quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:56 schreef SilentChaos het volgende:
Wat voor beer? een masturbeer...
Goed, en dooorrrrrrrrrrrrrrrr
Het is dat het wat ver weg is, anders wel een leuke uitdaging voor 'mquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wilde beer
(serieus een keer gegeten in Kroatië, aanrader)
Weissquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:20 schreef Rickario het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik dit ooit over een post van jou zou zeggen
Duidelijkheid. Iedereen roept het maar niemand doet het.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Weiss
Ook ik kan dit advies goed gebruiken. Ga wel op mijn bek soms maar meer omdat ik dan het lef niet heb om gewoon te zeggen wat ik wil of voel tegen een date, na verloop van tijd. Niet altijd, maar het is wel iets om aan te werken.
Precies. Het is ook gewoon best spannend maar uiteindelijk wel het fijnst. Ook al is de uitkomst niet leuk dan weet je tenminste hoe het zit. Internetdaten werkt het soms ook tegen, volgens het principe van: er is altijd wel weer een ander.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Duidelijkheid. Iedereen roept het maar niemand doet het.
Pannenkoekenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies. Het is ook gewoon best spannend maar uiteindelijk wel het fijnst. Ook al is de uitkomst niet leuk dan weet je tenminste hoe het zit. Internetdaten werkt het soms ook tegen, volgens het principe van: er is altijd wel weer een ander.
Als je dan wél iemand leuk blijkt te vinden schrik je toch even
Maar geen suggesties? Ik wilde eerst pannenkoeken voorstellen, dat kan misgaanMaar.. da's wel flauw.
Ja ja, wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja, super simpel en anti-kater voedsel ook. en geen groente hé El_Thijs
Laat hem maar croissantjes from scratch maken voor de volgende ochtend. Zwoegen zal die, zwoegen!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies. Het is ook gewoon best spannend maar uiteindelijk wel het fijnst. Ook al is de uitkomst niet leuk dan weet je tenminste hoe het zit. Internetdaten werkt het soms ook tegen, volgens het principe van: er is altijd wel weer een ander.
Als je dan wél iemand leuk blijkt te vinden schrik je toch even
Maar geen suggesties? Ik wilde eerst pannenkoeken voorstellen, dat kan misgaanMaar.. da's wel flauw.
Dit is dezelfde date die ik toen hij ziek was soep kwam brengen, heb wel wat credits over.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:34 schreef habitue het volgende:
[..]
Laat hem maar croissantjes from scratch maken voor de volgende ochtend. Zwoegen zal die, zwoegen!
Ook dezelfde die afgelopen zaterdag heeft afgezegd? In dat geval mag hij ook nog zelf sinaasappelen in Spanje plukken om vers voor je te persen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit is dezelfde date die ik toen hij ziek was soep kwam brengen, heb wel wat credits over.
Bedankt voor de tip trouwens, neem ik broodjes mee voor zondag
Sinaasappels plukken in Spanje is veel te leuk en makkelijk, ik zeg kingcrab gaan vangen in de Beringzeequote:Op woensdag 7 mei 2014 11:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Ook dezelfde die afgelopen zaterdag heeft afgezegd? In dat geval mag hij ook nog zelf sinaasappelen in Spanje plukken om vers voor je te persen.
I like your thinking. Misschien wordt die castratie dan ook nog een feit. Die krabben hebben verdomd grote scharen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Sinaasappels plukken in Spanje is veel te leuk en makkelijk, ik zeg kingcrab gaan vangen in de Beringzee
Of hopen dat er een verschrikkelijke film op televisie is en dan net na het begin zeggen 'ow shit, ik moet nog iets halen bij de appie, praat jij me zo even bij?'quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:03 schreef eefje801 het volgende:
ghehe
Aangezien ik van plan ben duideijker aan te geven wat ik wil en wie ik ben heb ik ook maar meteen een film die ik leuk vind klaargelegd. Als hij die leuk vindt issie weer een beetje liefEn nee, geen Dirty Dancing
Zat meer in de richting van "Burn after reading" te denken.
Dat was niet het juiste antwoord, next!quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:34 schreef Cue_ het volgende:
Quizmaster heeft niets meer van zich laten horen na zaterdag. Denk dat dat wel voldoende zegt
Je gaat toch maar Expendables 2 kijken dus.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:03 schreef eefje801 het volgende:
ghehe
Aangezien ik van plan ben duideijker aan te geven wat ik wil en wie ik ben heb ik ook maar meteen een film die ik leuk vind klaargelegd. Als hij die leuk vindt issie weer een beetje liefEn nee, geen Dirty Dancing
Zat meer in de richting van "Burn after reading" te denken.
The Awkward Moment, gaat'ie vast leuk vindenquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:49 schreef eefje801 het volgende:
Nee naar Burn After Reading. Ben ik weer eens vaag?
ha ha strak plan! Ga ook wel uit van een vers gepoetst bad met rozenblaadjes natuurlijk enzoquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:44 schreef MissGump het volgende:
[..]
Hopen dat er een verschrikkelijke film op televisie is en dan net na het begin zeggen 'ow shit, ik moet nog iets halen bij de appie, praat jij me zo even bij?'
Wat was dat ook alweer?quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
The Awkward Moment, gaat'ie vast leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |