Anouk staat zondag klaar op schiphol om Ilse terug naar Kopenhagen te boksenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het vooral leuk voor Ilse ten opzichte van Anouk
Waarom zou Anouk dit vervelend moeten vinden dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het vooral leuk voor Ilse ten opzichte van Anouk
Nee, 2e helft let maar opquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat we in de eerste helft gaan loten maarja hey finale is al prachtig en top 5 acht ik toch nog wel mogelijk
Waar kan ik dit volgen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:58 schreef aarontje112 het volgende:
Azerbeidzjan en Montengro loten eerste helft. Gunstig!
Anouk kennende was ze wel 'subtiel' van leer getrokken als Ilse was uitgeschakeld vanavondquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom zou Anouk dit vervelend moeten vinden dan?
Zijn halve familie woont in Amerika.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:59 schreef Strani het volgende:
Ik betwijfel of er in Hongarije mensen zijn die beter Engels spreken dan Andras.
Leukquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:56 schreef hole1988 het volgende:
twitter:waylonline twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 23:54:18Beetje pers maar!!;) [ link | afbeelding ] reageer retweet
Ja oke, maar die hoeft zich toch niet bedreigd te voelen nu I&W wel door zijn?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Anouk kennende was ze wel 'subtiel' van leer getrokken als Ilse was uitgeschakeld vanavond
Nee maar ik bedoelde dus dat ik blij ben dat Anouk geen sneer kan uitdelen nuquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja oke, maar die hoeft zich toch niet bedreigd te voelen nu I&W wel door zijn?
Omdat die russische meiden nauwelijks Engels kunnen.quote:
Die hebben vanmorgen al geloot...quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:01 schreef Bartjebart het volgende:
Zitten de big 5 automatisch in de tweede helft?
En we zijn nu de eerst-genoemde op ESCTrackerquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:01 schreef aarontje112 het volgende:
We staan nu ook op 2 in Estland! En op 6 in Denemarken!
quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat die russische meiden nauwelijks Engels kunnen.
quote:can we just unanimously decide that the netherlands wins?
quote:And that’s what you call great music.
quote:They are actually great. So weird, never thought to find this kind of song in Eurovision.
quote:Seriously Netherlands, last year Anouk and now this? I’m very, VERY impressed. Definitely the best song up to now, if we consider the instrumental and all
quote:Lovely, plain and old fashioned. Loving the Netherlands.
quote:Are that Taylor Swift and Ed Sheeran of The Netherlands?
5 in Denemarken, en 3 in Zweden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:01 schreef aarontje112 het volgende:
We staan nu ook op 2 in Estland! En op 6 in Denemarken!
Ik zag het later pas inderdaad. Wel toevallig dat alleen Duitsland van die 6 in de eerste helft zitten.quote:
quote:1-Netherlands
2-Estonia
2-Latvia
5-Netherlands
6-Denmark
7-Sweden
20-Norway
24-Austria
24-Ireland
30-Belgium
31-Sweden
38-Austria
38-Portugal
40-Poland
43-Belgium
50-Finland
56-Denmark
83-Ireland
96-Russia
113-Norway
114-Germany
115-Germany
159-UK
180-Estonia
190-Slovenia
217-Malta
318-UK
340-Russia - See more at: http://esctracker.com/#sthash.AlWTi5Oh.dpuf
Jesesquote:
Dat mochten Taylor Swift en Ed Sheeran willen.quote:Are that Taylor Swift and Ed Sheeran of The Netherlands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |