Ik zou er gewoon een slotje op mikken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben blij dat ik geen mod ben in ESF![]()
Lijkt me anders best grappigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben blij dat ik geen mod ben in ESF![]()
mods zijn sowieso al gek toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De MODs worden helemaal gek volgens mij
Jawel. In VBL.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Kinderachtig gedrag uit VBL, kunnen jullie je nou nergens gedragen?
Ja en dan komen er zes nieuwe topics, genot.quote:
Slotje op het subforum.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en dan komen er zes nieuwe topics, genot.
Hehe de ESF-mods zitten aan het sjoelen ofzo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zou de ESF-mods weleens een dagje VBL of ONZ willen zien runnen
Ik ben daar geweest, en toevallig daar geweest, waar die 'Koningin' net was..quote:
Ik ben het nog steeds eens met je topic trouwens. #FREEHMFquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mods zijn sowieso al gek toch?
Kijk maar naar ggmm
Slotje op heel ESF dus en klaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en dan komen er zes nieuwe topics, genot.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
Niet om het één of ander, maar is het posten van gif-plaatjes tegen de regels op FOK? Ik zie het in elk geval nergens in de OP staan.
Mensen hun ESF-plezier te ontnemen door ze te bannen, is niet echt leuk. Zeker niet voor zoiets onbeduidends als gifjes posten.
Mwah, hier is niet tegen te vechten joh.quote:
Tijdens uitwedstrijden zijn we extra baldadig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Kinderachtig gedrag uit VBL, kunnen jullie je nou nergens gedragen?
Nou, ik weet niet, maar de rommel die net verscheen vind ik wel een tikje verder gaan dan 'onbeduidend'quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
Niet om het één of ander, maar is het posten van gif-plaatjes tegen de regels op FOK? Ik zie het in elk geval nergens in de OP staan.
Mensen hun ESF-plezier te ontnemen door ze te bannen, is niet echt leuk. Zeker niet voor zoiets onbeduidends als gifjes posten.
ze zijn hier echt niet voor het ESF plezierquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
ONLOLOLOLOquote:
Jullie hebben al een verplichte buscombi naar andere subfora, straks gaat VBL in zijn geheel op slot.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tijdens uitwedstrijden zijn we extra baldadig.
Waar is Rens eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |