Vertel, gaat dit over die ene milf?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:02 schreef BeamofLight het volgende:
nee, echt niks veranderd.
Overigens denk ik () dat ik een keuze heb gemaakt. Alleen nog netjes afwerken.
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is al vaker gezegd maar toch doe ik het nog een keer; zo werkt het niet yats.
Je kan niet zeggen; als ik genoeg zelfvertrouwen heb dan kan ik dat en dat wel doen. Het werkt andersom, juist door het te DOEN en actie te ondernemen op de momenten dat je het hartstikke eng vind, groeit je zelfvertrouwen.
Je zelfvertrouwen groeit niet van uit het niks. Doen. Wees niet bang om zo nu en dan op je bek te gaan. Iedereen loopt wel eens een blauwtje, iedereen beland wel eens in een awkward situatie.
Vind het jammer om te zien dat je zoveel date en toch droog staatDoe wat met die frustratie.
''If you don't escalate, you will masturbate'' zeggen ze ook wel eens in de PUA-wereld![]()
Confidence will grow as you achieve. ~Ahnold
Weissman posts zijn vrijwel altijd treffend en correct.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:20 schreef Rickario het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik dit ooit over een post van jou zou zeggen
Wat ik om me heen zie helemaal niet zo uitzondering.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:29 schreef Weissman het volgende:
Typisch Faxie. Je helemaal kapot focussen op negativiteit wat meer uitzondering is op de regel.
Goedzo, zo kom je er wel
Inbe4, IRL ben ik heel anders, jullie kennen mij niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat ik om me heen zie helemaal niet zo uitzondering.
Oke prima. Elke man en vrouw die samen op vakantie gaan trekken elkaar 3 keer per dag helemaal uit elkaar .quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4, IRL ben ik heel anders, jullie kennen mij niet.
Wat een slet ben je toch ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:59 schreef BeamofLight het volgende:
ik zou niet vriendschappelijk met een vrouw op vakantie gaan (kunnen). Dus ik zou niet gaan.
Je bent verliefd ofniet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ga iedere jaar op vakantie. Dit jaar 3 keer.
*unreal stemmetje* M-M-M-M-M-MONSTER FRIENDZONED...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga gewoon elk jaar met m'n beste vriend op vakantie zonder aan elkaar te foefelen heur.
Neh. Maar laat ik de hele "kunnen mannen en vrouwen gewoon vrienden zijn?-discussie maar niet starten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:26 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
*unreal stemmetje* M-M-M-M-M-MONSTER FRIENDZONED...
Nou dan staat mij een top vakantie te wachten want ik ga met twee vrouwenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke prima. Elke man en vrouw die samen op vakantie gaan trekken elkaar 3 keer per dag helemaal uit elkaar .
Met je moeder en je zus?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou dan staat mij een top vakantie te wachten want ik ga met twee vrouwen
Nee twee vriendinnen en een vriend van me...quote:
Op FOK! kan dat niet...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh. Maar laat ik de hele "kunnen mannen en vrouwen gewoon vrienden zijn?-discussie maar niet starten.
Ja. Gewoon ja. Dat kan.
Hamer, Spijker, Kop, Klap.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is al vaker gezegd maar toch doe ik het nog een keer; zo werkt het niet yats.
Je kan niet zeggen; als ik genoeg zelfvertrouwen heb dan kan ik dat en dat wel doen. Het werkt andersom, juist door het te DOEN en actie te ondernemen op de momenten dat je het hartstikke eng vind, groeit je zelfvertrouwen.
Je zelfvertrouwen groeit niet van uit het niks. Doen. Wees niet bang om zo nu en dan op je bek te gaan. Iedereen loopt wel eens een blauwtje, iedereen beland wel eens in een awkward situatie.
Vind het jammer om te zien dat je zoveel date en toch droog staatDoe wat met die frustratie.
''If you don't escalate, you will masturbate'' zeggen ze ook wel eens in de PUA-wereld![]()
Confidence will grow as you achieve. ~Ahnold
Nou dat is gegarandeerd batsen dusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schijnbaarquote:
Natuurlijk is het zo.quote:
Mijn vakantie bestaat dit jaar uit drie bezoekjes aan drie diverse landen (Engeland, Letland en Bulgarije) om wat vriendinnen van me op te zoeken. Zegt dat iets?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
1 heeft er een vriend (is niet mee overigens), bovendien ken ik ze allebei al een jaar of 15... nee dank je, leuke meiden hoor, maar i.t.t. wat hier beweerd wordt kan ik heel goed bevriend zijn met mooie/leuk vrouwenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk is het zo.
SC batst 1 van de 2 vrouwen, en als hij in Eindbaasmodus toevallig is, dan alle 2
Vraag het de "experts" hierquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:50 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn vakantie bestaat dit jaar uit drie bezoekjes aan drie diverse landen (Engeland, Letland en Bulgarije) om wat vriendinnen van me op te zoeken. Zegt dat iets?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:50 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn vakantie bestaat dit jaar uit drie bezoekjes aan drie diverse landen (Engeland, Letland en Bulgarije) om wat vriendinnen van me op te zoeken. Zegt dat iets?
Hij wil in je broekjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:53 schreef MissGump het volgende:
Binnenkort naar een congres met mijn baas, die regel geldt alleen voor vakanties toch?
Dat draagt elke man toch standaard bij zich?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neem je je jachtgeweer mee om die panda's af te schieten?
Sommige vrouwen worden er dan ook heel blij van als een man heel lang door kan gaan, hij zal wel aan het oefenen zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:57 schreef Weissman het volgende:
Alleen Fax kan hier zo lang over doorgaantering zeg.
Dat klopt ja. Omdat jullie minstens zoveel poep praten als ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:57 schreef Weissman het volgende:
Alleen Fax kan hier zo lang over doorgaantering zeg.
Het varieert....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Sommige vrouwen worden er dan ook heel blij van als een man heel lang door kan gaan, hij zal wel aan het oefenen zijn
Kwalificeert dit als een SC-tje?
Nee want SC is van de www.1opde5.nlquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Sommige vrouwen worden er dan ook heel blij van als een man heel lang door kan gaan, hij zal wel aan het oefenen zijn
Kwalificeert dit als een SC-tje?
Ik las vandaag wel ook iets over tomaten http://www.nu.nl/gezondhe(...)ren-kwaliteit-spermaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee want SC is van de www.1opde5.nldat weet je toch
Is ketchup ook goedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:48 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik las vandaag wel ook iets over tomaten http://www.nu.nl/gezondhe(...)ren-kwaliteit-sperma
Link doet het nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:48 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik las vandaag wel ook iets over tomaten http://www.nu.nl/gezondhe(...)ren-kwaliteit-sperma
Normaal gesproken niet. Of heb je zo'n Select account? Dan wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Doet Paiq nou echt elke dag een nieuwe match? Daar heeft toch werkelijk niemand tijd voor?.
Vrouwen krujgen ze vaker dan mannelijke users zijn we hier achter gekomen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Doet Paiq nou echt elke dag een nieuwe match? Daar heeft toch werkelijk niemand tijd voor?.
Bij mij wel, maar probeer deze: http://www.nu.nl/gezondhe(...)waliteit-sperma.htmlquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Link doet het niet
Ik hoop dat jouw datingsite kwaliteiten wat beter zijn?
Ha! Tomaten kinda guy hier.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:12 schreef MissGump het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar probeer deze: http://www.nu.nl/gezondhe(...)waliteit-sperma.html
En ik gok dat mijn datingsite kwaliteiten van hetzelfde niveau zijn als jouw vindingrijkheid.
Betalen voor die shizzlequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:07 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet. Of heb je zo'n Select account? Dan wel.
Ik mijd de app nu al twee dagen, omdat ik continu matches krijg. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrouwen krujgen ze vaker dan mannelijke users zijn we hier achter gekomen.
Als je actief bent wil t wel eens elke dag gebeuren
Geen paniek. Je mag ze afwijzen op taalvouten die ze maken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik mijd de app nu al twee dagen, omdat ik continu matches krijg. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.
Doe ik al. Ik ga geen kinderen maken met mensen die de d/t-regel niet kunnen naleven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen paniek. Je mag ze afwijzen op taalvouten die ze maken.
Wilde beerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:48 schreef eefje801 het volgende:
Wat ik wil eten zaterdag. Iemand een suggestie voor iets heel moeilijks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |