Wat vind je van het nummer Johannes?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan jullie zaterdag weer als Nederland in de FINALE staat?
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of Tjaptjoep en de anderen tegen die tijd weer vrij zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja. Wordt weer leek.
Alleen wordt het dan wss nog drukker
Ja, hij heeft een ban.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:57 schreef ikbenrond het volgende:
TjaptjoepEven voor duidelijkheid, heeft hij nu een ban? Wat hij deed in het esf topic was masterlijk.
Ilse en Waylon zijn voor internationale begrippen uitstekende artiesten. Ze hebben een snik en kunnen zingen met een rauw randje. Het is alleen jammer dat dat in dit liedje nauwelijks naar voren komt, het is gewoon een shit nummer!quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat vind je van het nummer Johannes?
Ik vrees tjaptjoep niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Tjaptjoep en de anderen tegen die tijd weer vrij zijn.
Ik heb weer bezoek zaterdag dus dat is niet zo gezellig dan hequote:Op woensdag 7 mei 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet jij niet het modteam versterken zaterdag, Cnor?
Matige impressie. 4/10quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ilse en Waylon zijn voor internationale begrippen uitstekende artiesten. Ze hebben een snik en kunnen zingen met een rauw randje. Het is alleen jammer dat dat in dit liedje nauwelijks naar voren komt, het is gewoon een shit nummer!
Tevens gifje -> banquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan jullie zaterdag weer als Nederland in de FINALE staat?
[ afbeelding ]
Dat maakt het op FOK! alleen maar gezelliger.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb weer bezoek zaterdag dus dat is niet zo gezellig dan he
Als ik er niet ben bedoel jequote:Op woensdag 7 mei 2014 14:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat maakt het op FOK! alleen maar gezelliger.
topshow -> notequote:
Je weigerde je er gewoon voor open te stellen. Ik ging behoorlijk los.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:55 schreef Karina het volgende:
Over het nummer: ik mis een refrein dat is het vooral. Het gaat op 1 toontje door. Saai.
wowquote:
Volgens Nederland is elke inzending slecht, maakt niet uit wie je stuurt, elke is slecht.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het nummer net voor het eerst gehoord. Het is wel eens erger geweest zullen we maar zeggen.![]()
GGMM is het met me eens.
Volgens GGMM hebben mensen die ESF kijken een kleine piemel, om het vervolgens zelf te gaan kijken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het nummer net voor het eerst gehoord. Het is wel eens erger geweest zullen we maar zeggen.![]()
GGMM is het met me eens.
In het geheim was Sieneke heel goed inderdaad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Nederland is elke inzending slecht, maakt niet uit wie je stuurt, elke is slecht.
ik zou ook wel stoer willen doen met mijn Porschequote:Op woensdag 7 mei 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, wat een treurwilg die Castaignos. Lekker stoer doen met z'n Porsche.
Heeft hij dat serieus gezegd?quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens GGMM hebben mensen die ESF kijken een kleine piemel, om het vervolgens zelf te gaan kijken.
Ben benieuwd welke boodschap hij ons mee wilde geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |