Het is al vaker gezegd maar toch doe ik het nog een keer; zo werkt het niet yats.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:59 schreef yats het volgende:
Als je zelfverzekerd genoeg bent klopt dat, maar daar heb ik wat moeite mee.
Moet je ook maar niet het type man zijn dat 'gevoelens opbiecht' als daar geen enkele reden voor is. Daar zijn vrouwen inderdaad (terecht) allergisch voor.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou hier niet hoor. Vakantie werd afgezegd omdat ze er een ongemakkelijk gevoel bij kreeg![]()
En een vrouwelijke collega begon er ook eens over. Die was met een goede vriend op vakantie gegaan, en die biechtte daar op dat hij gevoelens had, en was dus niet wederzijds.
BAMMMMMMM. Dit is zo waar, tuurlijk kan je in een hoekje gaan staan wachten tot je zelfvertrouwen hebt, denk alleen dat je lang in dat hoekje staat uiteindelijk. Fake it till you make it.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is al vaker gezegd maar toch doe ik het nog een keer; zo werkt het niet yats.
Je kan niet zeggen; als ik genoeg zelfvertrouwen heb dan kan ik dat en dat wel doen. Het werkt andersom, juist door het te DOEN en actie te ondernemen op de momenten dat je het hartstikke eng vind, groeit je zelfvertrouwen.
Je zelfvertrouwen groeit niet van uit het niks. Doen. Wees niet bang om zo nu en dan op je bek te gaan. Iedereen loopt wel eens een blauwtje, iedereen beland wel eens in een awkward situatie.
Vind het jammer om te zien dat je zoveel date en toch droog staatDoe wat met die frustratie.
''If you don't escalate, you will masturbate'' zeggen ze ook wel eens in de PUA-wereld![]()
Confidence will grow as you achieve. ~Ahnold
Vind het ook gewoon ongepast om dat te doen tijdens een vakantie die je als vrienden aangaat. Voel je je ook genaaid.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:12 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet het type man zijn dat 'gevoelens opbiecht' als daar geen enkele reden voor is. Daar zijn vrouwen inderdaad (terecht) allergisch voor.
Da's die van het zoenen? Gewoon weer zoenen, wat ga je doen?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds die drempel over. Woensdag weer een kans als we voor een gezellig dagje richting het hoge noorden gaan. Enige peptalk is welkom
Nee, dit is de 'crush vrouw'. Dat maakt het juist zo lastig, omdat er (van mijn kant) ook gevoelens bij zitten. We gaan een dagje naar Groningen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's die van het zoenen? Gewoon weer zoenen, wat ga je doen?
Er is wel echt een heel mooi plekje om even alleen te zitten en "eendjes te voeren" in Grun. Moet ik even kijken waar dat ook weer is, ik dm je wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dit is de 'crush vrouw'. Dat maakt het juist zo lastig, omdat er (van mijn kant) ook gevoelens bij zitten. We gaan een dagje naar Groningen.
Dat zou top zijn, thxs! Geen idee verder hoe of wat we de rest van de dag gaan doen in Groningen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Er is wel echt een heel mooi plekje om even alleen te zitten en "eendjes te voeren" in Grun. Moet ik even kijken waar dat ook weer is, ik dm je wel.
Groningenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou top zijn, thxs! Geen idee verder hoe of wat we de rest van de dag gaan doen in Groningen.
lol bijna gelijk aan mijn dm, goede tips!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Groningen![]()
Rondje noorderplantsoen en daar picknicken, op het terras bij grote markt, de martinitoren inklauteren.
Skypen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, da's dus kut. Net nu we in het exclusiviteitsgedeelte zitten is het vrijwel onmogelijk de komende twee weken af te spreken. Repeteren, bruiloften, s' avonds werken dit dat, megadruk. Iemand nog linkjes naar kwaliteitspr0n? Niets met dwergen, Japanse schoolmeisjes of paling graag.
Tja net werd nog beweerd dat man + vrouw + vakantie = batsen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het ook gewoon ongepast om dat te doen tijdens een vakantie die je als vrienden aangaat. Voel je je ook genaaid.
Inderdaad! Ik heb dat echt nooit begrepen... Dat doe je misschien 1 of 2 keer als je puber bent, maar daarna snapt iedereen toch wel dat dat totaal niet werktquote:Op maandag 5 mei 2014 22:12 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet het type man zijn dat 'gevoelens opbiecht' als daar geen enkele reden voor is. Daar zijn vrouwen inderdaad (terecht) allergisch voor.
Condoommeisje komt daar vandaan, genoeg gedate daar dus.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
lol bijna gelijk aan mijn dm, goede tips!
Jij kent alle hoeken en gaten in Groningen onderhand dus welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:12 schreef habitue het volgende:
[..]
Condoommeisje komt daar vandaan, genoeg gedate daar dus.
Ik zat er al op te wachtenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij kent alle hoeken en gaten in Groningen onderhand dus wel
Inkoppertjequote:
Weet je nog waar dat was? Of kan je je vinger er niet meer precies op leggen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inkoppertje
De ene keer dat ik in Groningen ben geweest zag ik wel mooie plekken inderdaad. Al is dat weer een paar jaar geleden.
Erop leggen was niet het probleem beste vriend. En erin komen ook niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet je nog waar dat was? Of kan je je vinger er niet meer precies op leggen?
Het was dan ook een hele flauwe grapquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Erop leggen was niet het probleem beste vriend. En erin komen ook niet.
I just went with the flow, and applied a grain of salt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was dan ook een hele flauwe grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |