netjes in de rij gaan staan voor wat nette vraagjes? Kom op zeg, het is een gewone user die ook vast wel tegen een stootje kan, als dat niet zo is dan is het juist uitermate stom geweest om mijn post waarin ik haar wees op het bestaan van het R&P-forum te verwijderen.

Kozzmic?

pi_7897692
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 12:49 schreef zodiakk het volgende:

Kozzmic?

Ik heb inderdaad een aantal reacties verwijderd, geen idee of er ook één van jou tussen stond. Het gaat me er niet om dat je niet kritisch tegen elkaar mag zijn, of tegen een politicus die zich in een discussie mengt. Integendeel. De reacties die ik heb verwijderd hadden weinig met Winny de Jong of met haar partij te maken. Het begon geloof ik met een flauwe opmerking van Tong80 die hij later weer verwijderde, de vervolgopmerkingen waren ook niet erg serieus te nemen.

Overigens heb ik sterke voorkeur voor gewoon verwijderen en niet wegeditten, vooral als er meerdere reacties achter elkaar weggehaald worden. Als in een topic 5 of meer posts achter elkaar met enkel 'reactie verwijderd door moderator' staat wordt de discussie daardoor verpest. Waarom zou ik reacties laten staan waarvan ik de inhoud in zijn geheel verwijder?

pi_7914368
kozzmic,
ik heb vanmiddag een topic geopend over de nieuwe partij, waarover ik je gemeeld had (geen antwoord BTW)
maar nu is hij door robh gesloten,
maggie weer open? het was absoluut neit bedoeld als spam!!
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_7915724
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 18:00 schreef rolfvp het volgende:
kozzmic,
ik heb vanmiddag een topic geopend over de nieuwe partij, waarover ik je gemeeld had (geen antwoord BTW)
maar nu is hij door robh gesloten,
maggie weer open? het was absoluut neit bedoeld als spam!!
Op mijn werk heb ik geen toegang tot mijn privé-mail.

Ik zal er zo even naar kijken!

pi_7918192
en ??
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_7918354
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 21:11 schreef rolfvp het volgende:
en ??
Ik vind het prima dat je een topic opent om een discussie te starten over het opzetten van een nieuwe partij. Voorwaarde daarbij is uiteraard wel dat het serieus is. Wat jij echter doet is enkel reclame maken voor die partij en een eigen forum. Dat is dus weer niet de bedoeling. Ook in geval van bestaande partijen sluit ik topics indien de topic-opener enkel ondersteuning van zijn partij dan wel reclame voor zijn website wil.

Wat je wat mij betreft mag doen is een topic openen over hoe je een eigen partij moet opzetten, wat erbij komt kijken, etc. Indien jouw partij een eigen website heeft mag je ernaar linken. Het is niet de bedoeling dat je naar een ander forum gaat linken. Ook is het niet de bedoeling dat je een volledig partijprogramma gaat doornemen, legt dan in een samenvatting uit wat de aard van de partij is.

pi_7918457
okee is goed....
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_7926157
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 20:01 schreef Kozzmic het volgende:
...
Ja, ok daar had je wel gelijk, het waren allemaal one-liners. Goed volgende opmerking:

Overigens vind ik het wel een tikkeltje flauw dat je mijn post in Politiek nog steeds een mannenzaak weggehaald hebt. Het was een luchtige post, sterker nog, ik reageerde op een andere on-topic post (die van RaisinGirl). Ga je nu alle posts weghalen die een instemmende reactie vormen op een on-topic post (mijn post begon met: "ja, je hebt gelijk")? Dat ik daarna nog wat off-topic zinnen er achteraan heb geplakt om er een wat leuker leesbare post van maken is mijn zaak en rechtvaardigt een verwijdering mijns inziens bij lange na niet. Waarom heb je die post in godsnaam weggehaald?

Als dat een norm is dan kan ik nog wel talloze posts aanwijzen die het volgens dezelfde norm verdienen om verwijderd te worden.

pi_7926403
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 10:50 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ja, ok daar had je wel gelijk, het waren allemaal one-liners. Goed volgende opmerking:

Overigens vind ik het wel een tikkeltje flauw dat je mijn post in Politiek nog steeds een mannenzaak weggehaald hebt. Het was een luchtige post, sterker nog, ik reageerde op een andere on-topic post (die van RaisinGirl). Ga je nu alle posts weghalen die een instemmende reactie vormen op een on-topic post (mijn post begon met: "ja, je hebt gelijk")? Dat ik daarna nog wat off-topic zinnen er achteraan heb geplakt om er een wat leuker leesbare post van maken is mijn zaak en rechtvaardigt een verwijdering mijns inziens bij lange na niet. Waarom heb je die post in godsnaam weggehaald?

Als dat een norm is dan kan ik nog wel talloze posts aanwijzen die het volgens dezelfde norm verdienen om verwijderd te worden.

Het was geen onzinpost meer, je probeerde er een hele onzindiscussie van te maken. Ik heb de eerste 2 posts die je in dat topic deed dan ook in eerste instantie nog laten staan, ik kon er ook nog wel om lachen, echter bij de 3e was de grens wmb bereikt, en heb ik ze allemaal weggehaald. Een offtopicpost of grappig bedoelde opmerking kan en mag in Politiek, maar het moet niet de discussie gaan overheersen en andere users gaan irriteren.

Wat dat betreft wil ik je graag wijzen op !Policy mbt off-topic en onzinposts buiten onzin!.

pi_7926938
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 11:07 schreef Kozzmic het volgende:

Het was geen onzinpost meer, je probeerde er een hele onzindiscussie van te maken.

Dat is niet waar.
quote:
Ik heb de eerste 2 posts die je in dat topic deed dan ook in eerste instantie nog laten staan, ik kon er ook nog wel om lachen, echter bij de 3e was de grens wmb bereikt, en heb ik ze allemaal weggehaald. Een offtopicpost of grappig bedoelde opmerking kan en mag in Politiek, maar het moet niet de discussie gaan overheersen en andere users gaan irriteren.
Wat een curieuze procedure, waarom zou je niet alleen die derde post weghalen? En waarom zou je die twee posts laten staan als ik die derde niet had gedaan? Als je de posts opzich bekijkt, dan zou je compleet gerechtvaardigd zijn om de eerste en de derde post te verwijderen. De eerste was een one-linerachtige post. De derde was in reactie op de quasi-flame van OllieA en had je ook kunnen verwijderen wat mij betreft. Maar de tweede post, die in reactie was op de post van RaisinGirl daar is niks verkeerds aan en is ten onrechte slachtoffer geworden van je verwijderdrift.

Ik vind het nogal twijfelachtig dat je met terugwerkende kracht posts verwijderd. Ik vraag me af wat de beweegredenen zijn voor zo'n benadering en waarom je in deze niet erg terughoudend bent geweest om het zo aan te pakken. Als ik er verder over nadenk zou ik volgens jouw redenering, de tweede post nu wel kunnen plaatsen, zónder dat deze verwijderd wordt. Dat zou ik dan graag willen, maar dan moet je wel even via mail de oorspronkelijk verwijderde post aan mij terugmailen. Want ik wil dat die post gewoon in het topic blijft. Voor de rest zal ik óf on-topic reageren, óf niet reageren.

quote:
Wat dat betreft wil ik je graag wijzen op !Policy mbt off-topic en onzinposts buiten onzin!.
Ach kom op betuttel me niet zo, het gaat toch prima zo in dit topic?
pi_7927682
Het is een hemeltergend schandaal dat de reactie van zodiakk op mijn post (zijn tweede post dus) is weggehaald in het betreffende topic zoals hierboven besproken. Ik beschouw het als een persoonlijke belediging.

Dus.

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_7948145
*schop*
pi_7948721
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 11:59 schreef zodiakk het volgende:
*schop*
Ik ben het niet met je eens.
pi_7951024
Heb je eigenlijk al geïnformeerd wat ollie hiervan vindt, Kozzmic? Of telt alleen jouw mening in deze en doet de mening van degene die de discussie heeft gestart (en de mening van de mensen die de discussie voeren) er helemaal niet toe?

Ik ben het er absoluut niet mee eens dat posts zonder pardon worden verwijderd als daar niet een héle goede reden voor is. De tweede post van zodiakk was een grappige reactie op mijn post waar niemand zich aan stoorde (in tegendeel zelfs), en het was zelfs ontopic aangezien hij een verhaal schreef naar aanleiding van een stelling van mij. Op deze manier ontmoedig je mensen om te posten, juist de mensen (zoals zodiakk) die proberen er iets leuks van te maken. Het is ontzettend lomp als je dergelijke posts, waaraan valt af te lezen dat er aandacht aan is besteed en moeite voor is gedaan, verwijdert. Je had het ook op een andere manier kunnen oplossen (met een opmerking bijvoorbeeld). Dat was een stuk sympathieker geweest, en ook veel meer z'n plaats, aangezien er geen sprake van was dat het topic er door werd 'verpest'.

Dat je nu niet eens de moeite neemt om in te gaan op het verhaal van zodiakk en zijn argumenten is zwak. Ohja, en lomp. Wederom.

pi_7951689
Als ik vind dat ik een fout heb gemaakt ben ik niet te beroerd om deze ook toe te geven. In dit geval is dat wmb niet zo. Mijn beoordeling was dat geen van de posts serieus bedoeld was. Zolang dat de discussie niet overheerst heb ik daar niet zo moeite mee, maar het begon wel een rol te spelen aangezien OllieA weer op zodiakks post reageerde en zodiakk vervolgens weer op OllieA. Om te voorkomen dat anderen zich er ook mee gaan bemoeien heb ik besloten alles weg te halen. Meningen van users hebben daarbij geen rol gespeeld.

Indien zodiakk vindt dat een gedeelte van zijn post wel serieus is bedoeld dan plaatst hij dit serieus bedoelde gedeelte maar opnieuw. Ik heb de verwijderde post echter nergens vastgelegd, dus ik kan hem de bewuste tekst niet toemailen. Hij zal zelf weer even moeten gaan nadenken.

pi_7955884
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 14:49 schreef Kozzmic het volgende:
Als ik vind dat ik een fout heb gemaakt ben ik niet te beroerd om deze ook toe te geven. In dit geval is dat wmb niet zo. Mijn beoordeling was dat geen van de posts serieus bedoeld was. Zolang dat de discussie niet overheerst heb ik daar niet zo moeite mee, maar het begon wel een rol te spelen aangezien OllieA weer op zodiakks post reageerde en zodiakk vervolgens weer op OllieA. Om te voorkomen dat anderen zich er ook mee gaan bemoeien heb ik besloten alles weg te halen. Meningen van users hebben daarbij geen rol gespeeld.
Je heb mijns inziens een fout gemaakt door met terugwerkende kracht posts weg te halen. Zoals ik al eerder heb gezegd, die 1e en die 3e post had je zonder pardon weg kunnen halen. Het ging om die tweede post. En aangezien je zelf aangeeft dat de derde post de druppel was vraag ik me af of die tweede post nu wel geplaatst zou kunnen worden zonder verwijderd te worden.

Een vrij eenvoudige vraag, Kozzmic. En het interesseert me niks of je je ongelijk kan toegeven.

quote:
Indien zodiakk vindt dat een gedeelte van zijn post wel serieus is bedoeld dan plaatst hij dit serieus bedoelde gedeelte maar opnieuw. Ik heb de verwijderde post echter nergens vastgelegd, dus ik kan hem de bewuste tekst niet toemailen. Hij zal zelf weer even moeten gaan nadenken.
Dat neem ik je zeer kwalijk. Ik heb méér moeite gedaan voor die tweede post gedaan dan Strolie75 voor 150 posts doet. Zoiets kan ik niet even reproduceren zoals je wel kan begrijpen (overigens heb ik nu inmiddels wel een andere post geplaatst in dat topic). Maar goed, aangezien jij zo triggerhappy bent om nergens een backup van te maken bij een verwijdering (en het blijkbaar niet in je hoofd is opgekomen dat uit je modereeractie een discussie zou kunnen voortvloeien) heb je dus alle mogelijke discussie over je modereerkunsten gereduceerd tot een exercitie in zinloosheid. Ik ben blij dat je zo zelfverzekerd van je gelijk bent, maar gooi dit topic alsjeblieft meteen maar dicht als je het onmogelijk maakt voor jezelf om een mogelijke modereerfout te herstellen. Heel fijn, Kozzmic. Je hebt in ieder geval vanwege het feit dat je geen backups maakt van verwijderde posts (en daardoor alle discussie zinloos hebt gemaakt) en dat je met terugwerkende kracht posts verwijderd een hoop van mijn POL-postplezier vergald.
pi_7972176
Ik troost mij maar met de gedachte dat Fatwa een fatwa heeft uitgesproken over Kozzmic.
pi_7999319
Laat ik toch maar posten waar ik dit topic voor opende:

Kozzmic, je doet 't uitstekend!

Bovenstaande posts heb ik niet gelezen.

pi_8036726
o nee hier zeiken natuurlijk:

deel 2 was al op pagina 11, ik open netjes deel3 alvast om er 10 te voorkomen en jij tieft hem meteen op slot omdat het je niet zint dat hij 2 posts te vroeg open is ..

lul

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_8037111
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 22:22 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
o nee hier zeiken natuurlijk:

deel 2 was al op pagina 11, ik open netjes deel3 alvast om er 10 te voorkomen en jij tieft hem meteen op slot omdat het je niet zint dat hij 2 posts te vroeg open is ..

lul

Excuses. Het was even hectisch.
Maar iemand "lul" noemen is ook niet aardig hoor...
pi_8037256
MrCaBLeGuY, als je even oplet mag jij deel 4 openen.

Ik zal alle andere sluiten (als je ongeveer gelijk bent).

pi_8037368
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 22:41 schreef Kozzmic het volgende:

Sorry, je bent nu te laat...
pi_8039316
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 22:41 schreef Kozzmic het volgende:

joepie mag ik deel 4 openen, nou was ik er niet. Weg eer ...
quote:
Maar iemand "lul" noemen is ook niet aardig hoor...
Iemands topic sluiten omdat hij van mening is dat ik 2 posts te vroeg ben vind ik ook niet aardig. Dus dat lul was onder het motto "maar hij begon "
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_8039330
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 00:25 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

joepie mag ik deel 4 openen, nou was ik er niet. Weg eer ...

Misschien morgenavond dan...
  woensdag 22 januari 2003 @ 01:26:19 #81
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_8040343
Waarom delete je een complete post van Gelly?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_8040354
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 01:26 schreef static het volgende:
Omdat die nutteloos was, en hij ten onrechte gebruik maakte van zijn modrechten om na een slot te posten.
pi_8040359
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 01:26 schreef static het volgende:
Ik had 'm zelf al geëdit omdat ik zag dat ik na een slotje postte. Het liefst had ik het zelf weggehaald, maar ja, dat mag ik niet he
pi_8040372
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 01:27 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik had 'm zelf al geëdit omdat ik zag dat ik na een slotje postte. Het liefst had ik het zelf weggehaald, maar ja, dat mag ik niet he

Aaah, sorry...

Ik zag alleen "post na slotje" staan en dacht wtf

pi_8040414
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 01:28 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Aaah, sorry...

Ik zag alleen "post na slotje" staan en dacht wtf

Oh, je dacht dat ik dat zo had gepost ?

Nee, het was dus een edit

woensdag 22 januari 2003 @ 01:35:58 #86
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_8040476
Keej, helder.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_8111495
quote:
Balkenende is tegen het terugdraaien van de euthanisie-wet en dit soort provocerende topics gaan, wat mij betreft, voorlopig even dicht, ter nader beoordeling van de POL mod(s).

Wat heeft dat met Balkenende te maken?
Het CDA is misschien wel de grootste partij geworden, maar ik hoop toch wel dat dan niet alle topics gesloten hoeven te worden die niet in het straatje van de CDA liggen?

Wat een belachelijke sluitreden.

:{
  zondag 26 januari 2003 @ 01:54:31 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8111542
quote:
Op zondag 26 januari 2003 01:51 schreef Cora het volgende:

Wat heeft dat met Balkenende te maken?
Het CDA is misschien wel de grootste partij geworden, maar ik hoop toch wel dat dan niet alle topics gesloten hoeven te worden die niet in het straatje van de CDA liggen?

Wat een belachelijke sluitreden.

Ik heb het ter beoordeling van de POL-mod(s) tijdelijk van slotje voorzien, zij bepalen uiteindelijk of het weer open gaat. De verwijzing naar Balkenende had te maken met de username van de topic-opener.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_8111629
quote:
Op zondag 26 januari 2003 01:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb het ter beoordeling van de POL-mod(s) tijdelijk van slotje voorzien, zij bepalen uiteindelijk of het weer open gaat. De verwijzing naar Balkenende had te maken met de username van de topic-opener.

Wat is er aan de hand? Zonder reden een topic sluiten, jij bent echt een held
pi_8113663
Topic blijft dicht. Het preventief ruimen van drugsverslaafden vind ik niet echt een onderwerp van discussie.
pi_8114054
Ik ben bezig met het updaten van Wegwijs in de politiek.

Indien iemand nog interessante politieke links heeft, dan svp even doorgeven. Ik ben trouwens sowieso van plan nog een rijtje politieke jongerenorganisaties erbij te zetten (in ieder geval degene die gelieerd zijn aan de partijen in het parlement), maar die links kan ik zelf wel achterhalen.

zondag 26 januari 2003 @ 16:28:24 #92
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_8117636
quote:
Op zondag 26 januari 2003 12:02 schreef Kozzmic het volgende:
Ik ben bezig met het updaten van Wegwijs in de politiek.

Indien iemand nog interessante politieke links heeft, dan svp even doorgeven. Ik ben trouwens sowieso van plan nog een rijtje politieke jongerenorganisaties erbij te zetten (in ieder geval degene die gelieerd zijn aan de partijen in het parlement), maar die links kan ik zelf wel achterhalen.

www.stembusuitslag.com misschien?
pi_8166338
quote:
Op zondag 26 januari 2003 16:28 schreef freako het volgende:

[..]

www.stembusuitslag.com misschien?

Toegevoegd!
  woensdag 29 januari 2003 @ 01:34:04 #94
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8167381
Kozzmic, blijf je wel consequent? Als Fortuyn niet vergeleken mag worden met Hitler en Himmler, dan mogen mensen Marijnissen ook niet vergelijken met Mao. Als ik mensen geen fascist mag noemen, dan mogen zij mij ook niet uitmaken voor communist. Toch?
  donderdag 30 januari 2003 @ 14:51:22 #95
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8185149
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 01:34 schreef Farzin het volgende:
Kozzmic, blijf je wel consequent? Als Fortuyn niet vergeleken mag worden met Hitler en Himmler, dan mogen mensen Marijnissen ook niet vergelijken met Mao. Als ik mensen geen fascist mag noemen, dan mogen zij mij ook niet uitmaken voor communist. Toch?
Bescheiden kick.
pi_8185468
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 01:34 schreef Farzin het volgende:
Je hebt gelijk. Alleen weiger ik om als een kleuterjuf elke post op 'verboden woorden' te screenen, alleen als het echt uit de hand dreigt te lopen maak ik een opmerking erover of grijp ik daadwerkelijk in.

Ik verwacht van de users dan ook dat ze niet op flames e.d. ingaan, pik de argumenten eruit en reageer daarop met argumenten, negeer hetgeen dat weinig bijdraagt aan een discussie.

donderdag 30 januari 2003 @ 15:27:49 #97
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8185692
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 15:13 schreef Kozzmic het volgende:
Je hebt gelijk. Alleen weiger ik om als een kleuterjuf elke post op 'verboden woorden' te screenen, alleen als het echt uit de hand dreigt te lopen maak ik een opmerking erover of grijp ik daadwerkelijk in.

Ik verwacht van de users dan ook dat ze niet op flames e.d. ingaan, pik de argumenten eruit en reageer daarop met argumenten, negeer hetgeen dat weinig bijdraagt aan een discussie.

Dank voor de uitleg, ik zal er zeker aan denken.
pi_8185707
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 15:27 schreef Farzin het volgende:

[..]

Dank voor de uitleg, ik zal er zeker aan denken.

OK.
  maandag 3 februari 2003 @ 15:19:43 #99
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8255073
* Niet eens is met slotje op De AEL komt.....

Ik vind niet dat je alles maar op 1 hoop kunt gooien, alleen omdat er overeenkomsten zijn. Het wordt op de FP ook als nieuws topic gezien, dan ben ik van mening dat er in het forum in een apart topic over gepraat kan worden..

Wel met een oogje van een mod, zodat het niet weer ontaardt in een GL-bashing topic

Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_8347006
quote:
Op maandag 3 februari 2003 15:19 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
* Niet eens is met slotje op De AEL komt.....

Ik vind niet dat je alles maar op 1 hoop kunt gooien, alleen omdat er overeenkomsten zijn. Het wordt op de FP ook als nieuws topic gezien, dan ben ik van mening dat er in het forum in een apart topic over gepraat kan worden...

Wel met een oogje van een mod, zodat het niet weer ontaardt in een GL-bashing topic

Oww, ik had deze reactie nog niet eens gezien...

We hebben afgesproken dat we de hele discussie over de AEL en Abu Jahjah zoveel mogelijk centraal in OOG houden. Vooralsnog is er ook nog geen politieke partij in Nederland afgesplitst van zijn organisatie, en ook deze discussie komt reeds uitvoerig aan bod in het centrale topic in OOG. Sterker daar was die discussie in eerste instantie mee begonnen.

Discussie svp dus voorlopig in OOG houden.

dinsdag 11 februari 2003 @ 00:53:36 #101
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_8403643
Zo Kozzmic, jij nog wakker !
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_8403779
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 00:53 schreef JAM het volgende:
Zo Kozzmic, jij nog wakker !
pi_8447204
Beste politiek mod

waarom een slotje op Stelling: Aanval op Irak ook zonder bewijs geoorloofd

Het is echt specifiek bedoeld en in de gangbare irak topics zet het geen zoden aan de dijk. Wil je alsjeblieft weer opengooien we hebben namelijk argumenten nodig als protagonisten bij deze stelling op school en dat is een moeilijke taak in dit geval.
Je zou mij er een groot plezieer mee doen,

Jan

pi_8451539
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:08 schreef gewoon-jan het volgende:
Beste politiek mod

waarom een slotje op Stelling: Aanval op Irak ook zonder bewijs geoorloofd

Het is echt specifiek bedoeld en in de gangbare irak topics zet het geen zoden aan de dijk. Wil je alsjeblieft weer opengooien we hebben namelijk argumenten nodig als protagonisten bij deze stelling op school en dat is een moeilijke taak in dit geval.
Je zou mij er een groot plezieer mee doen,

Jan

De sluitpost in het topic is duidelijk genoeg. We verwachten bij discussies van een topic-opener iets meer inzet dan enkel 'barst maar los'. Daarbij zijn er inmiddels zoveel topics over een mogelijke aanval op Irak dat het niet al te moeilijk moet zijn om door een aantal topics door te lezen aan bruikbare argumenten te komen.

Topic blijft dus dicht.

pi_8462618
oh.
pi_8478342
In navolging van Oog op het Nieuws zullen ook hier de topics de over de crisis/oorlog in Irak gaan van een [Irak]-tag worden voorzien. Dit geldt niet voor meer achtergrond-topics zoals bijvoorbeeld Amerika drijft de EU uit elkaar.
pi_8612240
Kozzmic van mij mag je het politieke forum best wel harder aanpakken. Er zijn regelmatig topics waarbij de opener al direct begint met een sterk gekleurde tekst (zacht uitgedrukt). Regelmatig zijn de feiten al zodanig verdraaid dat ik geen zin meer heb om een bericht te plaatsen. Het komt meestal de discussie ook niet ten goede. Ik zou graag zien dat in ieder geval de openingspost eerst informatief is en niet direct vooral iemands mening.
Verder goed werk .
pi_8612417
Kozzmic kun je even naar de laatste posts in het Subversieve Milieutopic kijken, je weet wel wat ik bedoel. Thnx
pi_8612497
What the fuck is dit voor een topic
pi_8616153
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 17:24 schreef mbn het volgende:
Kozzmic van mij mag je het politieke forum best wel harder aanpakken. Er zijn regelmatig topics waarbij de opener al direct begint met een sterk gekleurde tekst (zacht uitgedrukt). Regelmatig zijn de feiten al zodanig verdraaid dat ik geen zin meer heb om een bericht te plaatsen. Het komt meestal de discussie ook niet ten goede. Ik zou graag zien dat in ieder geval de openingspost eerst informatief is en niet direct vooral iemands mening.
Verder goed werk .
Tegen een sterk gekleurde mening kan en wil ik niet zo veel doen, ook niet als een topic daarmee geopend wordt. Tenzij het dusdanig gekleurd is dat er nog maar weinig waarheid aan de openingspost zit.

Ik probeer wel, indien een topic-opener het nalaat de feiten waarop het topic is gebaseerd te vermelden, dit alsnog te doen door bijvoorbeeld een nieuwsbericht te quoten. En indien de discussie na een reactie of 15 niet echt inhoudelijk lijkt te gaan worden sluit ik het topic soms alsnog.

pi_8616183
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 17:40 schreef US_Army het volgende:
What the fuck is dit voor een topic
In dit topic mag je feedback plaatsen n.a.v. discussies in Politiek. Dus als je het bijvoorbeeld niet eens bent met een slotje of een andere modbeslissing, of als je vindt dat er ergens ingegrepen moet worden.
pi_8616468
Thnx Kozzmic!
pi_8638981
Hoi Kozzmic,

ik zou graag dit verhaal http://www.parool.nl/1045810194465.html plaatsen in het "centrale" Ayaan Hirsi Ali topic - want ik wil niet wéér een nieuwe draad beginnen. Kun jij het slot er af doen?

Dank voor het overwegen.

pi_8644562
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 21:49 schreef rroloff het volgende:
Hoi Kozzmic,

ik zou graag dit verhaal http://www.parool.nl/1045810194465.html plaatsen in het "centrale" Ayaan Hirsi Ali topic - want ik wil niet wéér een nieuwe draad beginnen. Kun jij het slot er af doen?

Dank voor het overwegen.

Iemand anders heeft inmiddels al een nieuw topic geopend:
Diplomaten klagen over 'zielenroerselen' Ayaan
pi_8645817
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 09:52 schreef Kozzmic het volgende:Iemand anders heeft inmiddels al een nieuw topic geopend: Diplomaten klagen over 'zielenroerselen' Ayaan
OK.
  maandag 24 februari 2003 @ 18:05:24 #116
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_8690368
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 11:28 schreef Kozzmic het volgende:
Na de verkiezingen zal ik per week een top 3 van users maken die het dichtst bij de uiteindelijke uitslag zitten. Sorry, geen prijzen, slechts 'eeuwige Fok!-roem' voor degenen die in deze top 3 staan!

Een beetje laat, een maand na de verkiezingen, maar is dit al gebeurd?
Met de search kon ik namelijk niets vinden.
pi_8691168
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:05 schreef freako het volgende:

[..]

Een beetje laat, een maand na de verkiezingen, maar is dit al gebeurd?
Met de search kon ik namelijk niets vinden.

Uhhhh... nee...

Ik heb het destijds wel berekend, zo gauw ik achter m'n eigen PC zit, zal ik even kijken. Heb er volgens mij niet meer aan gedacht om de uitslagen daadwerkelijk te plaatsen.

pi_8719643
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:53 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Uhhhh... nee...

Ik heb het destijds wel berekend, zo gauw ik achter m'n eigen PC zit, zal ik even kijken. Heb er volgens mij niet meer aan gedacht om de uitslagen daadwerkelijk te plaatsen.

Shit, nog niet gedaan. Nahja, morgen misschien...
pi_8755766
quote:
Die Donner moet ophouden met zich met de politiek bemoeien. Die gereformeerde kwal moet niet denken dat hij vanuit zijn christelijke achtergrond voor iedereen mag bepalen of hij/zij wel of geen jointje rookt. Sigaretten zijn relatief slechter en alcohol ook dus die Donner moet niet zo gaan drammen. Zogenaamd om de Europese lijn aan te houden. Als dat zo is waarom zijn zij dan voor een oorlog in Irak? I rest my case.

Uit het topic: "CDA flikt het weer", de openingspost.

pi_8755836
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 17:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Uit het topic: "CDA flikt het weer", de openingspost.

Even een eerdere post herhalen...

Tegen een sterk gekleurde mening kan en wil ik niet zo veel doen, ook niet als een topic daarmee geopend wordt. Tenzij het dusdanig gekleurd is dat er nog maar weinig waarheid aan de openingspost zit.

Ik probeer wel, indien een topic-opener het nalaat de feiten waarop het topic is gebaseerd te vermelden, dit alsnog te doen door bijvoorbeeld een nieuwsbericht te quoten. En indien de discussie na een reactie of 15 niet echt inhoudelijk lijkt te gaan worden sluit ik het topic soms alsnog.

Tsja, "gereformeerde kwal" is niet erg lief. Maar als ik dat al moet aanpakken blijf ik bezig.

donderdag 27 februari 2003 @ 18:18:58 #121
15717 Festen
or is just me?
pi_8756352
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 17:51 schreef Kozzmic het volgende:
Tsja, "gereformeerde kwal" is niet erg lief. Maar als ik dat al moet aanpakken blijf ik bezig.
P'cies, en een beetje provoceren helpt ook een topic opstarten.
"Gentlemen! You can't fight in here, this is the War Room!"
pi_8950251
Een mededeling n.a.v. dit soort posts...
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 03:07 schreef tRiZzZ het volgende:

[..]

de AEL zou de maatschappij een plezier doen door op te rotten uit Nederland en lekker ergens anders de baas willen spelen...

quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 08:27 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Ja, idd. Ze hebben toch zo'n hekel aan het Christelijke rijke westen? Rot dan op, en ga naar het 'superieure' islamitische oosten. Maar nee, hier is geld te vinden, en ze zullen het krijgen ook, eikels.

Zoals ik ook in het betreffende topic zeg, je kan dit soort bijdrages een mening vinden, maar het draagt weinig bij aan een inhoudelijke discussie. Sterker, je zet de toon en verpest het daarmee voor personen die wel op een normale manier kunnen discussieren. Ongewenst in mijn ogen, er zal dan ook strenger op worden gelet, en je loopt de kans tegen een forumban aan te lopen.

Voor alle duidelijkheid: Het gaat me daarbij niet om het feit dat het over de AEL gaat. Indien het lijdend voorwerp de paus, Bush, GroenLinks, Sinterklaas of wie dan ook is zal er ook tegen opgetreden worden. Discussieer een beetje op niveau mee, of bemoei je niet met de discussie.

zaterdag 8 maart 2003 @ 16:18:23 #123
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_8956116
Kozzmic, in dit topic wordt de volledige naam van Volkert van der G. meerdere malen genoemd. Zou je dat weg willen halen? Bij voorbaat dank.
pi_8956560
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 16:18 schreef Farzin het volgende:
Kozzmic, in dit topic wordt de volledige naam van Volkert van der G. meerdere malen genoemd. Zou je dat weg willen halen? Bij voorbaat dank.
Als ik zoek op de volledige naam kom ik tot 178 topics hier op Fok! waar de naam vermoedelijk vermeld staat. Ik weet wel dat het officieel de policy is om deze naam weg te laten, echter ik denk dat het onbegonnen werk is om daar uitvoer aan te geven. Ik begin er dus niet aan, ook niet in het ene topic waar jij me op wijst.
pi_9115192
Kozzmic, die jongen is sowieso al vogelvrij verklaard omdat Fok zich niet aan de naamregels houdt. Maar wat anders: als je dat topic over die demonstratie toestaat kun je je lol nog op de komende tijd. Ik kan me er wel een discussie bij voorstellen maar dan onder een andere titel en noemer en meer over de vraag of de rechtszaak rond Volkert andere regels behoeft dan andere rechtszaken.

Zoals het er nu staat is het spam. Je zou een aangekondigde demonstratie van de Internationale Socialisten ook weghalen, neem ik aan. En terecht.

pi_9115533
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 13:12 schreef SCH het volgende:
Kozzmic, die jongen is sowieso al vogelvrij verklaard omdat Fok zich niet aan de naamregels houdt. Maar wat anders: als je dat topic over die demonstratie toestaat kun je je lol nog op de komende tijd. Ik kan me er wel een discussie bij voorstellen maar dan onder een andere titel en noemer en meer over de vraag of de rechtszaak rond Volkert andere regels behoeft dan andere rechtszaken.

Zoals het er nu staat is het spam. Je zou een aangekondigde demonstratie van de Internationale Socialisten ook weghalen, neem ik aan. En terecht.

Toevallig heb ik de achternaam in het bewuste topic wel een keer verwijderd.

Over die demonstratie, ik heb geprobeerd het topic in een discussie om te buigen, en ik kijk even aan of het wat wordt. Zo niet, dan gaat het alsnog op slot. Overigens zijn er ook voorbeelden van aankondigingen van een demonstratie die wel open blijven, zeer recent 13/3: Massale demonstratie tegen onderwijsplannen bijvoorbeeld.

Consequent ben ik overigens sowieso niet, dus ik behoud altijd het recht om topics met te weinig discussiewaarde te sluiten. Het is inderdaad niet de bedoeling dat dit forum een aankondigingsplek voor demonstraties wordt.

pi_9115668
Je kan de topicstarter een dag geven om in de openingspost een discussie te openen. Idem voor de onderwijsdemonstratie. Het is een discussieforum - daar zou je idd wel wat consequenter in kunnen zijn.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 13:51:14 #128
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_9116357
Sorry maar wat een ge-eikel over de familienaam van vandr G.
Staat ie er een paar keer, jammer... maar iedereen kent die naam wel.
En om een moderator dat aan te wrijven. Die kan zijn tijd wel beter gebruiken denk ik.
  maandag 17 maart 2003 @ 19:39:19 #129
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9187381
quote:
Op maandag 17 maart 2003 19:31 schreef Kozzmic het volgende:
De vraagstelling is best interessant, de discussie is echter prut. Jammer. Slotje maar.

Had ik maar naar Wile_E_Coyote geluisterd...

Ja, mien jong, opa weet wel wanneer topics uit de hand gaanm lop'n, hoor
  donderdag 20 maart 2003 @ 21:37:23 #130
36246 ixion
ir ixion that is
pi_9269649
ik neem aan dat dit het geschikt kanaal is hiervoor:
het door mij gestarte topic "media verheerlijkt wouter bos" in "politiek"
is om voor mij niet duidelijke reden door gelly op slot gegooid om "schoongemaakt" te worden...

what's the deal, en kan het slotje er misschien weer vanaf????

bvd
ixion

zucht
pi_9273657
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:37 schreef ixion het volgende:
ik neem aan dat dit het geschikt kanaal is hiervoor:
het door mij gestarte topic "media verheerlijkt wouter bos" in "politiek"
is om voor mij niet duidelijke reden door gelly op slot gegooid om "schoongemaakt" te worden...

what's the deal, en kan het slotje er misschien weer vanaf????

bvd
ixion

Oww, sorry, ik had het niet gezien. Gelly had het achter de schermen wel doorgegeven, maar daar heb ik ook overheen gelezen.

Ik heb het topic doorgenomen, en ik denk dat de discussie inmiddels teveel door offtopic reacties verpest is om nog op een normale wijze te kunnen worden gevoerd. Ik wil je dus verzoeken om het overnieuw te proberen, of om de discussie verder te voeren in een ouder topic met Bos als onderwerp.

vrijdag 21 maart 2003 @ 11:11:43 #132
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_9278837
Kozzmic (misschien offtopic), maar waar moet een moderator politiek aan voldoen?
pi_9278866
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 11:11 schreef oYo het volgende:
Kozzmic (misschien offtopic), maar waar moet een moderator politiek aan voldoen?
Zie Mag ik even uw aandacht [deel 2]??????

...en het topic ervoor; Mag ik even allemaal uw aandacht??????

maandag 24 maart 2003 @ 08:51:52 #134
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_9332935
US oorlog voor olie

1. Verkeerd forum
2. Is al zoooo vaak gevoerd.
3. Er is meer geflame dan een discussie.

You do the math!

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 24 maart 2003 @ 08:53:11 #135
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_9332947
quote:
Op maandag 24 maart 2003 08:51 schreef Sidekick het volgende:
US oorlog voor olie

1. Verkeerd forum
2. Is al zoooo vaak gevoerd.
3. Er is meer geflame dan een discussie.

You do the math!

Is zie dat het net al gedaan is, keep up the good work
  woensdag 26 maart 2003 @ 09:33:38 #136
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_9380641
Volkert doodde Fortuyn uit landsbelang

Kan deze zsm worden verwijderd?
1. Verkeerde subforum
2. Oud nieuws
3. Volledige achternaam

pi_9385650
Waarom is de draad over het naderende einde van Bos (wat gaat over potentiele scheuring binnen de PvdA m.b.t. Irak) op slot gedaan?

Einde naderend voor Wouter Bos?

pi_9385887
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:12 schreef rroloff het volgende:
Waarom is de draad over het naderende einde van Bos (wat gaat over potentiele scheuring binnen de PvdA m.b.t. Irak) op slot gedaan?

Einde naderend voor Wouter Bos?

Topic is vol (255 + 2 posts), en sluit automatisch op dat moment.

Een vervolgtopic mag geopend worden, maar kijk svp wel even kritisch naar een 'dekkende' titel en zorg in je openingspost voor iets meer informatie dan 'vervolg op topic x'. Volgens mij is er trouwens in WAR ook nog een topic over de mening van de PvdA inzake Irak.

-edit- zie Standpunt PvdA: snap jij het nog?

pi_9386073
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:25 schreef Kozzmic het volgende: -edit- zie Standpunt PvdA: snap jij het nog?
Oh, dan ga ik daar even buurten, want dat vind ik wel een geschikte titel....

Dank voor je reactie, Kozzmic.

pi_9390526
Ik snap echt niet waarom jullie zo moelijk deden over m'n topic "Saddam een pion van America"

Even uitlegen please---

pi_9390567
Net op TV5 gezien

deze dus

Waarom is die gedelete ?

woensdag 26 maart 2003 @ 16:35:55 #142
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_9390639
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:32 schreef AimeScier het volgende:
Net op TV5 gezien

deze dus

Waarom is die gedelete ?

Hij is niet gedelete
Een ongegronde klacht dus

Maar dat hoort gewoon niet in POL thuis.
En het is geen eigen topic waard in WAR.
Dat er niemand reageerd in het Blitzkrieg-topic is omdat het hele stukje zuigt, naar mijn mening.

pi_9390641
Ik zei tog niets verkeerds, was alleen wat ik net op Tv had gezien, en ik d8 dat misschien mensen het wel interesant zouden vinden om te lezen....

Ben echt gekwest

pi_9390685
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:36 schreef AimeScier het volgende:
Ik zei tog niets verkeerds, was alleen wat ik net op Tv had gezien, en ik d8 dat misschien mensen het wel interesant zouden vinden om te lezen....

Ben echt gekwest

Het kan best interessant zijn, maar er zijn in het forum WAR een heleboel topics waar je het in kan zetten en waar ook heel veel mensjes zijn die het graag zullen lezen en er evt. commetaar op geven.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_9390707
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:35 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Hij is niet gedelete
Een ongegronde klacht dus

Maar dat hoort gewoon niet in POL thuis.
En het is geen eigen topic waard in WAR.
Dat er niemand reageerd in het Blitzkrieg-topic is omdat het hele stukje zuigt, naar mijn mening.

Het is tog werleds POL...
Mijn stukje zuigt ? ---> wat dan ? hoezo ? leg het uit, in de plaatst te zeggen "Het zuigt"(dome reactie zonder uitleg)
pi_9390740
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:30 schreef AimeScier het volgende:
Ik snap echt niet waarom jullie zo moelijk deden over m'n topic "Saddam een pion van America"

Even uitlegen please---

Binnen een paar minuten open je eerst het topic in WAR en vervolgens, als het topic daar gesloten wordt met de opmerking 'Genoeg topics waar je dit in kwijt kan. Zoek er maar 1tje uit' open je eenzelfde topic in POL. Dat was dus al niet de bedoeling, je werd gevraagd de tekst te plaatsen in een topic waar deze discussie al gevoerd wordt. Vervolgens plaats je trouwens de bewuste tekst in 2 topics, die eigenlijk niet echt iets met dit onderwerp te maken hebben.

Een voorbeeld van een topic waar het wel prima in past: WIE is Saddam Hussein?

pi_9390782
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:39 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Binnen een paar minuten open je eerst het topic in WAR en vervolgens, als het topic daar gesloten wordt met de opmerking 'Genoeg topics waar je dit in kwijt kan. Zoek er maar 1tje uit' open je eenzelfde topic in POL. Dat was dus al niet de bedoeling, je werd gevraagd de tekst te plaatsen in een topic waar deze discussie al gevoerd wordt. Vervolgens plaats je trouwens de bewuste tekst in 2 topics, die eigenlijk niet echt iets met dit onderwerp te maken hebben.

Een voorbeeld van een topic waar het wel prima in past: WIE is Saddam Hussein?

Dat is beter, zie je wel dat je het kan----
  woensdag 26 maart 2003 @ 16:43:56 #148
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_9390875
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:38 schreef AimeScier het volgende:

[..]

Het is tog werleds POL...
Mijn stukje zuigt ? ---> wat dan ? hoezo ? leg het uit, in de plaatst te zeggen "Het zuigt"(dome reactie zonder uitleg)

Ik ben bezig met een inhoudelijke reactie.
  woensdag 26 maart 2003 @ 22:15:04 #149
37950 JAM
pi_9399034
De hamvraag:

Wie is de nieuwe mod ?

"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_9399049
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 22:15 schreef JAM het volgende:
De hamvraag:

Wie is de nieuwe mod ?

Je had Veel succes Wile_E_Coyote...! nog niet gezien???
  woensdag 26 maart 2003 @ 22:16:46 #151
37950 JAM
pi_9399078
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 22:15 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Je had Veel succes Wile_E_Coyote...! nog niet gezien???

Uhm... nee. En waarom staat hij niet op de hoofpagina naast jou naam ?
pi_9401121
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 22:16 schreef JAM het volgende:

[..]

Uhm... nee. En waarom staat hij niet op de hoofpagina naast jou naam ?

I.v.m. zijn huwelijksreis begint hij pas op 5 april.
pi_9492145
Mededeling...

Ik heb aan Wegwijs in de Nederlandse politiek de links naar websites van politieke jongerenorganisaties toegevoegd. Met dank aan Noud Esselink van de Jonge Socialisten die me deze links toemailde.

En uiteraard sta ik nog altijd open voor andere toevoegingen!

dinsdag 1 april 2003 @ 11:32:48 #154
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_9505966
  dinsdag 1 april 2003 @ 15:59:54 #155
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_9513847
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 11:32 schreef Sidekick het volgende:
Wanneer gaat dit topic op slot?
Als pro-Bush'er ben je niet automatisch Neo-Nazi!

Deze discussie hoort toch bij:
[5/4, Malieveld] Pro-Amerika demonstratie -dl 2-

Dat het topic openblijft is nog tot daar aan toe, maar waarom krijg ik geen reactie dat mijn bezwaar ongegrond is oid?
pi_9517327
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 15:59 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat het topic openblijft is nog tot daar aan toe, maar waarom krijg ik geen reactie dat mijn bezwaar ongegrond is oid?

Omdat ik niet echt veel aanwezig was vandaag. Werk, weetjewel...

Ik zie niet echt reden voor sluiten van het topic, ik denk dat er prima kan worden gediscussieerd in Politiek over in hoeverre Neo-Nazi Bush aanhangen, of omgekeerd, of Bush-aanhangers Neo-Nazis zijn. Of het echt een nuttige discussie is is een tweede. Maar ik zal straks de reacties in het topic nog eens nalezen.

pi_9580631
Stel je niet zo aan man, ben je overspannen ofzo?

Het was een geheel terechte opmerking - de discussie kan best een keer een zijpad bewandelen. Waarom reageer je zo ontzettend overdreven gefrustreerd. Er was niks aan de hand. Een slotje slaat ook nergens op.

Maar zelf maar weten joh, als je zo tegen users wilt praten

Je snapt toch wel dat een discussie een bepaalde kant uit kan gaan en dat je daarvoor niet direct naar een geheel ander forum wil uitwijken. Het heeft met het onderwerp te maken en het gaat wel weer voorbij.

pi_9580797
Ik word dat eeuwige gedram van je een beetje zat. Het is de bedoeling dat je in topics in ieder geval een beetje ontopic blijft. Anders kan je elk willekeurig topic in Politiek laten vervallen in een discussie over of Hitler wel of niet extreem-rechts, christelijk, kapitalistisch, socialistisch, homo, of whatever is. Dat is niet de bedoeling.

Ik geef je nota bene een link waar je wel ontopic kunt doordiscussieren. Ga er dan niet offtopic over doorzaniken, daarmee verpest je het voor de users die wel ontopic over iets door willen gaan...

Nog wat linkjes:
Was Hitler een Christen?
Was Hitler extreem-rechts?
Was Hitler een racist...?
Adolf Hitler was een Kapitalist

pi_9580869
Ach eeuwige gedram, stel je niet zo aan man. Laat maar als je niet tegen kritiek kunt. Ontzettend kinderachtig
  vrijdag 4 april 2003 @ 14:55:13 #160
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9580943
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 18:18 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Omdat ik niet echt veel aanwezig was vandaag. Werk, weetjewel...

En ik ben nog niet in functie, dus er valt wel eens een gat gedurende de dag..
  vrijdag 4 april 2003 @ 15:06:25 #161
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_9581222
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 14:55 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

En ik ben nog niet in functie, dus er valt wel eens een gat gedurende de dag..

Ik hoop dat ik van jou snellere reacties kan verwachten.

*drukt stopwatch nu in*

pi_9581351
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 15:06 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik van jou snellere reacties kan verwachten.

*drukt stopwatch nu in*

Je hoort 'm toch? Hij is nog niet in functie!
  vrijdag 4 april 2003 @ 15:16:57 #163
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_9581487
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 15:11 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Je hoort 'm toch? Hij is nog niet in functie!

Ik heb hier geen geluid, daarom hoorde ik hem niet goed

Maandagochtend zet ik hem wel aan het werk

pi_9584916
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 14:52 schreef SCH het volgende:
Ach eeuwige gedram, stel je niet zo aan man. Laat maar als je niet tegen kritiek kunt. Ontzettend kinderachtig
Is het nu zo moeilijk om gewoon verder te gaan in een discussie waar je wel ontopic bent?
pi_9588698
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 17:34 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Is het nu zo moeilijk om gewoon verder te gaan in een discussie waar je wel ontopic bent?

Nee dat is niet moeilijk maar ik begreep het dit keer echt niet. Maar ben er wel overheen

En ik vind die opmerking over het eeuwige gedram een beetje flauw. Dat valt in POL toch wel mee?

Anyway, greetz.

pi_9589178
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 20:53 schreef SCH het volgende:

En ik vind die opmerking over het eeuwige gedram een beetje flauw. Dat valt in POL toch wel mee?

OK, ik trek dat 'eeuwige' in.
pi_9597403
He Wile,

Je hebt mijn topic Veiligheid gesloten. Hoewel ik je redenering nog wel volg ben ik het niet met je eens. Als je het evaluatietopic van Kozzmic leest zie je dat daar ondermeer de suggestie werd gedaan om ook per thema discussies te voeren. In die zin heb ik dat topic aangemaakt, net als het topic Gezondheidszorg. Dat topic blijft wel open. Dan vind ik dat veiligheid ook open kan blijven.
Als je deze topics onderbrengt in Coalitieonderhandelingen wordt dat wel weer erg onoverzichtelijk. Vandaar het vriendelijke verzoek om het topic weer te openen.

P.S. nogmaals gefeliciteerd met je huwelijk en ik hoop dat je een leuke honeymoon hebt gehad

pi_9597728
Ik laat dit even over aan Wile, rvand.
  zaterdag 5 april 2003 @ 13:06:06 #169
16715 Mylene
*schatje*
pi_9599141
Hallo, waarom is Wile_E_Coyote nog steeds zwart??
  zaterdag 5 april 2003 @ 13:24:09 #170
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9599364
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 10:44 schreef rvand het volgende:
He Wile,

Je hebt mijn topic Veiligheid gesloten. Hoewel ik je redenering nog wel volg ben ik het niet met je eens. Als je het evaluatietopic van Kozzmic leest zie je dat daar ondermeer de suggestie werd gedaan om ook per thema discussies te voeren. In die zin heb ik dat topic aangemaakt, net als het topic Gezondheidszorg. Dat topic blijft wel open. Dan vind ik dat veiligheid ook open kan blijven.
Als je deze topics onderbrengt in Coalitieonderhandelingen wordt dat wel weer erg onoverzichtelijk. Vandaar het vriendelijke verzoek om het topic weer te openen.

P.S. nogmaals gefeliciteerd met je huwelijk en ik hoop dat je een leuke honeymoon hebt gehad

Hmm, misschien heb je gelijk. Ik ben nog niet helemaal ingelezen, dus die evaluatie kwam ik net pas tegen. Ik heb hem in mijn argeloosheid dichtgegooid omdat ik eigenlijk bang was, dat we anders op elk punt van de formatie een topic kregen. Ik kijk even naar het topic.
Ik zal ook met Kozzmic overleggen over hoe ver we kunnen gaan, zodat we niet, zoals ik al zei, over elke komma in (voorlopige) overeenkomsten een topic krijgen

P.S. Dank je wel

pi_9599377
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 13:06 schreef schatje het volgende:
Hallo, waarom is Wile_E_Coyote nog steeds zwart??
Hij is zich incognito aan het inwerken...

Ik neem aan dat hij in de loop van vandaag blauw wordt geverfd.

zaterdag 5 april 2003 @ 13:26:17 #172
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9599395
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 13:24 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Hij is zich incognito aan het inwerken...

Ik neem aan dat hij in de loop van vandaag blauw wordt geverfd.

Moet ik dan ook steeds 'smurf' gaan zeggen?
pi_9599584
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 13:24 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Hmm, misschien heb je gelijk. Ik ben nog niet helemaal ingelezen, dus die evaluatie kwam ik net pas tegen. Ik heb hem in mijn argeloosheid dichtgegooid omdat ik eigenlijk bang was, dat we anders op elk punt van de formatie een topic kregen. Ik kijk even naar het topic.
Ik zal ook met Kozzmic overleggen over hoe ver we kunnen gaan, zodat we niet, zoals ik al zei, over elke komma in (voorlopige) overeenkomsten een topic krijgen

Ik heb nog even "[formatie]" aaan de topictitel toegevoegd, net als ik dat bij het Gezondheidszorg-topic van rvand heb gedaan.

We moeten maar even kijken trouwens of de topics zo wel lopen. Hoewel een soortgelijk topic dat ik vanochtend vanuit W&G naar POL heb geplaatst (Huurprijzen ruim 25% omhoog de komende jaren) wel als een trein loopt. Misschien kan het ook geen kwaad te kijken of er misschien een oud topic over een onderwerp als veiligheid of gezondheidszorg (of whatever) is gevoerd, en daar de te kijken of de coalitie-plannen een goede aanvulling zijn op de discussie.

Of zoiets.

pi_9599598
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 13:26 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Moet ik dan ook steeds 'smurf' gaan zeggen?

Dat moeten de users tegen jou zeggen! En aangezien je zelfs een paar jaartjes ouder dan ik ben mag jij de grote smurf zijn, OK??
  zaterdag 5 april 2003 @ 13:43:12 #175
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9599647
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 13:40 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Dat moeten de users tegen jou zeggen! En aangezien je zelfs een paar jaartjes ouder dan ik ben mag jij de grote smurf zijn, OK??

Hmm, dat vind ik wel wat hebben. Rode muts, wijs.. Ja, dat ben ik ten voeten uit
pi_9614795
Een zekere NordCore heeft in zijn sig een verwijzing naar een extreem-rechtse site staan. Volgens mij is dat niet conform de huisregels van Fok.
  zondag 6 april 2003 @ 13:27:18 #177
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9614875
quote:
Op zondag 6 april 2003 13:22 schreef SCH het volgende:
Een zekere NordCore heeft in zijn sig een verwijzing naar een extreem-rechtse site staan. Volgens mij is dat niet conform de huisregels van Fok.
Daar is over gesproken. Voor zover wij kunnen zien staat op die site, in het openbare gedeelte, geen dingen die illegaal zijn. Zolang er niet actief gespamt wordt, is besloten er niet teveel achter te zoeken
pi_9615060
quote:
Op zondag 6 april 2003 13:27 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Daar is over gesproken. Voor zover wij kunnen zien staat op die site, in het openbare gedeelte, geen dingen die illegaal zijn. Zolang er niet actief gespamt wordt, is besloten er niet teveel achter te zoeken

Wat bedoel je met niet teveel achter te zoeken? Ik kwam in 3 minuutjes lezen al meteen zeer racistische teksten en opmerkingen tegen. Racisme is nog steeds illegaal hoor. Daar mag je dus naar verwijzen op Fok. Ik zal wel weer een drammer zijn maar ik vind het erg kwalijk.
pi_9616708
Ik vind het niet zo sterk dat je die discussie zelf voedt en hem dan ineens sluit. Het is dat je nieuw bent maar als een discussie eenmaal loopt kan je hem niet zomaar sluiten - je moet nog veel leren.
  zondag 6 april 2003 @ 15:11:52 #180
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9616737
quote:
Op zondag 6 april 2003 13:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat bedoel je met niet teveel achter te zoeken? Ik kwam in 3 minuutjes lezen al meteen zeer racistische teksten en opmerkingen tegen. Racisme is nog steeds illegaal hoor. Daar mag je dus naar verwijzen op Fok. Ik zal wel weer een drammer zijn maar ik vind het erg kwalijk.

quote:
Op zaterdag 5 april 2003 16:36 schreef robh het volgende:

[..]

Op de site van Nordcore staan in de publieke fora geen strafbare zaken voor zover ik kan zien. Over het niveau valt te discussieren, maar het lijkt me allemaal de ophef niet waard.

We zullen er nog eens naar kijken en met de FA's overleggen.
pi_9616853
quote:
Op zondag 6 april 2003 15:11 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

We zullen er nog eens naar kijken en met de FA's overleggen.

Ja het is maar wat je norm is. Ik heb er net serieus rondgeneusd en je schrikt je helemaal het leplazarus, dus ik snap niet wat Robh bedoelt, misschien dat hij het wat ruim definieert. Van 'Nederland blank' tot uiterst-antisemitische uitspraken en oproepen, daar wil Fok toch niet mee geassocieerd worden lijkt me.
  zondag 6 april 2003 @ 15:21:43 #182
52178 Steinkogler
Lekker samen regeren.
pi_9616934
quote:
Op zondag 6 april 2003 15:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja het is maar wat je norm is. Ik heb er net serieus rondgeneusd en je schrikt je helemaal het leplazarus, dus ik snap niet wat Robh bedoelt, misschien dat hij het wat ruim definieert. Van 'Nederland blank' tot uiterst-antisemitische uitspraken en oproepen, daar wil Fok toch niet mee geassocieerd worden lijkt me.

Maak je niet zo druk man. Ga een stukje fietsen, het is mooi weer buiten.
Wij zijn tegen het terrorisme, wij steunen Bush ! ! !
pi_9616991
quote:
Op zondag 6 april 2003 15:21 schreef Steinkogler het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk man. Ga een stukje fietsen, het is mooi weer buiten.

Nee maak je vooral nergens druk om
  zondag 6 april 2003 @ 16:35:51 #184
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_9618418
Is het misschien mogelijk de titel van dit topic: Geflipte Volksunie debiel aan te passen.
Ik moet om de een of andere reden steeds denken aan de (Vlaamse) Volksunie (ook al bestaat die dan niet meer), waar zo'n Wijkamp niks mee uit te staan heeft. De Nederlandse Volksunie gebruikt zelf over het algemeen ook de afkorting NVU volgens mij. Maak er desnoods "Geflipte NVU-debiel van".
pi_9618470
quote:
Op zondag 6 april 2003 16:35 schreef freako het volgende:
Is het misschien mogelijk de titel van dit topic: Geflipte Hitler-look-a-like-NVU-debiel aan te passen.
Ik moet om de een of andere reden steeds denken aan de (Vlaamse) Volksunie (ook al bestaat die dan niet meer), waar zo'n Wijkamp niks mee uit te staan heeft. De Nederlandse Volksunie gebruikt zelf over het algemeen ook de afkorting NVU volgens mij. Maak er desnoods "Geflipte NVU-debiel van".
Wat vind je van Geflipte Hitler-look-a-like-NVU-debiel ??
  zondag 6 april 2003 @ 16:39:16 #186
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_9618504
quote:
Op zondag 6 april 2003 16:38 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Wat vind je van Geflipte Hitler-look-a-like-NVU-debiel ??

Schitterend! Meer dan waar ik op had durven hopen. .
  maandag 7 april 2003 @ 01:13:38 #187
23322 Kennyman
Rasliberaal
pi_9628592
quote:
Op zondag 6 april 2003 15:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom zou je?
"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
pi_9629768
quote:
Op zondag 6 april 2003 15:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is inmiddels weggehaald.

Als mods hebben we overigens niet de mogelijkheid om sigs of onderschriften weg te halen. We kunnen uiteraard wel de zaak aankaarten, echter aangezien users zich meestal niet in één forum bevinden maar posten over heel Fok! is het misschien beter dit rechtstreeks bij de FA's te melden (via FB of forum@fok.nl).

pi_9630468
Dat NVU kan ook wel uit de titel gehaald worden want dat figuur is uit de partij geknikkerd.
  dinsdag 8 april 2003 @ 17:31:34 #190
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9660773
Is er al overlegd over dit topic Stort je hart uit over de persoon Fortuyn?
pi_9661129
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:31 schreef Maerycke het volgende:
Is er al overlegd over dit topic Stort je hart uit over de persoon Fortuyn?
Topic gaat zo weer open.
  dinsdag 8 april 2003 @ 17:47:43 #192
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9661153
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:46 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Topic gaat zo weer open.

Bedankt
  woensdag 9 april 2003 @ 12:17:01 #193
37950 JAM
pi_9674500
Rrrrrrrrrrrrrrrode Rakkers !
pi_9674557
quote:
Op woensdag 9 april 2003 12:17 schreef JAM het volgende:
Rrrrrrrrrrrrrrrode Rakkers !
Wie, wat, waar, waarom & waarvoor??????
  woensdag 9 april 2003 @ 12:25:06 #195
37950 JAM
pi_9674663
quote:
Op woensdag 9 april 2003 12:20 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Wie, wat, waar, waarom & waarvoor??????

RRRRRRRROOOOOOOOODE RAKKERS ! GEVAERLIJCK VOLCK !
  woensdag 9 april 2003 @ 12:27:37 #196
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9674706
quote:
Op woensdag 9 april 2003 12:25 schreef JAM het volgende:

[..]

woensdag 9 april 2003 @ 12:50:43 #197
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_9675116
quote:

[..]

woensdag 9 april 2003 @ 14:21:42 #198
37950 JAM
pi_9677177
quote:

[..]

Dat zei me oma altijd.
pi_9677191
quote:
Op woensdag 9 april 2003 14:21 schreef JAM het volgende:

[..]

Dat zei me oma altijd.

Mijn Pa ook
  woensdag 9 april 2003 @ 14:31:57 #200
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_9677435
quote:
Op woensdag 9 april 2003 14:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Mijn Pa ook

Toen mijn ouders erachter kwamen dat ik PvdA ging stemmen, zei mijn pa: "Ben je ook zo'n rooie?"

Maar helemaal offtopic hier volgens mij, misschien iets voor een nieuw topic over de invloed van je ouders/grootouders op je stemgedrag?

pi_9677515
quote:
Op woensdag 9 april 2003 14:31 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Toen mijn ouders erachter kwamen dat ik PvdA ging stemmen, zei mijn pa: "Ben je ook zo'n rooie?"

Maar helemaal offtopic hier volgens mij, misschien iets voor een nieuw topic over de invloed van je ouders/grootouders op je stemgedrag?

Ga maar in de kroeg zitten... -> [POL] Slowchat café, daar issie weer.
  donderdag 10 april 2003 @ 19:59:21 #202
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_9705028
quote:
Op maandag 7 april 2003 09:26 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het is inmiddels weggehaald.

Als mods hebben we overigens niet de mogelijkheid om sigs of onderschriften weg te halen. We kunnen uiteraard wel de zaak aankaarten, echter aangezien users zich meestal niet in één forum bevinden maar posten over heel Fok! is het misschien beter dit rechtstreeks bij de FA's te melden (via FB of forum@fok.nl).

Nu heeft die NordCore dezelfde links in z'n sig gezet. .
  vrijdag 11 april 2003 @ 10:24:35 #203
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_9714315
Ehmm, waarom is het topic van CMT gesloten:
Poll: Wat nu als kabinet?

En opent nb Kozzmic een nieuw topic met dezelfde bedoeling:
[Poll] Welke regering willen we nu?

pi_9714344
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 10:24 schreef Sidekick het volgende:

Dat vroeg ik me ook al af, maar CMT had maar een beperkte keuzelijst, het was rechts, rechts of rechtser Hoewel ik zijn optie zakenkabinet ook niet verkeerd vond.

[Dit bericht is gewijzigd door du_ke op 11-04-2003 10:42]

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_9714639
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 10:24 schreef Sidekick het volgende:

Ooopz, had ik niet gezien...

Nahja, als het niet mag dan mag een moderator mijn topic ook wel sluiten!

vrijdag 11 april 2003 @ 10:41:54 #206
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9714657
Neuh, dan had ik dat gelijk moeten doen. De discussie kan nu wel verder gaan, denk ik. Maar lees voortaan even de topiclist door, Kozzmic
pi_9714723
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 10:41 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Neuh, dan had ik dat gelijk moeten doen. De discussie kan nu wel verder gaan, denk ik. Maar lees voortaan even de topiclist door, Kozzmic
Sorry...
  vrijdag 11 april 2003 @ 10:49:49 #208
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_9714777
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 10:41 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
En diegene die een slotje heeft gezet om het topic van CMT mag zichzelf ook wel eens laten nakijken
  vrijdag 11 april 2003 @ 10:51:57 #209
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9714808
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 10:49 schreef Sidekick het volgende:

[..]

En diegene die een slotje heeft gezet om het topic van CMT mag zichzelf ook wel eens laten nakijken

Nee, waarom? Op zich past de discussie prima in het topic waar ik naar verwees. En als ik hier was geweest toen Kozzmic zijn topic opende (maar tussendoor probeer ik ook nog te werken), had ik die ook dichtgegooid. Ik vind het alleen een beetje flauw om een langer lopend topic nog dicht te gooien.
  vrijdag 11 april 2003 @ 10:57:39 #210
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_9714906
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 10:51 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Nee, waarom? Op zich past de discussie prima in het topic waar ik naar verwees. En als ik hier was geweest toen Kozzmic zijn topic opende (maar tussendoor probeer ik ook nog te werken), had ik die ook dichtgegooid. Ik vind het alleen een beetje flauw om een langer lopend topic nog dicht te gooien.

Hele goede motivatie. Het is idd jammer dat de discussie over de formatie nu in 2 discussies loopt (zelfs 3).

Er komt vast wel een moment waarop de persoonlijke flames zo erg worden dat het topic kan worde gesloten

zaterdag 12 april 2003 @ 00:39:34 #211
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9730163
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 00:36 schreef Kozzmic het volgende:
NSB-er is nog tot daaraantoe, maar neo-nazi gaat me te ver. Niet doen svp.
Dus als ik het goed begrijp is het toegestaan om Nederlandse politici uit te maken voor NSB'er?
pi_9730188
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 00:39 schreef Farzin het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp is het toegestaan om Nederlandse politici uit te maken voor NSB'er?

Waarom zou dat niet mogen zeg? NSB-gedrag, dat was er gisteren aan de hand, het beestje bij de naam noemen kan toch geen kwaad?
  zaterdag 12 april 2003 @ 00:45:21 #213
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_9730254
Beide zijn ongepast en imbeciel.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  zaterdag 12 april 2003 @ 00:46:06 #214
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_9730267
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 00:40 schreef SCH het volgende:

Waarom zou dat niet mogen zeg? NSB-gedrag, dat was er gisteren aan de hand, het beestje bij de naam noemen kan toch geen kwaad?

Volgens mij kan je zat andere benamingen bedenken die zelfde lading dragen.

Ik gaat helemaal met Farzin mee en vraag me dan ook af waarom je politici wel NSB'ers mag noemen, ik vind het nogal grof en kan me voorstellen dat je er bepaalde mensen nogal mee tegen het hoofd stoot als er dergelijke uitspraken worden gedaan. Welke mod/FA gaat meer uitleg geven

»» Democracy is so overrated »»
pi_9730308
Ik wil best wat anders verzinnen maar ik snap niet waarom NSB-er zo gevoelig ligt. Omdat het met de oorlog te maken heeft.

Weer iemand anders, Robert_Jensen, heeft een domme sig over homo's. Stoor ik me weer aan maar het zegt vooral iets over hem.

Als ik het woord NSB-er gebruik dan denk je toch, jeemig die SCH verliest weer wat de nuance uit het oog. Meer is het niet.

zaterdag 12 april 2003 @ 00:53:29 #216
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_9730382
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 00:48 schreef SCH het volgende:
Als ik het woord NSB-er gebruik dan denk je toch, jeemig die SCH verliest weer wat de nuance uit het oog. Meer is het niet.
Jij hebt al mijn krediet al verloren met je Idols informanten
Het zou een stuk prettiger discussieren zijn als er niet van dergelijke grove opmerkingen worden gemaakt, en kan je een sign vergelijken met een reply in een discussie, ligt naar mijn idee net even anders. Voorlopig wacht ik nog op een reactie van de modjes hierover
»» Democracy is so overrated »»
pi_9730396
Gisteren werd in het heetst van de strijd Balkenende uitgemaakt voor NSB-er. In de zin van dat het een verrader zou zijn, iemand die je vriendelijk toelacht en ondertussen een mes in je rug plant. Aangezien er wel meer dingen in dat bewuste topic werden geroepen heb ik daar niet geëdit, en niet ingegrepen. Sterker, ik heb de bewuste uitspraak onderschreven. Tsja, ik ben soms ook maar een user....

Een neo-nazi vergelijking snijdt echter kant noch wal. En overigens, het is nu ook niet de bedoeling om in serieuze discussies een politicus of mede-user uit te maken voor NSB-er.

pi_9734731
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 00:53 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Jij hebt al mijn krediet al verloren met je Idols informanten
Het zou een stuk prettiger discussieren zijn als er niet van dergelijke grove opmerkingen worden gemaakt, en kan je een sign vergelijken met een reply in een discussie, ligt naar mijn idee net even anders. Voorlopig wacht ik nog op een reactie van de modjes hierover

Grappig dat je dat over idols nog steeds dwars zit.

Maar ik ben ook niet een voorstander van grove opmerkingen maar in het heetst van de strijd, ontglippen me die wel eens. Kozzmic beschrijft mijn beweegredenen daarvoor uitstekend. Het is verder niet aan de orde van de dag.

Ik vind trouwens een sig veel erger omdat die er voortdurend staat en zo'n cryptische homofobe sig van Robert_Jensen stoort me erger dan iemand die keer in een post uit zijn dak gaat. Dat is menselijk.

pi_9734748
Waarom heeft iemand mijn commentaar op Balkenende weggeëdit?
I´m back.
pi_9734756
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 13:30 schreef Ryan3 het volgende:
In welk topic?
  zaterdag 12 april 2003 @ 13:31:34 #221
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9734764
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 13:30 schreef Ryan3 het volgende:
Waar?
pi_9734773
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 13:31 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Waar?

Nee, sorry, mijn excuses, ik keek niet goed. Was maar een oneliner ook hoor...
I´m back.
pi_9734810
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 13:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, sorry, mijn excuses, ik keek niet goed. Was maar een oneliner ook hoor...

Deze?

Er lopen verschillende discussies naast elkaar en door elkaar heen, dat kan op het moment even verwarring opleveren. In het topic CDA-leider Balkenende zet de deur open voor.. heb ik overigens de bewuste neo-nazi opmerking weggehaald + de discussie die naar aanleiding van die opmerking ontstond.

pi_9734935
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 13:35 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Deze?

Er lopen verschillende discussies naast elkaar en door elkaar heen, dat kan op het moment even verwarring opleveren. In het topic CDA-leider Balkenende zet de deur open voor.. heb ik overigens de bewuste neo-nazi opmerking weggehaald + de discussie die naar aanleiding van die opmerking ontstond.

Ja, die. Ik dacht dat ie weg was gehaald in eerste instantie, maar toen ik later nogmaals keek bleek ie er nog te staan. Ik concludeer dus dat ik verkeerd gekeken had...
I´m back.
  zaterdag 12 april 2003 @ 22:18:53 #225
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9742008
Wile, Om geen topicvervuiling te krijgen hier dan hier maar mijn reactie op de Michiel Smit posting:

Ik vind het een beetje apart een een vent als Michiel Smit met al zijn dubieuze uitspraken (en die zelfs door Leefbaar Rotterdam is uitgekotst door zijn ultrarechtse sympathien) hier de kans wordt geboden zieltjes te winnen. Ik word daar eerlijk gezegd een beetje misselijk van.

Maar in ieder geval heb je mijn posting laten staan, dus dat is dan in ieder geval sympathiek. Mijn dank daarvoor.

zaterdag 12 april 2003 @ 22:20:27 #226
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9742032
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 22:18 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind het een beetje apart een een vent als Michiel Smit
Ik zie het. Schandalig!
  zaterdag 12 april 2003 @ 22:27:51 #227
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9742148
Heer en dame, er is hier lang en intensief overleg over geweest. Nogmaals, we hebben besloten dit toe te staan, teneinde een discussie op gang te brengen. De man mag zijn standpunten en zijn partij introduceren. Hij bedrijft politiek, dus geen probleem daar. We zullen uiteraard de boel goed in de gaten houden, misschien wel iets meer dan normaal. Zieltjes winnen zal er zeker niet bij zijn. En zodra hij over de schreef gaat zullen er maatregelen volgen. Maar een directe discussie met zo iemand kan nooit kwaad.
  zaterdag 12 april 2003 @ 22:36:27 #228
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9742262
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 22:27 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Heer en dame, er is hier lang en intensief overleg over geweest. Nogmaals, we hebben besloten dit toe te staan, teneinde een discussie op gang te brengen. De man mag zijn standpunten en zijn partij introduceren. Hij bedrijft politiek, dus geen probleem daar. We zullen uiteraard de boel goed in de gaten houden, misschien wel iets meer dan normaal. Zieltjes winnen zal er zeker niet bij zijn. En zodra hij over de schreef gaat zullen er maatregelen volgen. Maar een directe discussie met zo iemand kan nooit kwaad.
Ik ben het met je eens dat een directe discussie geen kwaad kan. Maar volgens mij is Michiel Smit niet hierheen gekomen om met ons in discussie te gaan, maar vooral om topics te openen en trolls te plaatsen. Verder vind ik het positief als jullie deze extreemrechtse politicus goed in de gaten gaan houden.
  zaterdag 12 april 2003 @ 22:38:13 #229
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9742293
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 22:36 schreef Farzin het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat een directe discussie geen kwaad kan. Maar volgens mij is Michiel Smit niet hierheen gekomen om met ons in discussie te gaan, maar vooral om topics te openen en trolls te plaatsen. Verder vind ik het positief als jullie deze extreemrechtse politicus goed in de gaten gaan houden.

Hem is per mail medegedeeld dat hij hier mag discussieren. Ook is hem verteld dat propaganda, alleen maar lappen tekst neergooien enz. niet geaccepteerd zal worden.

En reken maar dat ik hem in de gaten zou houden. Hij stuurde een zeer onbeschoft mailtje toen ik zijn topic sloot....

zaterdag 12 april 2003 @ 22:40:12 #230
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9742330
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 22:38 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Hem is per mail medegedeeld dat hij hier mag discussieren. Ook is hem verteld dat propaganda, alleen maar lappen tekst neergooien enz. niet geaccepteerd zal worden.

En reken maar dat ik hem in de gaten zou houden. Hij stuurde een zeer onbeschoft mailtje toen ik zijn topic sloot....

Verbaast me niets, hij staat nou niet bekend om zijn subtiele geest zullen we maar zeggen. Keep up the good work, Wile (en Kozzmic natuurlijk ook)
pi_9742370
Even een reactie van mij erover. Ik was (en ben) erg voor het openhouden van het topic, ook om users de kans te geven de discussie aan te gaan met Michiel Smit. Aan de andere kant hoop ik ook dat Michiel Smit echt een beetje de discussie aan wil gaan, en niet een topic opende enkel om zijn partij en website te promoten. Op dat laatste zal zeker worden gelet.
pi_9743037
Ik vind het erg dubieus dat jullie dat topic laten staan. Het gaat om een figuur op de rand van de wet. Waarom is het interessant voor Fokkers om met een notoire racist in discussie te kunnen?
pi_9743582
Ik vind het echt heel vreemd als ik erover nadenk dat jullie dit open laten. Kozzmic vindt het vast weer zuigen maar het zit me echt dwars. Maar staat Fok hier centraal achter??? Een extreem-rechtse partij aan het woord laten? Verbaast ,e/
  zaterdag 12 april 2003 @ 23:56:13 #234
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9743593
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:55 schreef SCH het volgende:
Ik vind het echt heel vreemd als ik erover nadenk dat jullie dit open laten. Kozzmic vindt het vast weer zuigen maar het zit me echt dwars. Maar staat Fok hier centraal achter??? Een extreem-rechtse partij aan het woord laten? Verbaast ,e/
Er worden genoeg extreemrechtse mensen aan het woord gelaten.
pi_9743623
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:56 schreef Farzin het volgende:

[..]

Er worden genoeg extreemrechtse mensen aan het woord gelaten.

Ja maar dat is wat anders dan een organisatie hun site laten promoten. De link staat er dan wel niet maar het is pure reclame natuurlijk.
  zondag 13 april 2003 @ 00:04:16 #236
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9743721
Laten we eerst maar kijken hoe het gaat. Voorlopig heeft M. Smit geen hartelijk ontvangst gekregen (om het maar mild uit te drukken) en is zijn site weggehaald. Als hij alsnog uit de bocht vliegt, ga ik er eerst van uit dat Kozzmic en Wile ingrijpen. Zoniet, dan kunnen we altijd de spandoeken nog klaarleggen.

Ik ben er geen voorstander van dat er idioten zoals hij op Fok! zijn, maar helaas maken ze wel deel uit van deze democratische maatschappij en kunnen ze gewoon aan het woord komen. Zelfs al onderschrijven zij de democratische principes zelf niet.

pi_9743766
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 23:55 schreef SCH het volgende:
Ik vind het persoonlijk een beetje triest dat jij meteen roept We gaan dit topic dan maar weer vakkundig om zeep helpen. Tekenend.

Persoonlijk vind ik dat Fok! open moet staan voor iedereen, zolang diegene zich op Fok! aan de policy houdt. Of het iemand is die bekend staat als bestuurslid van de AEL, Nieuw Rechts, SP of wat voor partij maakt me niet uit, ik juich het juist toe als personen die misschien enigzins omstreden zijn hier de discussie aan willen gaan.

Verder hebben we het afgelopen jaar meerdere topics over hem gehad op Fok!, waarvan één gaat over het feit of hij nu wel of niet extreem is. Het is altijd natuurlijk makkelijker om iemand te veroordelen zonder dat hij daarbij aanwezig is, maar ik ben wel benieuwd hoe hij zich staande houdt in discussies.

Verder is het niet de bedoeling dat hij enkel reclame loopt te maken voor zijn partij, hij zal zich wel met discussies moeten bemoeien. Daar wordt uiteraard op gelet.

pi_9743822
quote:
Op zondag 13 april 2003 00:06 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk een beetje triest dat jij meteen roept We gaan dit topic dan maar weer vakkundig om zeep helpen. Tekenend.

Persoonlijk vind ik dat Fok! open moet staan voor iedereen, zolang diegene zich op Fok! aan de policy houdt. Of het iemand is die bekend staat als bestuurslid van de AEL, Nieuw Rechts, SP of wat voor partij maakt me niet uit, ik juich het juist toe als personen die misschien enigzins omstreden zijn hier de discussie aan willen gaan.

Verder hebben we het afgelopen jaar meerdere topics over hem gehad op Fok!, waarvan één gaat over het feit of hij nu wel of niet extreem is. Het is altijd natuurlijk makkelijker om iemand te veroordelen zonder dat hij daarbij aanwezig is, maar ik ben wel benieuwd hoe hij zich staande houdt in discussies.

Verder is het niet de bedoeling dat hij enkel reclame loopt te maken voor zijn partij, hij zal zich wel met discussies moeten bemoeien. Daar wordt uiteraard op gelet.

Hij is een bewezen extreem-rechts politicus. Snap niet waarom je daaraan twijfelt en waarom je hem de ruimte biedt. Jij vindt het blijkbaar vooral spannend hier politici te hebben. Nou ga je gang, als dat je doel is met dit forum. Valt me vies en zwaar van je tegen. Is dit het nieuwe Nederland waarin racisme gewoon legaal is verklaard. Ik had die site van hem allang in de peiling en het is echt walgelijk.

Ik vind het nogal triest dat jij denkt dat dit soort dingen zin hebben. Je ziet waartoe het heeft geleid in Nederland. Fok conformeert zich daar nu aan. Echt jammer. Extreem-rechts zou hier geen ruimte moeten krijgen.

pi_9743836
Ik heb overigens de link naar de site van zijn partij toegevoegd aan het sticky topic Wegwijs in de Nederlandse politiek, en heb hem per mail verzocht niet te pas en te onpas deze link te gaan spammen. Net als andere users mag hij daar eventueel zijn sig voor gebruiken.
pi_9743884
quote:
Op zondag 13 april 2003 00:10 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb overigens de link naar de site van zijn partij toegevoegd aan het sticky topic Wegwijs in de Nederlandse politiek, en heb hem per mail verzocht niet te pas en te onpas deze link te gaan spammen. Net als andere users mag hij daar eventueel zijn sig voor gebruiken.
Zijn actie heeft dus wel degelijk effect gehad
pi_9743949
quote:
Op zondag 13 april 2003 00:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Zijn actie heeft dus wel degelijk effect gehad

Informeren is altijd beter dan doodzwijgen. Nieuw Rechts is hier al een aantal keren in discussies aan de orde gekomen, net als extremen als bijvoorbeeld de NNP, de AEL, de Conservatieven.nl en de NCPN. Inclusief links naar de sites van deze partijen. Ik ben wel benieuwd naar in hoeverre Michiel Smit zichzelf als rechts dan wel extreem-rechts beschouwd, en waar hij de verschillen ziet met partijen als VVD, LPF, NNP, etc. Vooralsnog heb ik er overigens niet zo heel veel vertrouwen in dat hij daadwerkelijk de discussie aan wil gaan, maar we zullen zien. Ik ben er echt fel tegenstander van om iemand bij voorbaat al monddood te maken op Fok!.
pi_9744040
quote:
Op zondag 13 april 2003 00:18 schreef Kozzmic het volgende:
Ik ben er echt fel tegenstander van om iemand bij voorbaat al monddood te maken op Fok!.
Jij hoort dan ook niet bij de groep die door mensen als Smit het land wordt uitgetreiterd. Makkelijk praten is dat.
  zondag 13 april 2003 @ 13:59:33 #243
52178 Steinkogler
Lekker samen regeren.
pi_9749516
Hello,

Ik zie tot mijn grote vreugde dat het topic waarin Nieuw Rechts als tegenpool van de SP wordt genoemd, op slot is gegooid. De vergelijking leek inderdaad nergers op. Gelukkig is FoK! ook tot deze conclusie gekomen, al is het wel een beetje laat (na bijna 1 dag) tot hen doorgedrongen. Toch bedankt

zondag 13 april 2003 @ 14:01:10 #244
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9749552
quote:
Op zondag 13 april 2003 13:59 schreef Steinkogler het volgende:
Hello,

Ik zie tot mijn grote vreugde dat het topic waarin Nieuw Rechts als tegenpool van de SP wordt genoemd, op slot is gegooid. De vergelijking leek inderdaad nergers op. Gelukkig is FoK! ook tot deze conclusie gekomen, al is het wel een beetje laat (na bijna 1 dag) tot hen doorgedrongen. Toch bedankt

Dan zal ik je even uit de droom helpen. Het topic is dichtgegooid omdat het nergens meer over ging. Jouw interpretatie van dit slotje is dus onjuist. Ik sta nog steeds volkomen achter de dingen die ik in dat topic gezegd heb.
  zondag 13 april 2003 @ 14:06:20 #245
52178 Steinkogler
Lekker samen regeren.
pi_9749682
quote:
Op zondag 13 april 2003 14:01 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Dan zal ik je even uit de droom helpen. Het topic is dichtgegooid omdat het nergens meer over ging. Jouw interpretatie van dit slotje is dus onjuist. Ik sta nog steeds volkomen achter de dingen die ik in dat topic gezegd heb.

Die titel moet je wijzigen. De SP wordt hierin onjuist weggezet. Over de inhoud van het topic maak ik me niet druk overigens, slechts de titel stoort me.
  zondag 13 april 2003 @ 14:07:18 #246
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9749706
quote:
Op zondag 13 april 2003 14:06 schreef Steinkogler het volgende:

[..]

Die titel moet je wijzigen. De SP wordt hierin onjuist weggezet. Over de inhoud van het topic maak ik me niet druk overigens, slechts de titel stoort me.

De discussie over de titel is gesloten. Lees het topic waarom.
  zondag 13 april 2003 @ 14:11:07 #247
52178 Steinkogler
Lekker samen regeren.
pi_9749780
quote:
Op zondag 13 april 2003 14:07 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

De discussie over de titel is gesloten. Lees het topic waarom.

Vat dan svp even in 1 of 2 regels samen waarom de titel juist is en er geen discussie meer over mag plaatsvinden. Wellicht kan ik me dan bij dat standpunt neerleggen, vooralsnog begrijp ik er niks van.
  zondag 13 april 2003 @ 14:13:33 #248
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9749824
quote:
Op zondag 13 april 2003 14:11 schreef Steinkogler het volgende:

[..]

Vat dan svp even in 1 of 2 regels samen waarom de titel juist is en er geen discussie meer over mag plaatsvinden. Wellicht kan ik me dan bij dat standpunt neerleggen, vooralsnog begrijp ik er niks van.

De titel is een weerslag van de openingspost.

De discussie is gestopt omdat in het topic zelf meerdere malen is uitgelegd wat het standpunt van de mods mbt de titel was.

Niet doordrammen dus. Dat is niet slim.

zondag 13 april 2003 @ 14:22:29 #249
52178 Steinkogler
Lekker samen regeren.
pi_9750003
quote:
Op zondag 13 april 2003 14:13 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

De titel is een weerslag van de openingspost.

De discussie is gestopt omdat in het topic zelf meerdere malen is uitgelegd wat het standpunt van de mods mbt de titel was.

Niet doordrammen dus. Dat is niet slim.

Dan zal ik het topic nog eens nalezen omdat jij te beroerd bent om fatsoenlijk te antwoorden. Want een topictitel goedkeuren omdat het een weerslag zou zijn van de openingspost is natuurlijk geen reden. In dat geval kan ik nog wel wat leuke titels bedenken.

Niet leuk trouwens, dat dreigement in je laatste 2 zinnen.

zondag 13 april 2003 @ 14:51:32 #250
52178 Steinkogler
Lekker samen regeren.
pi_9750479
Ik heb het eens nagelezen. Gelly en jij verdedigen de topictitel met argumenten als "De titel laat de strategie van Michiel Smit's partij zien" en "Het is de mening van M. Smit, niet de onze"

Het is goed om te weten dat uitspraken en denkbeelden van politici hier als topictitel gebruikt mogen worden. En of ze nou beledigend zijn voor een andere partij boeit niet zo.

Sterk pleidooi jongens. Chapeau.

pi_9758453
Jammer dat mijn poging tot opening van een nieuwe draad "[Centraal] De vorming van Balkenende II" verdwenen is.

Wat mankeerde er aan - nadat ik één en ander verbeterd had?

zondag 13 april 2003 @ 22:10:18 #252
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9758476
Je bent te voorbarig. Zie mijn post.
pi_9758539
quote:
Op zondag 13 april 2003 22:09 schreef rroloff het volgende:
Jammer dat mijn poging tot opening van een nieuwe draad "[Centraal] De vorming van Balkenende II" verdwenen is.

Wat mankeerde er aan - nadat ik één en ander verbeterd had?

Wacht even totdat duidelijk is welke partijen met elkaar om de tafel gaan zitten, en dan mag een nieuw centraal topic m.b.t. de informatie tussen die partijen worden geopend. Voorlopig staat tot en met morgen nog even het mislukken van de vorige informatie bovenaan de politieke agenda.
  zondag 13 april 2003 @ 22:14:45 #254
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9758564
quote:
Op zondag 13 april 2003 22:13 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Wacht even totdat duidelijk is welke partijen met elkaar om de tafel gaan zitten, en dan mag een nieuw centraal topic m.b.t. de informatie tussen die partijen worden geopend. Voorlopig staat tot en met morgen nog even het mislukken van de vorige informatie bovenaan de politieke agenda.

Het artikel wat je plaatste past prima in één van de al lopende topics. na benoeming van de nieuwe informateur(s) zal daar een nieuw [centraal] topic over geopend worden.
pi_9758571
OK. Dank voor reactie & uitleg.
  maandag 14 april 2003 @ 12:06:00 #256
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9766368
Overigens heb ik reactie gekregen van de SP over M. Smit.. Mag ik dit hier neerzetten of moet ik dit elders neergooien?
quote:
Beste *censuur*,

Dank voor je melding.

Politiek bezien zit er een wereld van verschil tussen de denkbeelden die Michiel Smit erop na houden en de visie die wij uitdragen. Dat doet weinig af aan de werkzijze die we er als SP op nahouden. Ondertussen kunnen we er weinig aan doen, dat we voor veel mensen die er andere opvattingen op na houden, tot voorbeeld worden gesteld van hoe een politieke partij zou moeten werken. Maar natuurlijk zien we wel liever dit uitgedragen worden door mensen die het inhoudelijk ook eens met ons zijn.
Met vriendelijke groet,
*censuur*
medewerker SP

Snelle reactie trouwens...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')