En de rest (kijk alleen naar de blauwe vakjes):quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
sommige idioten leren het nooit.quote:
Je zou haast hopen dat België wint en dat hij het ESF dan mag presenteren.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
JALALALALALAAAAAA MARKO ALMELOOOOOOOO
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de rest (kijk alleen naar de blauwe vakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de rest (kijk alleen naar de blauwe vakjes):heb je ook gewed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat de moderators van dienst vannacht huilend met RSI in bed liggen.
deze zal ook wel verdwijnenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:38 schreef Zaktabak het volgende:
Kan iemand even mijn crewbash post van net even DM'en????
Hij werd gewoon gedelete.
Hoe facking sneu![]()
_____!!!
Ik zou er gewoon een slotje op mikken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben blij dat ik geen mod ben in ESF![]()
Lijkt me anders best grappigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben blij dat ik geen mod ben in ESF![]()
mods zijn sowieso al gek toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De MODs worden helemaal gek volgens mij
Jawel. In VBL.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Kinderachtig gedrag uit VBL, kunnen jullie je nou nergens gedragen?
Ja en dan komen er zes nieuwe topics, genot.quote:
Slotje op het subforum.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en dan komen er zes nieuwe topics, genot.
Hehe de ESF-mods zitten aan het sjoelen ofzo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zou de ESF-mods weleens een dagje VBL of ONZ willen zien runnen
Ik ben daar geweest, en toevallig daar geweest, waar die 'Koningin' net was..quote:
Ik ben het nog steeds eens met je topic trouwens. #FREEHMFquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mods zijn sowieso al gek toch?
Kijk maar naar ggmm
Slotje op heel ESF dus en klaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en dan komen er zes nieuwe topics, genot.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
Niet om het één of ander, maar is het posten van gif-plaatjes tegen de regels op FOK? Ik zie het in elk geval nergens in de OP staan.
Mensen hun ESF-plezier te ontnemen door ze te bannen, is niet echt leuk. Zeker niet voor zoiets onbeduidends als gifjes posten.
Mwah, hier is niet tegen te vechten joh.quote:
Tijdens uitwedstrijden zijn we extra baldadig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Kinderachtig gedrag uit VBL, kunnen jullie je nou nergens gedragen?
Nou, ik weet niet, maar de rommel die net verscheen vind ik wel een tikje verder gaan dan 'onbeduidend'quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
Niet om het één of ander, maar is het posten van gif-plaatjes tegen de regels op FOK? Ik zie het in elk geval nergens in de OP staan.
Mensen hun ESF-plezier te ontnemen door ze te bannen, is niet echt leuk. Zeker niet voor zoiets onbeduidends als gifjes posten.
ze zijn hier echt niet voor het ESF plezierquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
ONLOLOLOLOquote:
Jullie hebben al een verplichte buscombi naar andere subfora, straks gaat VBL in zijn geheel op slot.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tijdens uitwedstrijden zijn we extra baldadig.
Waar is Rens eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |