quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Travel. het volgende:
Ik zie ze al in Den Haag of Rotterdam lopen. WHOLLA Kanker KAASKOPPEN. En hoppa, weer opnieuw moeten opnemen
Precies! Alleen maar machtsvertoon.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
Niet om het één of ander, maar is het posten van gif-plaatjes tegen de regels op FOK? Ik zie het in elk geval nergens in de OP staan.
Mensen hun ESF-plezier te ontnemen door ze te bannen, is niet echt leuk. Zeker niet voor zoiets onbeduidends als gifjes posten.
Ja, en ik heb bij deze een TR gemacht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of ga ik nu ook geband worden omdat ik hardop een vraag stel?
Accountje op WZV nemen dan maar?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jullie hebben al een verplichte buscombi naar andere subfora, straks gaat VBL in zijn geheel op slot.
Als jouw plezier is om anderen te 'onplezieren' dan mag een ban bestquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen hun ESF-plezier te ontnemen door ze te bannen, is niet echt leuk. Zeker niet voor zoiets onbeduidends als gifjes posten.
Nee, maar hetquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
Niet om het één of ander, maar is het posten van gif-plaatjes tegen de regels op FOK? Ik zie het in elk geval nergens in de OP staan.
Genot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |